Referent/ka IT
Podobné inzeráty

SYSTÉMOVÝ ADMINISTRÁTOR/ADMINISTRÁTORKA IT - náborový příspěvek 50. 000 Kč
Před 32 dny
- AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Brusová Monika Mgr., e-mail: nabor@dtvs.cz Náplň práce: budete nastavovat a kontrolovat síťové prvky a zapojení, budete tím, kdo rozchodí (téměř) cokoliv - od tiskárny po nový telefon, pomůžete s instalací, konfigurací a spuštěním techniky, postaráte se o instalaci a správu kamerového systému - bezpečnost je pro nás prioritou, podporujete kolegy při opravách OS i řešení systémových problémů, kontrolujete a dodržujete IT bezpečnostní procesy Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou a min., 3 roky praxe v IT a znalost technické AJ, pokročilou znalost administrace Windows 11, základní znalost Active Directory a terminálových služeb, nutná je znalost a správa Microsoft 365 (Azure AD), schopnost řešit opravy, konfigurace a sprá... (více v detailu)
Neuvedeno

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 34 dny
- AVIZO_CZ
KO: Stankeová Kateřina Ing., tel.: 553 687 124, e-mail: personalistika@rkl.cz RKL Opava, spol. s r.o. je moderní, dynamická společnost poskytující komplexní rozsah logistických služeb. Jedná se především o služby ve vnitrostátním a mezinárodním zasílatelství zahrnující realizaci všech typů silničních přeprav přednostně uskutečňovanými vlastními vozidly. Součástí služeb jsou také komplexní celní služby.Naše firemní kultura je založena na hodnotách jako jsou důvěryhodnost, profesionalita a týmová spolupráce. Věříme, že úspěch firmy je výsledkem úsilí každého jednotlivce. Hledáme spolehlivého a pečlivého kandidáta na pozici Mzdový / mzdová účetní, který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oboru minimálně 5 let. Vznik pracovního poměru dle domluvy, pravidelné pracoviště: Opava -Suché Lazce, provozovny: Suché Lazce, Dolní Benešov. Náplň práce - Zpracování podkladů mezd pro zaměstnance společnosti. - Vedení mzdové agendy a související dokumentace. - Komunikace s úřady a... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referent/ka
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: komunikace s odběrateli i dodavateli v češtině i angličtině, tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek, spolupráce na katalogu aj. Požadavky: znalost anglického jazyka slovem i písmem; dobré komunikační schopnosti; reprezentativní vystupování; dobrou znalost práce na PC (MS Word... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka zákaznického oddělení
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Neuvedeno

SPRÁVCE SÍTĚ (muži, ženy)
Před 41 dny
- AVIZO_CZ
C04 z:5/6/2025 SŠ/VŠ technického zaměření Profesionální znalost OS Windows Správa a konfigurace sítě LAN, HW a koncových zařízení Správa docházkového systému Podpora uživatelů Znalosti IS Helios a MS SQL výhodou... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 320 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ POBOČKY HORKALEN
Před 340 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup od 1. 9. 2024 nebo dle dohody. Hlavní pracovní náplň: komplexně řeší a odpovídá za plynulý, ekonomický a bezpečný provoz pobočky a za správu zásob vytvořených pro potřeby určených ÚSÚ včetně zajištění jejich vývozu v krizových stavech. Zajišťuje technickou správu majetkových souborů, přípravu a realizaci výstavby a oprav včetně koordinace technickohospodářského provozu. Zajišťuje bezpečný a řádný provoz vybraných technick... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 304 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 479 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 344 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

referent/ka skladu
Před 435 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

IT Konzultant
Před 557 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - Povědomí o funkci a dotazovaní databází a případně o programovacích jazycích výhodou - Zkušenosti s prací v Microsoft Dynamics NAV případně Dynamics 365 Business Central velkou výhodou - Velmi dobré analytické myšlení - Pokročilá znalost MS Office (hlavně MS Excel) - Zkušenost s konzultační činností výhodou - Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Náplň práce: - Konzultační činnost při zavádění nových technologií (primárně v ERP systému Dynamics Business Central) - Analýza a optimalizace proce... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Investiční referent/ka - stavební činnost
Před 304 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - ng. Zdeněk Mlnařík, tel.: +420 770 141 557, e-mail: zdenek.mlnarik@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání stavebního směru, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe na obdobné pozici, řidičské oprávnění skupiny B; orientace ve stavebních předpisech. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží život... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

PROJEKTANT/KA-KONSTRUKTÉR/KA vodohospodářských staveb
Před 348 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - spolupráce na tvorbě projektů v oblasti liniových vodohospodářských sítí, vodních nádrží, odvádění dešťových vod, čistění odpadních vod, úpravy pitných vod, - návrhy kanalizačních a vodovodních sítí a dalších vodohospodářských objektů, - zhotovení výkresové dokumentace a technických zpráv, - práce v týmu vedeném hlavním inženýrem projektu, koordinace s ostatními profesemi. Požadujeme: - absolvent SPŠ, VOŠ, VŠ se zaměřením na vodohospodářské stavby, - znalost práce na PC, AutoCAD, MS Office, - schop... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

účetní
Před 468 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 27.3.2024. Požadavky: - znalost práce na PC, MS Office, znalost podvojného účetnictví, práce v IS Gordic, Cygnus výhodou - praxe na pozici účetní podmínkou - trestní bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost - řidičský průkaz - řidič referentských vozidel - znalost státní správy a účtování v příspěvkové organizaci výhodou Náplň práce: Komplexní vedení účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření vč. sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih. Zajišťuje kompletní styk s bankou ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Vedoucí dopravy a dílny
Před 805 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
PRACOVNÍ NÁPLŇ: řízení a organizaci prací ve společnosti (řidiči a dělníci); odpovídá za provádění kontrol a údržby vozového parku; odpovídá za technický stav strojního zařízení; vystavování příkazů k jízdě, jejich evidenci a kontrola; kontrola a sledování GPS; kontrola tankování a spotřeby PHM u vozidel; sestavování podkladů pro mzdy podřízených pracovníků ; vede přehled o docházce pracovníků; sjednávání nových zakázek; příprava a realizace zakázek; tvorba nabídek a kalkulací; podklady pro vystavování objednávek; příprava podkladů k fakturaci dle provedených prací a zakázek; plní ostatní úkoly zadané jednatelem a ředitelem společnosti; aktivní komunikace a spolupráce s provozním a obchodním oddělením a technikem odpadového hospodářství; zajišťování dodržování podmínek a předpisů souvisejících se zajišťováním BOZP a PO na pracovišti, včetně účasti na pravidelných kontrol; plní požadavky stanovené legislativou... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Technologové osobní dopravy
Před 737 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Místo výkonu práce: Ostrava nebo Zlín Vzdělání středoškolské se zaměřením na dopravu, ekonomiku, techniku. • Orientace v problematice veřejné osobní dopravy, znalosti v oblasti organizace práce autobusové dopravy. • Organizační schopnosti, zkušenosti s vedením většího počtu zaměstnanců, spolehlivost, samostatnost, flexibilita a týmová práce. • Vysoká odolnost vůči stresu, řidičské oprávnění minimálně skupiny B-aktivní řidič, příp. skupiny D, trestní bezúhonnost. • Praxe ve vedoucí pozici výhodou. • Velmi dobrá znalost práce na PC (MS Excel - velmi pokročilý, MS Word, OS Windows), schopnost rychle se naučit pracovat s novým SW. • Trestní bezúhonnost, • aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, odpovědnost. Náplň práce: • Připravuje, tvoří a optimalizuje turnusové příkazy v souladu se směrnicí pro tvorbu turnusů • Zajišťuje včasnou distribuci turnusů na jednotlivé provozovny • Jedná s krajskými úřady a koordinátory ohledně změn JŘ, změn licencí, řeší možné dopady a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 373 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT TELEFONICKY : Dzsulaj Ilona, tel.: 608 875 758,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Obchodní zástupce/zástupkyně - prodej IT
Před 520 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - ZÁSTUPKYNĚ - prodej IT sortimentu do firem a škol. ( tiskárny, notebooky, PC, software ). Mzda od 27.000,-Kč + osobní ohodnocení, služební vozidlo, telefon, notebook. Mimořádné odměny dle sjednaných zakázek. P... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Obchodní referenti
Před 1198 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
- Vysokoškolské vzdělání - Jazyky: německý - podmíkou, anglický - výhodou, český - výhodou, ruský - výhodou - Ználost PC, MS Word, MS Excel, Adobe ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 847 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Nováková Vendulka, tel.: 737 244 179 e-mail: vnovakova@osoud.pha9.justice.cz Požadujeme: státní občanství ČR, znalost účetnictví v souladu se zák. o účetnictví č. 563/1991 Sb., uživatelská znalost PC, MS OFFICE, samostatnost, spolehlivost, trestní a morální bezúhonnost, předchozí praxe vítána. Požadované vzdělání: Vysokoškolské ekonomické vzdělání v magisterském studijním nebo bakalářském programu nebo vyšší odborné vzdělání, (popř. maturitní vzdělání ekonomického směru) Náplň práce: " vykonává činnosti hlavní účetní a správce rozpočtu ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb. " zpracovává a účtuje příjmové účty státního rozpočtu, včetně přepisu pohledávek a zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

referent/ka rozpočtu oddělení rozpočtu a financování odboru školství
Před 320 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OŠ - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Obchodní zástupce/zástupkyně - prodej IT
Před 304 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Prodej IT sortimentu do firem a škol. ( tiskárny, notebooky, PC, software ). Mzda od 27.000,-Kč + osobní ohodnocení, služební vozidlo, telefon, notebook. Mimořádné odměny dle sjednaných zakázek. Požadujeme: - řidičs... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Projektový manažer/ka
Před 348 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Požadavky: technické vzdělání nebo kvalifikace; zkušenost v oblasti projektového managementu a procesního řízení výhodou; znalost a zkušenost v managementu kvality výhodou - ISO 9001, příp. IATF 16949; aktivní znalost NJ nebo AJ; znalost MS Office - Excel, Word; znalost programu SAP výhodou; schopnost týmové spolupráce; chuť a o... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce