REFERENT/KA ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLÁNOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY

Před 353 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 12. 4. 2024 Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat: přesné označení výběrového řízení o jméno, příjmení a titul uchazeče o datum a místo narození o státní příslušnost uchazeče o místo trvalého pobytu uchazeče o číslo občanského průkazu o kontaktní telefonní číslo o kontaktní e-mail o datum a podpis uchazeče. Požadované doklady: - profesní životopis včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech s ohledem na výše uvedené požadavky stanovené Statutárním městem Opava - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie; u cizích státních příslušn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
REFERENT/KA - FAKTURACE
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
Všeobecná zdravotní sestra
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme uchazeče s odbornou způsobilostí k výkonu povolání všeobecné sestry dle zák. č. 96/2004 Sb., požadujeme spolehlivost, samostatnost, požadujeme empatický přístup ke klientům a dobré organizační schopnosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání. Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem, krátkým motivačním dopisem, ověřenou kopií dokladu o nej... (více v detailu)
Všeobecná zdravotní sestra
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Klicperova č.p. 219 Děčín XXXI-Křešice, 405 02 Děčín 2 Hledáme uchazeče s odbornou způsobilostí k výkonu povolání všeobecné sestry dle zák. č. 96/2004 Sb., požadujeme spolehlivost, samostatnost, požadujeme empatický přístup ke klientům a dobré organizační schopnosti. Nabízíme: 5 týdnů dovolené + 1 týden dodatkové dovolené, příspěvek na stravování a penzijní připojištění, možnost dalšího vzdělávání. Písemné přihlášky se strukturovaným životopisem, krátkým motivačním dopisem, ověřenou kopií dokladu o nej... (více v detailu)
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
VEŘEJNÝ OPATROVNÍK / OPATROVNICE
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Staré Křečany č.p. 39 407 61 Staré Křečany Starosta Obecního úřadu Staré Křečany vyhlašuje výběrové řízení na funkci – VEŘEJNÝ OPATROVNÍK – pracovní poměr na dobu určitou z důvodu náhrady dočasně nepřítomného zaměstnance na dobu překážek v práci na straně zaměstnance s místem výkonu práce na ObÚ Staré Křečany. Tato funkce je zařazena v 11. platové třídě dle NV ČR č. 264/2022 Sb. + osobní ohodnocení. Podmínky účasti ve výběrovém řízení: - Min. ukončené středoškolské vzdělání - Trestní bezúhonnost VÝHODOU: zkouška odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 173/2017 Sb. Písemné náležitosti přihlášky: - Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, telefonní číslo uchazeče - Státní příslušnost - Místo trvalého pobytu - Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (pokud s... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka pedagoga
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: Kvalifikační předpoklady dle zákona č. 563/2004sb., o pedagpgických pracovnícíh, ve znění pozdějších předpisů ( vzdělání SŠ ukončené maturitní zkouškou a kurz pro asistenty pedagoga v rozsahu minimálně 120 hodi... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní cestmistr Bruntál
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Správní cestmistr Bruntál s pravidelným pracovištěm Zahradní 1949/19, 792 01 Bruntál Zodpovědnost za: - výkon majetkové správy silnic včetně součástí a příslušenství - vedení pasportu silnic včetně součástí a příslušenství - provádění prohlídek silnic dle zákona - technický dozor údržby a oprav na silniční síti Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, stavební směr výhodou - znalost výkresové dokumentace - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení vozidel - uživatelskou znalost práce na PC Nabízíme: - pravidelné pracoviště na výše uvedené adrese - platové ohodnocení - třída T 9 dle NV č. 341/2017 Sb. - po zapracování plat cca 40 - 45 tis. Kč - 5 týdnů dovolené - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspě... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu Městského úřadu Znojmo
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný i jinak dle dohody. Požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 r... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 28. 2. 2025 na: email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz nebo na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým ma... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 15 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
mzdový/á účetní - personalista/ka
Před 14 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Kroměříž - Popis pracovní pozice: Příprava a zpracování údajů pro výpočet platu vč. souvisejících plnění a odměn z dohod konaných mimopracovní poměr a zajišťování jejich výplat. Výpočet platu, náhrad platu, odměn DPP/DPČ a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, výpočet a provádění srážek z platu, zajišťování agendy daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců a pojistného na sociální a zdravotní pojištění. Plnění zákonných registračních a oznamovacích povinností ve vztahu k pracovněprávním vztahům zaměstnanců organizace. Zajišťování a řešení dalších pracovněprávních úkonů a personalistických prací. - Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání, ekonomické zaměření výhodou; znalost zákoníku práce, mzdové a související legislativy; uživatelskou znalost práce na PC, a to zejména MS Office; samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost; pozitivní příst... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník / skladnice
Před 21 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na adresu personalni@stamont.eu. Požadujeme: - praxe na obdobné pozici výhodou - znalost stavebních materiálů výhodou - průkaz na řízení VZV výhodou - fyzická zdatnost (manipulace se stavebním materiálem) - spole... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník / skladnice
Před 21 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na adresu personalni@stamont.eu. Požadujeme: - praxe na obdobné pozici výhodou - znalost stavebních materiálů výhodou - průkaz na řízení VZV výhodou - fyzická zdatnost (manipulace se stavebním materiálem) - spole... (více v detailu)
Neuvedeno
Zemědělská půda, prodej, Velké Opatovice, Blansko
Před 75 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nabízím exkluzivně k prodeji pozemky s částečně stavebním potenciálem v katastrálním území Velké Opatovice a Velká Roudka v okrese Blansko v Jihomoravském kraji. Zajímavá je příležitost pro běžné, zemědělské i spekulativní investory. K prodeji je vlastnictví na pozemcích parc. č. 1756/11, 1756/30 a 1756/42 zapsaných na LV 2637 v KÚ Velké Opatovice a na pozemcích parc. č. 500/79 a 500/140 zapsaných na LV 103 v KÚ Velká Roudka. Dále pak na pozemku parc. č. 1931/3 zapsaném na LV 2638 v KÚ Velké Opatovice. Jedná se o jedinečnou investiční příležitost jelikož dle aktuálně platného územního plánu jsou pozemky parc. č. 1756/11 a 1756/30 vedeny jako územní rezerva - plocha bydlení v rodinných domech (městské a příměstské). Na pozemcích 500/79, 500/140, 1756/11, 1756/30 a 1756/42 jde o prodej podílu 5/16, na pozemku 1931/3 se pak jedná o prodej 3/10 podílu. Souhrnná výměra parcel je 20 787 m2. Předmětem prodeje je pak 6 ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
222 647
 Kč
Zemědělská půda, prodej, Nové Lublice, Opava
Před 76 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Hledáte vhodnou investiční příležitost jak zhodnotit své volné finance a zároveň se chcete bránit zvyšující se inflaci? Investuje bezpečně do zemědělské půdy. Nabízím k prodeji pozemky v katastrálních územích Melč a Nové Lublice v okrese Opava. K prodeji je půda na pozemcích parc. č. 355, 1028 a 1032/3 zapsaných na LV 237 v katastrálním území Nové Lublice a na pozemcích parc. č. 486 a 547/4 zapsaných na LV 506 v katastrálním území Melč. Na LV 506 v KÚ Melč je k prodeji 1/2 spoluvlastnický podíl a na LV 237 Nové Lublice se pak jedná o prodej 1/3 podíl. Celková výměra pozemků je 138 638 m2. K prodeji je zde pak 54 957 m2 orné půdy. Obec Nové Lublice se nachází v okrese Opava v Moravskoslezském kraji. Ve vzdálenosti 10 km jižně leží město Vítkov a 18 km severovýchodně statutární město Opava. Leží v západn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
2 033 409
 Kč
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 172 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 225 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 352 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA/-TKA DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE
Před 328 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
SPECIALISTA/-tka DÁVEK SSP A DÁVEK PĚSTOUNSKÉ PÉČE - pracovní poměr na dobu URČITOU (zástup za rodičovskou dovolenou se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění) Hlavní náplň činnosti: - Zajišťování agendy při poskytování dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Poskytování poradenství v oblasti dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče. - Zpracování žádostí v aplikaci, vyhodnocování nároku na dávky. - Plnění úkolů a povinností vyplývající ze zákona č. 117/1995 Sb., o státní sociální podpoře a ze zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně právní ochraně dětí. Kvalifikační a další požadavky: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost práce na PC (MS Office) - výborné komunikační schopnosti - odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost - profesionální vystupování, psychická odolnost - svéprávnost, bezúhon... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 340 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce