Vedoucí Oddělení projektového řízení

PlaceholderNo Image
Před 70 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Obecná charakteristika pracovní pozice: Řízení, koordinace, kontrola a přímý výkon činnosti Oddělení projektového řízení MěÚ Kutná Hora, odpovědnost za splnění všech úkolů oddělení a za spolupráci s ostatními odbory a odděleními. Oddělení projektového řízení zajišťuje zejména předprojektovou přípravu investičních a neinvestičních akcí, spolupracuje s projekčními kancelářemi a projektanty na předprojektové přípravě; připravuje, zadává a kontroluje veřejné zakázky, vyhledává a sleduje grantové a dotační příležitosti a programy EU, ministerstev, kraje a obcí; je odborným garantem v oblasti zadávání veřejných zakázek v rámci celého MěÚ Kutná Hora. Požadavky zaměstnavatel... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí dispečerského řízení
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
Termín nástupu: DLE DOHODY Nabízíme: - nástupní mzda od 43 000 Kč - perspektivní zaměstnání a zázemí stabilní společnosti s mnohaletou tradicí - jízdní výhody pro zaměstnance a rodinné příslušníky - 5 týdnů dovolené - příspěvek na stravování / 99 Kč za směnu / - příspěvek na penzijní spoření nebo životní pojištění - stabilizační a věrnostní odměny - osobní účet zaměstnance - můžete využít na sport, zdraví, dovolenou či kulturu - výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky Požadujeme: - vzdělání úplné střední odborné technického směru s maturitou - zkušenost s dispečerskou prací - výborn... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí dispečerského řízení
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
Termín nástupu: DLE DOHODY Nabízíme: - nástupní mzda od 43 000 Kč - perspektivní zaměstnání a zázemí stabilní společnosti s mnohaletou tradicí - jízdní výhody pro zaměstnance a rodinné příslušníky - 5 týdnů dovolené - příspěvek na stravování / 99 Kč za směnu / - příspěvek na penzijní spoření nebo životní pojištění - stabilizační a věrnostní odměny - osobní účet zaměstnance - můžete využít na sport, zdraví, dovolenou či kulturu - výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky Požadujeme: - vzdělání úplné střední odborné technického směru s maturitou - zkušenost s dispečerskou prací - výborn... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
rada/radová v oddělení vymáhacím
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
rada/radová v oddělení vymáhacím
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
vedoucí oddělení stavební úřad
Přidáno včera - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší i... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
vedoucí oddělení stavební úřad
Přidáno včera - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší i... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí obchodního oddělení se zájmem o moderní architekturu
Před 2 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá výrobou a prodejem oken a dveří té nejvyšší kvality, s ohledem na osobitost a unikátnost jednotlivých domů a projektů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí obchodního oddělení se zájmem o moderní architekturu, který zastřeší naše obchodní oddělení. Náplň práce: Koordinace obchodních případů a vyhledávání obchodních příležitostí, Úzká kooperace s vedením společnosti ohledně dalších vizí a obchodní strategie, Komunikace s architekty, stavebními společnostmi i koncovými zákazníky, Podpora jednatele, domlouvání a účast na obchodních schůzkách, Koordinace jednotlivých projektů, Dodržování a nastavení časového harmonogramu, Kontrola technické dokumentace, za... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
vedoucí dílny
Před 2 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM Popis pozice: Jako vedoucí dílny autorizovaného servisu budete mít na starosti celý chod naší servisní dílny a týmu servisních techniků. Spoléháme na vás v bezproblémové organizaci plynulého provozu dílny a odbavování nutných oprav, odpovědnosti za hladký průběh servisních úkonů a důrazu na maximální spokojenost našich zákazníků i ve vedení a profesním rozvoji servisního týmu techniků. Hlavní slovo budete mít také při plánování a adaptaci fungování dílny na momentální technologické trendy a poptávku. Poža... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti řízení rizik (Legal Affairs Deputy General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zejména: prověřování stávajících strategií a politik společnosti a legislativy s cílem identifikovat odchylky a zastaralá ustanovení, přípravu a revizi vnitřních směrnic společnosti týkajících se compliance a řízení rizik. Dále komunikaci s oddělením compliance a řízení rizik, posuzování nebezpečí a rizik a přípravu reakcí na ně, s cílem odhalit slabiny a rozpory v procesech a dokumentech společnosti, a předávání výsledků posuzování a analýzy nadřízeným pracovníkům. Prověřování operací pro zajištěn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení přezkumu hospodaření obcí v odboru kontroly
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Řídící pracovníci v oblasti ekonomiky a financí (Deputy Finance General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zjména vedení oddělení Treasury a Corporate reporting, spolupráce s Finance General Director při implementaci nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, organizování a kontrola veškerých reportingových dokumentů tak, jak požaduje mateřská společnost, odpovědnost za vypracovávání a atualizaci finanční politiky společnosti a účetních strategií, řízení digitalizace v souladu s požadavky mateřské společnosti, realizace dalších souvisejících požadavků mateřské společnosti, rea... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialista pro zahraniční obchod - oddělení nákupu
Před 4 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výrobou přípravků pro výrobu vín, destilátů a nápojů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Specialista pro zahraniční obchod - oddělení nákupu. Náplň práce: komunikace slovem i písmem s obchodními zástupci z EU v anglickém jazyce při objednávání zboží a přepravy, tvorba objednávky v systému Money, po dodání zboží kontrola DL a daňového dokladu, tvorba nových skladových položek, odesílání v intrastatu. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný ži... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti strategie (Strategic Coordination Deputy General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplňí práce je zejména: odpovědnost za obchodní koordinaci ve vztahu k mateřské společnosti, řízení strategického plánování a investic, zajišťování požadavků na strategii, prověřování stávajících strategií a politik společnosti, vypracovávání a aktualizace interních politik v oblasti strategie, řízení a koordinace, plnění dalších souvisejících úkolů předelěných Strategic Coordinator General Director spol... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
vládní rada v Oddělení informací pro kompatibilitu s právem EU
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hladký Marek MgA., e-mail: marek.hladky@vlada.gov.cz Vzdělání: vysokoškolské v magisterském studijním programu v oboru informatika - zejména ve studijních oborech počítače, kybernetika či programování Žadatel podá žádost služebnímu orgánu na přiloženém formuláři . Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 2. řína 2024. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin musí být označena slovy Neotvírat a Výb... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce