referent/referentka Odboru ekonomického
Podobné inzeráty
Úředník/ce oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství - projektový/á
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení přípravy projektů a rozvoje města odboru komunálního hospodářství. Druh práce: projektový/á manažer/ka Platová třída: 11 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 17. března 2025 nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - velmi dobré organizační a komunikační sch... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ODBORU MÍSTNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ A ÚDRŽBY MAJETKU
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
z:15.1.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Náležitosti přihlášky: číslo výběrového řízení, název výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, nepovinné kontaktní údaje - e-mailová adresa, telefonní kontakt (pro urychlení a zefektivnění komunikace s uchazečem), datum a podpis uchazeče. Tiskopis přihlášky ke stažení je zveřejněn na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/dokumenty/personalni-pro-vyberove-rizeni/. Přihlášku a výše uvedené dokumenty lze doručit na e-mailovou adre... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 57 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 57 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 57 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
PP NA DOBU URČITOU s možností prodloužení. Nástup od 1. 1. 2025, případně dle dohody Plat 21710 Kč - 31820 Kč - dle započitatelné praxe Popis pracovních činností: - komplexní, samostatné vedení účetnictví, - předpisy pohledávek a závazků včetně odpisů, - účtování o zařazení, vyřazení majetku, - odpisy majetku, - kvalifikované odhady podmíněných pohledávek a závazků včetně jejich vypořádání, - zpracování opravných položky k pohledávkám, - evidence a vypořádání dohadných účtů, - zpracování faktur došlých a vydaných, - zpracování bankovních výpisů, vyhotovování záznamů o složení a vydání, - zajišťování bezhotovostního platebního styku a komunikace s Českou národní bankou, - šifrování a dešifrování poštovních poukázek, - rezervace výdajů dle položek rozpočtové skladby, - práce ve Státní pokladně, - sestavování, kontrola a odesílání finančních a účetních výkazů, - dokladové inventury, inventu... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 57 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT/REFERENTKA
Před 58 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
11.11.2024 - komplexní příprava veřejných zakázek v rámci realizace investičních akcí a oprav nemovitostí a kontrola jejich konečné realizace. Min. vyšší odobrné vzdělání technického směru v oboru stavebnictví , orientace v technických výkresech, položkovém rozpočtu a výk... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT/REFERENTKA
Před 58 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
11.11.2024 - komplexní příprava veřejných zakázek v rámci realizace investičních akcí a oprav nemovitostí a kontrola jejich konečné realizace. Min. vyšší odobrné vzdělání technického směru v oboru stavebnictví , orientace v technických výkresech, položkovém rozpočtu a výk... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
investiční referent/ka Odboru rozvoje a územního plánování
Před 58 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: únor 2025, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - vzdělání stavebního či technického směru výhodou - orientace ve veřejné správě - zejména v zákoně o obcích, v zákoně o zadávání veřejných zakázek a ve stavebním zákoně - orientace v tvorbě stavebních rozpočtů vítána - spolehlivost, pečlivost, samostatnost při řešení pracovních úkolů - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Hlavní zaměření činnosti: - spolupráce při zajišťování realizace investičních akcí města - průběžná kontr... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/referentka v odboru azylové a migrační politiky
Před 58 dny
- ANNONCE
zástup za MD -vedení správních řízení dle zák. 326/1999 Sb. - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí, činnosti s pobytem cizince na území ČR - komunikace s dalšími orgány státní správy Nabídku se strukturovaným životopisem je možné zaslat nejpozději do 9.12.2024na emailovou adresu: opmbrno@mvcr.c... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka Odboru sociálního, Úsek sociální právní ochrany dětí
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ustanovení § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schop... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/referentka Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního ÚMČ
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, právní informační systém), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační sch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/referentka Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního ÚMČ
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, právní informační systém), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační sch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacíc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacíc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Senior účetní
Před 58 dny
- ANNONCE
Skupina společností patřící českému vlastníkovi, sídlící na prestižní adrese v centru Prahy, hledá nového kolegu/kolegyni.
Máte zkušenosti s vedením účetnictví ve výrobní firmě, nejlépe pro skupinu firem? Nebo jste nejlépe certifikovaný účetní a chcete se posunout výše? Umíte řešit problémy a zvládnete nastavit nové procesy? Vedení účetnictví dle česk... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru školství, mládeže a tělovýchovy - referentka oddělení školství
Před 58 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
PRVNÍ KONTAKT: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ viz níže Požadavky: - VŠ vzdělání, případně VOŠ nebo ÚSO vzdělání, zaměření oboru studia ekonomického či správního výhodou, - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost, - praktické zkušenosti v oblasti účetnictví, správních a evidenčních činností vítány, - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita (přizpůsobení se změnám stylu a obsahové náplně práce), - digitální kompetence, - schopnost a ochota dále se vzdělávat (vzdělávání zaměstnanců územních samosprávných celků). Informace o pracovním místě: - druhem práce je zajišťování přenesené působnosti při výkonu státní správy v oblasti správy školství pro mateřské a základní školy (evidence úprav nákladů a výnosů rozpočtu ZŠ a MŠ), současně se pak budeme podílet na činnosti oddělení v oblasti školství, - pracovní poměr na dobu neurčitou - místem výkonu práce je územní obvod města Jindřichův Hrade... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku veřejnosprávní kontroly odboru kontroly
Před 58 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Požadujeme: o střední vzdělání s maturitní zkouškou1) o základní znalost veřejné správy, zejména zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů o znalost účetnictví o logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti o samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů o schopnost a ochota učit se nové věci o smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet) o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o vzdělání ekonomického zaměření o vysokoškolské vzdělání o zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu o zkušenosti ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
úředník/úřednice na úseku veřejnosprávní kontroly odboru kontroly
Před 58 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Požadujeme: o střední vzdělání s maturitní zkouškou1) o základní znalost veřejné správy, zejména zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů o znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů o znalost účetnictví o logické a tvůrčí myšlení, analytické schopnosti o samostatný a odpovědný přístup k plnění pracovních úkolů o schopnost a ochota učit se nové věci o smysl pro týmovou práci, dobré komunikační schopnosti o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software (MS Office, Internet) o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o vzdělání ekonomického zaměření o vysokoškolské vzdělání o zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu o zkušenosti ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Referent/ka odboru finančního a školství 1
Před 58 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Holice v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění (dále jen zákon o úřednících ÚSC), vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka odboru finančního a školství. Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky na uchazeče: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a dalších... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bauerová Drahomíra, e-mail: drahomira.bauerova@armadaspasy.cz poslat emailem profesní životopis a motivační dopis (životopis je podmínkou). Jak si Vás představujeme? " přebírá, proplácí a registruje platební doklady, " vede a odpovídá za veškerou účetní agendu, v souladu s platnými zákony, " vede evidenci pokladen a bankovních účtů, " spolupracuje s ředitelem na přípravě žádostí o dotace, " vytváří průběžné a závěrečné zprávy, " připravuje rozpočet centra, " sleduje pohyb majetku, eviduje jej a aktualizuje inventarizační seznamy, " dohlíží na hospodárnost finančních prostředků. Jak si Vás představujeme? " středoškolské vzdělání s maturitou, " čistý trestní rejstřík, " ochotu dále se vzdělávat, " vysokou osobní odpovědnost, s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bauerová Drahomíra, e-mail: drahomira.bauerova@armadaspasy.cz poslat emailem profesní životopis a motivační dopis (životopis je podmínkou). Jak si Vás představujeme? " přebírá, proplácí a registruje platební doklady, " vede a odpovídá za veškerou účetní agendu, v souladu s platnými zákony, " vede evidenci pokladen a bankovních účtů, " spolupracuje s ředitelem na přípravě žádostí o dotace, " vytváří průběžné a závěrečné zprávy, " připravuje rozpočet centra, " sleduje pohyb majetku, eviduje jej a aktualizuje inventarizační seznamy, " dohlíží na hospodárnost finančních prostředků. Jak si Vás představujeme? " středoškolské vzdělání s maturitou, " čistý trestní rejstřík, " ochotu dále se vzdělávat, " vysokou osobní odpovědnost, s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
200099_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I, v Odboru kontroly zvláštních činností
Před 58 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: kontrola dotací ze státního rozpočtu a z Evropské unie, vypracování Zpráv o kontrole a práce v informačních systémech. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (napří... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce