Administrativní pracovník/-ice

Před 709 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
příprava a zúčtování účetních podkladů, komunikace s odběrateli a dodavateli, správa obalového konta a související agenda, kompletní vedení agendy pro přepravu zboží, celní deklarace +... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Správce daně - kontrola
pozice: Správce daně - kontrola Nástup: 15.7.2025, Mzda: 32167,- až 44936,- Kč Kontakt:Oborníková Dana, tel.: 318 473 221, e-mail: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPH) - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace na: Nabídka zaměstnání | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz) Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placenéh... (více v detailu)
Projektový manažer - Společná zemědělská politika (M/Ž)
Náplň práce: Projektový manažer poskytuje poradenství a zajišťuje administraci dotačních programů dle podmínek a pravidel poskytovatele dotace. Zpracovává a vede dokumentaci související s administrací dotačních výzev - aktuálně plánovaný nástup na program Společná zemědělská politika. Požadavky na uchazeče: Analytické myšlení , Samostatnost při řešení úkolů, iniciativa a proaktivní přístup , Pečlivost, přesnost, spolehlivost, systematičnost , Bezproblémové práce s MS EXCEL (práce s daty, tvorba a správa rozpočtů projektů) , Výborné organizační dovednosti, Příjemné vystupování a pozitivní vztah ke komunikaci s lidmi, Časová flexibilita (přizpůsobení se "životnímu ... (více v detailu)
PROVOZNÍ DISPEČER/DISPEČERKA
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Vaníčková Jitka, tel.: 585 170 321 (8.00-14.00), e-mail: vanickova@ssok.cz Druh práce: - příprava operačních plánů zimní údržby silnic a organizace procesu zimní údržby -vykonává činnosti, související s tvorbou provozních plánů, sestavuje provozní plány (jednotlivých činností, týdenní plán apod.) a provádí měsíční kontroly jejich plnění v účetních sestavách, - podílí se na zabezpečení koordinace činností mezi cestmistrovstvími střediska údržby - v době zimní údržby koordinuje a zajišťuje sjízdnosti vozovek v souladu s plánem zimní údržby a zajišťuje včasné nasazení a optimální využívání přidělených provozních prostředků - spolupracuje s nadřízeným v oblasti doplňkové činnosti příslušného střediska údržby - zpracovává kompletaci statistických hlášení v rámci střediska v oblasti výkaznictví v oblasti ekologie, vodohospodářství a energetiky, spolupracuji s ekologem, - sleduje technologickou kázeň při činnostech v běžné údržbě a při výkonu zimní údržby -pracuje s informační... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní dispečer/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Druh práce: - příprava operačních plánů zimní údržby silnic a organizace procesu zimní údržby - vykonává činnosti, související s tvorbou provozních plánů, sestavuje provozní plány (jednotlivých činností, týdenní plán apod.) a provádí měsíční kontroly jejich plnění v účetních sestavách, - podílí se na zabezpečení koordinace činností mezi cestmistrovstvími střediska údržby - v době zimní údržby koordinuje a zajišťuje sjízdnosti vozovek v souladu s plánem zimní údržby a zajišťuje včasné nasazení a optimální využívání přidělených provozních prostředků - spolupracuje s nadřízeným v oblasti doplňkové činnosti příslušného střediska údržby - zpracovává kompletaci statistických hlášení v rámci střediska v oblasti výkaznictví v oblasti ekologie, vodohospodářství a energetiky, spolupracuji s ekologem, - sleduje technologickou kázeň při činnostech v běžné údržbě a při výkonu zimní údržby - pracuje s informačními systémy, sledování provozu vozidel, účetní systém atd. Požadujeme: - SŠ vzdělání, ideá... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Oleh Kushniruk, tel.: 608643634, e-mail: info@olmasterdom.cz PRACOVNÍ NÁPLŇ: Kompletní vedení podvojného účetnictví (příjmy, výdaje, fakturace) Zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení Zpracování mezd pro menší počet zaměstnanců (ve spolupráci s mzdovou účetní) Komunikace s úřady (FÚ, ČSSZ, ZP) Příprava podkladů pro daňové přiznání a účetní uzávěrky Administrativní podpora vedení firmy (např. smlouvy, evidence zakázek) POŽADUJEME: Úplné SŠ/VŠ Zkušenosti s vedením účetnictví (vč. praxe) Znalost účetního a daňového systému v ČR Samostatno... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní práce jen OZP
Před 8 dny - AVIZO_CZ
MÍSTO VHODNÉ PRO OZP s inval. 2. a 3. stupně Místo výkonu práce: Chrudim Jedná se o chráněné pracovní místo jen OZP. Administrativní práce - Asistent/Backup obchodníka - Administrativní práce u počítače - asistent obchodního zástupce v kanceláři, přijímání a potvrzování mailových objednávek, komunikace se zákazníkem, vytváření dodacích listů v systému, zasílání zakázkových listů do výroby, zasílání požadavků na dopravu. Požadavek: praxe v administr... (více v detailu)
Neuvedeno
Administration and HR assistant
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: zadávání faktur v systému Oracle, správa docházky, příprava mezd, spolupráce na měsíčních účetních uzávěrkách, podpora účetního týmu, další příležitostné úkoly zadané vedoucím Požadavky: samostatnost, důslednost, smysl pro organizaci, komunikativní angličtina (na denní bázi), práce v MS Excel a MS Office, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - asistent/ka obchodního ředitele
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Denní komunikace se zákazníkem, běžná administrativa, příprava podkladů pro obchodní managery, zpracování obchodních nabídek, naceňování zakázek. Řidičský průkaz sk. B, komunikativnost, znalost produktů MS Office - zejména excel, technické myšle... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní - administrativní pracovník (m/ž)
Před 22 dny - AVIZO_CZ
účetní s praxí 3 roky kontakt: tel.: 603262340, e-mail: msverakova@vropap.cz do: 01.04.2026, mzda: ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 56 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 56 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 66 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 317 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 279 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
UNIX/Linux Administrator - letectví (60 - 80.000 Kč)
Před 469 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme k nám do týmu zkušeného Linux administrátora, který si poradí s chodem našich aplikací v oblasti letectví. Je to ryze technická role. Tato zákaznická řešení pro velmi atraktivní klienty jsou vyvíjená s využit... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní hledá práci
Před 253 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Účetní hledá práci samostatné účetní na zkrácený úvazek, home-office. Účetnictví pro s.r.o, , SVJ, zprac... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník - Náborář (10 hodin týdně) - OZP
Před 316 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky v době 8:00-15:00 hodin nebo e-mailem! Tel.: 605 047 030, e-mail: nabor@optimia.cz Popis činnosti: práce na PC, zpracovávat data pro účely společnosti, pravidelná komunikace s uchazeči, kontrola práce z... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 316 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 264 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Práce v kanceláři, asistování, příprava účetnictví, archivace, komunikace s klienty, práce na pc(CRM). Příspěvek na... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Zkušený JS frontend vývojář - Angular (40 - 80.000 Kč)
Před 556 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pracujeme v oblasti správy IT hmotného a nehmotného majetku. Vyvíjíme software pro zjednodušení fungování firem v oblasti financí, správy IT licencí a analýzy dat. Jsme mezinárodní společností s uvolněným a přátelským prostředím. Rádi Vás uvítáme do našeho týmu. Angličtina je důležitou součástí p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
General Ledger Expert
Před 802 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce s interními účetními systémy - příprava účetní uzávěrky - kontrola účetní evidence pro zajištění přesnosti a souladu s platnými účetními standardy - komunikace s interními zákazníky Požadavky: - minimálně dokončené středoškolské vzdělání - plynulá znalost áng... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VŠEOBECNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 382 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Nepravidelná pracovní doba, převážně práce z domova s občasným dojížděním do firmy, možná komunikace v ruštině, uk... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 436 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Náplň práce: komunikace s dodavateli, cenové kalkulace, jednání se z... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce řízení projektů (strojírenství)
Před 313 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
správa zakázek, jejich kontrola, řízení, realizace, návštěvy u dodavatelů, příjem a výdej výrobků a zboží a d... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Skladník, řidič VZV v nepřetržitém provozu M/Ž
Před 300 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: osobně - Prokopa Holého 780, Velký Osek PO-PÁ 8.00-13.30 e-mailem: D.Foster@ais-systeme.de příjem a výdej ma... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce