památkářka/památkář pro agendu urbanisty a agendu stavebních památek a památkově chráněných území

Před 306 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Kroměříž, působnost pro celý Zlínský kraj - Náplň práce: zajištění agendy urbanismu a územního plánování na území Zlínského kraje, výkon odborné památkové činnosti v souladu se zákonem č. 20/1987 Sb. o státní památkové péči v platném znění, agenda stavebních památek a památkově chráněných území, zpracovávání písemných vyjádření, odborná a konzultační pomoc vlastníkům kulturních památek, konzultační činnost pro orgány samosprávy, státní správy, správce a projektanty, výkon památkového dohledu, tvorba operativní dokumentace svěřeného památkového fondu, další související činnosti včetně průzkumu památkového fondu a jeho prezentace - Požadujeme: VŠ vzdělání v oboru: architektura, pozemní stavitelství a příbuzné stavební obory; zaměření na památkovou péči, dokumentace památek apod. výhodou, orientaci v oblasti urbanismu a územního plánování, orientaci v projektových dokumentacích, technických výkresech apod., pokročilou znalost práce na PC (zejména MS Office aj.), řidičský průkaz... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Investiční technik/technička do oddělení realizace investic
Výběrové řízení č. 2025/06 Druh práce: komplexní zajišťování realizací staveb odboru investic Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu stavebního nebo technického směru nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe v oblasti zajišťování: dozoru stavebníka nebo výkonu TDS nebo výkonu stavbyvedoucího nebo projektanta, (týká se jen uchazečů se středoškolským vzděláním), -autorizace dle zákona č. 360/1992 výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou. Jiné požadavky: -orientace ve stavebním zákoně výhodou, -orientace v zákonu o veřejných zakázkách výhodou, -znalost rozpočt... (více v detailu)
učitellé odborných předmětů stavebního zaměření na střední škole
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je: 1) Zaslání strukturovaného životopisu s podrobných výčtem praxe a vzdělání včetně skenu dokladů o vzdělání na e-mail: lajczykova.dagmar@dakol-karvina.cz 2) Získaný titul Mgr. - učitelství pro st... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějova
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Podmínky výběrového řízení jsou zveřejněny na www.prostejov.eu (v kategorii Občan - Úřední deska - Typ oznámení... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Pracovník/ce v sociálních službách
Náplň práce: - přímá obslužná péče o osoby s autismem, - pracovní doba: nepřetržitý provoz (převážně odpolední a noční směny). Požadujeme: - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost, - komunikativnost, flexibilitu, odolnost vůči stresu, samostatnost a odpovědnost. Výhodou: - kvalifikační předpoklady pro výkon práce pracovníka v sociálních službách (kvalifikace dle zák.č.108/2006 Sb.), - zkušenost práce s osobami s autismem, - základní orientace v sociální problematice, - očkování na Hepatitidu typu B, - řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič. Nabízíme: - smysluplnou a zajímavou práci v profesionálním týmu, - nástupní platové podmínky dle vnitřní mzdové směrnice a délky praxe od 25 000,- Kč + zákonné pří... (více v detailu)
Služební místo rada / odborný rada v oddělení personální, dokumentační a kontrolní na pracovišti Brn
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. 1 e-mailem Formuláře vztahující se k výběrovému řízení jsou k dispozici na www.khsbrno.cz v záložce Úřední deska. Požadujeme: " minimální stupeň vzdělání - vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu. " znalost zákoníku práce, zákona o státní službě, orientace v personální agendě " trestní bezúhonnost " řidičský průkaz skupiny "B" Náplní práce na tomto služebním místě je zejména: " úřední práce s přev... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociálně právní ochrana dětí
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen zákon o úřednících) na funkci: referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví - sociálně právní ochrana dětí na dobu určitou za dlouhodobou nemoc (s možností prodloužení na dobu neurčitou a zkráceného pracovního úvazku) s nástupem od 1.3.2025 ( možno i dříve), v 10. - 11. platové třídě Předpoklady vzniku pracovního poměru: 1) státní občanství ČR, popř. trvalý pobyt v ČR a ovládání jednacího jazyka 2) věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům 3) bezúhonnost ve smyslu § 4 odst.2 zákona o úřednících 4) vzdělání dle § 110 zák. 108/2006 o sociálních službách (min. VOŠ ve vyjm. oborech) 5) praxe min. 1 rok výhodou, zkouška odborné způsobilosti (soc.právní ochrana dětí) výhodou 6) řidičský průkaz sk. B, dobrá znalost práce na PC Lhůta pro podání písemných přihlášek končí dnem 3.2.2024 do 12:00. Přihlášku lze podat osobně v sekretariátu tajemnice MěÚ Přeštice, Masaryk... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent / referentka státní správy a samosprávy (agenda dopravních přestupků), odboru správních čin
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení - bližší informace a požadované náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na www.rychnov-city.cz. Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 27.2.2025. Případné bližší či doplňující informace podá vedoucí odboru Bc. Jana Michlová, tel.: 737 843 879. Požadujeme: - vzdělání min. SŠ s maturitou - řidičský průkaz sk. B - znalost práce na PC (Word, Excel, Internet) - dobré komunikační a organizačn... (více v detailu)
Neuvedeno
FINANČNÍ MANAŽER / MANAŽERKA
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Na pozici finančního manažera/ky budete mít na starost komplexní finanční řízení naší organizace. Z toho důvodu nehledáme někoho, kdo potřebuje při plnění pracovních úkolů vést, ale profesionála, který se proaktivně chopí agendy a bude ji samostatně řídit. Pro tuto pozici je důležité strategické myšlení, schopnost nést odpovědnost za svá rozhodnutí, dobré plánování a sebekontrola. Co od vás očekáváme? " Min. středoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením, " min. 1 rok praxe s finančním řízením, praxe v oblasti neziskového sektoru je vítána, " potvrzení o trestní bezúhonnosti, " bezproblémový time management, pra... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ÚDRŽBY MAJETKU
Před 6 dny - AVIZO_CZ
z:15.1.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit na e-mailovou adre... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku investic a správy realit odboru majetkového
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností Výhodou: autorizace ČKAIT, orientace v problematice BIM (Building Information Modeling), znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt Nabízíme: pers... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Před 6 dny - AVIZO_CZ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebně správních řízení
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Klíčová náplň práce: . vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona (např. územní řízení, stavební řízení), . projednává správní delikty a přestupky. Požadavky: . vzdělání VŠ obor stavební, architektura nebo právo, . vzdělání SŠ maturitou obor stavebnictví dle ust. § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, . aktivní znalost stavebního zákona, jeho prováděcích vyhlášek a správního řádu výhodou, . ZOZ při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vy... (více v detailu)
Neuvedeno
Právník/právnička - Věznice Pardubice
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň a druh práce: - zabezpečení právní agendy věznice - příprava a sepis smluv, revize smluv druhých stran - účast na interních jednáních a poskytování právní podpory - příprava a vypracování právních stanovisek - příprava vnitřních předpisů - zpracování správních rozhodnutí - podíl na přípravě veřejných zakázek - zastupování v řízení před soudy a orgány státní správy - agenda veřejných zakázek, agenda svobodného přístupu k informacím Předpoklady k přijetí: - dobré komunikační schopnosti - trestní bezúhonnost - spolehlivost, flexibilitu a asertivní jednání - schopnost samostatné práce i práce v týmu - ukončené VŠ vzdělání v magisterském stud... (více v detailu)
Neuvedeno
REGIONÁLNÍ MANAŽER / MANAŽERKA OSTRAHY PRO VÝCHODNÍ ČECHY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - zodpovědnost za zajištění provozní činnosti přidělených objektů - odpovědnost za kvalitu služeb, jednání s představiteli klientských firem - vedení zaměstnanců, plánování práce podřízených Požadavky: - SŠ vzdělání - samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti - MS Office, Internet, e-mail - řidičský průkaz skupiny B - zkušenost na obdobné pozici výhodou - trestní bez... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách pro Azylový dům pro muže
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vzdělání min. SOU; - kladný vztah k cílové skupině, - kvalifikační kurz pro PSS výhodou; - spolehlivost, trestní bezúhonnost, flexibilita, empatie; komunikační dovednosti, proaktivní a zodpovědný přístup - schopnost pracovat v týmu i samostatně, - ochotu k průběžnému vzdělávání, Nabízíme: - práci na dohodu o provedení práce (12 hodinové směny – den, noc) do budoucna s možností práce na DPČ nebo HPP; - týmovou spolupráci; - nástup možný po dohodě; - mzdová sazba: 140,-Kč/hod. Náležitosti písemné přihlášky: - Strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů. - Pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice pro Resocializační program
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Charakter vykonávané činnosti: - sociální práce s klienty ve věku 12 – 23 let, kteří jsou ohroženi sociálním vyloučením, - administrativa služby, spolupráce při přípravě projektů - spolupráce napříč sítí sociálních služeb, s úřady a vzdělávacími institucemi, - další podrobnosti na www.skp-centrum.cz, Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ v souladu se zákonem č. 108/2006, Sb. o sociálních službách, - spolehlivost, výpis z rejstříku trestů, zodpovědnost, flexibilita, - ochotu k průběžnému vzdělávání. Nabízíme: - práci na dohodu o pracovní činnosti, - odměna – 190 Kč/hod., - zázemí zavedené a ve... (více v detailu)
Neuvedeno
Adiktolog/adiktoložka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v požadovaném oboru - odborná nebo specializovaná způsobilost k výkonu povolání podle zákona 96/2004 Sb. - ukončený sebezkušenostní výcvik a praxe výhodou - spolehlivost, pracovitost, empatie, komunikační dovednosti, organizační schopnosti, psychická a fyzická odolnost - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost Nabízíme - perspektivní pracovní pozici, profesní růst, jednosměnný provoz - možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje - benefity státní příspěvkové organizace - příspěvky na stravování, rekreace, penzijní připojištění či optiku a vitamíny - možnost ubytování, parkování, dětská skupina v areálu a školka pro děti v bezprostřední blízkosti Charakteristika pozice: - provádění adiktologické diagnostiky pacienta, dílčí činnosti na stanovení programu včasné diagnostiky a intervence - provádění komplexní analýzy a hodnocení zdravotní a sociální situace pacientů užívajících návykové látky z hlediska koordinace poskytované zdravotní a sociální p... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách pro Noclehárnu pro muže (Zimní provoz)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Zimní provoz probíhá na Nízkoprahovém denním centru, v případě, že jsou naplněny kapacity nocleháren a klesnou teploty pod bod mrazu. NDC se neupravuje, služba zajišťuje pouze přespání. Co u nás budete dělat? - Příjem klientů – našimi klienty jsou lidé bez přístřeší od 18 let, kteří se ocitli v krizové situaci spojené se ztrátou bydlení- klienty pod zjevným vlivem alkoholu nebo návykových látek nepřijímáme, zároveň musí být naši klienti soběstační. - Zajištění bezproblémového chodu nočního provozu. - Komunikace s noclehárnami. - Úklid prostor. Jakého člověka hledáme? - Který má dobré komunikační dovednosti, je přátelský, zodpovědný a má aktivní přístup k práci. - Vlídně, s důstojností a pochopením přistupuje ke klientům a jejich potřebám. - Umí se zapojit do práce a spolehlivost a týmovost je pro něj základní lidská hodnota. - Požadujeme trestní bezúhonnost a vzdělání min. SOU, kvalifikační kurz v sociálních službách výhodou. - Uvítáme praxi v oboru, ale důležitější jsou pr... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějov
Před 57 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce