Administrativní pracovník/-ice

Před 618 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
příprava a zúčtování účetních podkladů, komunikace s odběrateli a dodavateli, správa obalového konta a související agenda, kompletní vedení agendy pro přepravu zboží, celní deklarace +... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA PRODEJE
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
administrativní pracovníci (back offfice manager)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
administrativní pracovník v účetní kanceláři, velmi dobra´ znalost práce na PC, zejmena s kancela´rˇsky´m softwarem, znalost účetní problematiky, schopnost práce s technicky´m zarˇízením, znalost a... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník rezervací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedoucího provozu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Medkovy Kopce 35. Hledáme asistentku s rozšířenou administrativní působností, uživatelská znalost práce na PC včetně Word, Excel, obsluha a znalost interních programů po zaučení ( Bookolo, Agnis), tvorba obsahu a online marketing, střih videa, úprava fotek, práce s grafickým programem Canva, zkušenosti se správou webu a soc. Sítí- není však podmínkou, obsluha externích reklamních portálů a komunikace s nimi, podílení se na cenotvorbě pobytových balíčků... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: mzdová/ý účetní Nástup: ihned do 31.8.2025 s možností prodloužení Mzda: 29120,- až 33230,- Kč Kontakt: Bambasová Lucie Ing., tel.: 777 758 323, email : info@centrumpribram.cz Požadujeme: o Středoškolské vzdělání ekonomického směru o Praxe v oboru NUTNÁ o Dobrá znalost práce s PC - Word, Excel o Znalost práce v programu Byznys výhodou o Trestní bezúhonnost o Komunikační dovednosti o dobrý zdravotní stav Náplň práce: Výpočet platu a zúčtování náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného a sociální a zdravotní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 9 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kolesnik Jevgenij Ing., e-mail: director@eurostudy.cz, Akceptujeme úplné střední všeobecné vzdělání i v zahraničí. Rozsah úkolů a popis pracovní činnosti: - příjem, zapisování, jednoduché vedení dokumentace, - příjem a odesílání korespondence, zajišťování dis... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - celní deklarant/ka
Před 13 dny - AVIZO_CZ
- Znalost celní problematiky nebo praxe v oboru celních služeb výhodou - Znalost anglického nebo německého jazyka výhodou - Znalost práce na PC (MS Office - Word, Excel) podmínkou - Dobré komunikační schopnosti - Samostatnost, flexibilita, sp... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 17 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: ŘP sk. B výhodou, znalost práce na PC (MS Office), příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, administrativní činnost, komunikace se zákazníky, prodej služe... (více v detailu)
Neuvedeno
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
Před 35 dny - HYPERINZERCE
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ se zaměřením na právní problematiku v oblasti justice POPIS SLUŽBY: KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ Psychická i emocionální podpora a pomoc ve složitých životních situacích. Specializace na právní problematiku v oblasti justice, práva, opatrovnických sporů, péče o děti, komunikaci s úřady a institucemi státní správy jako jsou například OSP... (více v detailu)
Neuvedeno
Komplexní podpora pro Vaše podnikání
Před 44 dny - HYPERINZERCE
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu. Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci v oblasti administrativy
Před 62 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci v oblasti administrativy, nejlépe z doma s občasným dojížděním. Nabízím 18 let praxe v administrativě, jako... objednávání zboží (v rámci EU), fakturace, reklamace, komunikace s dodavateli, vyhledáv... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
MANAŽER PROJEKTŮ JUNIOR (40-45.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Hledáme Manažera projektů, který bude mít na starosti vedení a koordinaci projektů a komunikaci se zákazníky. Vhodné i pro absolventy s technickým nebo ekonomickým vzděláním a angličtinou. Hledáte novou výzvu, kde byste mohl využít svůj potenciál a nastartovat svoji kariéru? ... (více v detailu)
Neuvedeno
PR A SOCIAL MEDIA KREATIVEC (45. - 55.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Chcete být součástí dynamického týmu, který formuje veřejné mínění, buduje značky a vytváří kreativní marketingové kampaně? Pokud máte vášeň pro PR, správu sociálních sítí a moderní marketingové strategie, hledáme právě vás! PR – plánování a realizace komunikačních strategií, tvorba tiskových zpráv a bud... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 188 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
UNIX/Linux Administrator - letectví (60 - 80.000 Kč)
Před 378 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme k nám do týmu zkušeného Linux administrátora, který si poradí s chodem našich aplikací v oblasti letectví. Je to ryze technická role. Tato zákaznická řešení pro velmi atraktivní klienty jsou vyvíjená s využit... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní hledá práci
Před 162 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Účetní hledá práci samostatné účetní na zkrácený úvazek, home-office. Účetnictví pro s.r.o, , SVJ, zprac... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník - Náborář (10 hodin týdně) - OZP
Před 225 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky v době 8:00-15:00 hodin nebo e-mailem! Tel.: 605 047 030, e-mail: nabor@optimia.cz Popis činnosti: práce na PC, zpracovávat data pro účely společnosti, pravidelná komunikace s uchazeči, kontrola práce z... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 225 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 173 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Práce v kanceláři, asistování, příprava účetnictví, archivace, komunikace s klienty, práce na pc(CRM). Příspěvek na... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Zkušený JS frontend vývojář - Angular (40 - 80.000 Kč)
Před 465 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pracujeme v oblasti správy IT hmotného a nehmotného majetku. Vyvíjíme software pro zjednodušení fungování firem v oblasti financí, správy IT licencí a analýzy dat. Jsme mezinárodní společností s uvolněným a přátelským prostředím. Rádi Vás uvítáme do našeho týmu. Angličtina je důležitou součástí p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce