Referent IT (m,ž)

Před 235 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Minimálně SŠ vzdělání se zaměřením na informační techniku, minimálně 3 roky praxe v oboru, ŘP B, trestní bezúhonnost; Znalost HW-servery, UPS, routery, switche, PC, tiskárny a jejich instalace. Kancelářské aplikace MS Office, OS MS Windows Server, desktopové OS MS Windows, síťová infr... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

skladník/stěhovák/řidič (m,ž)
Fyzicky náročenější práce, podm. ŘP sk.B -výhoda vlastní dodávka. Podmínky: dobré komunikační schopnosti, uživatelská znalost práce s PC, schopnost org... (více v detailu)
REFERENT / REFERENTKA ODBYTU pro trh v PL
Co Vás čeká: komunikace se zákazníky v PL, zadávání objednávek a komunikace s dopravci, komunikace s ostatními odděleními, záznam a řešení reklamací. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min. SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost polského jazyka, schopnost vysokého pracovní nasazení. Co Vám můžeme nabídnout: 5 tý... (více v detailu)
referent odboru investic a údržby
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
obchodní referent
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Vhodné pro OZP , kontakt telefonicky PO-PÁ 8,30-16 příp. e-mail Hledáme zaměstnance do nově vznikajícího obchodního týmu. Náplň práce je administrativa spojená s obchodem a komunikace se zákazníky. Požadujeme alespoň základní znalost práce na PC, k... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Před 21 dny - AVIZO_CZ
Zdravím, hledám práci (i zkrácený úvazek) nejlépe v administrativě. Okres Frýdek-Místek příp. Karviná. Praxi mám. Pracovala jsem v e-shopech a malých firmách.. Velmi dobře ovládám práci na PC, MS Office (Word, Excel), píšu všemi deseti, mám... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 235 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 338 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent technické podpory
Před 528 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 363 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ POBOČKY HORKALEN
Před 202 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Nástup od 1. 9. 2024 nebo dle dohody. Hlavní pracovní náplň: komplexně řeší a odpovídá za plynulý, ekonomický a bezpečný provoz pobočky a za správu zásob vytvořených pro potřeby určených ÚSÚ včetně zajištění jejich vývozu v krizových stavech. Zajišťuje technickou správu majetkových souborů, přípravu a realizaci výstavby a oprav včetně koordinace technickohospodářského provozu. Zajišťuje bezpečný a řádný provoz vybraných technick... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent /referentka odboru sociálních věcí (oddělení sociální pomoci)
Před 388 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
POŽADUJEME: vysokoškolské vzdělání odpovídající § 110 odst. 4 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, výborná znalost práce na PC, řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič, praxe ve veřejné správě, znalost sociální práce NABÍZÍME: Příspěvek na strav... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referenti společné státní správy a samosprávy
Před 363 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kačírek Lukáš Mgr., e-mail: lukas.kacirek@mvcr.cz oprávnění k základnímu platu + příplatky Náplň práce: Přepážkový pracovník - odbavování klientů na úseku přijímání žádostí o pobytová oprávnění cizinců v ČR a související administrativa (vedení správního řízení) Předpoklady: - dobré komunikační a vyjadřovací schopno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 166 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referenti nákupu
Před 235 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Průmyslový park 32/20, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Mzdové ohodnocení: od 35.000,- Kč (v závislosti na zkušenostech). Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 162 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovníci v sociálních službách - pečovatelé
Před 465 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Nádražní 208/5, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Platové ohodnocení: 20.000,- Kč až 25.290,- Kč (6. platová třída). Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Požadujeme: minimálně základní vzdělání, trestní bezúhonnost, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidiči), komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, samostatnost, pečlivost, aktivita, zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, ochota... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 234 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného a logického uvažování, čtení technických výkresů, uživatelská znalost MS Office Z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 162 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní činnosti: - účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (provádění účetních zápisů do účetních knih), - vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy organizace, - kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, - zpracování účetních dokladů pro automatizované zpracovávání, - poskytovat součinnost při tvorbě vnitřních předpisů souvisejících s účetnictvím organizace, - spolupracovat při inventarizaci majetku a závazků. Dále požadujeme: - SŠ/VŠ ekonomického směru, - dobrou znalost podvojného účetnictví,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
technik jakosti
Před 426 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
-první kontakt se zaměstnavatelem: Vladislav Lukyanets,hr@as-composite.com, osobně na adrese Mezi stromy (hala č.11) Jinočany -náplň práce: vedení a rozvíjení týmu kontrolorů kvality ve výrobním závodě, organizace vstuní kontroly materiálů, kooperace s dodavateli týkající se kvality materiálů, vyřizování reklamací a kontrola plnění reklamací, stanovení požadavků na kvalitu nakupovaných materiálů a vypracování s nimi spojených specifikujících dokumentů,organizace kontroly kavlity výrobků v rámci vývojově-testovacích prací,organizace kontroly plnění seřizování strojů na všech úsecích výroby a kontrola kvality prvních následně vyhotovených výrobků,organizace provedení dílčí a finální kontroly kvality zhotovených výrobků, analýza příčin vzniku škod a výroby produkce neodpovídající kvality, zajištění opatření ke snížení p... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 208 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
IT Konzultant
Před 419 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - Povědomí o funkci a dotazovaní databází a případně o programovacích jazycích výhodou - Zkušenosti s prací v Microsoft Dynamics NAV případně Dynamics 365 Business Central velkou výhodou - Velmi dobré analytické myšlení - Pokročilá znalost MS Office (hlavně MS Excel) - Zkušenost s konzultační činností výhodou - Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Náplň práce: - Konzultační činnost při zavádění nových technologií (primárně v ERP systému Dynamics Business Central) - Analýza a optimalizace proce... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
referent ekonomiky a provozních činností
Před 173 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Stručný popis pracovní pozice: Dílčí správce rozpočtu na odboru občanskosprávním, sestavování návrhu a sledování čerpání rozpočtu odboru občanskosprávního, evidence smluv, faktur, ověřování účetních dokladů a ostatní ekonomické práce a provozní činnosti. Předpoklady: a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk b) občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR c) bezúhonnost ( § 4, odst. 2 zák.č. 312/2002 Sb.) Požadavky na uchazeče: - znalost problematiky rozpočtového procesu, financování a legislativy územních samosprávných celků, zejména zák. č. 250/... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Obchodně technický zástupce pro německy mluvící země (DACH)
Před 162 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: Náplň práce: komunikace se stávajícími zákazníky, vyhledávání nových obchodních příležitostí, spolupráce s výrobou Požadavky: němčina slovem i písmem minimálně na úrovni C1, o... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Samostatná(-ý) účetní
Před 387 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání ekonomického směru - znalost účtování a vedení účetnictví (podvojné) - uživatelská znalost balíčku MS Office, Excel na velmi dobré úrovni - znalost souvisejících zákonů - DPH, daň z příjmů - samostatnost, zodpovědnost a pečlivost při práci - výhodou je znalost účetního software SAP, POHODA Nabízíme: - zaměstnání na plný pracovní úvazek, nástup možný ihned - jedno směnný provoz, 25 dnů dovolené - pracovní poměr na dobu určitou, zástup za... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Investiční referent/ka - stavební činnost
Před 166 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - ng. Zdeněk Mlnařík, tel.: +420 770 141 557, e-mail: zdenek.mlnarik@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání stavebního směru, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe na obdobné pozici, řidičské oprávnění skupiny B; orientace ve stavebních předpisech. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží život... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce