Administrativní pracovník/ce - správa e-shopu - vhodné i pro OZZ/OZP
Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/ce
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka managementu
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno

Prodám zavedený e-shop z roku 2023
Před 20 dny
- Královéhradecký kraj - SBAZAR
Prodám zavedený e-shop z roku 2023 Vhodný pro prodejce nábytku. Obsahuje cca 4 000 položek nábytku s popisem, cenami, foto atd. e-shop je funkční vyrobený na míru. Je zaplacena licence a správa serveru do března 2025, ... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
360 000
Kč

Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 25 dny
- Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ.
✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek
✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace
✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy
Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu.
Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará.
Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Prodám zavedený e-shop z roku 2023
Před 81 dny
- Královéhradecký kraj - SBAZAR
Prodám zavedený e-shop z roku 2023 Vhodný pro prodejce nábytku. Obsahuje cca 4 000 položek nábytku s popisem, cenami, foto atd. e-shop je funkční vyrobený na míru. Je zaplacena licence a správa serveru do března 2025, ... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
360 000
Kč

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 238 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 342 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce
Před 404 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

ADMINISTRÁTOR/KA E-SHOPU
Před 403 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Hledáme na naši pobočku v Homolích administrativního pracovníka na správu eshopu (CZ a SK). Náplň práce: cenotvorba, kontrola konkurence, párování produktů na srovnávače a vyhledávače, správa stávajících položek, zadávání nových položek. Požadujeme: praxi v oboru, znalost Shoptetu a Conviu výhodou, spolehlivost, pracovní n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce řízení projektů (strojírenství)
Před 272 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
správa zakázek, jejich kontrola, řízení, realizace, návštěvy u dodavatelů, příjem a výdej výrobků a zboží a d... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 272 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 10.7.2024 Hledáme administrativní pracovnici. Požadujeme: - pracovní flexibilitu, řidičský průkaz, bezúhonnost Nabízíme: - nástupní plat 46 600,- Kč čistého, po zaučení bude plat navýšen - 13. a 14. p... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1082 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník - pro OZP
Před 207 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Hledáme šikovnou posilu na administrativní činnost. Požadujeme zkušenosti s prací na PC, obsluha skeneru, organizace a zakládání dokumentů do archivu, kontrola docházek. Výhodou zkušenosti s prací v účetním programu P... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 1082 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
- zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a přepravci, administrativní činnost, řešení reklamací, schopnost řešit věci samostatně, práce na PC - jednoduchá účetn... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 210 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Náplň práce:
Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Účetní
Před 432 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Možno i na zkrácený úvazek. Náplň práce: - zpracování účetní agendy, platební styk, správa kmenových dat a účtů - účtování investic a kalkulace nákladů, zpracování výsledkových výkazů a statistik - spolupráce při zpracování měsíčních a čtvrtletních uzávěrek Požadavky: - ukončené vzdělání ekonomického směru, dobrá znalost německého jazyka - znalost MS-Office, zkušenosti se systémem ERP (Mesonic) výhodou - přesnost, samostatnost, systematičnost a analytické myšlení Zaměstnanecké výhody: - práce v topmoder... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovníci II
Před 473 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:15 h x 13:45-22:00 h. Náplň práce: práce v týmu, komunikace s řidiči, administrativní práce. Požadujeme: znal... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 397 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

ASISTENT/ASISTENTKA V E-SHOPU
Před 483 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ 14/12/2023 Požadujeme: - znalost práce na PC. Výhodou: - znalost AJ - znalost obsluhy Facebooku a Instagramu. Náplň práce: - naučit se znalost zboží, sortimentu a jejich účinky - obsluha kamenné prodejny e-shopu - prodej a udržování stavu zásob - objednává... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 762 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Pätnický Radek, tel.: 358 880 043, e-mail: radekpatnicky@gmail.com Pokud máte zájem, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Hledáme pracovníky na administrativní pozici se znalostí NJ, na živnost nebo HPP. Va... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice e-shopu a skladu (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 523 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZZ/OZP. První kontakt TELEFONICKY, E-MAILEM. Tel.: 608 818 742, e-mail: p.kolarova@vixo.cz Pro provoz společnosti zabývající se prodejem kožené galanterie hledáme zaměstnance na pozici administrativní pracovník e-shopu a skladu. Požadujeme umění jednat s lidmi, komunikativnost; ovládání základních programů a funkčností na PC; časovou flexibilitu; spolehlivos... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce oblastního manažera
Před 473 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Práce pro OZP - První kontakt e-mailem nebo telefonicky!! Popis činnosti: Práce v interním systému společnosti - administrativní činnost - evidence pošty - dobrá znalost nástrojů ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Finance Specialist (Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace)
Před 457 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Straková Barbora, e-mail: barbora.strakova@sap.com Na této pozici budete mít na starosti zejména podporu našeho obchodního oddělení. Budete zadávat a upravovat v systému kvóty na nové zakázky, na které systém ještě není připraven. Zároveň se budete podílet na zlepšování a zefektivňování našich procesů. Předch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce