Administrativní pracovník/-ice

Před 666 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
příprava a zúčtování účetních podkladů, komunikace s odběrateli a dodavateli, správa obalového konta a související agenda, kompletní vedení agendy pro přepravu zboží, celní deklarace +... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní pracovník/ce
Před 2 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 2 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledáme účetní
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - BAZOS
Do firmy zabývající se dopravou hledáme účetní. Náplň práce: vedení kompletní účetní a mzdové agendy. Zpracování daňových přiznání (DPH, silniční daň, …). Kontrola přijatých a vystavených faktur, zajištění schválení a zaúčtování. Správa závazků a pohledávek.
Agenda majetku, příprava majetkových karet, zpracování odpisů (účetní a daňové), vyřazení . Zpracování mezd, spolupráce a komunikace s příslušnými úřady (ČSSZ, ÚP, exekutorské úřady…), vystavování dokladů pro zaměstnance, zpracování výkazů, zpracování exekucí, insolvencí, nemocen... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Běžné kancelářské práce -každodenní administrativa, zakládání dokladů a smluv, zadávání dokladů do systému, příprava podkladů k fakturaci, komunikace s dodavateli - např. vyhledávání ... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní (m/ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Náplň práce: účtování běžných účetních operací,vystavování režijních faktur ,zajišťování podkladů pro DPH a KH a následné zpracování výstupů, kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, spolupráce při inventarizaci skladových zásob, pod vedením a kontrolou hlavní účetní zpracování a účtování uzávěrkových operací, kon... (více v detailu)
Neuvedeno
Telefonní operátor/operátorka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Komunikace se zákazníky po telefonu. Správa firemní databáze. Komunikace s novými klienty. Práce na PC. Nutná komunikativnost, příjemné vystupování, pozitivní nálada a chuť pracovat. Vyžadujeme spolehlivost a zodpovědnost. Nabízíme 25 ... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT V BACK OFFICE (M/Ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Co vás čeká: - asistentské práce a zodpovědnost za zadané úkoly - zpracování příchozí a odchozí pošty - zpracování příchozích faktur a archivace dokumentů - vyřizování telefonických hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, klienty - komunikace s dodavateli - podpora při náboru nových zaměstnanců a příprava souvisejících dokumentů - eviden... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní (m/ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
technik (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
-správa kinotechniky, příprava technického zázemí pro promítání, divadla, koncerty -aktivní spolupráce na akcích organizace-festivaly a další vystoupení organizace -IT servis:správa technických zařízení, komunikace s odborným servisem, hlášení a objednávání oprav -technická správa budov, řešení běžných závad -servis služebního vozu -výborné komuni... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 12 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 12 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka přestupkového řízení v dopravě
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákonem č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), rámcová orientace v zákoně č. 128/2000 S... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby
Před 16 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Nabízím komplexní účetní služby včetně mzdové agendy, komunikace s úřady, správy datové schránky, zpracování daňo... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 23 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
Před 83 dny - HYPERINZERCE
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ se zaměřením na právní problematiku v oblasti justice POPIS SLUŽBY: KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ Psychická i emocionální podpora a pomoc ve složitých životních situacích. Specializace na právní problematiku v oblasti justice, práva, opatrovnických sporů, péče o děti, komunikaci s úřady a institucemi státní správy jako jsou například OSP... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 274 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE ZÁKAZNICKÉHO CENTRA
Před 236 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce, příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů). Prac.doba 8:00-16:30 hod. Požadavky: základní znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
UNIX/Linux Administrator - letectví (60 - 80.000 Kč)
Před 426 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme k nám do týmu zkušeného Linux administrátora, který si poradí s chodem našich aplikací v oblasti letectví. Je to ryze technická role. Tato zákaznická řešení pro velmi atraktivní klienty jsou vyvíjená s využit... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní hledá práci
Před 210 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Účetní hledá práci samostatné účetní na zkrácený úvazek, home-office. Účetnictví pro s.r.o, , SVJ, zprac... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník - Náborář (10 hodin týdně) - OZP
Před 273 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky v době 8:00-15:00 hodin nebo e-mailem! Tel.: 605 047 030, e-mail: nabor@optimia.cz Popis činnosti: práce na PC, zpracovávat data pro účely společnosti, pravidelná komunikace s uchazeči, kontrola práce z... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/pracovnice, asistent/ka ředitele
Před 273 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
OC První kontakt: Chalaya Alexandra, tel.: 608 955 154, Po - Pá 12 - 14 hod e-mail: a.chalaya@prospection.cz Náplň práce: Práce s objednávkou a poptávkou, komunikace se zákazníky, vedení evidence objednávek. P... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 221 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Práce v kanceláři, asistování, příprava účetnictví, archivace, komunikace s klienty, práce na pc(CRM). Příspěvek na... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Zkušený JS frontend vývojář - Angular (40 - 80.000 Kč)
Před 513 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pracujeme v oblasti správy IT hmotného a nehmotného majetku. Vyvíjíme software pro zjednodušení fungování firem v oblasti financí, správy IT licencí a analýzy dat. Jsme mezinárodní společností s uvolněným a přátelským prostředím. Rádi Vás uvítáme do našeho týmu. Angličtina je důležitou součástí p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce