Charakteristika vykonávané práce: posuzování podmínek pro poskytování sociálních služeb v rámci rozhodování o registraci sociálních služeb, provádění kontrol plnění podmínek stanovených pro registraci a kontrol u osob, kterým nebylo vydáno rozhodnutí o registraci, vedení registru poskytovatelů sociálních služeb, poskytování základního sociálního poradenství místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - zákon o sociálních službách, správní řád, zákon o kontrole, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností v sociálních službách výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B (aktivní řidič), samostatnost, k... (více v detailu)