Odborný/vrchní referent - referentka v Oddělení kontrolním I (270286)

Před 2 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu (formou daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, případně formou místního šetření či vyhledávací činností) - zpracování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovení protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Daňový referent
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Nutná podmínka: v termínu do 27. 10. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301835 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných... (více v detailu)
Daňový referent
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Nutná podmínka: v termínu do 27. 10. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300436 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: komplexní zajišťování agendy vyměřování více druhů daní včetně dodatečného vyměření daní a vyměření příslušenství daní - daň z příjmů právn... (více v detailu)
REFERENT / REFERENTKA MAJETKOVÉ SPRÁVY
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Správa majetku města v těchto oblastech: Zařazování majetku do evidence, kontrola účetních dokladů, účetní odpisy. Řešení pojistných událostí na majetku města. Podílí se na správě nemovitých a movitých věcí v oblasti odpadového hospodářství, vč. nebezpečného odpadu. Zajišťuje smlouvy na separovaný odpad pro podnikatele a vyhodnocuje sběr odpadu, vč. statistických hlášení a výkazů. Odpovídá za aktualizace příslušných pasportů a vrstev systému GIS (geografický informační systém) města v gesci odboru správy majetku. CO POŽADUJEME: Rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent PaM a investic (m/ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. pracovní poměr od: 01.11.2024, mzda: 24000 - 37... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent Oddělení registračního (211514)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování přihlášek k daním, - kontrolu a aktualizaci registru daňových subjektů a dalších interních evidencí, - komunikaci s daňovými subjekty. - zpracování a evidenci písemností, - kontakt s veřejností na podatelně. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Vrchní referent/rada oddělení kontrolního
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: vrchní referent/rada oddělení kontrolního Nástup: 1.10.2024 Mzda: 32346,- až 45044,- Kč Kontaktní osoba: Dana Oborníková, tel. 318 473 221, email:dana.obornikova@fs.mfcr.cz Pracoviště: Příbram Popis: Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti DPH, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocen... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vrchní referent/rada oddělení kontrolního
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: vrchní referent/rada oddělení kontrolního Nástup: 1.10.2024 Mzda: 32346,- až 45044,- Kč Kontaktní osoba: Dana Oborníková, tel. 318 473 221, email:dana.obornikova@fs.mfcr.cz Pracoviště: Příbram Popis: Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti DPH, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocen... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
vedoucí oddělení stavebně správní II. odboru krajský stavební úřad
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKSÚ - doba neurčitá Úřední deska (jmk.cz) pracovní poměr ... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní - vedoucí finančního oddělení
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: " vedení teamu účetních - pracoviště Praha a Ústí nad Labem " zajišťování veškerých kontrolních a řídících činností v souvislosti s účetním zpracováním (náležitosti účetních dokladů, likvidace, párování plateb, účtování, kontrola tržeb, výpisy z bankovních účtů, saldo apod.) " zodpovědnost za rozúčtování závazků a pohledávek " spolupráce na účetních závěrkách organizace " kontrola účetních dat z hlediska formální správnosti a vazeb předepsaných obecně závaznými, a i vnitřními předpisy organizace " kontrola daňových dokladů, sazeb DPH a příprava podkladů pro daňová přiznání " evidence náhrad z pojistného plnění " spolupráce při sestavování plánu rozpočtů v rámci ÚPS a následná kontrola plnění " spolupráce při vedení spisovny ekonomického oddělení " spolupráce na tvorbě a upřesňování metodiky účetních postupů, spolupráce při stanovení vnitřních předpisů organizace " koordinace finančních i dalších aktivit při zajišťování rovnováhy ve zdrojích a potřebách organizace Požadujem... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka kanceláře starosty - majetková správa
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen zákon o úřednících) na funkci: referent/ka kanceláře starosty - majetková správa v platové třídě 9-10, s nástupem nejpozději od 1.1.2025 (nástup možný i dříve), na dobu neurčitou Předpoklady vzniku pracovního poměru: 1) státní občanství ČR, popř. trvalý pobyt v ČR a ovládání českého jazyka 2) věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům 3) vzdělání min. ÚSO, VŠ výhodou 4) dobrá znalost práce na PC, dobré organizační a komunikační schopnosti 5) výhodou: znalost spisové služby VERA, MISYS, praxe ve veřejné správě výhodou, Lhůta pro podání písemných přihlášek končí dnem 25.10.2024 do 12:00 hod Přihlášku lze podat osobně v sekretariátu tajemnice MěÚ Přeštice, Masarykovo nám. 107, Přeštice nebo zaslat poštou na adresu MěÚ v Přešticích. Písemná přihláška ... (více v detailu)
pracovník výroby Ž/M
Před 4 dny - AVIZO_CZ
ruční výroba sýrů obsluha balící linky, balení výrobků dodržování pracovních postupů pracovní poměr od: 0... (více v detailu)
Neuvedeno
Svářeč v ochranné atmosféře (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Truhlářská 1713/20, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned nebo po dohodě. Pracovní doba: Po-Pá 6:00-14:30 h (příp. dle domluvy). Požadujeme: platný svářečský průkaz a praxe ve svařování Mig/Mag (příp. státní zkoušky), znalost práce dle výrobních postupů a výkresů, samostatné řešení svař... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní - junior
Před 5 dny - AVIZO_CZ
MÍSTO VHODNÉ PRO OZP Místo výkonu práce: Kamenická č.p. 483/28 Děčín II-Nové Město, 405 02 Děčín 2 Nástup možný ihned. Náplň práce: Zpracování podkladů daňové evidence, evidence DPH (zpracování daňových dokladů), administrativní práce (archivace... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka (zeleň, životní prostředí)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávaných činností: o správa a výkon agendy související s kácením dřevin (stromy, keře, keřové skupiny apod.) v souladu se zákonem č. 114/1992 Sb. (o ochraně přírody a krajiny), o komplexní zabezpečení agendy údržby zeleně externími dodavateli (sekání trávy, údržba keřů, kácení stromů) na území MO Střekov (uzavírání smluv, vystavování objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola vykonaných prací), o správa a zajištění údržby květinových záhonů, včetně souvisejících parkových úprav. Požadavky pro uchazeče: o minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, výhodou se zaměřením na environmentální problematiku, o znalost zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti ú... (více v detailu)
Neuvedeno
IT / marketing manažer
Před 3 dny - AVIZO_CZ
vzdělání: SŠ, VOŠ,BC,VŠ Požadujeme: výborná znalost práce na PC , logické a kreativní myšlení, efektivní komunikace, samostatnost, dobré plánování a organizace práce, řidičský průkaz - skupina B , znalost německého jazyka výhodou. Náplň práce: technická údržba počítačových... (více v detailu)
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ
*KO:Šímová Anna Ing., tel.: 721 222 173, e-mail: simova@gypstrend.cz. Osobní schůzka po telefonické domluvě, volejte v pracovní dny od 08:00 do 14:00 hod. Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání s praxí nebo vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření - schopnost ekonomických rozborů, znalost účetní a daňové problematiky - schopnost samostatně si svou práci naplánovat, zorganizovat a také úspěšně dokončit - kreativní myšlení - zodpovědnost, pečlivost, cílevědomost - znalost systému Helios iNuvio velkou výhodou Náplň práce: - celková odpovědnost za kompletní účetnictví a dodržování předpisů za organizaci, - vedení, dohled a zpracování účetnictví, přizná... (více v detailu)
odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního II
Před 6 dny - AVIZO_CZ
pozice: odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního II Nástup: 1.12.2024 Mzda: 28692,- až 40393,- Kč Kontakt: Dana Oborníková, tel. 318 473 221, email: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPPO a DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovo... (více v detailu)
Neuvedeno
Agronom
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Lozice NÁPLŇ PRÁCE: budete vytvářet osevní plány a techn. postupy pěstování plodin, sledovat stav rostlin a rozhodovat o jejich výživě a ochraně. Budete organizovat práci zaměstnancům v terénu a dohlížet nad jejím provedením, podílet se na uzavírání obchodních smluv na pořízení osiv, hnojiv, postřiků a věnovat se i administrativě (LPIS, jednotná žádost, evidence hnojení, chemických postřiků, aj.). ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: zaměstnanecké stravování, 24 dnů dovolené, paušál na... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce budov - údržbář
Před 2 dny - AVIZO_CZ
vhodné pro muže i ženy možno i na zkrácený úvazek NÁPLŇ PRÁCE: " Správa a monitoring potřeb firemního majetku " Spoluorganizace a provádění plánované a preventivní údržby majetku " Plánování a zajišťování údržby " Zajišťování předepsaných revizních zkoušek a hlídání termínů revizí " Komunikace s dodavateli služeb " Vedení dokumentace k službám údržby a pořízení majetku " Evidence a vedení dokumentace VTZ (odpovědnost za správnou evidenci) " Související administrativa OD VÁS OČEKÁVÁME: " Ukončené středoškols... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice na teplé kuchyni (obsluha autoklávu)
Nástup dohodou. Požadujeme: - samostatnost, zodpovědnost, profesionální přístup - časovou flexibilitu Náplň práce: - dodržování technologických a pracovních postupů - dodržování a kontrola kvality produkovaných výrobků (vzhled, gramáž) - evidence parametrů a s tímto související činnosti v kritických kontrolních bodech - pasterace výrobků dle požadavků - odpovědnost za základní údržbu strojů a jejich čistotu - úklid a sanitace svěřených prostor Nabízíme: - zázemí úspěšné potravinářské firmy - perspektivní a stabilní zaměstnání - práci n... (více v detailu)
Linux Infrastructure Engineer
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Tyto požadavky jsou vítány: - Komunikativní znalost anglického jazyka - Pokročilé počítačové dovednosti - Schopnost administrace systému Linux (Ubuntu, RHEL, OEL) - Vysoké pracovní nasazení k řešení problémů - Správa aplikačních databází (postgres, maria, mongo) - Zkušenost v oblasti zajištění dostupnosti, st... (více v detailu)
Neuvedeno
Technolog senior + projektový manažer
Před 4 dny - AVIZO_CZ
- tvorba cen dosud nerealizovaných strojů a zařízení - kalkulace a nabídky strojů, vytváření výrobních postupů - normování pracovních operací - zakládání projektů, vyhodnocení, plánování termínů projektů - spolupráce s konstrukcí a výrobou - kontr... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent skladu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - kompletní vyřizování zakázek v informačním systému (Vision) - komunikace se zákazníky včetně poskytnutí technického poradenství - komunikace s dodavateli a přepravci zboží - příjem a výdej zboží, včetně balení a expedice - podpora prodeje náhradních dílů Požadujeme: - SŠ vzdělání technického směru - znalost cizího jazyka výhodou (německý jazyk, anglický jazyk) - znalost problematiky skladového hospodářství - komunikační dovednost... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
23.9.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní controllingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického, kontrolní činnost svých podřízených, aktivní účast v projektech města. Min. bakalářské vzdělání, praxe na vedoucí pozic nutná, znalo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
23.9.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní controllingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického, kontrolní činnost svých podřízených, aktivní účast v projektech města. Min. bakalářské vzdělání, praxe na vedoucí pozic nutná, znalo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce