Pracovníci v oblasti prodeje jinde neuvedení
Podobné inzeráty

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, doc... (více v detailu)
Neuvedeno

Business analytik pro regulatorní reporting
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 9:00 - 14:00 hodin. " Min. SŠ s maturitou (ekonomický směr) " Výborné analytické schopnosti a koncepční myšlení " Znalost MS Office - Excel " Znalost AJ - nutná alespoň základní znalost " Pečlivost a systematičnost " Chuť učit se nové věci, navrhovat nová řešení " Výborné komunikační dovednosti, týmová spolupráce " Výhodou je znalost produktů finančních a kapitálových trhů, orientace v oblasti bankovních systémů, zkušenosti s reportingem v korporátní organizaci, znalost regulace finančních trhů " Analýza rozdílů u regulatorních reportů " Vyhodnocení správnosti odreportovaných hodnot dle platné legislativy " Komunika... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní asistent/ka
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno

Personální referenti
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno

Manažer týmu
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Manažer týmu Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s vedením týmu a znalost finančních služeb výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - zodpovědnost - umění delegovat - sebevzdělávání v?osobním rozvoji - komunikativnost - znalost MS office Popis práce: - vedení teamu - delegace a organizace práce - školení - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - organizace týmu (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce ... (více v detailu)
Neuvedeno

Finanční controller - controllerka International
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
O nás: ADEXXOS je přední společnost v České republice, specializující se na prumyslove technologie. Díky dlouholetým zkušenostem a nejmodernějším technologiím jsme spolehlivým partnerem pro naše zákazníky. Pro naši budoucí dceřinou společnost v Žacléři hledáme Finančního controllera/ku International, který/á posílí náš tým. Vaše úkoly: " Controlling a pravidelný reporting vedení společnosti " Příprava business plánů, rozpočtů a analýza cash-flow " Spolupráce na účetních závěrkách a jejich reportingu " Hodnocení efektivity projektů a poboček, zejména z hlediska nákladů a ziskovosti " Poskytování analytické a informační podpory v rámci mezinárodní skupiny " Implementace nových procesů v controllingu a reportingu " Aktivní účast na projektech zaměřených na rozvoj procesů a interních směrnic " Příprava ad-hoc reportů a návrhy relevantních opatření " Příprava prognóz a forecastů " Ekonomické analýzy a vyhodnocení " Analýza zákazníků (rentabilita, ziskovost, benchmarking) " Podpora interních... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent / referentka odboru financí a rozpočtu - pokladní / účetní
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Evidence došlých faktur. " Vystavování faktur, navádění pohledávek a j... (více v detailu)
Neuvedeno

SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK (m/ž)
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odstavci 4 písmenech a) a b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, podmínkou; znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a standardů sociálních služeb podmínkou; praxe v sociálních službách Domov pro seniory nebo Domov se zvláštním režimem velkou výhodou; práce na PC (všeobecná znalost + Microsoft Office, Microsoft Outlook); pečlivost, spolehlivost, empatický přístup, dobré komunikační schopnosti, aktivní přístup; řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič Plat: platové ohodnocení 40 300 Kč/měsíc ... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní administrativní pracovníci a asistenti M/Ž
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Jsme dynamická a rostoucí firma v oblasti kosmetického segmentu, zabýváme se prodejem kosmetických přístrojů, školením a péčí o krásu - a právě teď hledáme posilu ( kolegyni nebo kolegu) do našeho týmu. Hledáme spolehlivého a pečlivého člověka se smyslem pro detail. Základní orientace v eshopovém prostředí výhodou. Znalost českého jazyka, základní angličtina výhodou. Ochotu učit se novým věcem a týmového ducha. Nabízíme ti: - Přátelské prostředí a tým, který drží při sobě. - Možnost růstu ... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný účetní v účetní kanceláři ( m/ž )
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Jobmatch Termín nástupu možný dohodou. Náplň práce o Kompletní vedení a zpracování účetnictví svěřených klientů (pokladna, fakturace, banka, sklady, evidence majetku, pohledávek a závazků) o Komunikace s klienty a úřady o Zpracování měsíčních reportů, vč. Daňových výkazů o Zpracování roční účetní uzávěrky vč. inventarizace o Příprava podkladů pro audit a daňové přiznání Co požadujeme o Samostatnost, pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost za svěřenou agendu o Pro... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí skladu - středisko Dubí
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Do našeho týmu hledáme kolegu na pozici Vedoucí skladu - mistr pro středisko Dubí. Požadujeme: Komunikační a organizační dovednosti, řídící schopnosti, prozákaznické myšlení, základní technické dovednosti (VZV). Povedete tým 5 řidičů VZV, kteří zabezpečují nakládky a vykládky nákladních vozidel, vývoz z výroby a zaskladnění produktů zákazníka do skladových hal. Na starost máte kompletní organizaci nakládek a vykládek vozidel zbožím zákazníka, organizaci a plánování ná... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník - celní deklarant
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Znalost celní problematiky nebo praxe v oboru celních služeb výhodou - Znalost anglického nebo německého jazyka výhodou - Znalost práce na PC podmínkou (MS Office – Word, Excel) - Dobré komunikační schopnosti - Samostatnost, flexibilita, spol... (více v detailu)
Neuvedeno

Sociální pracovník / pracovnice pro Centrum na podporu integrace cizinců Olomouc
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: prokazatelná odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb. podmínkou! multikulturní tolerance, přátelská a komunikativní osobnost, pečlivost, empatie; uživatelská znalost práce na PC (balíček MS Office); ŘP skupiny B - aktivní řízení; komunikativní znalost angličtiny, ukrajinštiny nebo ruštiny výhodou; ochota dále se vzdělávat; Co bude náplní Vaší práce? Sociální poradenství pro klienty - cizince legálně pobývající na území ČR; monitoring potřeb a situace cizinců v regionu; terénní práce v rámci regionu; organizace a zajištění nejrůznějších kurzů (vzdělávací semináře, výuka českého jazyka), aktivit a akcí pro klienty Co Vám můžeme nabídnout my? Práci na HPP týkající se aktuálního společenského dění; zázemí stabilní a stále se rozvíje... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatná účetní/samostatný účetní
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - Zodpovědnost za vedení kompletní účetní agendy vybraných dceřiných společností. - Zpracování přijatých a vydaných faktur, vedení pokladny, banky a evidence majetku. - Inventarizace a kontrola inventur, zpracování inventarizačních zápisů včetně přílohy. - Zpracování přiznání k DPH, daně z nemovitostí a přiznání daně z příjmu. - Zpracování ekonomických informací v PC. - Spolupráce s ostatními odděleními v rámci společnosti. Očekáváme: - SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. - Znalost účetních a daňových předpisů. Praxe na obdobné pozici samostatné účetní 5 let, na pozici hlavní účetní 2 roky. - Uživatelská ... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní zástupce/zástupkyně - Středočeský kraj, Praha a okolí
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Obchodní zástupkyně, zástupce - Středočeský kraj, Praha a okolí Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Právě teď hledáme samostatného a zodpovědného člověka se srdcem obchodníka, který svým zákazníkům v regionu složenému z okresu KH, Kolín, Nymburk, Praha - východ a Praha doporučí náš sortiment na míru. Budete pečovat o cca 100 již nakupujících firem, o které se budete starat, udržovat dobré vztahy, rozvíjet obchod, udržovat aktuální databázi a informace o zákazníkovi. K tomu budete hledat nové firmy a jednat o nové spolupráci. Nástup bude nejdřív na přelomu července a srpna, případně později, a OZP/OZZ není překážkou. Náplň práce: o Každý váš pracovní den bude trochu jiný, záleží, jak si domluvíte schůzky se zákazníky. Mezi t... (více v detailu)
Neuvedeno

NÁKUPČÍ
Před 47 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz. Nástup možný ihned. Požadavky: komunikativní znalost NJ nebo AJ, vyjednávací a organizační schopnosti, komunikativnost, uživatelská znalost MS Office, znalost IS Helios - výhodou, spolehlivost, pečlivost a týmový přístup, řidičský průkaz sk. B. Zaměstnavatel nabízí: 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, zvýhodněné mob... (více v detailu)
Neuvedeno

Pohodový parťák do kanceláře /25 000 – 60 000 Kč/
Před 81 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Co takhle mít pohodovější rána?
Zažít přátelskou atmosféru, která „práci“ mění na místo, kde tě to baví?
Pojď a přidej se k nám!
Co budeš dělat:
* Komunikace s potenciálními klienty
* Zajištění kompletního servisu a požadavků klienta
* Budovat a dále rozvíjet velmi dobré obchodní vztahy se zákazníky firmy
* Podporovat klientské požadavky, registrovat zákazníky
* Evidovat dokumenty v systému CRM
* Účast na firemních seminářích a školeních
Co od Tebe očekáváme?
* SŠ vzdělání
* Český – rodný jazyk
* Znalost MS Office
* Výborné komunikační dovednosti
* Spolehlivost, zodpově... (více v detailu)
Hlavní město Praha
60 000
Kč

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 269 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Nekvalifikovaný pracovník v lesnictví jinde neuvedený
Před 237 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pravidelné pracoviště: Kpt. Nálepky 13, Olomouc 779 00. Na dobu určitou 2 roky. Kontakt je možný POUZE e-mailem.
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Ostatní řemeslní pracovníci a pracovníci v dalších oborech jinde neuvedení
Před 196 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Dagmar Černá, e-mail: cerna@abpholding.cz Hledáme zaměstance, kteří mají praxi ve s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Odborní asistenti v administrativě
Před 196 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Ostatní řemeslní pracovníci a pracovníci v dalších oborech jinde neuvedení
Před 754 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
STAVEBNÍ PRÁCE, MANUÁLNÍ ZRUČNOST, PRÁCE VÍKEND, PRÁCE V PRAŠNÉM PROSTŘEDÍ,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Referent technické podpory
Před 563 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň: Technická podpora pro obráběcí stroje českým a zahraničním zákazníkům. Telefonická a písemná komunikace s českými a zahraničními zákazníky ohledně požadovaného poradenství. Přenášení poznatků z komunikace se zákazníky do firmy a z firmy k zákazníkům. Přijímání požadavků od zákazníků, evidence požadavků do systému TASKPOOL s vytipováním potřebných ND a určením způsobu opravy a následné předání příslušným referentům. Požadavky: AJ na výborné úrovni NJ, RJ výhodou Uživatelská znalost práce na PC -Word, Excel, MS Office Komu... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 397 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Obchodní ředitel/ka
Před 217 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost zaměřená na prototypování pro automotive a další oblasti průmyslu a služeb hledá zkušeného kolegu/kolegyni, jehož úkolem bude dále rozvíjet naše obchodní aktivity a dosahovat ambiciózních cílů. Využíváme nejmodernější metody 3D tisku (SLS Rapid Prototyping), jakož i standardní technologie obrábění a tváření. Náplň práce: - Zodpovědnost za plnění obchodních plánů. - Strategické plánování a realizace obchodní strategie společnosti. - Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a udržování vztahů s klíčovými zákazníky. - Analýza trhu, monitorování konkurence a identifikace nových trendů. - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti pro zajištění efektivního fungování obchodu. Požad... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce