Zpracování podkladů a korektura textu

PlaceholderNo Image
Přidáno včera - Hlavní město Praha - BAZOS
Ráda bych Vám nabídla své služby týkající se zpracování podkladů pro Vaše vzdělávání. Specializuji se na zpracování podkladů všech typů prací - např. seminárních, ale také bakalářských či diplomových. Ráda Vám budu nápomocná i se zpracováním prezentací či jiných potřebných podkladů. Věnuji se také korektuře te... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Referentka/referent oddělení investic
Před 1 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Městský soud v Praze vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici: referentka/referent oddělení investic. Pracovní náplň: zpracování podkladů pro investiční záměry, žádosti o stanovení výdajů na financování akcí a dokumentace závěrečných vyhodnocení akcí programového financování v působnosti oddělení a zajišťování jejich příprav a realizací dle stanovených podmínek a parametrů programového financování; zajišťování činností spojených s investiční výstavbou v působnosti odd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
účetní obce, rozpočtář/ka
Před 1 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
na dobu: neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce místo výkonu práce: obec Svobodné Heřmanice , Obecní úřad Svobodné Heřmanice zařazení v platové třídě: 9. – 10. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., a nařízení vlády č. 222/2010 Sb. + možnost osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce) termín nástupu: 01.10.2024 nebo dle dohody Charakteristika vykonávané práce: - správce rozpočtu (sestavování návrhu rozpočtu, provádění rozpočtových opatření) - kompletní vedení účetnictví obce - fakturace a likvidace faktur, provádění platebního a zúčtovacího styku s bankou - evidence majetku a závazků obce – inventarizace - komplexní výkon personální a mzdové agendy obce - daňová agenda, správa místních poplatků - správa bytového hospodářství - agenda správy dotací nebo jiných účelově vázaných příspěvků - zpracování statistických výkazů - legalizace a vidimace, evidence obyvatel, Czech Point, správa agendy čísel popisných - správní činnosti v působnosti obecního úřadu (rušení ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
účetní obce, rozpočtář/ka
Před 1 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
na dobu: neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce místo výkonu práce: obec Svobodné Heřmanice , Obecní úřad Svobodné Heřmanice zařazení v platové třídě: 9. – 10. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., a nařízení vlády č. 222/2010 Sb. + možnost osobního příplatku v souladu se zákoníkem práce) termín nástupu: 01.10.2024 nebo dle dohody Charakteristika vykonávané práce: - správce rozpočtu (sestavování návrhu rozpočtu, provádění rozpočtových opatření) - kompletní vedení účetnictví obce - fakturace a likvidace faktur, provádění platebního a zúčtovacího styku s bankou - evidence majetku a závazků obce – inventarizace - komplexní výkon personální a mzdové agendy obce - daňová agenda, správa místních poplatků - správa bytového hospodářství - agenda správy dotací nebo jiných účelově vázaných příspěvků - zpracování statistických výkazů - legalizace a vidimace, evidence obyvatel, Czech Point, správa agendy čísel popisných - správní činnosti v působnosti obecního úřadu (rušení ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Překlady ANGLIČTINA / NĚMČINA / ČEŠTINA, praxe 22 let
Překlady ANGLIČTINA / NĚMČINA / ČEŠTINA, praxe 22 let
Před 8 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Nabízím zpracování překladů z ČJ do AJ či NJ a naopak. Rovněž nabízím zpracování korektur. Jsem překladatelka s 22letou profesionální praxí. Cena za překlad 139 Kč za normostranu, tj. za 250 slov textu. Cena korektury 69 Kč za normostranu, tj. za 250 slov textu. Překládám vše, např. seminární, bakalářské a diplomové práce, prezentace, tematické články... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních materiálů - prověrka zadávacích podkladů a ověřování technickýc... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNICTVÍ
ÚČETNICTVÍ
Před 14 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Ráda bych vám nabídla své účetní služby. Uvědomuji si, že váš čas i vaše energie, kterou vkládáte do svého podnikání jsou drahocenné. Díky spolupráci se mnou a vaší důvěře ohledně odborných účetních službách, můžete mít více času a klidu potřebný k soustředění se na nejdůležitější aspekty, jak vašeho osobního, tak i podnikatelského života. Na... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Mzdoví účetní
Před 15 dny - AVIZO_CZ
Výhodou je praxe v kumulované funkci mzdové účetní a personalisty v soukromé firmě a znalost účetního programu Helios. Kompletní zpracování mezd v účetním programu, včetně přípravy podkladů. Samostatné zpracování ročního zúčtování daně a ELDP. Příprava hlášení na OSSZ a zdravotní pojišťovny, přihlašování a odhlašování zaměstnanců. Komunikace s úřady. Zpracování exekucí a nemocenských dávek. Zpracování statistických výkazů a podkladů pro ekonoma firmy. Příprava pracovně-právní dokumentace... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby
Účetní služby
Před 15 dny - Pardubický kraj - BAZOS
Dobrý den, Ráda bych vám nabídla své účetní služby. Uvědomuji si, že váš čas i vaše energie, kterou vkládáte do svého podnikání jsou drahocenné. Díky spolupráci se mnou a vaší důvěře ohledně odborných účetních službách, můžete mít více času a klidu potřebný k soustředění se na nejdůležitější aspekty, jak vašeho osobního, tak i podnikatelského života. Neustále sleduji aktuální vývoj, daňové a účetní legislativy. Jestli se rozhodnete využívat mé služby, můžete se spolehnout na zodpovědné a přesné vedení. Snažím se vyjít potřebám každého svého klienta. A to vše navíc online bez zbytečného zdržování. Budu se snažit vám být kdykoliv po r... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Finanční referent/ka, účetní
Před 21 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Finanční referent/ka, účetní
Před 21 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru služeb
Před 22 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Referent/referentka dopravy - Vykonávaná agenda: zabezpečení investorské činnosti při provádění dopravních staveb města, koordinace jejich výstavby, podíl na zpracování koncepčních řešení dopravního systému místních a účelových komunikací ve městě, jejich údržby, rekonstrukce apod., příprava podkladů a dokumentací ke sledování stavu a rozvoje dopravní infrastruktury města, zabezpečení metodického vedení a koordinačních činností v oblasti dopravy v rámci městského úřadu i ve spolupráci s organizacemi města - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu se zaměřením na oblast dopravy nebo stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, ze... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru služeb
Před 22 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Referent/referentka dopravy - Vykonávaná agenda: zabezpečení investorské činnosti při provádění dopravních staveb města, koordinace jejich výstavby, podíl na zpracování koncepčních řešení dopravního systému místních a účelových komunikací ve městě, jejich údržby, rekonstrukce apod., příprava podkladů a dokumentací ke sledování stavu a rozvoje dopravní infrastruktury města, zabezpečení metodického vedení a koordinačních činností v oblasti dopravy v rámci městského úřadu i ve spolupráci s organizacemi města - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu se zaměřením na oblast dopravy nebo stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, ze... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT/KA
Před 26 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Další složky platu: -zvláštní příplatek ve výši 2 200,- Kč Upřesnění pracovního poměru: - pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Vzdělání: SŠ ekonomického, technického nebo humanitního zaměření, praxe výhodou Požadované dovednosti a schopnosti: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita - schopnost organizovat a řídit jednání Další požadavky: - vyjádření souhlasu s poskytnutím osobních údajů - bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů - řidičské oprávnění skupiny B Popis pracovní činnosti: - zajišťování informačních a organizačních prací - zajišťování spisové s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ASISTENT/KA
Před 26 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Další složky platu: -zvláštní příplatek ve výši 2 200,- Kč Upřesnění pracovního poměru: - pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Vzdělání: SŠ ekonomického, technického nebo humanitního zaměření, praxe výhodou Požadované dovednosti a schopnosti: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita - schopnost organizovat a řídit jednání Další požadavky: - vyjádření souhlasu s poskytnutím osobních údajů - bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů - řidičské oprávnění skupiny B Popis pracovní činnosti: - zajišťování informačních a organizačních prací - zajišťování spisové s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 28 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 28 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DOPRAVY
Před 29 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Lorenc Logistic, s.r.o. se sídlem v Klatovech přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici administrativního pracovníka dopravy. Vaší hlavní pracovní agendou bude včasné vyřízení požadavků zákazníka, zejména pak přijímání objednávek, zadávání do systému, vyřizování telefonní i emailové komunikace, zpracování podkladů pro fakturaci, spolupráce s ostatními členy dispečerského týmu. K práci u nás potřeb... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK DOPRAVY
Před 29 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Lorenc Logistic, s.r.o. se sídlem v Klatovech přijme do hlavního pracovního poměru zaměstnance na pozici administrativního pracovníka dopravy. Vaší hlavní pracovní agendou bude včasné vyřízení požadavků zákazníka, zejména pak přijímání objednávek, zadávání do systému, vyřizování telefonní i emailové komunikace, zpracování podkladů pro fakturaci, spolupráce s ostatními členy dispečerského týmu. K práci u nás potřeb... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PŘÍPRAVA VÝROBY NÁBYTKU
Před 42 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:6/8/2024 Náplň práce: 1. Návrh a příprava výrobních podkladů: - Tvorba detailních technických výkresů a modelů nábytku pomocí softwaru TurboCAD. - Vytváření nářezových plánů a optimalizace materiálu pro výrobu nábytku. - Zpracování podkladů pro CNC obrábění, včetně přípravy dílců na navrtání. 2. Spolupráce s výrobou: - Komunikace s výrobním oddělením ohledně specifikací a technických detailů. - Přizpůsobení výrobních plánů na základě zpětné vazby od výrobního týmu. - Dohled nad správností a kvalitou připravených podkladů pro výrobu. 3. Používání softwarových nástrojů: - Práce v TurboCADu pro vytvoření a úpravu technických výkresů. - Používání softwaru Daex pro tvorbu a optimalizaci nářezových plánů a CNC podkladů. Požadavky: - Vzdělání v oboru strojírenství, dřevařství nebo příbuzném oboru. - Zkušenost s návrhem a přípravou výrob... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PŘÍPRAVA VÝROBY NÁBYTKU
Před 42 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
C04 z:6/8/2024 Náplň práce: 1. Návrh a příprava výrobních podkladů: - Tvorba detailních technických výkresů a modelů nábytku pomocí softwaru TurboCAD. - Vytváření nářezových plánů a optimalizace materiálu pro výrobu nábytku. - Zpracování podkladů pro CNC obrábění, včetně přípravy dílců na navrtání. 2. Spolupráce s výrobou: - Komunikace s výrobním oddělením ohledně specifikací a technických detailů. - Přizpůsobení výrobních plánů na základě zpětné vazby od výrobního týmu. - Dohled nad správností a kvalitou připravených podkladů pro výrobu. 3. Používání softwarových nástrojů: - Práce v TurboCADu pro vytvoření a úpravu technických výkresů. - Používání softwaru Daex pro tvorbu a optimalizaci nářezových plánů a CNC podkladů. Požadavky: - Vzdělání v oboru strojírenství, dřevařství nebo příbuzném oboru. - Zkušenost s návrhem a přípravou výrob... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru služeb
Před 46 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Referent/referentka dopravy - Vykonávaná agenda: zabezpečení investorské činnosti při provádění dopravních staveb města, koordinace jejich výstavby, podíl na zpracování koncepčních řešení dopravního systému místních a účelových komunikací ve městě, jejich údržby, rekonstrukce apod., příprava podkladů a dokumentací ke sledování stavu a rozvoje dopravní infrastruktury města, zabezpečení metodického vedení a koordinačních činností v oblasti dopravy v rámci městského úřadu i ve spolupráci s organizacemi města - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu se zaměřením na oblast dopravy nebo stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, ze... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru služeb
Před 46 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Referent/referentka dopravy - Vykonávaná agenda: zabezpečení investorské činnosti při provádění dopravních staveb města, koordinace jejich výstavby, podíl na zpracování koncepčních řešení dopravního systému místních a účelových komunikací ve městě, jejich údržby, rekonstrukce apod., příprava podkladů a dokumentací ke sledování stavu a rozvoje dopravní infrastruktury města, zabezpečení metodického vedení a koordinačních činností v oblasti dopravy v rámci městského úřadu i ve spolupráci s organizacemi města - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání minimálně v bakalářském studijním programu se zaměřením na oblast dopravy nebo stavebnictví, znalost projektových a dalších přípravných činností (projektové a stavební dokumentace) při realizaci staveb, orientace v právních předpisech vztahujících se k vykonávané agendě, ze... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Právník/Právnička junior
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost zastřešující dynamicky rostoucí českou investiční skupinu s širokým polem působnosti především v oblasti financí, nemovitostí, průmyslu, sportu a zábavy, hledáme nového kolegu, či kolegyni na pozici Právník/Právnička junior Náplň práce: Příprava a revize smluv a jiných právních dokumentů, Zpracování právních rešerší a analýz ke konkrétním dotazům řešeným společnostmi ze skupiny, Právní podpora managementu, jakož i dalších oddělení v rámci skupiny, Práci samostatnou i v teamu, avšak vždy s podporou a zpětnou vazbou seniornějšího kolegy. Pok... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 53 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.10/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a zákona č.283/2021Sb, stavební zákon ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
VEDOUCÍ ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ
Před 53 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.10/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ NA ODBORU VÝSTAVBY A ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem, předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností. Plnění úkolů vyplývajících ze zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu a zákona č.283/2021Sb, stavební zákon ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Práce a služby