Referent/ka EIA, IPPC a prevence závažných havárií oddělení integrované prevence na odboru životního
Podobné inzeráty
Referent(ka) stavebního úřadu Odboru vnitřních věcí, výstavby a životního prostředí Městského úřadu
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pracovní náplně: -zajišťování činností vyplývajících z výkonu obecního stavebního úřadu obce s pověřeným obecním úřadem – výkon státní správy na úseku stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Předpoklady pro přijetí zájemce: -fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, -dosáhla věku 18 let, -je plně svéprávná, -je bezúhonná, -ovládá český jazyk. Požadujeme: Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu podle ust. § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a to kvalifikační požadavky vzdělání a praxe, jenž splňuje: 2 a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle aut... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení realizace investic
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/06 Druh práce: komplexní zajišťování realizací staveb odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebního nebo technického směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe v oblasti zajišťování: dozoru stavebníka nebo výkonu TDS nebo výkonu stavbyvedoucího nebo projektanta, (týká se jen uchazečů se středoškolským vzděláním), -autorizace dle zákona č. 360/1992 výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočt... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení rozvoje a financování sociálních služeb odbor sociálních věcí Kr
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (33 280 - 38 570 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU URČITOU, předpoklad je do 30. 6. 2026 TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 6. února 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce ... (více v detailu)
Neuvedeno
Informatik/informatička
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/08 Druh práce: výkon činností správce informačních a komunikačních systémů SMOl zařazených v odboru informatiky Magistrátu města Olomouce Bližší specifikace pracovní činnosti: -správa serverové infrastruktury na platformě Windows (na Linux platformě výhodou), -správa síťové infrastruktury (aktivních prvků - switche, firewall atd.), -správa systémových aplikací (MS SQL, WSUS, AD), -správa zálohovaní dat i jejich obnova (znalost zálohování v prostředí Veritas Backup výhodou), -sledování stavu serverové i síťové infrastruktury a řešení případných problémů s dodavatelskými firmami, -správa virtuálního prostředí (znalost virtuálního prostředí VMWARE a HYPER-V výhodou), -administrace SQL serveru a databází (výhodou), -správa a přidělování IP rozsahů, -analýza a řešení problémů ve spolupráci s ostatními odděleními odboru informatiky. Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem ... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m/ž)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
pozice - Referent stavebního úřadu 02
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního zákona Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, ovládání PC (Microsoft 365, poštovní klient), výhodou znalost práce v pr... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociálně právní ochrana dětí
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen zákon o úřednících) na funkci: referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociálně právní ochrana dětí na dobu určitou za dlouhodobou nemoc (s možností prodloužení na dobu neurčitou a zkráceného pracovního úvazku) s nástupem od 1.3.2025 ( možno i dříve), v 10. - 11. platové třídě Předpoklady vzniku pracovního poměru: 1) státní občanství ČR, popř. trvalý pobyt v ČR a ovládání jednacího jazyka 2) věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům 3) bezúhonnost ve smyslu § 4 odst.2 zákona o úřednících 4) vzdělání dle § 110 zák. 108/2006 o sociálních službách (min. VOŠ ve vyjm. oborech) 5) praxe min. 1 rok výhodou, zkouška odborné způsobilosti (soc.právní ochrana dětí) výhodou 6) řidičský průkaz sk. B, dobrá znalost práce na PC Lhůta pro podání písemných přihlášek končí dnem 3.2.2024 do 12:00. Přihlášku lze podat osobně v sekretariátu tajemnice MěÚ Přeštice, Masaryk... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ÚDRŽBY MAJETKU
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
z:15.1.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit na e-mailovou adre... (více v detailu)
Neuvedeno
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
Před 9 dny
- HYPERINZERCE
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
se zaměřením na právní problematiku v oblasti justice
POPIS SLUŽBY:
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
Psychická i emocionální podpora a pomoc ve složitých životních situacích.
Specializace na právní problematiku v oblasti justice, práva, opatrovnických sporů, péče o děti, komunikaci s úřady a institucemi státní správy jako jsou například OSP... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
Neuvedeno
Adiktolog/adiktoložka
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v požadovaném oboru - odborná nebo specializovaná způsobilost k výkonu povolání podle zákona 96/2004 Sb. - ukončený sebezkušenostní výcvik a praxe výhodou - spolehlivost, pracovitost, empatie, komunikační dovednosti, organizační schopnosti, psychická a fyzická odolnost - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost Nabízíme - perspektivní pracovní pozici, profesní růst, jednosměnný provoz - možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje - benefity státní příspěvkové organizace - příspěvky na stravování, rekreace, penzijní připojištění či optiku a vitamíny - možnost ubytování, parkování, dětská skupina v areálu a školka pro děti v bezprostřední blízkosti Charakteristika pozice: - provádění adiktologické diagnostiky pacienta, dílčí činnosti na stanovení programu včasné diagnostiky a intervence - provádění komplexní analýzy a hodnocení zdravotní a sociální situace pacientů užívajících návykové látky z hlediska koordinace poskytované zdravotní a sociální p... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 60 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 60 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 60 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 60 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 60 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 60 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 60 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 60 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/Investiční technička
Před 60 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou škola technického směru se zaměřením na stavebnictví), základní orientace v zadávání veřejných zakázek a stavebním zákoně, velmi dobrá znalost práce s PC, organizační schopnosti, komunikativnost, schopnost týmové práce, spolehlivost, pečlivost, důslednost, řidičský průkaz sk. B, výhodou: praxe v investiční činnosti nebo zadávání veřejných zakázek, praxe ve státní správě nebo samosprávě POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody, zajišťování stavebních akcí města, příprava vyjádření ke stavebním záměrům na území města, příprava a realizace investičních a neinvestičních akcí města, výše platu dle nařízení vlády 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 10 ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružnou pracovní dobu, ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/Investiční technička
Před 60 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou škola technického směru se zaměřením na stavebnictví), základní orientace v zadávání veřejných zakázek a stavebním zákoně, velmi dobrá znalost práce s PC, organizační schopnosti, komunikativnost, schopnost týmové práce, spolehlivost, pečlivost, důslednost, řidičský průkaz sk. B, výhodou: praxe v investiční činnosti nebo zadávání veřejných zakázek, praxe ve státní správě nebo samosprávě POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody, zajišťování stavebních akcí města, příprava vyjádření ke stavebním záměrům na území města, příprava a realizace investičních a neinvestičních akcí města, výše platu dle nařízení vlády 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platová třída 10 ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružnou pracovní dobu, ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějov
Před 60 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce