SPECIALISTA/SPECIALISTKA PODPORY FVE (FOTOVOLTAIKY)
Podobné inzeráty
Specialista/specialistka péče o zákazníky s maďarštinou - operátor/ka call centra
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy, jedná se především o příchozí linku. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni. Nabízíme: Home Office, 30% odměny, stravenkov... (více v detailu)
Neuvedeno
Technická podpora prodeje - řidič
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Pracoviště Holešov - Náplň práce: spolupráce s prodejním a servisním týmem, zajištění evidenčních kontrol, dovoz vozů na STK, ME a jiné služby spojené s prodejem vozů, dle potřeby zajištění údržby areálu a jiných ostatních doprovodných činností prodejních a servisních služeb - Požadavky: SOU bez maturity, řidičský průkaz sk. B (sk.C, E výhodou), odolnost vůči stresu, pečlivost, odpovědnost, aktivní přístup k práci, spolehlivost a loajalita - Benefity: stravování v místě, kávový servis, ben... (více v detailu)
Neuvedeno
Odpovědný zástupce
Před 5 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
řízení odpovědného zástupce pro Vaše podnikání na všechny typy živností- volné, řemeslné i koncesované.
Sleva % při objednání do konce ledna
Rychlé vyřízení a založení živnosti na klíč.
Máme odpovědné zástupce (tzv. garant) např. pro Ostraha majetku a osob, Nákladní doprava, FVE, Zverimex, Truhlářství, podlahářství, Pokrývačství, tesařství, Hos... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (M+Ž)
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/-CE / PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH Požadavky: - vzdělání splňující podmínky dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách, na pozici sociálního pracovníka. Na pozici pracovníka v soc.službách min. středoškolské vzdělání. - výpis z RT - abstinence od návykových látek, - psychická stabilita, odolnost vůči stresu, - komunikační dovednosti; umění jednat v krizových situacích; rozhodnost; schopnost týmové i samostatné práce, empatie, spolehlivost, zodpovědnost, kreativita. Zodpovědnost za svěřenou práci. - schopnost pracovat bez předsudků s lidmi ohroženými sociálním vyloučením. Výhodou je: - praxe v oboru sociální práce, výcvik v krizové intervenci, v motivačních rozhovorech, znalost sociální sítě, znalost z oboru adiktologie Náplň práce: kontaktní práce a pora... (více v detailu)
Neuvedeno
Komplexní podpora pro Vaše podnikání
Před 9 dny
- HYPERINZERCE
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu.
Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
mzdová účetní (m/ž)
Před 16 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou a minimálně 5 let praxe v oblasti mzdového účetnictví. Zejména zpracování podkladů pro mzdy, zpracování mezd, odvody, platby (styk s bankou, spořitelnou), styk s FÚ, OSSZ, ÚP a zdravotní pojišťovny, statistiky EÚ, výkazy, roční a čtvrtletní hlášení ČSÚ a administrativní práce spojené se mzdo... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/SPECIALISTKA PODPORY FVE (FOTOVOLTAIKY)
Před 52 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174 - volejte Po - Pá 8:30 - 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Co byste měl/a dělat: - poskytovat administrativní podporu pro obchodní zástupce FVE, - koordinovat a evidovat komunikaci mezi obchodními zástupci - montážními partnery - zákazníkem, - administrativně spravovat zakázky pro FVE v ERP (Helios + Google Disk), - dle specifikace připravovat m... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Technická podpora prodeje – Product Manager
Před 51 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která svým zákazníkům dodává sortiment LED osvětlení, hledáme nového perspektivního kolegu na pozici Technická podpora prodeje – Product Manager.
Hledáme do našeho týmu product managerů technicky zaměřeného kolegu. Pozice je vhodná i pro absolventy. Rádi hledáte technická řešení, baví Vás práce s lidmi, rádi jednáte se zákazníky a dodavateli, pak by Vás tato pozice mohla zajímat.
Náplň práce:
Komunikace s obchodními zástupci a nákupním oddělením společnosti, E-mailová komunikace s anglicky hovořícími dodavateli, Technická podpora prodeje v oboru LED osvětlení, Návrh technického řešení a příprava nabídek, Produktový management, Spolupráce s... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
LOGISTIK/PLÁNOVAČ S AJ (40-45.000 Kč)
Před 51 dny
- ANNONCE
Máte z oblasti logistiky a plánování alespoň 2 letou praxi a hledáte novou kariérní výzvu? Komunikace v anglickém jazyce pro Vás není překážkou?
Pošlete mi Váš životopis!
Pro významného mezinárodního klienta hledáme vhodnou posilu na pozici:
LOGISTIK/PLÁNOV... (více v detailu)
Neuvedeno
MASTER DATA ARCHITECT
Před 51 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Úkoly a odpovědnosti: Pomoc obchodním jednotkám při zavádění technických řešení pro standardy Master dat a zvyšovat úroveň kvality Master dat v našich systémech SAP a spotřebitelských systémech. Využití a vývoj řešení pro Master data s našimi interními a externími partnery. Poskytování podpory při řešení problémů s kvalitou dat a technologických problémů s odborníky na danou problematiku. Být součástí centrálního týmu pro správu hlavních dat, ve kterém vytváříte základy pro organizaci řízenou daty. Řízení řešení Master dat v klíčových programech, jako je S/4 HANA, a pracovat v cross-funkčních týmech s obchodními jednotkami. Zástupce globálního vedoucího týmu, strategický partner. Ukázkové odpovědnosti pro tuto pozici zahrnují: Slaďování s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při zavádění procesů správy dat a samotné správy dat. Posouvání řízení Master dat a řízení kvality dat v oblastech zákazníků, dodavatelů, materiálů, lokalit, financí a kontroly, aktiv. Vývoj proc... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
MASTER DATA ARCHITECT
Před 51 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Úkoly a odpovědnosti: Pomoc obchodním jednotkám při zavádění technických řešení pro standardy Master dat a zvyšovat úroveň kvality Master dat v našich systémech SAP a spotřebitelských systémech. Využití a vývoj řešení pro Master data s našimi interními a externími partnery. Poskytování podpory při řešení problémů s kvalitou dat a technologických problémů s odborníky na danou problematiku. Být součástí centrálního týmu pro správu hlavních dat, ve kterém vytváříte základy pro organizaci řízenou daty. Řízení řešení Master dat v klíčových programech, jako je S/4 HANA, a pracovat v cross-funkčních týmech s obchodními jednotkami. Zástupce globálního vedoucího týmu, strategický partner. Ukázkové odpovědnosti pro tuto pozici zahrnují: Slaďování s globálními členy týmu a manažery v oblasti obchodu a IT při zavádění procesů správy dat a samotné správy dat. Posouvání řízení Master dat a řízení kvality dat v oblastech zákazníků, dodavatelů, materiálů, lokalit, financí a kontroly, aktiv. Vývoj proc... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Před 51 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.
Vaše náplň práce:
Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:
HR administrativa
Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů, Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců, Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting, Komunikace s externími zpracovateli mezd, Práce s interními systémy firmy. Recruitment
Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 51 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spolupráce s ústředními správní... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 51 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spolupráce s ústředními správní... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodně technický pracovník (realizace zakázek - divize lehká vzduchotechnika)
Před 51 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, nejvýznamnější česko-slovenskou společnost působící v oboru vzduchotechniky, odsávání a také technického zabezpečení budov, hledáme v rámci růstu společnosti nového kolegu či kolegyni na pozici Obchodně technický pracovník (realizace zakázek - divize lehká vzduchotechnika).
Náplň práce:
Práce spojená s realizací zakázky – poptávky, objednávky, fakturace, zajištění administrativní části k zakázkám, řešení víceprací, koordinace s vedoucím realizace, Práce 80 % z kanceláře a 20 % výjezdy ke klientům/na stavbu, Vyhledávání nových dodavatelů materiálů a komponentů, v další návaznosti také případných dalš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Kontrolor/ka v cateringové společnosti
Před 51 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z největších celosvětových dodavatelů leteckých služeb, a která nabízí pozemní odbavení letadel, cargo, catering a služby v cestovním ruchu, hledáme vhodné kandidáty/kandidátky na pozici Kontrolor/ka v cateringové společnosti.
Náplň práce:
Administrativní podpora oddělení zajišťujícího cateringové služby a prodej na palubě letadel – žádný prodej nebo nabízení, Kontrola tržeb a platebních kartových operací, Kontrola a zpracování faktur za zboží od zahraničních cateringových partnerů, Příprava a kontrola dokumentů pro účetní zpracování faktur, Správa prodejních terminálů fungujících na bázi pokladního systému na uživatelské úrovni, Koordinace logistických činností v rámci letiště a nastavení systémů pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE PODPORY MLADISTVÝCH PROSTĚJOV
Před 52 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontaktní osoba Erbenová Marcela, tel. 778 525 378, e-mail: marcela.erbenova@clovekvtisni.cz Nástup dohodou. Potřebujeme člověka, který, bude podporovat mladé lidi (14-26 let), kteří mají ztížené podmínky ve vzdělávání, rozvíjení jejich potenciálu, ve smysluplném trávení volného času i překonávání nejrůznějších těžkostí, s nimiž se setkávají se umí bavit s mladými lidmi a motivovat je, má dostatek energie a empatie, se bude věnovat individuálnímu poradenství mladým lidem i práci s celou rodinou, spolupracovat se školami a s dalšími institucemi Nabízíme: pracovní smlouvu s možností prodloužení, flexibilní pracovní doba (možnost občasné práce z domova (po domluvě), 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení (sick days), 2 dny volna navíc pro zaměstnance se zdravotním znevýhodněním a 3 dny studijního volna, možnost spolupráce na... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE PODPORY MLADISTVÝCH PROSTĚJOV
Před 52 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontaktní osoba Erbenová Marcela, tel. 778 525 378, e-mail: marcela.erbenova@clovekvtisni.cz Nástup dohodou. Potřebujeme člověka, který, bude podporovat mladé lidi (14-26 let), kteří mají ztížené podmínky ve vzdělávání, rozvíjení jejich potenciálu, ve smysluplném trávení volného času i překonávání nejrůznějších těžkostí, s nimiž se setkávají se umí bavit s mladými lidmi a motivovat je, má dostatek energie a empatie, se bude věnovat individuálnímu poradenství mladým lidem i práci s celou rodinou, spolupracovat se školami a s dalšími institucemi Nabízíme: pracovní smlouvu s možností prodloužení, flexibilní pracovní doba (možnost občasné práce z domova (po domluvě), 25 dnů dovolené, 3 dny pro zotavení (sick days), 2 dny volna navíc pro zaměstnance se zdravotním znevýhodněním a 3 dny studijního volna, možnost spolupráce na... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Key Account Manager
Před 51 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ:Rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky. Pravidelná komunikace s klienty za účelem pochopení jejich potřeb a očekávání. Vytváření a implementace strategií pro rozvoj obchodních příležitostí s klíčovými zákazníky. Identifikace nových příležitostí pro růst a rozšíření spolupráce. Koordinace interních zdrojů a týmů pro zajištění úspěšného plnění požadavků zákazníků. Dohled nad realizací projektů a zajištění, že jsou dodrženy termíny a rozpočty. Příprava a vyjednávání obchodních podmínek a smluv s klíčovými zákazníky. Zajištění, že smlouvy jsou výhodné pro obě strany a v souladu s firemními cíli. Rychlé a efektivní ře... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Key Account Manager
Před 51 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ:Rozvíjení dlouhodobých vztahů s klíčovými zákazníky. Pravidelná komunikace s klienty za účelem pochopení jejich potřeb a očekávání. Vytváření a implementace strategií pro rozvoj obchodních příležitostí s klíčovými zákazníky. Identifikace nových příležitostí pro růst a rozšíření spolupráce. Koordinace interních zdrojů a týmů pro zajištění úspěšného plnění požadavků zákazníků. Dohled nad realizací projektů a zajištění, že jsou dodrženy termíny a rozpočty. Příprava a vyjednávání obchodních podmínek a smluv s klíčovými zákazníky. Zajištění, že smlouvy jsou výhodné pro obě strany a v souladu s firemními cíli. Rychlé a efektivní ře... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 52 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Juniorní administrativní pozice s AJ M/Ž
Před 52 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Budujeme českou odnož týmu Zákaznické podpory pro divizi LISI Automotive. Kolegové budou zaměstnanci české pobočky LISI, avšak funkčně budou podřízení francouzskému vedení Zákaznického servisu a logistiky. Našimi zákazníky jsou výrobní závody především z oblasti automotive. Jinými slovy, budete přes PC komunikovat s lidmi po celém světě. Jaké budou Vaše odpovědnosti? Zásoby na konsignačních skladech o Přijímat informace o pohybech zásob z konsignačního skladu od zákazníka (e-mailem, portálem) o Pro zákazníky bez portálu vystavit fakturu o Organizovat a účastnit se inventur zásob na konsignačním skladu u zákazníka Zákaznická databáze o Řešit požadavky týkající se zákaznické databáze pro všechny pobočky LISI AUTOMOTIVE o Komunikace se zástupci zákazníka (blokování a odblokování zákaznických účtů) o Udělování přístupu k informacím v souladu s pracovními ins... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí referentů náhradních dílů
Před 52 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt zasláním životopisu na e-mail nabor@bednar.com. Požadujeme: - znalost angličtiny a ukrajinštiny na komunikativní úrovni - dobré komunikační a organizační schopnosti. Náplň práce: - admi... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí referentů náhradních dílů
Před 52 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt zasláním životopisu na e-mail nabor@bednar.com. Požadujeme: - znalost angličtiny a ukrajinštiny na komunikativní úrovni - dobré komunikační a organizační schopnosti. Náplň práce: - admi... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce