Hledám práci s možností home office
Podobné inzeráty

Administrativa, asistentka, referent, back office
Před 74 dny
- AVIZO_CZ
Hledám práci na pozici administrativní pracovnice. Uvítám možnost práce na plný úvazek či ŽL. Mám zkušenosti s běžnou administrativní agendou, komunikací s klienty, hosty, recepce, základy účetnictví, komunikace s dodavateli, zpracování dokumentů, e-mailová komunikace, o... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 516 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1205 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Personalista junior s možností profesního růstu
Před 399 dny
- ANNONCE
Místo výkonu práce: Na Stráni č.p. 545/40 Děčín VI-Letná, 405 02 Děčín 2 Nástup možný ihned. Spolupráce na provozních činnostech firmy, zpracování dokumentace, každodenní práce s MS Office (Excel, Word), komunikace s úřady, administrativní podpora partnerských firem, samostatné řešení přidělených úkolů. Vý... (více v detailu)
Neuvedeno

právník
Před 360 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

právník
Před 360 dny
- ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialisté v oblasti prodeje a nákupu produktů a služeb (kromě informačních a komunikačních technologií)
Před 326 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontkat Hovorka Tomáš Ing., tel.: 736766797, e-mail: hovorka@sonnek.com požadované vzdělání Technické vzdělání ( strojní, chemie), případně všeobecné gymnázium pracovní poměr zřejmě na dobu 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou. Hlavní náplní práce bude komunikace se zákazníky v ČR a SR a s dodavateli v zahraničí. Dále také zpracovávání nabídek a zakázek, statistik a dat za pomoci firemního informačního systému. Pro úspěšný výkon pracovní pozice produktového speciali... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Specialisté v oblasti prodeje a nákupu produktů a služeb (kromě informačních a komunikačních technologií)
Před 326 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontkat Hovorka Tomáš Ing., tel.: 736766797, e-mail: hovorka@sonnek.com požadované vzdělání Technické vzdělání ( strojní, chemie), případně všeobecné gymnázium pracovní poměr zřejmě na dobu 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou. Hlavní náplní práce bude komunikace se zákazníky v ČR a SR a s dodavateli v zahraničí. Dále také zpracovávání nabídek a zakázek, statistik a dat za pomoci firemního informačního systému. Pro úspěšný výkon pracovní pozice produktového speciali... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Proposal Engineer
Před 722 dny
- ANNONCE
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: Středoškolské vzdělání a vyšší, znalost Word, Excel, Power point, Sales Coordinator. Výborná znalost Angličtiny a Albánštiny, základní znalost němčiny a španělštiny je výhodou. ... (více v detailu)
Neuvedeno

Back office m/ž
Před 552 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Výrobce led svítidel, firma Apled, středně velká, hledá pracovníka na pozici back office a na zahraniční nákup. Požadujeme: - znalost práce na PC (Word, MS Excel), (Helios Inuvio výhodou), - základní znalosti angličtiny, - ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

ASP.NET Developer s možností home officu (70 - 80.000 Kč)
Před 367 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Hledáme šikovné vývojáře, kteří mají zkušenosti s programováním v ASP.NET, chtějí se kariérně posunout a pracovat s nejmodernějšími technologiemi. Nabízíme volnou pracovní dobu, možnost Home office, fianční odměny a spoustu firemních akcí. O společnosti: Naše firma vyvíjí modulární ERP systémy, které pomáhají podnikům zefektivnit a integrovat jejich klíčové proc... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociální práce a sociálních služeb
Před 399 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: sociální práce a výkon veřejného opatrovnictví, romský poradce a komunitní plánování - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, získané studiem zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, psychická odolnost a schopnost jednat s klienty v konfliktních a krizových situacích, schopnost jednat s lidmi, pozitivní vztah k sociální práci, komunikační dovednosti, empatie, schopnost asertivního jednání, pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání, schopnost týmové spolupráce, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, datové schránky), řidičský průkaz skupiny B - ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Personalista junior s možností profesního růstu
Před 399 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Na Stráni č.p. 545/40 Děčín VI-Letná, 405 02 Děčín 2 Nástup možný ihned. Spolupráce na provozních činnostech firmy, zpracování dokumentace, každodenní práce s MS Office (Excel, Word), komunikace s úřady, administrativní podpora partnerských firem, samostatné řešení přidělených úkolů. Vý... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Práce na home office
Před 398 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledám zajímavou práci v administrativě s možností alespoň částečně na home office. Jsem 55/SEŠ, uživatelská z... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Účetní s možností Home Office │ práce i na zkr. úvazek #2145 (30 - 35.000 Kč)
Před 518 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme VEAN s.r.o. – poskytujeme komplexní služby v oblasti účetnictví, zpracování mezd a ekonomického poradenství. Naším cílem je individuální přístup ke klientovi s ohledem na minimalizaci administrativní zátěže. Náplň práce: Kompletní vedení účetnictví klientů naší firmy , Zadávání a vytěžování dokladů do účetních softwarů Pohoda a ABRA, Zpra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Hledám praci
Před 468 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledám práci na poloviční úvazek jako adm. pracovnice, fakturantka. Komuni... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ASP.NET Developer s možností home officu (70 - 80.000 Kč)
Před 352 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Hledáme šikovné vývojáře, kteří mají zkušenosti s programováním v ASP.NET, chtějí se kariérně posunout a pracovat s nejmodernějšími technologiemi. Nabízíme volnou pracovní dobu, možnost Home office, fianční odměny a spoustu firemních akcí. O společnosti: Naše firma vyvíjí modulární ERP systémy, které pomáhají podnikům zefektivnit a integrovat jejich klíčové proc... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociální práce a sociálních služeb
Před 494 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: sociální práce a výkon veřejného opatrovnictví, romský poradce a komunitní plánování - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, získané studiem zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, praxe v sociální oblasti výhodou, psychická odolnost a schopnost jednat s klienty v konfliktních a krizových situacích, schopnost jednat s lidmi, pozitivní vztah k sociální práci, komunikační dovednosti, empatie, schopnost asertivního jednání, pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání, schopnost týmové spolupráce, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, datové schrá... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 516 dny
- ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Neuvedeno

FAKTURANT S NĚMECKÝM JAZYKEM (M/Ž)
Před 526 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň: " Zpracovávat dodavatelské faktury od A do Z, tedy od verifikace po její zahrnutí do týdenní platby " Prověřovat příchozí upomínky a informovat dodavatele o aktuálním stavu " Aktivně komunikovat s dodavateli a dalšími interními odděleními, např.: nákup, logistika či controlling. " Podílet se na měsíčních uzávěrkách a rekonciliacích účtů v AP subledgeru. " Účastnit se týmových projektů a podílet se na zlepšení procesů. Požadavky: " Vystudoval/a ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

referent/ka Odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 352 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: výkon státní správy stavebního úřadu - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, znalost z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociální práce a sociálních služeb
Před 494 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: sociální práce a výkon veřejného opatrovnictví, romský poradce a komunitní plánování - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, získané studiem zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, praxe v sociální oblasti výhodou, psychická odolnost a schopnost jednat s klienty v konfliktních a krizových situacích, schopnost jednat s lidmi, pozitivní vztah k sociální práci, komunikační dovednosti, empatie, schopnost asertivního jednání, pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání, schopnost týmové spolupráce, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, datové schrá... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

referent/ka Odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 300 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: výkon státní správy stavebního úřadu - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, znalost z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Hledám praci
Před 465 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledám práci v administrativě nebo jako fakturantka na poloviční úvazek i dle dohody. Praxi... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociální práce a sociálních služeb
Před 399 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: sociální práce a výkon veřejného opatrovnictví, romský poradce a komunitní plánování - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, získané studiem zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, psychická odolnost a schopnost jednat s klienty v konfliktních a krizových situacích, schopnost jednat s lidmi, pozitivní vztah k sociální práci, komunikační dovednosti, empatie, schopnost asertivního jednání, pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání, schopnost týmové spolupráce, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, datové schránky), řidičský průkaz skupiny B - ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce