Administrativní pracovník/ce - asistent/ka

Před 2 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Správa dokumentů,evidence a archivace, vyřizování korespondence, organizace schůzek a zpracování dat, příprava podkladů pro ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka
Před 2 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Správa dokumentů,evidence a archivace, vyřizování korespondence, organizace schůzek a zpracování dat, příprava podkladů pro ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Specialista/tka BOZP, administrativní pracovník/ce
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Mühl Radek, tel.: 777 880 979, Po - Pá 9 - 14 hod e-mail: radek.muhl@hasic-servis.eu Náplň práce: Specialista BOZP, kancelářské práce. Požadavky: Nutnost ŘP sk. B a praxe v řízení osobního automobilu Spolehlivost, flexibilita,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Specialista/tka BOZP, administrativní pracovník/ce
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Mühl Radek, tel.: 777 880 979, Po - Pá 9 - 14 hod e-mail: radek.muhl@hasic-servis.eu Náplň práce: Specialista BOZP, kancelářské práce. Požadavky: Nutnost ŘP sk. B a praxe v řízení osobního automobilu Spolehlivost, flexibilita,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativně logistický pracovník/pracovnice
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
EXPRESPNEU.cz Nástup dle dohody. Komunikativnost, příjemné vystupování, pracovní nasazení, logické myšlení, organizace práce, PEČLIVOST. Náplň práce: Příjem a expedice zboží (pneumatiky, disky a jiný sortiment), administrace přijatého zboží, vystavování FA, obvolávání zákazníků ohledně zboží k vyzvednutí, tisk FA, administrace v e-shopu a komunikace... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Administrativně logistický pracovník/pracovnice
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
EXPRESPNEU.cz Nástup dle dohody. Komunikativnost, příjemné vystupování, pracovní nasazení, logické myšlení, organizace práce, PEČLIVOST. Náplň práce: Příjem a expedice zboží (pneumatiky, disky a jiný sortiment), administrace přijatého zboží, vystavování FA, obvolávání zákazníků ohledně zboží k vyzvednutí, tisk FA, administrace v e-shopu a komunikace... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupová... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení, příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízení, administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh, komunikace s tuzemskými odběrateli- telefonicky a emailem. Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou, není podmínku, logické a kreativní smýšlení, reprezentativní a příjemné vystupová... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/CE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Před 2 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: APOSS Liberec, příspěvková organizace Centrum denních služeb, Zeyerova 832/24, Liberec Platové zařazení: 7. platová třída + zvláštní příplatek (zákon č. 262/2006 Sb., Zákoník práce a Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě). Charakteristika vykonávané činnosti: - Základní výchovná nepedagogická činnost pro osoby s mentálním postižením a poruchou autistického spektra Zákonné předpoklady: - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. Zákona č.326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - trestní bezúhonnost - ovládání českého jazyka Kvalifikační předpoklady: - střední s maturitou - Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/CE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Před 2 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: APOSS Liberec, příspěvková organizace Centrum denních služeb, Zeyerova 832/24, Liberec Platové zařazení: 7. platová třída + zvláštní příplatek (zákon č. 262/2006 Sb., Zákoník práce a Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě). Charakteristika vykonávané činnosti: - Základní výchovná nepedagogická činnost pro osoby s mentálním postižením a poruchou autistického spektra Zákonné předpoklady: - státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. Zákona č.326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - trestní bezúhonnost - ovládání českého jazyka Kvalifikační předpoklady: - střední s maturitou - Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní referent/ka obchodního oddělení
Před 2 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: administrativní referent/ka obchodního oddělení Nástup: ihned Mzda: 30000,- až 35000,- Kč Kontaktní osoba: Bc. Mužíková Simona, tel. 311 548 135, email: h.personalni@pekarnahorovice.cz Misto výkonu práce: Příbram Popis: Náplň práce: - administrativní činnost spojená s chodem obchodního oddělení - příprava administrativních podkladů k jednání a výběrovým řízením - administrativa spojená s vývojem nového produktu na trh - komunikace s tuzemskými odběrateli - telefonicky a emailem Požadavy: - SŠ vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
kontakt : 775 422 660, studiomylaser@gmail.com pracovní dny od 9:00 do 12:00 pracovní poměr od: ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 2 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 28 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 2 dny - ANNONCE
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 28 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit... (více v detailu)
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Správa a evidence dokumentace (faktury, objednávky, smlouvy). Komunikace v arabském a anglickém jazyce se zákazníky a dodavateli (telefonická, e-mailová). Příprava podkladů pro vedení společnosti. Organizační podpora týmu (plánování sch... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách - osobní asistent/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Terénní forma služby - místo výkonu v přirozeném prostředí uživatele Osobní asistence. Nástup dle dohody na pracovní smlouvu - 4 hodiny/den. Popis pracovní náplně: - přímá práce s klientem - zprostředkování společenského kontaktu, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí - spolupráce na individuálním plánování dle potřeb klienta sociální asistence - rozvoj komunikace klientů, zajištění náplně činností na nácvikových místech - poskytování služby sociální asistence dle Metodiky OA pod vedením sociálního pracovníka, vedení úseku - podpora samostatnosti klienta, podpora rozvoje klientových dovedností a kompetencí - další rozvoj a vzdělávání - účastní se pravidelných porad s ostatními pracovníky služby a intervizí - sledování e-mailů a telef... (více v detailu)
Neuvedeno
DĚLNÍK, DĚLNICE VE VÝROBĚ
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Švajčáková Lenka, tel.: 737 234 478, - volejte Po - Pá 9:00 - 14:00 hod., e-mail: opava@comacjobs.cz. Možná osobní schůzka na adrese Opava, Těšínská 30. Požadujeme: manuální zručnost, schopnost obsluhovat stroje. Prace vestoje a v hluku. Jedná se ... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/pracovnice OSPOD 02
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Jaká bude vaše činnost? provádět administrativní úkony sociální práce na oddělení OSPOD zakládat spisovou dokumentaci a písemnosti do spisových dokumentací připravovat podklady pro pořádání případových konferencí, podílet se na organizaci případových konferencí postupovat spisové dokumentace a materiály jiným institucím vyřazovat a archivovat spisovou dokumentaci spravovat příruční registraturu OSPOD zpracovávat statistické výkazy evidovat termíny návštěv v rodinách evidovat termíny pro přehodnocení individuálních plánů ochrany dítěte a jeho rodiny a podrobného vyhodnocení dítěte a jeho rodiny vést rejstříky zpracovávat poštu oddělení OSPOD, vyřizovat e-mailovou a telefonickou komunikaci připravovat podklady pro rozhodování přestupků Co nabízíme? pružnou pracovní dobu 5 týdnů dovolené + 4 dny pracovního volna stravenkové karty, stravenky v hodnotě 150 Kč na den osobní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Úsekový technik/technička
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadovaný profil: - Vysokoškolské, vyšší odborné, příp. středoškolské vzdělání s maturitou se zaměřením na vodní hospodářství, vodní stavby, pozemní stavitelství - praxe v oboru výhodou - dobrý zdravotní stav (terénní pochůzky, vlhké a pylové prostředí) - zkušený uživatel PC, znalost (Word, Excel, Outlook) podmínkou - řidičské oprávnění sk. B a praxe v řízení podmínkou - schopnost týmové práce i samostatného rozhodování - dobré vyjadřovací schopnosti a to jak ústní - tak i písemné - profesionální vystupování a schopnost komunikace s veřejností - orientace v technických dokumentacích projektů a v mapových podkladech - znalost zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a související vodohospodářské legislativy Hlavní charakteristika pracovní činnosti: - zajištění správy, provozu a údržby vodních toků, vodních děl a zařízení ve svěřeném úseku provozu, dle potřeby i v ostatních částech spravovaného území - koordinace prací v terénu, spolupráce na likvidaci havárií a mimořádných událostí, povodňov... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Úsekový technik/technička
Před 2 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadovaný profil: - Vysokoškolské, vyšší odborné, příp. středoškolské vzdělání s maturitou se zaměřením na vodní hospodářství, vodní stavby, pozemní stavitelství - praxe v oboru výhodou - dobrý zdravotní stav (terénní pochůzky, vlhké a pylové prostředí) - zkušený uživatel PC, znalost (Word, Excel, Outlook) podmínkou - řidičské oprávnění sk. B a praxe v řízení podmínkou - schopnost týmové práce i samostatného rozhodování - dobré vyjadřovací schopnosti a to jak ústní - tak i písemné - profesionální vystupování a schopnost komunikace s veřejností - orientace v technických dokumentacích projektů a v mapových podkladech - znalost zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a související vodohospodářské legislativy Hlavní charakteristika pracovní činnosti: - zajištění správy, provozu a údržby vodních toků, vodních děl a zařízení ve svěřeném úseku provozu, dle potřeby i v ostatních částech spravovaného území - koordinace prací v terénu, spolupráce na likvidaci havárií a mimořádných událostí, povodňov... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/CE pro Centrum na podporu integrace cizinců
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: prokazatelná odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb. podmínkou! multikulturní tolerance, přátelská a komunikativní osobnost, pečlivost, empatie; uživatelská znalost práce na PC (balíček MS Office); ŘP skupiny B - aktivní řízení; komunikativní znalost angličtiny, ukrajinštiny nebo ruštiny výhodou; ochota dále se vzdělávat; Co bude náplní Vaší práce? Sociální poradenství pro klienty - cizince legálně pobývající na území ČR; monitoring potřeb a situace cizinců v regionu; terénní práce v rámci regionu; organizace a zajištění nejrůznějších kurzů (vzdělávací semináře, výuka českého jazyka), aktivit a akcí pro klienty Co Vám můžeme nabídnout my? Práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění; zázemí stabilní a stále se rozvíjející státní organizace; plat ... (více v detailu)
Neuvedeno
Quality engineer
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Osobní schůzku je nutné předem telefonicky nebo e-mailem domluvit. Náplň práce: - tvorba dokumentace pro výrobu + CP (kontrolní plány , návodky ) - provádění vstupní , mezioperační a výstupní kontroly - analýza neshod v procesech + spoluúčast na jejich řešení - péče o vzorky OK / NOK dílů - péče o měrící a kontrolní techniku (hlídání kalibrace , kontrola stavu měrové a kontrolní techniky) - jednání s dodavateli - sběr dat a předávání podkladů a reportů pro QM - LPA audity - řízení ... (více v detailu)
Neuvedeno
RADA/ODBORNÝ RADA - vedoucí oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Rada / odborný rada – vedoucí oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003701. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby Zaměstnanost Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Metodické a odborné vedení Oddělení projektů EU s důrazem na kvalitu a garanci zabezpečovaných projektových aktivit. Koordinace a usměrňování procesů v Oddělení projektů EU, včetně řízení projektových týmů. Garance projektového řízení realizovaných projektů, včetně finančního řízení. Organizace procesů a činnos... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK, PRACOVNICE ZÁKAZNICKÉ PÉČE PRO FRANCOUZSKÝ TRH
Před 4 dny - AVIZO_CZ
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 739 200 571 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com CO BUDEŠ ZVLÁDAT: • Denní komunikaci se zákazníky (on-line chat, email, telefon) • Zákaznickou podporu požadavků klientů a jejich řešení • Zpracování objednávek, jejich zadávání do interních firemních systémů a následné zpracování • Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek • Podílet se na rozvoji obchodní značky a na rozvoji celé společnosti • Podporovat ostatní oddělení společnosti CO NA TOBĚ OCENÍME: • Aktivní znalost francouzského jazyka na úrovni B2 • Práci na PC na pokročilé úrovni (MS Office, internet) • Komunikační dovednosti, reprezentativní projev • Orientaci na výsledky, samostatnost • Pracovat s nasazením a efektivitou • Zvládnutí... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka jednatele pro vydavatelství časopisu zaměřeného na stavební sektor
Před 9 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, redakci a PR agenturu specializující se na stavební sektor, které patří mezi nejznámější dodavatele stavebních příspěvků a videí do stavební sféry, hledáme dynamickou a motivovanou posilu týmu na pozici Asistent/ka jednatele. Hlavní náplní práce bude zajištění administrativní podpory vedení společnosti, organizace komunikace s klienty a obchodními partnery a správa každodenního chodu kanceláře. Náplň práce: Administrativní a organizační podpora jednatele společnosti, Každodenní telefonická a e-mailová komunikace, Plánování schůzek, služebních cest a správa kalendáře, Příprava podkladů pro jednání a prezentace, Aktualizace databází kontaktů, Sledování trend... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce