Koordinátor/ka personální agentury
Podobné inzeráty
Administrativní pracovníci, Koordinátor/ka projektu
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
FARHAN AYUB MUHAMMAD, tel.: 777 724 747, e-mail: info@europeanrecruitment.net Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky pro posílení našeho týmu. Naplň práce: komunikace s klienty, přijímání nových zaměstnanců, kontrola docházky, příprava podkladů pro mzdy, administrativa spoje... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovníci, Koordinátor/ka projektu
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
FARHAN AYUB MUHAMMAD, tel.: 777 724 747, e-mail: info@europeanrecruitment.net Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky pro posílení našeho týmu. Naplň práce: komunikace s klienty, přijímání nových zaměstnanců, kontrola docházky, příprava podkladů pro mzdy, administrativa spoje... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí personálního oddělení
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Městský soud v Praze vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici: vedoucí personálního oddělení. Pracovní náplň: řízení, organizace, kontrola a odpovědnost za chod oddělení v rozsahu platné a účinné právní úpravy pro personální agendu zaměstnanců a soudců; komplexní zajišťování oblasti personální správy zaměstnanců a soudců a ochrany osobních údajů (GDPR); usměrňování a zajišťování oblasti personální prác... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
koordinátor/ka
Před 15 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
koordinace přidělených ukrajinských zaměstnanců, komunikace mezi uživatelem a agenturou, hlídání docházky zaměstnanců, administrativa spojená s prací koordinátora, plánování směn, evidence výkazů práce, znalost ukrajinského jazyka na úrovni rodil... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
koordinátor/ka
Před 15 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
koordinace přidělených ukrajinských zaměstnanců, komunikace mezi uživatelem a agenturou, hlídání docházky zaměstnanců, administrativa spojená s prací koordinátora, plánování směn, evidence výkazů práce, znalost ukrajinského jazyka na úrovni rodil... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
200494_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontrolním II
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt el.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní, - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení, - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření - a vyhledávací činnost, - kontrola řádného plnění daňových povinností, - kontrola účetnictví, - daňová evidence, - DPH. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním st... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
200494_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontrolním II
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt el.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní, - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení, - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření - a vyhledávací činnost, - kontrola řádného plnění daňových povinností, - kontrola účetnictví, - daňová evidence, - DPH. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním st... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 13 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Náplň práce: administrativa, reporting vybraných dat v (MS Office), zadávání dat do interního systému - Požadavky: min. SŠ vzdělání, znalost práce na PC (MS Office), dobrá znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost a zdravé sebevědomí, zájem o osobní rozvoj a chuť pracovat - Společnost nabízí: nástupní mzda + prémie do výše 20%, 5 týdnů dovolené, služební telefon / notebook, stravování v areál... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 13 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
PRACOVIŠTĚ Kroměříž - Náplň práce: administrativa, reporting vybraných dat v (MS Office), zadávání dat do interního systému - Požadavky: min. SŠ vzdělání, znalost práce na PC (MS Office), dobrá znalost anglického jazyka, další jazyky výhodou, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost a zdravé sebevědomí, zájem o osobní rozvoj a chuť pracovat - Společnost nabízí: nástupní mzda + prémie do výše 20%, 5 týdnů dovolené, služební telefon / notebook, stravování v areál... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
vedoucí divize
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - práce na PC - základní znalost programů Excel, Word - kontrola výkonu činností strážní služby - zabezpečení převzetí nových objektů ostrahy - kontrola organizace školení strážných a jejich účast na školení - porady na vedení společnosti - přímá pomoc při vyplňování výkazů práce - pracovní činnost z hlavní části v terénu na přidělených objektech ostrahy - zabezpečení pracovních a školících podmínek pro zaměstnance na přidělených střediscích Požadujeme: - minimálně SŠ vzdělání - spolehlivost a flexibilitu - certifikát strážný č.68-008-E výhodou, ne podmínkou - praxe v oboru bezpečnostních ... (více v detailu)
Neuvedeno
OBJEKTOVÝ/-Á VEDOUCÍ
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Určeno pro osoby zdravotně znevýhodněné nebo osoby s ID 1. - 3. stupně. Náplň práce: - Zajištění provozu na přidělených objektech - Pravidelná komunikace se zástupci zákazníka - Řešení operativních témat - Kontrola řádného plnění zakázek, kontrola kvality poskytovaných služeb - Pravidelný reporting Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Samostatná osobnost s vysokou mírou zodpovědnosti - Selský rozum, organizovanost - Odolnost vůči stresu Hledáme osobu, která se nebojí zodpovědno... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
OBJEKTOVÝ/-Á VEDOUCÍ
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Určeno pro osoby zdravotně znevýhodněné nebo osoby s ID 1. - 3. stupně. Náplň práce: - Zajištění provozu na přidělených objektech - Pravidelná komunikace se zástupci zákazníka - Řešení operativních témat - Kontrola řádného plnění zakázek, kontrola kvality poskytovaných služeb - Pravidelný reporting Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Samostatná osobnost s vysokou mírou zodpovědnosti - Selský rozum, organizovanost - Odolnost vůči stresu Hledáme osobu, která se nebojí zodpovědno... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
vrchní referent / rada Oddělení kontrolního I (210608)
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti DPPO, DPFO, DPH), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > volná místa > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna k zařízení osobních záležitos... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální referenti
Před 15 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 9:00 do 15:00 hodin Požadujeme: plánování a vedení personální agendy, vyřizování pracovně-právních záležitostí ohledně v... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Personální referenti
Před 15 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky od 9:00 do 15:00 hodin Požadujeme: plánování a vedení personální agendy, vyřizování pracovně-právních záležitostí ohledně v... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
mzdoví a personální účetní
Před 15 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Arkhypov Ivan, tel.: 602 731 185, 353 182 650, e-mail: personalni@interhotel-central.cz Hotel v centru KV přijme mzdovou ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
mzdoví a personální účetní
Před 15 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Arkhypov Ivan, tel.: 602 731 185, 353 182 650, e-mail: personalni@interhotel-central.cz Hotel v centru KV přijme mzdovou ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA KOMPLETACÍ - KOORDINÁTOR/KA
Před 15 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Požadujeme: - Uživatelskou znalost práce s PC (Outlook, Word, Excel), spolehlivost, schopnost organizace svěřené práce, pečlivost, umění vést tým lidí (cca 15 zaměstnanců), zkušenost s prací ve skladu výhodou, řidičský průkaz skupiny B, není podmínkou. Náplň práce: - Zpracování výrobních zakázek (kompletace hygienického materiálu), zadávání práce dle objednávek zákazníka, kontrola dodržování výrobního plánu, komunikace se zákaz... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA KOMPLETACÍ - KOORDINÁTOR/KA
Před 15 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Požadujeme: - Uživatelskou znalost práce s PC (Outlook, Word, Excel), spolehlivost, schopnost organizace svěřené práce, pečlivost, umění vést tým lidí (cca 15 zaměstnanců), zkušenost s prací ve skladu výhodou, řidičský průkaz skupiny B, není podmínkou. Náplň práce: - Zpracování výrobních zakázek (kompletace hygienického materiálu), zadávání práce dle objednávek zákazníka, kontrola dodržování výrobního plánu, komunikace se zákaz... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Regionální manažer/ka ostrahy pro Olomoucký kraj
Před 15 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zodpovědnost za zajištění provozní činnosti přidělených objektů - odpovědnost za kvalitu služeb, jednání s představiteli klientských firem - vedení zaměstnanců, plánování práce podřízených Požadavky: - SŠ vzdělání - samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti - MS Office, Internet, e-mail - řidičs... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Regionální manažer/ka ostrahy pro Olomoucký kraj
Před 15 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zodpovědnost za zajištění provozní činnosti přidělených objektů - odpovědnost za kvalitu služeb, jednání s představiteli klientských firem - vedení zaměstnanců, plánování práce podřízených Požadavky: - SŠ vzdělání - samostatnost, zodpovědnost, časová flexibilita - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti - MS Office, Internet, e-mail - řidičs... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
201481_odborný referent(ka) / vrchní referent(ka) v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správa daně z příjmů fyzických osob, daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - posuzování žádostí, zpracování stanovisek. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
201481_odborný referent(ka) / vrchní referent(ka) v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správa daně z příjmů fyzických osob, daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - posuzování žádostí, zpracování stanovisek. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 13 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 13 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce