SPECIALISTA/SPECIALISTKA PODPORY FVE (FOTOVOLTAIKY)

Před 149 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Boščíková Lucie, tel.: +420 725 353 174 - volejte Po - Pá 8:30 - 15:30 hod., e-mail: lucie.boscikova@tipa.eu Co byste měl/a dělat: - poskytovat administrativní podporu pro obchodní zástupce FVE, - koordinovat a evidovat komunikaci mezi obchodními zástupci - montážními partnery - zákazníkem, - administrativně spravovat zakázky pro FVE v ERP (Helios + Google Disk), - dle specifikace připravovat m... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent/ka podpory prodeje
Požadavky: - Znalost práce na PC, anglický jazyk, německý výhodou - Spolehlivost, samostatnost, logické myšlení Pracovní doba: - pružná pracovní doba s pevnou částí 8h - 13h Náplň práce: - zpracování prodejních smluv, objednávek a zakázek, administrativn... (více v detailu)
Odborní administrativní pracovníci a asistenti
pracoviště Kroměříž Hledáme zodpovědného a samostatného kandidáta/ku na pozici asistenta/asistentky ředitele s právním zaměřením. - Náplní práce je široké spektrum administrativních, právních a organizačních činností spojených s chodem společnosti a podporou vedení. Hlavní náplní bude vyřizování veškeré agendy pro ředitele, organizace schůzek a porad, včetně pořizování zápisů. Práce s datovou schránkou a spisovou službou. Komunikace s dozorčí radou a jednateli. Dále vedení archivu, zpracování účetních dokladů, spolupráce při inventarizaci a zpracování statistických výkazů. Z právního hlediska se jedná o spolupráci se mzdovou účtárnou, řešení exekučních řízení, zajištění souladu s právními normami, technickými předpisy a interními směrnicemi, správa GDPR a zajištění agendy whistleblowingu. Mezi další povinnosti patří zajištění právní agendy - pří... (více v detailu)
Nabídka práce pro celou ČR
Před 6 dny - Kraj Vysočina - HYPERINZERCE
Něco nového!!!! Místní společnost naléhavě hledá: ✓ 20 pracovníků údržby ✓ 30 bezpečnostních agentů ✓ 13 obchodních zástupců ✓ 10 účetních ✓ 18 admin... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Zdarma
Mzdová/ý účetní - personalista
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: Mzdová/ý účetní - personalista Nástup: ihned, nebo dle dohody, Mzda: 38000,- až 45000,- Kč Kontakt: Zápotočná Lucie, e-mail: lucie.zapotocna@acs-e.com Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká: - Budete součástí 3-členného týmu - Zpracování mzdové agendy v počtu cca 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios - Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců - Zpracování ročního zúčtování daní - Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů - Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti - Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory - Podílení se na zpracování měsíčních uzávěrek a výkazů závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy (kontrola účetních záznamů a účtů) - Procesní a administrativní podpora při zavádění... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení M/Ž
Před 11 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. NÁPLŃ PRÁCE-o - - administrativní podpora obchodního zástupce - evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů - obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …) - příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení PRACOVNÍ DOBA- ranní směny POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, spolehlivost - praxe na obdobné pozici vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Kuchař - kuchařka
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Připojte se k našemu týmu kuchařů v restauraci LEGENDA! Co vás u nás čeká? Jako klíčový člen našeho kulinářského týmu budete mít na starosti přípravu lahodných pokrmů. Po zaučení se stanete zodpovědnými za celkový chod kuchyně, od otevření až po závěrečné přípravy na každý den. Vaše role zahrnuje: " Kompletní přípravu a kontrolu snídaňového bufetu " Přípravu večeří podle jídelního lístku nebo formou bufetu v zimní sezóně " Spolupráci s týmem pod vedením šéfkuchaře či jeho zástupce Co od vás očekáváme? " Lásku k vaření a chuť pracovat v gastronomii " Zákazník na prvním místě: váš úkol je zajistit jeho maximální spokojenost " Vyučení v oboru, případně přesvědčivou praxi a zkušenosti v gastronomii " Schopnost pracovat v týmu a adaptovat se na různé provozní situace. Co nabízíme? Naše restaurace LEGENDA je místem, kde se snoubí tradice s moderním kuchařským uměním. Nabízíme stabilní zaměstnání, konkurenceschopné ohodnocení a možnost profesního růstu. Přidejte se k nám a staňte se součástí ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka managementu
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabídka spolupráce: Hledám tipaře v oblasti financí! 🤑💼💰
Před 15 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
💼💰 Hledám šikovného člověka, který se chce zapojit do zajímavé práce v oblasti financí a zároveň mít flexibilitu a volnost. Hledám tipaře, který bude propojením mezi lidmi, kteří potřebují finanční poradenství, a naším odborným týmem. Náplň práce: -Vyhledávání lidí, kteří mají zájem o finanční produkty (např. pojištění, spoření, investice, důchod, hypotéka, reality...). -Doporučení těchto kontaktů mně – o klienty se postarám já. -Jednoduchá práce, kterou můžete dělat odkudkoliv a kdykoliv. Co nabízím: -Provize za každého úspěšně doporučeného klienta 100-3.000,- / doporučení. -Flexibilní spolupráci – pracujete, kdy ch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 36 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí technické podpory
Před 443 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z předních světových distributorů v oblasti fotovoltaiky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí technické podpory. NÁPLŇ PRÁCE: Vyřizování reklamačních procesů, komunikace se zákazníkem, Technická podpora a pomoc k prodávaným produktům, Komunikace s dodavateli (převážně v AJ), Hloubkové školení odběratelů/montážníků, Výjezdy na instalace – řešení reklamací a technických problémů (dle potřeby), Vedení menšího týmu, Školení na místě instalace. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 353 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodní asistent/asistentka
Před 287 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT OSOBNĚ (Jakubská 91/IV, Jindřichův Hradec), TELEFONIKY NEBO E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Náplň práce: - Obvolávání stávajících a nových klientů - Zpracování nabídek - Příprava realizovaných nabídek pro obchodní zástupce Požadujeme: - min. SOU vzdělání s maturi... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Backoffice specialista
Před 286 dny - ANNONCE
1. kontakt E-MAILEM: career@westlogic.eu Požadavky: výhodou zkušenosti na obdobné pozici - call centru, klientský servis apod.; schopnost rychle se učit; vhodné i pro absolventy; nástup IHNED Náplň práce: komunikace s dodavateli služeb, z... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 468 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
HLAVNÍ STAVBYVEDOUCÍ/STAVBYVEDOUCÍ JUNIOR - MONOLITY - PRAHA
Před 415 dny - ANNONCE
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 140 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví! Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme nové kolegy/kolegyně na dvě různé pozice: hlavní stavbyvedoucí a juniorní stavbyvedoucí do Divize monolity • Baví vás práce na stavbě, kde je každý den jiný a přináší nové výzvy? • Bije vaše srdce pro monolity a chcete rozvinout své stávající zkušenosti? • Jste spolehlivý, komunikativní a organizační ... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 287 dny - ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno
KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 214 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 287 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1093 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovník/ice
Před 440 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Co od Vás očekáváme: " Ukončené VOŠ nebo VŠ vzdělání dle zákona o sociálních službách " Znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a legislativy související s poskytováním sociálních služeb " Trestní bezúhonnost " Kreativitu a inovativnost, dobré komunikační dovednosti, samostatnost i schopnost týmové spoluprá... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
IT SPECIALISTA JUNIOR
Před 432 dny - ANNONCE
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 130 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví! Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici IT specialista junior. IT SPECIALISTA JUNIOR • Baví vás práce v IT, kde je každý den jiný a přináší nové výzvy? • Bije vaše srdce pro svět výpočetní techniky a mobilních technologií a ch... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodně-technický vedoucí / projektový manažer
Před 409 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se řadí mezi největší prodejce na distribučním poli v oblasti kompletní průmyslové vratové techniky v ČR, hledáme kandidáta na pozici Obchodně-technický vedoucí, projektový manažer. Náplň práce: Vedení týmu obchodních zástupců a úzká spolupráce s obchodním ředitelem a jednatelem společnosti, Manažerská, organizační činnost – součinnost s vedením společnosti v rámci supervize ekonomiky společnosti, kontrola průběh zpracovávání zadané práce a plnění celkového plánu, Uzavírat obchodní smlouvy s klíčovými zákazníky, Do nabídek a smluv navrhovat správná technická řešení našich výrobků, Komunikace s architekty a projektanty (navrhování technických řešení při tvorbě projektů, plánování celého projektu a rozdělení na dílčí úkoly), Spolupráce na přípravě a realizaci staveb (bytové komplexy, komerční prostor), Zodpovědnost za dodržení termínů a finančních limitů proje... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 221 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií Náplň práce: Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Realizátor zakázek v tiskárně
Před 643 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt POUZE e-mailem. Životopis zašlete na: prace@miss-ostrava.cz Výrobce propagačních a dárkových předmětů s vlastním výrobním a tiskařským zázemím, hledá Realizátora zakázek v tiskárně. Požadujeme zkušenosti s prací na tiskařských strojích, s aplikací firemních polepů a tiskových technologií. Praxe nutná. Znalost programu Corel výhodou. Požadujeme komunikativnost, spolehlivost, znalost práce na PC, řidičský průkaz. Součástí náplně práce je příprava a výroba zakázek, obs... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
specialista/specialistka automatizace a digitalizace
Před 708 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Glazura s.r.o. založena v roce 1925 se sídlem v Roudnici nad Labem je součástí nadnárodní skupiny Torrecid Group, která se zabývá poskytováním produktů, služeb, komplexních řešení a budoucích trendů v keramickém, sklářském a hutním průmyslu. Tato skupina má pobočky v 28 zemích po celém světě se zákazníky ve více než 120 zemích světa. Co vás čeká: - Spolupráce na projektech digitalizace a automatizace. - Spolupráce s dodavateli a napříč odděleními. - Zavádění nových výrobních technologií. - Správa zavedených systémů. - Převedení výrobního procesu do digitálního procesu. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - Máte SŠ vzdělání v oboru strojírenství nebo IT (VŠ vzdělání není podmínkou, ale výhodou). - V AJ zvládnete aktivně komunikovat, psanou i mluvenou formou. - Rádi hledáte nová řešení a máte týmového ducha. - Pozice je vhodná pro absolventy nebo studenty VŠ. Co získáte zaměstnáním v Glazuře: - Práci v zázemí úspěšné ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce