Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Před 75 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ernst & Young, s.r.o., e-mail: EYhlasenky@cz.ey.com Požadujeme: plynulou znalost anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou, bakalářské nebo obdobné vzdělání v oboru fin... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Odborní asistenti v administrativě
Před 3 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT - tel.: 723 463 462, e-mail: zuzana.zlatakoruna@gmail.com Jsme rodinná firma s více než třicetiletou tradicí na trhu s kamennou prodejnou v centru Ostravy. Zabýváme se prodejem a výkupem numismatického zboží – mincí, medailí, bankovek, vyznamenání a numismatických pomůcek a patříme ke špičce v oboru. Pro naši kamennou prodejnu v Ostravě přijmeme nového spolupracovníka na pozici Administrativní pracovník – zpracování zboží ... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. pracovní poměr o... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí pracovníci technické správy zámku Blatná
Popis činnosti: - správa a generální údržba areálu zámku Blatná (zámek, nádvoří, zámecký park a přilehlé oblasti) a dalších nemovitostí v oblasti Blatné - péče o zvěř v zámeckém parku - vedení týmu zaměstnanců ve výše uvedených aktivitách včetně administrativních záležitostí jako je BOZP - zajišťování a řízení technického zabezpečení kulturních a dalších akcí pořádaných v areálu zámku - přímé podílení se na fyzicky náročných aktivitách Vedoucí správy nemovitostí je zodpovědný přímo majiteli zámku Blatná a úzce spolupracuje s dalšími manažery zámku. Výhodou pro obsazení pracovní pozice je předchozí zkušeno... (více v detailu)
Odborný asistent/asistentka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti s administrativní prací, znalosti sociálních služeb a základů p... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností Výhodou: autorizace ČKAIT, orientace v problematice BIM (Building Information Modeling), znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt Nabízíme: pers... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Ekonom zajišťuje činnosti z oblasti účetnictví, zpracování mezd, rozpočtování a financování. Zodpovídá za správné vedení účetnictví v celém rozsahu, dohlíží na finanční toky ve společnosti a na řízení nákladů. Nutná znalost s účtováním dotací (stání dotace, dotace z projektů). Jsme mal... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kancelář - kontakt:, tel.: +420 777 222 043, e-mail: info@nikolo.cz Požaduje se základní znalost práce na počítači. Náplní práce je poskytování různorodých informací, informačních a jiných písemností a materiálů podle obecně daných postupů, a dále zapisování, příjem, výdej a třídění omezeného počtu sourodých položek, vedení... (více v detailu)
Neuvedeno
RECEPČNÍ/ ADMINISTRATIVA
Před 5 dny - AVIZO_CZ
15.1.2025 - zajištění běžného chodu recepce,vyřizování a přepojování příchozích hovorů,zajištění občerstvení a organizačních náležitostí pro návštěvy,zodpovědnost za klíčový režim společnosti a řádný prokazatelný příjem a výdej klíčů,evidence a třídění podnikové pošty. Min. vyučen s maturitou, znalost práce na PC, ŘP sk. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Služební místo rada / odborný rada v oddělení personální, dokumentační a kontrolní na pracovišti Brn
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. 1 e-mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. " znalost zákoníku práce, zákona o státní službě, orientace v personální agendě " trestní bezúhonnost " řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: " úřední práce s přev... (více v detailu)
Neuvedeno
* Všeobecní administrativní pracovníci (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
OZZ Pružná pracovní doba Příprava rozpočtů a kalkulací pro stavební projekty. Administrativní podpora stavebního oddělení. Zpracování a evidence dokumentace spojené se stavebními projekty. Komunikace s dodavateli a klienty, zajišťování potřebných podkladů. Příprava podkladů pro fakturaci a účetnictví. Kontrola a aktualizace databází materiálů a cen. Požadavky: Spolehlivost a pečlivost při práci s čísly a dokumenty. Samostatnost a schopnost efektivně organizovat svou práci. Ochota se učit a přizpůsobovat se novým situacím. Flexibilita v řešení různorodých úkolů. Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (např. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti státní správy - mzdoví účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Lenka Němečková PhDr., e-mail: nemeckova@ducr.cz Znalost personálního a mzdového programu GINIS výhodou. možnost profesního a jazykového vzdělávání; kariérní růst; pružné rozvržení pracovní doby; 5 týdnů dovolené; ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent / referentka státní správy a samosprávy (agenda dopravních přestupků), odboru správních čin
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení - bližší informace a požadované náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na www.rychnov-city.cz. Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 27.2.2025. Případné bližší či doplňující informace podá vedoucí odboru Bc. Jana Michlová, tel.: 737 843 879. Požadujeme: - vzdělání min. SŠ s maturitou - řidičský průkaz sk. B - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - dobré komunikační a organizačn... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontak: e-mail: vislousov@seznam.cz Upřesňující informace: znalost ruštiny na dobré úrovni výhodou pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka majetkové správy - rozpočtář/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - příprava, plánování a sestavování rozpisu finančních prostředků pro nemovitou infrastrukturu; - kontrola příjmových a výdajových smluvních vztahů; - řešení rozpočtování cenového marketingu; - řešení závazků a pohledávek; - rozborová a kontrolní činnost v cenové oblasti stavebních zakázek; - odpovědnost za správnost cenových kalkulací v oblasti stavebních zakázek; Požadujeme: - orientace a znalost zákona o zadávání veřejných zakáz... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativa ve školství
Před 56 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka 61 let s dlouhodobou praxí v administrativě na různých referentských pozicích hledá pracovní uplatnění. Uživatelská znalost PC, jednání s kl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Documentation Senior Specialist
Před 56 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Tatyana Seraia (Gvozd), e-mail: seraia.tatyana@ab-inbev.com Plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické dovednosti výhodou, komunikační dovednosti, práce v mezin... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Documentation Senior Specialist
Před 56 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Tatyana Seraia (Gvozd), e-mail: seraia.tatyana@ab-inbev.com Plynulá angličtina podmínkou, znalost MS OFFICE, SAP, analytické dovednosti výhodou, komunikační dovednosti, práce v mezin... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 56 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Vyskočil Petr, tel.: 602 663 387 - Po - pá 14:00 - 16:00, e-mail: vyskocil@sidlobezlimitu.cz jedná se o pozici administrativní pracovník,znalost PC, základní znalosti v oboru ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 56 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Vyskočil Petr, tel.: 602 663 387 - Po - pá 14:00 - 16:00, e-mail: vyskocil@sidlobezlimitu.cz jedná se o pozici administrativní pracovník,znalost PC, základní znalosti v oboru ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní specialisté a odborní pracovníci v oblasti výchovy a vzdělávání jinde neuvedení
Před 56 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zkrácený pracovní poměr: 20 hodin týdně resp. až 4 hodiny denně (dopoledne) Náplň práce: každý den dopoledne navštívit na cca 2 až 4 hodiny jednu mateřskou školu v Libereckém kraji a seznamovat děti s německou kulturou a německým jazykem. Stabilní spolupráce s 5 MŠ po celou dobu projektu (... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Ostatní specialisté a odborní pracovníci v oblasti výchovy a vzdělávání jinde neuvedení
Před 56 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zkrácený pracovní poměr: 20 hodin týdně resp. až 4 hodiny denně (dopoledne) Náplň práce: každý den dopoledne navštívit na cca 2 až 4 hodiny jednu mateřskou školu v Libereckém kraji a seznamovat děti s německou kulturou a německým jazykem. Stabilní spolupráce s 5 MŠ po celou dobu projektu (... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce