Asistentk/asistentka jednatele společnosti
Podobné inzeráty

Vedoucí stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: -osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost stavební řád a vyvlastnění podle jiného právního předpisu, nebo osvědčení o úspěšném vykonání úřednické zkoušky pro obor státní služby, jehož součástí je stavební řád, -autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, -autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, -fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání arch... (více v detailu)
Neuvedeno

referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociálně-právní ochrany dětí, výkon
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Pracoviště Městského úřadu Holešov, terénní sociální práce na území správního obvodu obce s rozšířenou působností Holešov - Popis činnosti: sociální pracovník na úseku sociálně právní ochrany dětí / kolizní a administrativní pracovník na úseku sociálně-právní ochrany dětí - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: * vyšší odborné vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost nebo vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce, sociální politika, sociální pedagogika, sociální péče, sociální patologie, právo, speciální pedagogika, * středoškolské vzdělání a započaté studium vyššího odborného vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitární práce, sociální práce, sociálně pr... (více v detailu)
Neuvedeno

Hledáme asistentku jednatele a advokáta
Před 27 dny
- Karlovarský kraj - HYPERINZERCE
Hledáme asistentku jednatele a advokáta ve firmě Audiatur s.r.o. s pobočkou v Chebu. Náplň práce- administrativní činnost, příprava dokumentů, komunikace s klienty a s úřady. Požadujeme- střední vzdělání s maturitou, zkušenost s administrativou, dobrá znalost PC (W... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Zdarma

Ekonom/ekonomka školy
Před 355 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Zkušený JS frontend vývojář - Angular (40 - 80.000 Kč)
Před 528 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pracujeme v oblasti správy IT hmotného a nehmotného majetku. Vyvíjíme software pro zjednodušení fungování firem v oblasti financí, správy IT licencí a analýzy dat. Jsme mezinárodní společností s uvolněným a přátelským prostředím. Rádi Vás uvítáme do našeho týmu. Angličtina je důležitou součástí p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 416 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 406 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 216 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 216 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí směny ve skladu
Před 268 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: 9. května č.p. 1667/34 Starý Jiříkov, 407 53 Jiříkov Náplň práce: • Organizace práce a vedení podřízených pracovníků, jejich motivace a kontrola plnění zadaných úkolů • Spolupráce na skladě • Úzká kooperace s jednatelem firmy a jeho zástupcem. • Zodpovědnost za příjem / výdej zboží. • Zaškolování nových i současných zaměstnanců. • Dohled nad dodržováním pravidel BOZP, zákonných a dalších interních předp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA
Před 447 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - vedení správního řízení - odvolací řízení do rozhodnutí mateřských, základních škol a středních škol - uznávání zahraničního vzdělání a podávání žadatelům základní informace o způsobu a možnostech uznání kvalifikace podle zák. č. 561/2004 Sb., v platném znění, tzv. nostrifikace - metodická pomoc organizacím zřizovaným krajem a obcemi v oblasti školství a souvisejících činností - pracovněprávní konzultace školám, školským zařízením a obcím - právní pomoc zaměstnancům odboru školství, mládeže a tělovýchovy při výkonu jejich agendy - vyřizování stížností, účast v kontrolních týmech oddělení ekonomiky školství a odměňování a zaměstnanosti Obor školního vzdělání: právního směru Znalosti oboru: - znalosti z oblasti veřejné správy obecně - zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), v platném znění, - zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném - vzdělávání (školský záko... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí dopravy a dílny
Před 721 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
PRACOVNÍ NÁPLŇ: řízení a organizaci prací ve společnosti (řidiči a dělníci); odpovídá za provádění kontrol a údržby vozového parku; odpovídá za technický stav strojního zařízení; vystavování příkazů k jízdě, jejich evidenci a kontrola; kontrola a sledování GPS; kontrola tankování a spotřeby PHM u vozidel; sestavování podkladů pro mzdy podřízených pracovníků ; vede přehled o docházce pracovníků; sjednávání nových zakázek; příprava a realizace zakázek; tvorba nabídek a kalkulací; podklady pro vystavování objednávek; příprava podkladů k fakturaci dle provedených prací a zakázek; plní ostatní úkoly zadané jednatelem a ředitelem společnosti; aktivní komunikace a spolupráce s provozním a obchodním oddělením a technikem odpadového hospodářství; zajišťování dodržování podmínek a předpisů souvisejících se zajišťováním BOZP a PO na pracovišti, včetně účasti na pravidelných kontrol; plní požadavky stanovené legislativou... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Vývojáři softwaru
Před 706 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM :Alena Procházková, tel.: +420 775 975 538, e-mail: alena.prochaz... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

PRODUKTOVÝ MANAŽER JUNIOR
Před 497 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
VÁŠ ÚKOL - Analýza potřeb zákazníků, tržních a technologických trendů a konkurenčních aktivit - Plánování, realizace a sledování produktových przentací a workshopů se zákazníky a dodavateli - Tvorba produktových konceptů, specifikací požadavků a Business Cases - Podpora při vývoji produktů a spolupráce s interními a externími partnery - Hodnocení a optimalizace produktových portfolií - Podpora při tvorbě marketingových materiálů, technické dokumentace a prodejních dokladů VÁŠ PROFIL - Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie, strojírenství nebo podobného oboru - Vysoká ochota cestovat ( 50% ) - Technické porozumění a nadšení pro nové technologie - Velmi dobrá znal... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Vedoucí sociálního úseku
Před 459 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody Náplň práce: -Řízení, koordinace a supervize sociálního úseku, zajišťování kvalitní péče a podpory klientů. -Vedení týmu sociálních pracovníků a pracovníků v soc. službách. -Zodpovědnost za tvorbu a aktualizaci vnitřních předpisů, pravidel, standardů kvality, zavádění do praxe. -Zpracování statistik, rozborů a ročních zpráv o činnosti. -Dodržování příslušných legislativních požadavků a standardů. -Motivace, kontrolní činnost a hodnocení pracovníků. -Organizace vzdělávání, realizace interního školení pracovníků. -Úzká spolupráce s kolegy v managementu a spolupráce s dalšími členy jednotlivých týmů. -Koordinace komunikace s rodinami klientů a dalšími externími partnery. -Poskytování základního sociálně právního poradenství. -Spolupráce s dalšími organizacemi a odborníky. -Podílení se na sociálním šetření u žadatelů o službu, zjišťování jejich potřeb. -Metodické vedení individuálního plánování. Finační ohodnocení: Zařazení do 10. platové třídy dle NV ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Lead Technical Consultan
Před 684 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Klokočková Alexandra, e-mail: alexandra.k@relocare.cz Upřesňující informace: azyk: angličtina (na komunikačne... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ROZPOČTÁŘ/PŘÍPRAVÁŘ STAVEBNÍ VÝROBY
Před 288 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
28.5.2024 - KONTAKT: Mitričová Hana Ing., tel.: 702 278 886, e-mail: personalni@vhsbreclav.cz. Zpracování rozpočtů na jednotlivé zakázky, poptávání materiálu a subdodavatelů do nabídek a realizací, objednávání materiálu a subdodavatelů dle požadavků stavbyvedoucích,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

ÚČETNÍ
Před 518 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 22.11.2023 Místo vhodné i pro OZZ. Firma INVO CZECH s.r.o.- česká strojírenská firma zaměřená na výrobu měřidel, forem, nástrojů, přípravků, montážních pracovišť, jednoúčelových strojů a zařízení. Náplň práce: • Komplexní vedení účetnictví • Komplexní zpracování mezd a mzdové agendy • Kontrola podkladů a zpracování přiznání k DPH, KH, SH, daňová agenda • Zpracování pravidelných měsíčních a ročních závěrek, controlling • Zpracování ročního zúčtování daně z příjmu • Reporting, řízení cash flow • Inventarizace majetku a rozvahových účtů • Zadávání plateb, zpracování bankovních výpisů • Průběžná evidence pohybu zboží do zahraničí, EHS (Intrastat) Požadavky na vzdělání a znalosti:... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Dozorci/strážní
Před 289 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu nás kontaktujte: - emailem na: lrezova@vez.vse.justice.cz, zašlete strukturovaný životopis - telefonicky v pracovní dny PO - PÁ od 6:00 do 14:30 hod na tel.č. 474 697 222 nebo 720 071 296. Požadavky na uchazeče: - úplné střední vzdělání ukončené maturitou, - trestní bezúhonost, - osobnostní, zdravotní a fyzická způsobi... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Asistent/ka Back Office – oddělení kvality #2171 (až 30.000 Kč)
Před 407 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality. Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna dobrý spoj č. 40,48,64 příp. možnost parkování v areálu) aktuálně hled... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Jednatel společnosti MOP BRNO, spol. s r.o. #2165 (mzda na vyžádání)
Před 407 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Rada městské části Brno – Kohoutovice v působnosti valné hromady společnosti MOP BRNO, spol. s r.o. vyhlašuje výběrové řízení na fukci jednatele společnosti MOP BRNO, spol. s r.o. Náplň práce: Společnost MOP BRNO, spol. s r.o., IČ 489 10 546, se sídlem Brno-Kohoutovice, Žebětínská 821/70, PSČ 623 00, je obchodní... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 272 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Asistent/ka pedagoga - noc
Před 355 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pozice: Asistent/ka pedagoga - noc Kontakt: Kouklová Šárka, e-mail: pam@vuboriste.cz První kontakt e-mailem. Požadavky: Výhoda - pedagogické vzdělání. Životopis zaslat e-mailem: pam@vuoboriste.cz. ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

INVESTIČNÍ TECHNIK/ČKA
Před 447 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - Projektová a inženýrská příprava silničních staveb, koordinace činností a vyřízení potřebných dokladů pro územní řízení a stavební povolení a další související správní řízení. - Komplexní zajištění majetkoprávního vypořádání pozemků pro stavby. - Zajištění realizace silničních staveb. - Účast na kontrolních dnech staveb a průběžná kontrola finančního a věcného průběhu staveb a pravidelnosti dotací. - Kontrola faktur vydaných v rámci přípravy, realizace a dokončení stavby, a kontrola návrhů na změny během výstavby a zajišťování podkladů pro administraci takových změn. - Zpracování přehledů o stavu projektové přípravy a realizace silničních staveb. - Příprava podkladů pro zařazení realizovaných staveb do majetku Jihočeského kraje. - Koordinace přípravy a realizace investic, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

právník
Před 250 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce