Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly)

Před 232 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pracovní pozice: • Výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy, • výkon činností v oblasti krizového řízení, • zajištění činností souvisejících s chodem Bezpečnostní rady ORP Tišnov a Krizového štábu ORP Tišnov, •výkon vnitřní kontroly a veřejnosprávních kontrol hospodaření u příspěvkových organizací, •administrace a kontrola dotací, •zabezpečování a kontrola pořádání veřejných sbírek. Požadavky: •VŠ vzdělání, •znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečnostní problematiky výhodou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent/ka pro zeleň
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Vzdělání: min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru zahradnictví, krajinářství, zahradní architektura, životní prostředí. Kompletní zajištění realizace projektů zeleně; zajišťuje komplexní správu a péči o městskou zeleň (např. údržba, kontrola péče, rekultivace devastovaných ploch) vede a průběžně doplňuje řádnou evidenci ploch městské zeleně zařazené do údržby, zpracovává návrhy uspořádání trvalé zeleně na veřejných prostranstvích. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - pravý sloupec -nabíd... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví... (více v detailu)
Neuvedeno
Logopedický/á terapeut/ka se zaměřením na AAK
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Charakter práce: - výkon logopedické terapie se zaměřením na AAK u dětí s poruchami autistického spektra, poruchami komunikace a sociální interakce, - spolupráce se sociálními pracovníky při plnění individuálních plánů rodin s dětmi. Požadujeme: - ukončené vysokoškolské magisterské vzdělání v oboru speciální pedagogika (státní zkoušky logopedie, surdopedie), - dobré komunikační dovednosti, pozitivní přístup, schopnost pracovat v týmu i samostatně, - spolehlivost, výpis z rejstříku trestů, zodpovědnost, trpělivost, - ochotu k průběžnému vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, - praxe 1 rok v oblasti speciální pedagogiky výhodou. Nabízíme: - možnost odborného růstu a vzdělávání, - prostor pro vlastní tvořivost a seberealizaci, - mo... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • odbornou způsobilost podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů • orientace v sociální oblasti a problematice cílové skupiny seniorů • znalost zákona o sociálních službách a navazujících právních předpisů • znalost standardů kvality sociálních služeb a individuálního plánování služby • znalost práce na PC – MS Office (Excel, Word) • trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost • zodpovědnost, spolehlivost, vstřícné a trpělivé chování, samostatnost, flexibilita • schopnost práce v týmu • ochota se dále vzdělávat a zavádět nové postupy a principy do praxe • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič • praxe v oboru výhodou Nabízíme: • pracovní poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD dovolenou, s nástupem od 01.07.2025, zkušební lhůta 3 měsíce • základní plat v rozpětí dle započtené využitelné praxe od 29.740,- Kč do 43.180,- Kč (10. platová třída dle přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve ... (více v detailu)
Neuvedeno
Právník/právnička
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/26 Druh práce: výkon komplexních koncepčních právních činností při zajišťování výkonu státní správy na úseku přestupkové agendy Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru správních činností Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Obor: právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice Praxe v přestupkové agendě výhodou Jiné požadavky: -všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů - zejména zákona o odpovědnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
č. 211396 - rada v Oddělení kontrolním II
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti daně z přidané hodnoty, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního vol... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavební a investiční technik/technička
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovnice/pracovník
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpo... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ pracovnice úklidu / DPP
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Charakter vykonávané činnosti: • pracovník vykonává úklid prostor sociální služby NZDM EMKO ve Vysokém Mýtě • pracovní doba – 3 hodiny 2x týdně - dle domluvy (práce v dopoledních nebo pozdních odpoledních hodinách) Požadujeme: • spolehlivost, preciznost, samostatnost Nabízíme: • dohodu o provedení práce • mzda 125,- Kč/ hod • nástup možný ihned • zázemí zavedené neziskové organizace Náležitosti písemné přihlášky: • strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů; • Životopis je třeba doplni... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 4 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka majetkového odboru Městského úřadu Králíky
Před 10 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu Upřesňující informace: Požadavky na odborné znalosti: - základní orientaci v právních předpisech, zejména - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů; - aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice). Výhodou: - komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce; - předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy; - praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení; - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 224 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 277 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Pracovník/ce pro práci na obci - řidič
Před 208 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: Řízení a ovládání přidělené techniky mechanizačních a dopravních prostředků. Zajištění svozu a rozvozu kontejnerů technikou obce Beňov na BIO odpad, jejich ukládání, provádění obhrnutí a kontroly na skladových místech (traktor Zetor 8441 s čelním nakladačem a natahovacím zařízením na kovové kontejnery typu Portýr). Zajišťování ručního, strojníh odstraňování sněhu, námrazy a následků jiných nepříznivých vlivů počasí, aplikace rozmrazovačů nebo posypu sypkých hmot nebo soli a následný úklid. Zajištění odstraňování náletové zeleně, odborná údržba nezeleně - sekání trávy, zastřihování živých plotů... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 404 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 380 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 393 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 405 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 457 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 405 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka územního rozhodování a stavebního řádu - stavební odbor
Před 426 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NUTNÉ DODRŽET POSTUP PŘIHLÁŠENÍ VYPSANÝ NA VYHLÁŠENÉM OZNÁMENÍ na adrese www.neratovice.cz, výběrová řízení!!!! Charakteristika pracovní pozice: je komplexní zajišťování výkonu státní správy svěřeného úseku státní správy na obecním úřadu obce s rozšířenou působností (vodoprávní úřad), koordinace agendy jednotného environmentálního stanoviska a další dí... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník/ice – Odd. sociální prevence Odboru sociálního MěÚ Znojmo
Před 277 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Kvalifikační předpoklady: - dle § 110 odst. 4 dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů: a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce