Administrativní asistenti

Před 228 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Radka Kheková, tel.: 608325387, e-mail: hr@monacoint.com Co u nás budete dělat? o Zpracovávat podklady pro objednávky zboží (tvořit, kontrolovat, odesílat a potvrzovat objednávky) o Vytvářet nové ceny dle aktualizace cen našich dodavatelů o Komunikovat napříč celou společností (s vedoucími skladů, oddělením objednávek, a dalšími) o Zajišťovat a koordinovat dopravu pro zboží pomocí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - CALL CENTRUM
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Přijímání objednávek od zákazníka, příslušná administrativa. Požadujeme vysoké komunikační schopnosti, zvládnutí práce pod tlakem, flexibilitu. Pracovní doba po-pá 7:00-15:30, prac. poměr na dobu určitou na 1 rok s možností dalšího prodloužení. Nástup možný i... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele pro vydavatelství časopisu zaměřeného na stavební sektor
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, redakci a PR agenturu specializující se na stavební sektor, které patří mezi nejznámější dodavatele stavebních příspěvků a videí do stavební sféry, hledáme dynamickou a motivovanou posilu týmu na pozici Asistent/ka jednatele. Hlavní náplní práce bude zajištění administrativní podpory vedení společnosti, organizace komunikace s klienty a obchodními partnery a správa každodenního chodu kanceláře. Náplň práce: Administrativní a organizační podpora jednatele společnosti, Každodenní telefonická a e-mailová komunikace, Plánování schůzek, služebních cest a správa kalendáře, Příprava podkladů pro jednání a prezentace, Aktualizace databází kontaktů, Sledování trend... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Skladník/ce (operátor skladu) - Rajhrad (Brno-venkov)
První kontakt e-mailem. Vhodné i pro OZP. Skladník - Rajhrad (Brno - venkov) Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Právě teď hledáme nové kolegyně a kolegy do našeho centrálního skladu v Rajhradě, odkud začíná cesta všech kancelářských potřeb za novými majiteli. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Obsluha VZV je výhodou, není podmínkou. o Mzda 29 - 34 000 Kč hrubého měsíčně. o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den). o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. Co budete dělat: o Po příchodu do skladu a než se dáte do práce, si můžete dát s kolegy kafe. o Během prvního týdne vás zaškolíme se čtečkou kódů. o Do doby, než bude čas na obědovou pau... (více v detailu)
Šéf prodejny
Před 6 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výrobou a prodejem dveří, hledáme vhodného kandidáta na pozici Šéf prodejny. Máte zkušenosti s prodejem a skvělou organizací práce? Máte rádi výzvy a chtěli byste se stát klíčovou součástí naší prodejny? Připojte se k nám! Co vás čeká? tvorba cenových nabídek, zpracování objednávek, komunikace se zákazníky, výrobním závodem, dodavateli doplňkového zboží a s montážníky, řešení reklamací, zodpovědnost za chod a fungování prodejny. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš st... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ZÁSTUPCE / ZÁSTUPKYNĚ VEDOUCÍHO STŘEDISKA
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Náplň práce: zodpovědnost za chod střediska v rozsahu pracovních povinností VS v případě jeho nepřítomnosti, zajištění chodu prodejny včetně přímého styku se zákazníkem, odpovědnost za přípravu objednávky zboží a u... (více v detailu)
Neuvedeno
ZÁSTUPCE / ZÁSTUPKYNĚ VEDOUCÍHO STŘEDISKA
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Náplň práce: zodpovědnost za chod střediska v rozsahu pracovních povinností VS v případě jeho nepřítomnosti, zajištění chodu prodejny včetně přímého styku se zákazníkem, odpovědnost za přípravu objednávky zboží a u... (více v detailu)
Neuvedeno
skladník/ce
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Wiky spol.s r.o. - obchodní společnost s hračkami a papírenským zbožím hledá do svého týmu skladníka/skladnici. Náplní práce je nakláda a vykládka zboží, řízení VZV, příprava zboží dle objednávek zákazníků, manipulace se zbožím na skladě. Pokud máte o nabízenou pracovní pozici z... (více v detailu)
Neuvedeno
Technologist - Designer
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Spolupracuje při vývoji stávajících / nových produktů v portfoliu produktů. - Zpracovává technické dokumentace a připravuje podklady pro výrobu. - Komunikuje s dodavateli. - Kontroluje a testuje vzorky a vyhodnocuje kvalitu produktů. - Pracovní cesty do zahraničí (Asie). Požadujeme: - VŠ vzdělání textilního směru. - Znalost textilního zb... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ JUNIOR (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Společnost Wikov MGI a.s. je česká firma s více než 140letou tradicí vyrábějící ozubená kola a mechanické převodovky do celého světa. Nabízí pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení. Nástup možný ihned. PŘÍLEŽITOST PRO ABSOLVENTA/ABSOLVENTKU VYSOKÉ ŠKOLY, KTERÝ/KTERÁ HLEDÁ PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI A CHCE SE DÁLE ROZVÍJET. Náplň práce: zpracování a evidence faktur, účtování dokladů; pomoc při vedení účetních knih; shromažďování finančních dat a jejich základní analýza; příprava pravidelných finančních reportů; asistence při tvorbě rozpočtů a sledování jejich plnění; správa pohledávek a závazků; administrativní podpora - archivace finančních dokumentů, příprava podkladů pro audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupování, dobrou znalost PC ( Excel, Word), samostatnost, flexibilitu, důs... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovníci
Před 10 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Práce na PC a v účetním programu POHODA- zaučíme, fakturace, příprarva podkladů pro účetn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovníci
Před 10 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Práce na PC a v účetním programu POHODA- zaučíme, fakturace, příprarva podkladů pro účetn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce z kanceláře
Před 9 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zabývající se výrobou a prodejem nerezových materiálů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní zástupce z kanceláře. Náplň práce: Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí ve svěřeném regionu, Péče o stávající zákazníky a udržování dobrých vztahů s nimi, Propagace nerezových produktů, Řešení cenových nabídek, objednávek do systému, Komunikace s kolegy v obchodím oddělení, expedičním oddělením a skladem, Komunikace se zahraničními dodavateli (italština, angličtina), Kontrola přijatých dodavatelských faktur, Operativní řešení případných nenadál... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Prodavači smíšeného zboží
Před 10 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Nguyen Van Ngoc, tel.: 773676929 - St-Čt: 15:00-17:00, e-mail: tuandinh0911@gmail.com Náplň práce: Práce s pokladnou v obchodu s asijskými výrobky, doplňování zboží, objednávání zboží u dodavatelů Požadujeme: zdatnost, časová flexibilita, pečlivost,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Prodavači smíšeného zboží
Před 10 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Nguyen Van Ngoc, tel.: 773676929 - St-Čt: 15:00-17:00, e-mail: tuandinh0911@gmail.com Náplň práce: Práce s pokladnou v obchodu s asijskými výrobky, doplňování zboží, objednávání zboží u dodavatelů Požadujeme: zdatnost, časová flexibilita, pečlivost,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Prodavač/ka do pekárny
Před 10 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody. Popis pracovní náplně: - prodej v pekárně - zajišťování provozu pekárny doplňování zboží, - provádění hygienicko-sanitační činnosti, dodržování bezpečnostních předpisů a zásad - přijímání objednávek - inkaso plateb a spolupráce s pokladnou - uskladňování a kontrola zboží Požadujeme: - statut osoby se zdravotním postižením (OZP, OZZ) - pracovitost - ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Prodavač/ka do pekárny
Před 10 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody. Popis pracovní náplně: - prodej v pekárně - zajišťování provozu pekárny doplňování zboží, - provádění hygienicko-sanitační činnosti, dodržování bezpečnostních předpisů a zásad - přijímání objednávek - inkaso plateb a spolupráce s pokladnou - uskladňování a kontrola zboží Požadujeme: - statut osoby se zdravotním postižením (OZP, OZZ) - pracovitost - ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK
Před 10 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Dodáváme odborné překlady privátním i korporátním zákazníkům z celého světa a zajišťujeme jazykové kurzy- to vše již 30 let. Jsme členem českých i globálních profesních organizací. Náš systém kvality je řízen a certifikován dle mezinárodních standardů ISO 9001 a ISO 17100. Více o nás najdete na www.sophia-cb.cz (překlady) a http://js.sophia-cb.cz (jazykové kurzy). Do našeho zákaznického servisu v oddělení překladů přijmeme administrativního pracovníka nebo pracovnici. Nemusí být lingvista- sám (sama) nepřekládá ani neprovádí korektury. Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat? Organizačně zajišťovat překladatelské zakázky našich domácích i zahraničních zákazníků; připravovat cenové kalkulace pro naše stávající i potenciální zákazníky; vybírat z našich smluvních odborných dodavatelů (překladatelů, korektorů, grafiků atd.) a objednávat u nich zpracování zakázek; objednané texty připravovat pro jejich zpracování speciálními sw nástroji (CAT); denně komunikovat s našimi českými i zah... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KA PŘEKLADATELSKÝCH ZAKÁZEK
Před 10 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Dodáváme odborné překlady privátním i korporátním zákazníkům z celého světa a zajišťujeme jazykové kurzy- to vše již 30 let. Jsme členem českých i globálních profesních organizací. Náš systém kvality je řízen a certifikován dle mezinárodních standardů ISO 9001 a ISO 17100. Více o nás najdete na www.sophia-cb.cz (překlady) a http://js.sophia-cb.cz (jazykové kurzy). Do našeho zákaznického servisu v oddělení překladů přijmeme administrativního pracovníka nebo pracovnici. Nemusí být lingvista- sám (sama) nepřekládá ani neprovádí korektury. Jaké pracovní činnosti u nás budete vykonávat? Organizačně zajišťovat překladatelské zakázky našich domácích i zahraničních zákazníků; připravovat cenové kalkulace pro naše stávající i potenciální zákazníky; vybírat z našich smluvních odborných dodavatelů (překladatelů, korektorů, grafiků atd.) a objednávat u nich zpracování zakázek; objednané texty připravovat pro jejich zpracování speciálními sw nástroji (CAT); denně komunikovat s našimi českými i zah... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 13 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: - běžná administrativní činnost - objednávky materiálu, příprava zakázek - vedení skladového hospodářství - příjemky, výdejky - práce v Excelu a interních systémech - aktivní komunikace s dodavateli Požadujeme: - vzdělání SŠ s maturitou - práce na počítači - nutná dobrá znalost Excel, Word, Outlook - pečlivost a týmová práce - aktivní a zodpovědný přístup - důslednost a samostatnost, logické myšlení - komun... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 13 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: - běžná administrativní činnost - objednávky materiálu, příprava zakázek - vedení skladového hospodářství - příjemky, výdejky - práce v Excelu a interních systémech - aktivní komunikace s dodavateli Požadujeme: - vzdělání SŠ s maturitou - práce na počítači - nutná dobrá znalost Excel, Word, Outlook - pečlivost a týmová práce - aktivní a zodpovědný přístup - důslednost a samostatnost, logické myšlení - komun... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 13 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Diana Tsvetkova, tel.: +420 777 453 820 - 8:00-17:00h, e-mail: invoice@tr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 13 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Diana Tsvetkova, tel.: +420 777 453 820 - 8:00-17:00h, e-mail: invoice@tr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 13 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Volodymyr Soroka, tel.: 705108684, e-mail: godent@seznam.cz Hledáme asistentku do zubní ordinace. Naplň: Vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky, e... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 13 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Volodymyr Soroka, tel.: 705108684, e-mail: godent@seznam.cz Hledáme asistentku do zubní ordinace. Naplň: Vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky, e... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce