Asistent/ka oblastního manažera s přesahem do stavebnictví

PlaceholderNo Image
Před 21 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: řidičský průkaz B, kancelář v Brně a pracovní náplň Brno a okolí cca 100km, znalost práce na PC (bežné kancelářské aplikace). Výhodou ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Asistent/ka finančního poradce
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Vzdělání ÚSO s maturitou - obor nerozhoduje. Požadavky: komunikativnost, příjemné vystupování, trestní bezúhonnost, ŘP "B" vítán. Náplň práce: práce v kanceláři i v terénu u klientů, získávání nových klientů i poskytování servisu stávajícím klientům. Mzdové podmínky budou upřesněny při výběrovém říze... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Projektový manažer (Východoevropský program)
Před 15 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Zájemce prosíme, aby nám na kariera@clovekvtisni.cz zaslali svůj životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) v angličtině. Náplň práce: " Plánování a koordinace projektových aktivit, zaměřených především na podporu lidských práv, nezávislých medií, politicky pronásledovaných a občanských aktivistů. " Řízení projektů, včetně psaní projektových návrhů, podávání zpráv a správy projektové dokumentace " Spolupráce s finančním manažerem na rozpočtech jednotlivých projektů " Spolupráce na přípravě a realizaci advokačních plánů pro cílovou východoevropskou zemi " Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi a dárci Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku: " Minimálně bakalářské vzdělání v relevantním oboru " Hovoří plynně rusky a anglicky. Vítaná je i znalost češtiny, není ale nezbytná " Nejméně dvouletá zkušenost na vnitrostátní nebo mezinárodní úrovni v oblasti občanské ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Projektový manažer (Východoevropský program)
Před 15 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Zájemce prosíme, aby nám na kariera@clovekvtisni.cz zaslali svůj životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) v angličtině. Náplň práce: " Plánování a koordinace projektových aktivit, zaměřených především na podporu lidských práv, nezávislých medií, politicky pronásledovaných a občanských aktivistů. " Řízení projektů, včetně psaní projektových návrhů, podávání zpráv a správy projektové dokumentace " Spolupráce s finančním manažerem na rozpočtech jednotlivých projektů " Spolupráce na přípravě a realizaci advokačních plánů pro cílovou východoevropskou zemi " Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi a dárci Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku: " Minimálně bakalářské vzdělání v relevantním oboru " Hovoří plynně rusky a anglicky. Vítaná je i znalost češtiny, není ale nezbytná " Nejméně dvouletá zkušenost na vnitrostátní nebo mezinárodní úrovni v oblasti občanské ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka oblastního manažera s přesahem do stavebnictví
Před 21 dny - ANNONCE
Upřesňující informace: řidičský průkaz B, kancelář v Brně a pracovní náplň Brno a okolí cca 100km, znalost práce na PC (bežné kancelářské aplikace). Výhodou ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka realitního makléře
Před 21 dny - ANNONCE
Upřesňující informace: Řidičský průkaz B, kancelář v Brně (koordinece pracovního čas vedoucího, komunikace s klienty a partnery, asistence při schůzkách... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka realitního makléře
Před 21 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: Řidičský průkaz B, kancelář v Brně (koordinece pracovního čas vedoucího, komunikace s klienty a partnery, asistence při schůzkách... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT/KA
Před 21 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Další složky platu: -zvláštní příplatek ve výši 2 200,- Kč Upřesnění pracovního poměru: - pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Vzdělání: SŠ ekonomického, technického nebo humanitního zaměření, praxe výhodou Požadované dovednosti a schopnosti: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita - schopnost organizovat a řídit jednání Další požadavky: - vyjádření souhlasu s poskytnutím osobních údajů - bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů - řidičské oprávnění skupiny B Popis pracovní činnosti: - zajišťování informačních a organizačních prací - zajišťování spisové s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT/KA
Před 21 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Další složky platu: -zvláštní příplatek ve výši 2 200,- Kč Upřesnění pracovního poměru: - pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Vzdělání: SŠ ekonomického, technického nebo humanitního zaměření, praxe výhodou Požadované dovednosti a schopnosti: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita - schopnost organizovat a řídit jednání Další požadavky: - vyjádření souhlasu s poskytnutím osobních údajů - bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů - řidičské oprávnění skupiny B Popis pracovní činnosti: - zajišťování informačních a organizačních prací - zajišťování spisové s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Oblastní manažer ostrahy
Před 22 dny - ANNONCE
Požadujeme: Věk nad 18 let, řidičský průkaz skupiny B, doložit výpis z RT, znalost práce na PC, odolnost vůči stresu, odpovědnost a samostatnost, časovou flexibilitu a organizační schopnosti, profesní kvalifikace, praxe v security výhodou. Náplň práce: Odpovědnost za svěřenou oblast, řízení a kontrola podřízených, komunikace s klientem, reporting vedení společnosti. N... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Oblastní manažer ostrahy
Před 22 dny - ANNONCE
Požadujeme: Věk nad 18 let, řidičský průkaz skupiny B, doložit výpis z RT, znalost práce na PC, odolnost vůči stresu, odpovědnost a samostatnost, časovou flexibilitu a organizační schopnosti, profesní kvalifikace, praxe v security výhodou. Náplň práce: Odpovědnost za svěřenou oblast, řízení a kontrola podřízených, komunikace s klientem, reporting vedení společnosti. N... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 23 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT- Bohdana Šimůnková, tel.: +420 605 047 030 - volat 8-15h, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz Práce pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo emailem! Popis činnosti: Příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému, příprava podkladů pro měsíční fakturaci, vedení agendy na pobočce v Praze, vyřizování pošty. Požadujeme: - důraz velmi dobrou znalost pracovně právního práva - zkušenosti se zad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 23 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT- Bohdana Šimůnková, tel.: +420 605 047 030 - volat 8-15h, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz Práce pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo emailem! Popis činnosti: Příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému, příprava podkladů pro měsíční fakturaci, vedení agendy na pobočce v Praze, vyřizování pošty. Požadujeme: - důraz velmi dobrou znalost pracovně právního práva - zkušenosti se zad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE A MARKETING m/ž
Před 29 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost Kamerový svět je malá rodinná společnost, která se stala úspěšným předním dodavatelem bezpečnostních technologií. Rádi bychom rozšířili náš tým a našli nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní podpora prodeje a marketingu. Pokud máte organizační schopnosti, pečlivost a zájem o moderní technologie, jste tím pravým/ou kandidátem/kou! Náplň práce: o Správa databáze zákazníků o Správa databáze produktů na e-shopu o Aktualizace a kontrola informací o produktech na webových stránkách o Komunikace s dodavateli a zákazníky o Příjem objednávek, jejich zpracování a evidence o Příprava objednávek k expedici k zákazníkům - dodací listy, balení, odesílání o Příjem zboží od dodavatelů o Řešení reklamací o Příprava grafických a textových podkladů... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE A MARKETING m/ž
Před 29 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost Kamerový svět je malá rodinná společnost, která se stala úspěšným předním dodavatelem bezpečnostních technologií. Rádi bychom rozšířili náš tým a našli nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní podpora prodeje a marketingu. Pokud máte organizační schopnosti, pečlivost a zájem o moderní technologie, jste tím pravým/ou kandidátem/kou! Náplň práce: o Správa databáze zákazníků o Správa databáze produktů na e-shopu o Aktualizace a kontrola informací o produktech na webových stránkách o Komunikace s dodavateli a zákazníky o Příjem objednávek, jejich zpracování a evidence o Příprava objednávek k expedici k zákazníkům - dodací listy, balení, odesílání o Příjem zboží od dodavatelů o Řešení reklamací o Příprava grafických a textových podkladů... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Projektový manažer (Východoevropský program)
Před 36 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Zájemce prosíme, aby nám na kariera@clovekvtisni.cz zaslali svůj životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) v angličtině. Náplň práce: " Plánování a koordinace projektových aktivit, zaměřených především na podporu lidských práv, nezávislých medií, politicky pronásledovaných a občanských aktivistů. " Řízení projektů, včetně psaní projektových návrhů, podávání zpráv a správy projektové dokumentace " Spolupráce s finančním manažerem na rozpočtech jednotlivých projektů " Spolupráce na přípravě a realizaci advokačních plánů pro cílovou východoevropskou zemi " Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi a dárci Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku: " Minimálně bakalářské vzdělání v relevantním oboru " Hovoří plynně rusky a anglicky. Vítaná je i znalost češtiny, není ale nezbytná " Nejméně dvouletá zkušenost na vnitrostátní nebo mezinárodní úrovni v oblasti občanské společno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Projektový manažer (Východoevropský program)
Před 36 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Zájemce prosíme, aby nám na kariera@clovekvtisni.cz zaslali svůj životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) v angličtině. Náplň práce: " Plánování a koordinace projektových aktivit, zaměřených především na podporu lidských práv, nezávislých medií, politicky pronásledovaných a občanských aktivistů. " Řízení projektů, včetně psaní projektových návrhů, podávání zpráv a správy projektové dokumentace " Spolupráce s finančním manažerem na rozpočtech jednotlivých projektů " Spolupráce na přípravě a realizaci advokačních plánů pro cílovou východoevropskou zemi " Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi a dárci Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku: " Minimálně bakalářské vzdělání v relevantním oboru " Hovoří plynně rusky a anglicky. Vítaná je i znalost češtiny, není ale nezbytná " Nejméně dvouletá zkušenost na vnitrostátní nebo mezinárodní úrovni v oblasti občanské společno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 48 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt e-mailem: rehak.vojtech@gmail.com Ukončené alespoň bakalářské vzdělání, znalost angličtiny na vysoké úrovni. Praxi na obdobné pozici nepožadujeme, ale je výhodou. Pracovní doba je od 10:00 do 16:00h. Náplň práce: - Administrativní úkoly v kancelářském pr... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 48 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
41100 Všeobecní administrativní pracovníci ZamK Kontakt e-mailem: rehak.vojtech@gmail.com Ukončené alespoň bakalářské vzdělání, znalost angličtiny na vysoké úrovni. Praxi na obdobné pozici nepožadujeme, ale je výhodou. Pracovní doba je od 10:00 do 16:00h. Náplň práce: - Administrativní úkoly v kancelářském pr... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Úředníci oddělení registru vozidel a řidičů - zkušební komisaři + úředníci oddělení registru vozidel a řidičů
Před 59 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů. Druh práce:zkušební komisař/komisařka + úředník/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. září 2024 nebo podle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h, Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 25 let dle ust. § 34 odst. 1 písm. a) zákona č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých zákonů, v platném znění - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - střední vzdělání zakončené maturitní zkouškou - je nejméně 5 let držitelem řidičského ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Úředníci oddělení registru vozidel a řidičů - zkušební komisaři + úředníci oddělení registru vozidel a řidičů
Před 59 dny - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů. Druh práce:zkušební komisař/komisařka + úředník/úřednice oddělení registru vozidel a řidičů Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. září 2024 nebo podle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h, Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 25 let dle ust. § 34 odst. 1 písm. a) zákona č. 247/2000 Sb., o získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel a o změnách některých zákonů, v platném znění - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - střední vzdělání zakončené maturitní zkouškou - je nejméně 5 let držitelem řidičského ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka manažera řízení rizik
Před 67 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Požadavky: - ukončené SŠ vzdělání nebo jeho ekvivalent - znalost srbštiny výhodou - technické myšlení ideálně podpořené technickým vzděláním Náplň práce: - ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka manažera řízení rizik
Před 67 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Požadavky: - ukončené SŠ vzdělání nebo jeho ekvivalent - znalost srbštiny výhodou - technické myšlení ideálně podpořené technickým vzděláním Náplň práce: - ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka prodeje
Před 67 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED POŽADUJEME: - práce s PC (kancelářský software) - řidičský průkaz sk. B - smysl pro zodpovědnost - příjemné vystupování, komunikativnost - znalost cizího j... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka prodeje
Před 67 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED POŽADUJEME: - práce s PC (kancelářský software) - řidičský průkaz sk. B - smysl pro zodpovědnost - příjemné vystupování, komunikativnost - znalost cizího j... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka společnosti
Před 67 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
PRVNÍ KONTAKT PÍSEMNÝ Do společnosti TAMBOV, s. r. o. hledáme novou posilu na pozici asistentka společnosti. Práce vhodná pro absolventy. CO NABÍZÍME: - možnost získání nových znalostí, zkušeností a kariérního růstu - stabilní zázemí a práce v moderním prostředí - mzdové ohodnocení v rozpětí 25 000 - 30 000 Kč v závislosti na schopnostech a výkonu - různorodost pracovních povinností - práce na plný úvazek POŽADUJEME: - dovednost na PC (MS Office nutností, Helios velkou výhodou, ne však podmínkou). - flexibilita, chuť učit se novým vě... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce