Administrativní asistenti

Před 402 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Radka Kheková, tel.: 608325387, e-mail: hr@monacoint.com Co u nás budete dělat? o Zpracovávat podklady pro objednávky zboží (tvořit, kontrolovat, odesílat a potvrzovat objednávky) o Vytvářet nové ceny dle aktualizace cen našich dodavatelů o Komunikovat napříč celou společností (s vedoucími skladů, oddělením objednávek, a dalšími) o Zajišťovat a koordinovat dopravu pro zboží pomocí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovnik/pracovnice
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Náplň práce: - komunikace se zákazníky a dodavateli - zajišťování přepravy a jednání s přepravci - fakturace - vyřizování reklamací a objednávek - skladové příjemky a fyzická kontrola zboží - inventury - příprava dokladů pro účetní oddělení - telefonická komunikace se zákazníky - práce s hotovostí Požadavky: - aktivní uživatel PC (Excel, Word, Outlook, Hellios výhodou) - spolehlivost, pečlivost - flexibilita - pracovní doba kombinace 8:30-17:00 hod. a 7:00-15:30 hod. - schopnost rozhodovat a řešit nenadálé situace - znalost AJ výhodo... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ice obchodního úseku
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: správa plánu tržeb a přehledu pohledávek dle pokynů nadřízeného, zpracování dokumentace nutné pro zahájení analýzy realizovatelnosti poptávek, sledování průběhu zpracování analýz realizovatelnosti, zpracování interních kalkulací, další administrativní činnosti obchodního úseku DALŠÍ POŽADAVKY: SŠ vzdělání, nadstandardn... (více v detailu)
Odborní administrativní pracovníci a asistenti M/Ž
Jsme dynamická a rostoucí firma v oblasti kosmetického segmentu, zabýváme se prodejem kosmetických přístrojů, školením a péčí o krásu - a právě teď hledáme posilu ( kolegyni nebo kolegu) do našeho týmu. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka se smyslem pro detail. Základní orientace v eshopovém prostředí výhodou. Znalost českého jazyka, základní angličtina výhodou. Ochotu učit se novým věcem a týmového ducha. Nabízíme ti: - Přátelské prostředí a tým, který drží při sobě. - Možnost růstu ... (více v detailu)
Nákupčí
První kontakt písemný e-mailem. Kdo jsme Smart Module je rodinnou společností, zaměřující se na komplexní služby v oblasti architektury, projektování, výroby, výstavby a služby modulárních staveb. Co Vás čeká Zajištění plynulých dodávek přímého výrobního materiálu Optimalizace skladových zásob Interní komunikace napříč organizací, evidence a administrace nákupu výrobního závodu Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení Vytváření statistik výše objemu objednávek za dané období včetně kvantitativního a kvalitativního hodn... (více v detailu)
asistent prodeje (m/ž)
Jedná se o manipulaci se zbožím na prodejně, pomocné práce. Práce s pokladnou. Požadujeme: Fyzická zdatnost, dochvilnost, znalost práce s pokladní programem iprosoft, vietnamština němčina je velikou výhodou, pracovní týden pondělí - pátek. Nabízíme nákup zboží v prodejně ... (více v detailu)
asistent prodeje (m/ž)
Jedná se o manipulaci se zbožím na prodejně, pomocné práce. Práce s pokladnou. Požadujeme: Fyzická zdatnost, dochvilnost, znalost práce s pokladní programem iprosoft, vietnamština němčina je velikou výhodou, pracovní týden pondělí - pátek. Nabízíme nákup zboží v prodejně ... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce expedice - náborový příspěvek 20.000 Kč
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: práce na 1 směnu: noční (Ne-Čt), finální kontrola zboží, příprava průvodních dokumentů ke zboží, obsluha interního systému, součástí částečné expedování zboží podle objednávek NABÍZÍME: docházkový bonus až 1 000 Kč/měsíc, mimořádná roční odměna, příspěvek na stravování až 1 500 Kč/měsíc; zaměstnanecké balíčky masa a masných výrobků, vitamíno... (více v detailu)
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍKÚCE DO OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - SŠ vzdělání - NJ podmínkou - dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost IS SAP - výhodou - samostatnost, flexibilitu, zodpovědnost Náplň práce: - příjem a potvrzení objednávek - expedice a fakturace zakázek - řešení pohledávek a reklamací Nabízíme: - 5 týdnů dovolené - příspěvky na penzijní a životní pojištění - příspěvky na tábory dětí a dov... (více v detailu)
Neuvedeno
Pozice skladník Opticord s.r.o.
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme do našeho týmu nového kolegu na pozici: skladník/řidič na HPP, pouze ranní směny Po-Pá - příjem zboží -vychystávání zboží - balíků a palet k expedici -doplňování zboží, průběžná inventarizace a úklid -v případě rozvozů objednávek náklad a odvoz zboží Požadavky: - manuální zru... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Běžné kancelářské práce -každodenní administrativa, zakládání dokladů a smluv, zadávání dokladů do systému, příprava podkladů k fakturaci, komunikace s dodavateli - např. vyhledávání ... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník/ce – Expedient/ka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme skladníka/ci s VZV - expedienta/ku, který/á se připojí k našemu týmu! Pokud máte zkušenosti s prací na skladě, nemáte problém složit nebo převést paletu, a víte, jak správně zabalit zboží pro bezpečnou přepravu kurýrem, pak hledáme právě Vás a rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Balení objednávek ( příprava, kontrola, kompletace, balení, expedice ) • Správa skladu a zboží ( příjem, manipulace, skladování, výdej ) Co od Vás očekáváme? • Praxe ve skladu ( minimálně 1 rok ) • Dobrou fyzickou kondici ( manipulace s těžšími či objemnějšími předměty ) • Uživatelská znalost práce... (více v detailu)
Neuvedeno
Zastupce/zástupkyně vedoucí/ho střediska
Před 6 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: prodej stavebního materiálu, zpracování cenových nabídek, objednávky zboží POŽADAVKY: znalost stavebního materiálu, praxi v oboru, komunikativnost, zodpovědnost, schopnost ve... (více v detailu)
Neuvedeno
Číšník - servírka / Provozní
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Do našeho týmu v Pensionu Relax hledáme provozního restaurace, který zároveň zastane poloviční úvazek číšníka. Pokud máte zkušenosti v gastronomii, organizační schopnosti a chuť pracovat v příjemném prostředí, ozvěte se nám! Co vás čeká? - Zajištění plynulého chodu restaurace - Organizace a koordinace personálu - Objednávky a komunikace s dodavateli - Obsluha hostů na číšnickém úvazku Péče o spokoj... (více v detailu)
Neuvedeno
skladník (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hledáme kolegu do skladu. Náplní práce bude kompletace zboží (jednoduchá ruční práce), balení objednávek zákazníků a jejich předání dopravci, přebírání materiálu od dopravce, občasná manipulace s těžším zb... (více v detailu)
Neuvedeno
IT vývojář/ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
:Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. POŽADAVKY: : Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. SŠ nebo VŠ se zaměřením na IT nebo praktické a prokazatelné zkušenosti v IT oblasti "chopnost komunikovat v rámci firmy i s externími IT dodavateli, ochota cestovat v rámci ČR a příležitostně také na pobočky v SR, znalost C#, znalost Java, znalost MSSQL, znalost principů ERP systémů (QI výhodou), znalost Microsoft technologii (MS Office, IIS, Power BI, Active Directory) NÁPLŇ PRÁCE: ve spolupráci s externími IT dodavateli budete definovat dlouhodobou IT strategii firmy a budete zodpovědný za její postupnou implementaci, budete zodpovědný za správu a rozvoj MS... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Asistent/ka vedení správy budov a majetku - Hodonín (Kapřiska) Pro naši pobočku v Hodoníně přijmeme zodpovědného člověka na pozici asistent/ky vedení správy budov a majetku. Jedná se o administrativní práci v kanceláři. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nabízíme plný úvazek 8 hod., možnost i zkráceného úvazku na 6 hod. denně. Co budete dělat: o Zpracovávat administrativní agendu v interním systému QI. o Hlídat termíny pravidelných kontrol technologií budov v excelovské tabulce. o Poptávat u dodavatelů výměny zařízení a opravy budov. o Provádět tendry na dodavatele podle jasně předepsaného zadání. o Komunikovat se zaměstnanci společnosti ohledně závad na zařízení a podávat informace o stavu opravy. o Administrativní práce na smlouvách s dodavateli. o Potřebnou administrativu s tím spojenou. Co nabízíme za dobře odvedeno... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník/skladnice
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - Příjem, kontrola a evidence zboží do skladu - Ukládání, skladování a vyskladňování materiálu dle interních předpisů - Příprava a kompletace objednávek k expedici - Nakládka a vykládka zboží - Převoz materiálu mezi pobočkami - Zajištění správného označení a dokumentace přepravovaného zboží - Práce se skladovým softwarem a vedení skladové evidence - Péče o svěřené vozidlo (údržba, kontrola technického stavu) - Dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů ve skladu i při přepravě Požadavky: - Praxe ve skladu nebo v logistice výhodou - Fyzická zdatnost a zručnost - Zodpovědnost, pečlivost a samostatno... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní řídící pracovníci v oblasti správy podniku, administrativních a podpůrných činností
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Koordinace administrativních a kancelářských činností Správa kancelářských zásob a objednávky materiálu Organizace schůzek a firemních akcí Komunikace s dodavateli a zákazníky Podpora man... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti, zkrácený úvazek
Před 21 dny - Plzeňský kraj - BAZOS
Hledáte administrativní práci, která vám umožní skloubit pracovní i osobní život? Baví vás organizace, plánování a komunikace? Je pro Vás přijatelná práce na poloviční úvazek? Pak možná právě Vy budete vhodný kandidát na našeho nového kolegu/kolegyni. Vaší hlavní náplní práce bude správa kalendáře vedení společnosti, plánování schůzek a příprava podkladů k jednání. Budete také organizovat pracovní cesty, vést administrativní agendu a komunikovat s úřady, doda... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
prodavači v prodejnách
Před 26 dny - AVIZO_CZ
prodavač/ka informuje zákazníka o zboží, zodpovídá všechny jeho dotazy a stížnosti, přijímá od zákazníků objednávky a vyřizuje je, uzavírá s nimi prodejní transakce o zboží Přejímá, kontroluje, skladuje a dohlíží na zboží Pravidelně se účastní inventu... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník/ce (operátor skladu) - Rajhrad (Brno-venkov)
Před 308 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Skladník - Rajhrad (Brno - venkov) Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Právě teď hledáme nové kolegyně a kolegy do našeho centrálního skladu v Rajhradě, odkud začíná cesta všech kancelářských potřeb za novými majiteli. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Obsluha VZV je výhodou, není podmínkou. o Mzda 29 - 34 000 Kč hrubého měsíčně. o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den). o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. Co budete dělat: o Po příchodu do skladu a než se dáte do práce, si můžete dát s kolegy kafe. o Během prvního týdne vás zaškolíme se čtečkou kódů. o Do doby, než bude čas na obědovou pauzu, budete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 188 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 260 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Florista/floristka
Před 327 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED. Náplň práce: - Vázaní a dekorace květin (a dalších, např. věnců atd.), Prodej zboží, Obsluhování zákazníků, Přebírání zboží od dodavatelů Očekáváme: - Vzdělání nebo praxi v oboru, Estetické cítě... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce řízení projektů (strojírenství)
Před 257 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
správa zakázek, jejich kontrola, řízení, realizace, návštěvy u dodavatelů, příjem a výdej výrobků a zboží a d... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce