Enterprise ERP and Business Intelligence specialist

Před 395 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost působící v Praze, hledáme vhodné kandidáty na pozici Enterprise ERP and Business Intelligence specialist. Náplň práce: Správa a podpora ERP systému Microsoft Business Central, Konfigurace a nastavení ERP systému podle potřeb společnosti, Aktualizace a údržba ERP systému, včetně implementace nových verzí a oprav chyb, Správa Microsoft SQL Serveru, Pravidelná aktualizace a konfigurace Microsoft SQL Serveru, Monitorování výkonu a vytváření reportů o provozu databáze, Tvorba korporátních reportů v systému PowerBI, Sběr a analýza dat z různých zdrojů, včetně ERP systému a SQL databáze, Návrh a vytváření vizualizací, dashboardů a reportů podle požadavků uživatelů. Znalosti výhodou: Vytváření reportů v PowerBI, Zna... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Specialista zákaznického servisu (m/ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hledáme nového kolegu (ž/m): energického a pozitivně naladěného člověka s výbornými komunikačními schopnostmi a schopností řešit problémy s náležitou péčí a pozorností k detailům, který se připojí k našemu týmu a bude zajišťovat odbavování dotazů, požadavků, potíží našich zákazníků - očních optiků po telefonu či e-mailu, který bude zpracovávat objednávky v interním objednávkovém systému, který bude předávat zákazníkům informace o produktech a jejich nejvhodnějším použití. Co by vám nemělo chybět? chuť se učit nové věci, velmi dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce, pozitivita a energie věci dotahovat do konce, schopnost organizovat si priority a vědět, kde případně získat informace pro odpovědi, být týmový hráč, který se může spolehnout na kolegy a oni na něj, využívat zákaznické aplikace. Co pro tuto pozici potřebujete? SŠ vzdělá... (více v detailu)
Neuvedeno
Senior konzultant ERP systému
Před 8 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Konzultační činnost při zavádění nových technologií v ERP systému Dynamics Business Central Projektové vedení a koordinace procesů ve spolupráci s ve... (více v detailu)
Středočeský kraj
80 000
 Kč
Nákupčí
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt písemný e-mailem. Kdo jsme Smart Module je rodinnou společností, zaměřující se na komplexní služby v oblasti architektury, projektování, výroby, výstavby a služby modulárních staveb. Co Vás čeká Zajištění plynulých dodávek přímého výrobního materiálu Optimalizace skladových zásob Interní komunikace napříč organizací, evidence a administrace nákupu výrobního závodu Vedení evidence smluvních dodavatelů, včetně kontroly dodržování uzavřených obchodních podmínek Realizace a komunikace s dodavateli při řešení reklamačních řízení Vytváření statistik výše objemu objednávek za dané období včetně kvantitativního a kvalitativního hodn... (více v detailu)
Neuvedeno
Kurátor/ka sbírkových fondů, správce/správkyně depozitáře
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: - tvorba a správa sbírek mimořádného významu - samostatná sbírkotvorná činnost, evidence sbírkového fondu, pravidelná inventarizace - prezentace sbírky a vlastní výzkumné činnosti prostřednictvím výstav, muzejních programů, publikační a přednáškové činnosti - realizace terénních výzkumů - poskytování badatelských služeb a metodické pomoci - činnost spojená s digitalizací sbírkových předmětů - týmová práce Požadavky: - VŠ vzdělání bakalářského/magisterského stupně v humanitním oboru (výhodou historie) - vhodné i pro absolventy - samostatnost, zodpovědnost, dobré komunikační, tvůrčí a organizační schopnosti - znalost zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy v platném znění a související muzejní legislativy - praxe v oblasti muzejnictví výhodou - znalost muzejních evidenčních systémů výhodou - znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou (AJ, NJ, FR) - ochota učit se novým věcem - otevřenost novým projektům - ŘP sk. B výhodou - výpis... (více v detailu)
Neuvedeno
Odpolední telefonní asistent / asistentka obchodního odděolení (20 hodin týdně) - OZP s max. 2. stup
Před 5 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost se 40 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody.Jedná se o práci od 13:00 - 17:00 hodin (4 hodiny). Jaká bude tvá pracovní náplň? Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě) Příprava a zpracování obchodních nabídek Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít: Profesionální jednání a empa... (více v detailu)
Neuvedeno
Telefonní asistent / asistentka obchodního oddělení (25 hodin týdně) - OZP s max. 2. stupněm invalid
Před 5 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP. První kontakt E-MAILEM: kariera@digiday.cz Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 50 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici telefonní asistent/ka obchodního oddělení. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se telefonu. (Nejedná se o prodej). Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor V... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti marketingu
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Thomas Bastin, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Znalost tureckého a anglického jazyka na komunikativní úrovni - Silné analytické a kritické myšlení - Flexibilita pracovat ve směnách - Znalost Microsoft Office aplikací (Acc... (více v detailu)
Neuvedeno
IT vývojář/ka
Před 10 dny - AVIZO_CZ
:Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. POŽADAVKY: : Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. SŠ nebo VŠ se zaměřením na IT nebo praktické a prokazatelné zkušenosti v IT oblasti "chopnost komunikovat v rámci firmy i s externími IT dodavateli, ochota cestovat v rámci ČR a příležitostně také na pobočky v SR, znalost C#, znalost Java, znalost MSSQL, znalost principů ERP systémů (QI výhodou), znalost Microsoft technologii (MS Office, IIS, Power BI, Active Directory) NÁPLŇ PRÁCE: ve spolupráci s externími IT dodavateli budete definovat dlouhodobou IT strategii firmy a budete zodpovědný za její postupnou implementaci, budete zodpovědný za správu a rozvoj MS... (více v detailu)
Neuvedeno
WEBmaster - správa e-shopu
Před 10 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Střílky - Náplň práce: péče o několik eshopů a tvorba nových e-shopů, zajištění bezproblémového chodu webu a jeho správné integrace s interním systémem, automatizace procesů spojená s řízením eshopu, navrhování úprav webu a e-shopu, které po schválení budete realizovat, správa podnikového informačního systému (znalost K2 či jiného ERP výhodou), spolupráce s kolegy na větších projektech, spolupráce s agenturou při větších úpravách webu - Požadavky: praxe se správou e-shopu a webu, orientace v datech, na jejichž základě se budou provádět změny, s... (více v detailu)
Neuvedeno
Zástupci vedoucího finančního a IT oddělení (Deputy Head of Financial and IT Department )
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Pohovory po předchozím zaslání CV v anglickém a čínském jazyce na email: xuan.zheng@cz.icbc.com.cn Požadujeme výbornou znalost čínského jazyka slovem i písmem. Na této pozici je nutná denní komunikace s čínskou mateřskou společností a čínskými klienty. Praxe v mezinárodní společnosti nebo bance vítána, odpovídající prezenční schopnosti a zkušenosti na obdobné pozici vítány, znalost ekonomické terminologie v... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 11 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE:zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictví, přehled ve mzdové, pracovně-... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 11 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictv... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný pracovník SŠ - laboratorní pracovník
Před 11 dny - AVIZO_CZ
pozice: Odborný pracovník SŠ - laboratorní pracovník Nástup: 1.4.2025, Mzda: 28980,- Kč Kontakt: Turková Š., tel.: 318 600 200 (218), e-mail: turkova@sujchbo.cz Uvedená hrubá měsíční mzda je nástupní. Po zkušební době se dále přiznává pohyblivá složka, ve které je mimo jiné zohledněna dosažená kvalifikace a pracovní zkušenosti. Požadujeme: - Středoškolské vzdělání s maturitou (technický nebo přírodovědný obor výhodou). - Znalost práce na PC - zkušenosti s MS Office a databázovým prostředím. - Zkušenost s prací v chemické laboratoři výhodou. - Schopnost orientace v laboratorním prostředí a dodržování bezpečnostních pravidel. - Laboratorní (manuální) zručnost - pečlivost a preciznost při práci se vzorky a přístroji. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidiči motorových vozidel
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Minařík Václav Bc., tel.: tel. 974 861 244, 601 550 383 - 7.00 - 15.30 h, e-mail: vaclav.minarik@pcr.cz V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na adresu vaclav.minarik@pcr.cz s předmětem "řidič motorových vozidel" v termínu do 30. 4. 2025. Obecně o místo výkonu práce: Na Baních 1535, Praha 5 - Zbraslav o pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možným prodloužením na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce o nabízíme zajímavou a odpovědnou práci, sociální jistotu, zázemí a perspektivu státní organizace s pevnou pracovní dobou Náplň práce o řízení svěřených služebních dopravních prostředků, zejména nákladní vozidlo kontejnerové, nákladní vozidlo vyprošťovací (odtahové), autobus nad 30 osob o průběžné provádění uživatelské údržby a drobných oprav svěřených služebních Požadujeme o střední vzdělání, maturitní zkouška výhodou o řidičské oprávnění sk. B, C, D o dobrý zdravotní stav o schopnost samostatné i týmové práce, odp... (více v detailu)
Neuvedeno
Inženýr IT infrastruktury a sítě
Před 15 dny - AVIZO_CZ
Eleonora Sguerzo, tel.: 733 176 139, e-mail: sguerzo@pulsarexpo.eu Dozor nad IT infrastrukturou ve firmách v České republice, Ukrajině a na Slovensku. Zajištění bezpečnosti, dostupnosti a dobrého výkonu serverů, úložišť a kritické infrastruktury. Plánování, návrh a implementace infrastrukturních projektů, jako jsou upgrady hardware, migrace softwaru a rozšíření systémů. Správa síťové infrastruktury kanceláří, včetně routerů, switchů, firewallů a bezdrátových přístupových bodů. Monitorování výkonu sítě a řešení problémů pro zajištění minimálního výpadku a optimálního výkonu. Provádění pravidelných záloh a zajištění integrity a dostupnosti dat. Správa uživatelských účtů, oprávnění a přístupových práv. Zajištění, že veškerý software a firmware jsou aktuální a v souladu s firemními politikami. Poskytování 2. a 3. úrovně podpory pro hardwarové, softwarové a síťové problém... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 329 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Specialista logistiky
Před 379 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: Řízení a správa procesu nakládek včetně zajištění potřebných dokladů " Zajištění přeprav, objednávání dopravy, pravidelné tendery " Správa externího skladu - nakládky, vykládky, dokumenty, inventury " Management palet a jiných vratných obalů " Reporting logistických ukazatelů - zásoby, náklady a jejich optimalizace " Řízení zásob hotových výrobků, materiálů, surovin - reporting " Tvorba objednávat pro Supply Chain oddělení a kontrola došlých faktur " Spolupráce s provozem ve skladu POŽADUJEME: Hledáme týmového hráče, který... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 444 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Finance Specialist
Před 313 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com Kontrola a analýza dat, podpora koncových uživatelů, zlepšování procesů odvozených od správy dat, dokumentace datových pravidel, procházení s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 369 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 224 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Specialisté podpory podnikání, správci projektů (Accociate Project Manager)
Před 194 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
daria.zhelezniakova@sita.aero Zkušenosti s?projektovým managementem / zaváděním produktů, řízením procesů nebo designem, se znalostí metodiky projektového managementu. Znalost IT/ATI průmyslu a?jejich ekonomických faktorů. Schopnost koordinovat, organizovat a?ovlivňovat virtuální týmy zaměřené na doručování a?podporu v?mezinárodním prostředí. Velmi dobré technické znalosti, zkušenosti s?IT infrastrukturou včetně sítí a?souvisejícího softwaru/hardwaru v?prostředí M... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Kuchař/ka
Před 446 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, 3 měsíce zkušební doba Obecně - místo výkonu: ÚO Mělník, Bezručova 2796, 276 01 Mělník - pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou Náplň práce - příprava a výroba cca 300 - 500 porcí jídel denně - dva druhy obědů, jeden druh polévky - většina porcí se vakuově balí k rozvozu na několik odběrných míst v rámci Krajského ředitelství policie Středočeského kraje - dodržování platných hygienických předpisů a norem včetně systému HCCP Požadujeme - střední odborné vzdělání s výučním listem - základní znalosti práce na PC - vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání - bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) Výhodou - praxe v oboru - vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti Další informace - pevná pracovní doba pondělí až pátek 05:00 - 13:30 hod... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 264 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce