Daňový referent

První kontakt e-mailem nebo telefonicky Nutná podmínka: v termínu do 27. 10. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300436 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: komplexní zajišťování agendy vyměřování více druhů daní včetně dodatečného vyměření daní a vyměření příslušenství daní - daň z příjmů právn... (více v detailu)

Podobné inzeráty

Daňový referent
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Nutná podmínka: v termínu do 27. 10. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301835 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných... (více v detailu)
Odborný/vrchní referent - referentka v Oddělení kontrolním I (270286)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění, - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu (formou daňové kontroly, postupu k odstranění pochybností, případně formou místního šetření či vyhledávací činností) - zpracování zpráv o daňových kontrolách a místních šetřeních, vyhotovení protokolů o projednání s daňovým subjektem, případně se třetími osobami, - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení. Upřednostňujeme uchazeče s ekonomickým vzděláním s orientací v daňových i účetních předpisech a problematice... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA MAJETKOVÉ SPRÁVY
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Správa majetku města v těchto oblastech: Zařazování majetku do evidence, kontrola účetních dokladů, účetní odpisy. Řešení pojistných událostí na majetku města. Podílí se na správě nemovitých a movitých věcí v oblasti odpadového hospodářství, vč. nebezpečného odpadu. Zajišťuje smlouvy na separovaný odpad pro podnikatele a vyhodnocuje sběr odpadu, vč. statistických hlášení a výkazů. Odpovídá za aktualizace příslušných pasportů a vrstev systému GIS (geografický informační systém) města v gesci odboru správy majetku. CO POŽADUJEME: Rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů. ... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
23.9.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní controllingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického, kontrolní činnost svých podřízených, aktivní účast v projektech města. Min. bakalářské vzdělání, praxe na vedoucí pozic nutná, znalo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
23.9.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní controllingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického, kontrolní činnost svých podřízených, aktivní účast v projektech města. Min. bakalářské vzdělání, praxe na vedoucí pozic nutná, znalo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedení účetnictví a daní
Před 4 dny - Zlínský kraj - SBAZAR
Pokud hledáte nového spolehlivého partnera pro externí vedení účetnictví a daní od roku 2025 nabízím využít právě teď volnou kapacitu pro oblast Zlínského kraje. Díky více než 25 letům praxe v oblasti ekon... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
odborný referent Oddělení registračního (211514)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zpracování přihlášek k daním, - kontrolu a aktualizaci registru daňových subjektů a dalších interních evidencí, - komunikaci s daňovými subjekty. - zpracování a evidenci písemností, - kontakt s veřejností na podatelně. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent skladu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - kompletní vyřizování zakázek v informačním systému (Vision) - komunikace se zákazníky včetně poskytnutí technického poradenství - komunikace s dodavateli a přepravci zboží - příjem a výdej zboží, včetně balení a expedice - podpora prodeje náhradních dílů Požadujeme: - SŠ vzdělání technického směru - znalost cizího jazyka výhodou (německý jazyk, anglický jazyk) - znalost problematiky skladového hospodářství - komunikační dovednost... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka (zeleň, životní prostředí)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávaných činností: o správa a výkon agendy související s kácením dřevin (stromy, keře, keřové skupiny apod.) v souladu se zákonem č. 114/1992 Sb. (o ochraně přírody a krajiny), o komplexní zabezpečení agendy údržby zeleně externími dodavateli (sekání trávy, údržba keřů, kácení stromů) na území MO Střekov (uzavírání smluv, vystavování objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola vykonaných prací), o správa a zajištění údržby květinových záhonů, včetně souvisejících parkových úprav. Požadavky pro uchazeče: o minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, výhodou se zaměřením na environmentální problematiku, o znalost zákona č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny, ve znění pozdějších předpisů, orientační znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti ú... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka kanceláře starosty - majetková správa
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (dále jen zákon o úřednících) na funkci: referent/ka kanceláře starosty - majetková správa v platové třídě 9-10, s nástupem nejpozději od 1.1.2025 (nástup možný i dříve), na dobu neurčitou Předpoklady vzniku pracovního poměru: 1) státní občanství ČR, popř. trvalý pobyt v ČR a ovládání českého jazyka 2) věk min. 18 let, způsobilost k právním úkonům 3) vzdělání min. ÚSO, VŠ výhodou 4) dobrá znalost práce na PC, dobré organizační a komunikační schopnosti 5) výhodou: znalost spisové služby VERA, MISYS, praxe ve veřejné správě výhodou, Lhůta pro podání písemných přihlášek končí dnem 25.10.2024 do 12:00 hod Přihlášku lze podat osobně v sekretariátu tajemnice MěÚ Přeštice, Masarykovo nám. 107, Přeštice nebo zaslat poštou na adresu MěÚ v Přešticích. Písemná přihláška ... (více v detailu)
Referent/ka Odboru dopravy a silničního hospodářství (přestupky v dopravě)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Projednávání a vedení řízení o přestupcích proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích. Příprava a administrativní činnosti plynoucí ze zajišťování řešení přestupků na úseku dopravy. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - výhodou vzdělání v oboru právo či veřejná správa (§ 111 odst. 1 a 2 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich) - vítána je zkouška odborné způsobilosti podle zákona č. 250/2016 Sb., nebo pro výkon správní činnosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích - výhodou praxe v oblasti správních řízení - vítána je základní orientace v právních předpisech ... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního II
Před 6 dny - AVIZO_CZ
pozice: odborný referent/vrchní referent Oddělení kontrolního II Nástup: 1.12.2024 Mzda: 28692,- až 40393,- Kč Kontakt: Dana Oborníková, tel. 318 473 221, email: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPPO a DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovo... (více v detailu)
Neuvedeno
RADA/ODBORNÝ RADA - vedoucí oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Rada / odborný rada – vedoucí oddělení projektů EU Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003701. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oborech služby Zaměstnanost Společné evropské politiky podpory a pomoci a evropské strukturální, investiční a obdobné fondy Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Metodické a odborné vedení Oddělení projektů EU s důrazem na kvalitu a garanci zabezpečovaných projektových aktivit. Koordinace a usměrňování procesů v Oddělení projektů EU, včetně řízení projektových týmů. Garance projektového řízení realizovaných projektů, včetně finančního řízení. Organizace procesů a činnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní manažer/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chebská 500, 351 34 Skalná. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Mzdové ohodnocení: 43.000,- Kč až 51.000,- Kč (výše mzdy bude řešena individuálně při pohovoru). Pracovní doba: Po-Pá. Náplň práce: optimalizace organizačních procesů a manažerských dovedností v oblasti financování a prodeje, vykazování klíčových ekonomických údajů pro vedení, sledování zakázek a kontrola prodejních čísel, sledování finanční výkonnosti společnosti a zavádění účinného controllingu, školení, motivace a nasměrování zaměstnanců ke spolupráci s technickým vedením, pravidelný kontakt s daňovými poradci, organizace dokumentace, využívání a zdokonalování našeho systému řízení zboží s naší IT společností. Požadujeme: 3 roky praxe nebo nejlépe více na srovnatelné pozici, odbor... (více v detailu)
Neuvedeno
Vrchní referent/rada oddělení kontrolního
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: vrchní referent/rada oddělení kontrolního Nástup: 1.10.2024 Mzda: 32346,- až 45044,- Kč Kontaktní osoba: Dana Oborníková, tel. 318 473 221, email:dana.obornikova@fs.mfcr.cz Pracoviště: Příbram Popis: Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti DPH, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocen... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vrchní referent/rada oddělení kontrolního
Před 3 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: vrchní referent/rada oddělení kontrolního Nástup: 1.10.2024 Mzda: 32346,- až 45044,- Kč Kontaktní osoba: Dana Oborníková, tel. 318 473 221, email:dana.obornikova@fs.mfcr.cz Pracoviště: Příbram Popis: Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti DPH, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocen... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
vodohospodářský dělník
Před 3 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Požadovaný profil: o výuční list ve vodohospodářském (lesnickém) oboru výhodou o platné osvědčení na křovinořez o platné osvědčení na motorovou pilu výhodou o spolehlivost, zodpovědnost o manuální zručnost o dobrý zdravotní stav (práce v terénu, pylovém a vlhkém prostředí) o řidičské oprávnění sk."B" , případně "T" o praxe v oboru vítána Hlavní charakteristika pracovní činnosti: o provádí údržbu a opravy na objektech, vodohospodářských dílech, technických zařízení jezu a vodních tocích ve správě provozu o údržba a opravy svěřených strojů a zařízení o obsluha pracovních strojů v rámci výkonu dané profese a platných oprávnění o činnosti vyplývající z osvědčení - řidič dle potřeb provozu, jako řidič referentského vozidla dbá o údržbu dopravních prostředků ve smyslu platných dohod o pomocné stavební, zámečnické a tesařské práce o provádí měření a pozorování na VD podle programu TBD o provádí údržb... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
vodohospodářský dělník
Před 3 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Požadovaný profil: o výuční list ve vodohospodářském (lesnickém) oboru výhodou o platné osvědčení na křovinořez o platné osvědčení na motorovou pilu výhodou o spolehlivost, zodpovědnost o manuální zručnost o dobrý zdravotní stav (práce v terénu, pylovém a vlhkém prostředí) o řidičské oprávnění sk."B" , případně "T" o praxe v oboru vítána Hlavní charakteristika pracovní činnosti: o provádí údržbu a opravy na objektech, vodohospodářských dílech, technických zařízení jezu a vodních tocích ve správě provozu o údržba a opravy svěřených strojů a zařízení o obsluha pracovních strojů v rámci výkonu dané profese a platných oprávnění o činnosti vyplývající z osvědčení - řidič dle potřeb provozu, jako řidič referentského vozidla dbá o údržbu dopravních prostředků ve smyslu platných dohod o pomocné stavební, zámečnické a tesařské práce o provádí měření a pozorování na VD podle programu TBD o provádí údržb... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
KEY ACCOUNT MANAGER
Pracovní poměr na dobu neurčitou,s nástupem IHNED Do našeho teamu v Olomouci hledáme kolegu/kolegyni na pozici: KEY ACCOUNT MANAGER s aktivní NJ Hledáme právě tebe, bez ohledu na to, zda jsi na začátku kariéry nebo zkušený profesionál. Věříme v tuto filozofii: poskytneme ti prostor a podporu pro tvůj rozvoj a růst. Chceme, aby naši lidé neustále rostli a zlepšovali se v tom, co dělají. Očekáváme, že i ty budeš mít stejnou chuť se posouvat dál. OUR PEOPLE ARE OUR BUSINESS Hledáme parťáka do našeho týmu! Co ti nabízíme: Atraktivní finanční odměna: Fixní mzda a po zkušební době odměny až 40 %! Tvůj úspěch je náš úspěch. Konkurenční výhody: Pracuj s moderními technologiemi a v rámci zavedených procesů, které ti usnadní práci. Podnětné pracovní prostředí: Pracuj v dynamickém týmu, kde se nikdy nenudíš. Extra výhody: Až 5 dní dovolené navíc, stravenkový paušál a další bonusy. Flexibilní pracovní doba: Plný úvazek, možnost home office a plovoucí pracovní doba - zařiď si to a dosáhni cíle. Růs... (více v detailu)
referent/ka pro silniční a městskou dopravu - zkušební komisař/ka oddělení registru řidič§ a vozidel
Před 5 dny - AVIZO_CZ
VŠ/VOŠ SŠ vzděláíní v souladu s § 2 NV č. 341/2017 Sb., v platném znění; platný průkaz zkušebního komisaře; praxe ve veřejné správě v oblasti správního řízení výhodou; Náplň práce - posuzování a ověřování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, zajištění odborné agendy na úseku autoškol. Podklady, které jsou uvedeny ve VŘ na webových stránkách města - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání. K účasti na VŘ zašlete nebo doručte na podatelnu úřadu - MěÚ, kancelář tajemnice, Náro... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní - vedoucí finančního oddělení
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: " vedení teamu účetních - pracoviště Praha a Ústí nad Labem " zajišťování veškerých kontrolních a řídících činností v souvislosti s účetním zpracováním (náležitosti účetních dokladů, likvidace, párování plateb, účtování, kontrola tržeb, výpisy z bankovních účtů, saldo apod.) " zodpovědnost za rozúčtování závazků a pohledávek " spolupráce na účetních závěrkách organizace " kontrola účetních dat z hlediska formální správnosti a vazeb předepsaných obecně závaznými, a i vnitřními předpisy organizace " kontrola daňových dokladů, sazeb DPH a příprava podkladů pro daňová přiznání " evidence náhrad z pojistného plnění " spolupráce při sestavování plánu rozpočtů v rámci ÚPS a následná kontrola plnění " spolupráce při vedení spisovny ekonomického oddělení " spolupráce na tvorbě a upřesňování metodiky účetních postupů, spolupráce při stanovení vnitřních předpisů organizace " koordinace finančních i dalších aktivit při zajišťování rovnováhy ve zdrojích a potřebách organizace Požadujem... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka v Oddělení registračním (SM č. 280496) - zástup za RD a MD
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou - zástup za RD a MD. Služba zahrnuje zejména komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní. Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, 5 dní volna z důvodu zdravotní indispozice a další zaměstnanecké benefity. Přihlášky doručit nejp... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka investic
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Stručná náplň pozice spočívá v: - přípravě a realizaci vybraných investičních akcí města; - dokladové a fyzické kontrole včetně dozoru nad svěřenými investičními akcemi města; - přebírání prací, zajišťování odstraňování nedostatků v průběhu jejich realizace; - průběžná kontrola čerpání rozpočtových finančních prostředků; - ukončení investiční akce a zavedení do majetku města. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Požadavky na uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, stavební zaměření výhodou; - znalosti v oblasti příprav a realizací stavebních akcí; - znalosti legislativy při zadávání veřejných zakázek výhodou; - organizační a komunikač... (více v detailu)
Neuvedeno
nákladový analytik/analytička
Před 5 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: " Oceňování budoucích produktů, kalkulace a oceňování výroby. " Detailní analýzy nákladové struktury technologických postupů výroby. " Koordinace projektového týmu a úzká spolupráce s kolegy v Belgii. " Tvorba plánů a detailních analýz ziskovosti a nákladovosti jednotlivých produktů. Evidence a reporting investic. Správa celní problematiky. POŽADUJEME: " VŠ, ekonomický nebo technický směr. " Orientace v technické dokumentaci a technolog. postupech. " Práce s daty a jejich prezentací (Excel, Power Query, Power BI). " Analytické myšlení, smysl pro detailní práci, proaktivní přístup ke zlepšování procesů, samostatnost a odpovědnost. " Angličtina slovem i písmem, denní komunikace. " Výhodou: praxe ve výrobní společnosti, znalost kalkulací. NABÍZÍME: " Zázemí stabilní společnosti patřící do skupiny Toyota " Motivační finanční ohodnocení včetně pohyblivých složek a odměn " Příležitost k profesnímu rozvoji a kariérnímu růstu " Možnost pracovat s nejnovějšími... (více v detailu)
Neuvedeno
Externí zpracování daní a účetnictví 2025
Před 7 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Volná kapacita pro externí zpracování účetnictví od roku 2025! Hledáte spolehlivého partnera ve Zlínském kraji pro vedení účetnictví s dlouholetými zkušenostmi ve finančním a krizovém managementu? Od ledna 2025 nabízím volnou kapacitu na externí vedení účetnictví pro firmy všech velikostí i jednotlivé podnikatele. Díky více než 25 letům praxe v oblasti ekonomie, strategic... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce