VEDOUCÍ ODDĚLENÍ OCHRANY OVZDUŠÍ A NAKLÁDÁNÍ S ODPADY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY

Před 331 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 26, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 12. 4. 2024 Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení o jméno, příjmení a titul uchazeče o datum a místo narození o státní příslušnost uchazeče o místo trvalého pobytu uchazeče o číslo občanského průkazu o kontaktní telefonní číslo o kontaktní e-mail o datum a podpis uchazeče. Požadované doklady: - profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 173 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 329 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 341 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
UČITEL/KA matematiky a fyziky
Před 225 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Úvazek: 1,0 Platové zařazení: 12. platová třída (dle platového stupně platový tarif v rozmezí 32.820 - 42.780 Kč) Požadujeme: - vzdělání dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, ve znění pozdějších předpisů - vysokoškolské magisterské vzdělávání v oblasti pedagogických věd zaměřené na přípravu učitelů všeobecně-vzdělávacích předmětů v příslušném zaměření - bezúhonnost - zdr... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ochrany přírody odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 346 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 353 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 406 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 353 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent /referentka odboru sociálních věcí (oddělení sociální pomoci)
Před 379 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání odpovídající § 110 odst. 4 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, výborná znalost práce na PC, řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič, praxe ve veřejné správě, znalost sociální práce NABÍZÍME: Příspěvek na strav... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník/ice – Odd. sociální prevence Odboru sociálního MěÚ Znojmo
Před 225 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Kvalifikační předpoklady: - dle § 110 odst. 4 dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 156 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 188 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 343 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
referent/ka odboru životního prostředí
Před 221 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavek - VŠ/VOŠ vzdělání se zaměřením na ochranu životního, ochranu přírody a krajiny, ochranu vod, lesní hospodářství Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - napravo ve sloupci - nabídka zaměstnání. Náplň práce: výkon přenesené působnosti státní správy na úřadu obce s rozšířenou působností, a to podle zákona o ochraně př... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 209 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Strážník Městské policie Stochov
Před 313 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Obecné podmínky pro přijetí (v souladu se zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii): - min. věk 18 let - bezúhonnost, spolehlivost - minimálně střední vzdělání s maturitou - fyzická a psychická způsobilost pro výkon funkce - občan ČR - bydliště Stochov a okolí výhodou - velmi dobrý zdravotní stav - řidičský průkaz skupiny „B“ - výhodou zkouška odborné způsobilosti - uživatelská znalost práce na PC - časová flexibilita Nabízíme: - příplatek na stravné - příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění - příspěvek na dovolenou - indispoziční volno - možnost studia při zaměstnání - platové podmínky dle stávajících příslušných platových předpisů (Nařízení vlády č. 603/2020 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) - Možnost získání nájemního městského bytu - nástup d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník/ce - agenda sociálně-právní ochrany dětí
Před 382 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním oboru zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném pod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 198 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce