Customer support in Lisbon

Před 36 dny - HYPERINZERCE
Zákaznický servis v Lisabonu pro česky nebo slovensky mluvící Odpovědnosti Poskytování podpory českým nebo slovenským klientům prostřednictvím různých komunikačních kanálů Řešení dotazů a problémů klientů s důrazem na jejich spokojenost Spolupráce s interními týmy na zlepšení procesů zákaznického servisu Udržování důkladných záznamů o interakcích s klienty Aktivní účast na školeních a rozvoj... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

ANALYTIK/ ANALYTIČKA QC - JUNIOR S AJ
24.3.2025 - vývoj nových analytických metod a optimalizace stávajících metod pro stanovení požadovaných parametry, metodické vedení laborantek QC v péči o laboratorní přístroje a zajištění externích servisů a kalibrací přístrojů metodické vedení a spolupráce s pracovníky výroben při zavádění mezioperačních laboratoří na výrobnách, zajištění a vyhodnocení mezilaboratorního kontrolního stanovení v rámci laboratoří Fosfy a ve srovnání s externími laboratořemi, aktivní zapojení do zlepšování procesů v laboratoři, komunikace a spolupráce s interními zákazníky (výroba, VaV, obchod, nákup,..) při plnění jejich požadavků. Min. VOŠ (analytická chemie, anorganická chemie), zkušenost s prací v analytické laboratoři, vývoj a zavádění nových metod, včetně validace/ veri... (více v detailu)
Uklízeč/ka
Kontakt: Pokud máte zájem o tuto brigádu nebo chcete vědět více, kontaktujte nás na +420 604 380 549] nebo personalni@patronusservis.cz. Těšíme se na Vaše přihlášky! Požadujeme: -Spolehlivost a zodpovědný přístup k práci -Flexibilitu v pracovní době -Předchozí zkušenost v úklidu je výhodou, ale není podmínkou -Možnost začít co nejdříve Nabízíme: -Brigádu s možností přechodu na hlavní pracovní poměr při dlouhodobé spolupráci -Flexibilní pracovní dobu - úklid podle Vašich časových možností (možnost práce po-pá od 8:00 do 14:00, odpoled... (více v detailu)
Systémoví analytici
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Ernst & Young, s.r.o., e-mail: EYhlasenky@cz.ey.com Angličtina na komunikativní úrovni, další jazyky výhodou; Minimálně vyšší odborné vzdělání, zkušenosti s životním cyklem vývoje softwaru a s projekty zaměř... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA NÁKUPNÍHO ODDĚLENÍ
Místo výkonu práce: Mikulášovice č.p. 11 407 79 Mikulášovice Administrativní podpora nákupního oddělení • Pomoc při objednávání zboží od dodavatelů. • Vytváření a údržba databází dodavatelů, cenových nabídek a produktů. • Správa licenčních smluv s grafickými studii. • Plnění ad hoc úkolů dle potřeb nákupního oddělení. Správa produktů a kategorií na e-shopu • Přidávání nových produktů na e-shop včetně popisů, parametrů a fotografií. • Aktualizace stávajících produktů - úprava cen, popisů a dalších informací. • Kontrola správnosti produktových dat a jejich pravidelná aktualizace. • Správa cross-sell na úrovni každého produktu. • Spolupráce s marketingovým oddělením při tvorbě popisů produktů. • Spolupráce s překladateli. • Správa kategorií. • Vytváření virtuálních kategorií pro marketingové akce. Spolupráce na produktových fotografiích a vizualizacích • Koordinace procesů při tvorbě fotografií a vizualizací. • Spolupráce s fotografkou na produktových fotografiích. • Spolupráce s grafikem... (více v detailu)
DESIGNER/KA
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Jsme Caster design, experti na promyšlené využití prostoru. Navrhujeme, vyrábíme a instalujeme dětské pokojíčky, kuchyně, ložnice, patrové postele a celé interiéry na míru. Přes 24 let plníme našim klientům, těm velkým i menším, jejich sny o bydlení. Nyní rozšiřujeme tým a hledáme nové parťáky. Více informací, ukázky našich realizací a koncepčních prezentací naleznete na našich stránkách - https://kariera.casterdesign.cz/#designer. Co budete mít na starost? návrhy a vizualizace nábytku na míru v interiéru (dětské pokoje, ložnice, kuchyně atd.) samostatné zpracování technických výkresů pro výrobu přípravu koncepčních prezentací komunikaci s klienty – prezentace návrhu, požadované úpravy, diskuze ohledně navrhovaného řešení budete se účastnit schůzek u klientů komunikaci s výrobou (truhlárna a kovovýroba) – konzultace konstrukčního provedení a atypických prvků budete se podílet na nových produktech Jak si vás představujeme? máte minimálně 1 rok prokazatelných zkušeností s navrhováním int... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU
Před 5 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: E - MAILEM Kores Europe s.r.o. mezinárodní společnost s více než 137 letou tradicí, rodinnou atmosférou a s vedoucím postavením na trhu v oblasti výroby a prodeje kancelářských a školních potřeb se sídlem společnosti v jihočeském Strmilově, kde mimo jiné vyrábíme tuhé lepicí tyčinky, různé druhy popisovačů a zvýrazňovačů, korekční laky a další skvělé výrobky. Do našeho výrobního závodu ve Strmilově hledáme kolegu/kolegyni na pozici: ASISTENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU Co vás čeká? - Administrativní činnost - příjem a zpracovávání objednávek - Komunikace se zahraničními zákazníky - Příprava exportních dokumentů - Spolupráce s ostatními odděleními (prodej, nákup, logistika, výroba) Co čekáme od vás? - Dobrou znalost anglického jazyka - Pečliv... (více v detailu)
Neuvedeno
*Osobní bankéř/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Hledáte své první zaměstnání, nebo uvažujete o změně oboru? Nemáte zkušenosti v bankovnictví? Nevadí, rádi Vám s tím pomůžeme. Staňte se odborníkem a oporou pro klienty v oboru financí – buďte jejich pravou rukou při společném hledání produktů a služeb, které jim zjednoduší a ulehčí život. Příležitost začít svoji kariéru u nás dostanete. Co bude náplní Vaší práce? • V prvních měsících absolvujete školení, která vás důkladně připraví na vše, co jako osobní bankéř/ka budete potřebovat • Na pobočce v tom nebudete sami. Každý nováček v Monetě má svého buddyho – seniorního kolegu nebo kolegyni, kteří pomohou v prvních měsících se vším, s čím si třeba nebudete jistí • Stanete se tak odborníky působící v bankovnictví, díky čemuž budete umět poradit a nastavit klientům ty nejvhodnější služby • Se svými klienty budete navazovat a rozvíjet dlouhodobé vztahy tak, aby pro ně návštěva pobočky byla příjemným setkáním s partnerem, na kterého se mohou spolehnout • Budete poskytovat profesionální porad... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictv... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE:zpracování běžné účetní agendy v souladu s platnou legislativou, evidence a kontrola faktur, pokladních dokladů a bankovních výpisů, příprava podkladů pro daňové přiznání, spolupráce s auditory, daňovými poradci a orgány státní správy, samostatné vykonávání svěřených úkolů, spolupráce při zpracování účetních závěrek a reportů POŽADUJEME: minimálně SŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru , minimálně 3 roky zkušeností na obdobné pozici , pokročilá znalost podvojného účetnictví, přehled ve mzdové, pracovně-... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka - zákaznická péče
Před 9 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Máte plné ruce práce s podnikáním a zákaznická podpora vám zabírá příliš času? Pomohu vám zajistit hladkou komunikaci se zákazníky, ať už jde o e-shop, menší firmu nebo OSVČ. ✅ Zákaznický servis – odpovědi na e-maily a chaty, řešení reklamací a objednávek ✅ Administrativní podpora – správa objednávek, kontrola plateb, fakturace ✅ Sociální sítě – odpovědi na komentáře, recenze a dotazy Spokojený zákazník se vrací, doporučuje a tvoří silnou značku. Kvalitní zákaznický servis znamená rychlé, profesionální a empatické jednání, které buduje důvěru a loajalitu. Automatické odpovědi jsou fajn – rychlé a konzistentní. Ale když zákazník potřebuje vysvětlení nebo trochu uklidnění, nic nenahradí živý přístup. Skutečný člověk naslouchá, reaguje empaticky a dokáže i s trochou humoru dodat jistotu, že se o něj někdo opravdu stará. Jak by mohla vypadat naše... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Pracovník v sociálních službách - pečovatelská činnost
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Co Vás čeká: - pomoc při zvládaní běžných úkonů péče o vlastní osobu - pomoc při osobní hygieně - pomoc při zajištění stravy - pomoc při zajištění chodu domácnosti - zprostředkování kontaktu se společenským prostředím - pomoc při zajištění bezpečí - pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitosti Co je k tomu potřeba: - kvalifikační předpoklady pro výkon pracovníka v sociálních službách dle § 116 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) - zdravotní způsobilost (dobrý zdravotní stav) - trestní bezúhonnost - zkušenosti s prací v sociálních službách výhodou - kurz pracovníka v sociálních službách výhodou - očkování proti žloutence typu B - zodpovědnost, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro Polsko
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v této zemi. Znám d... (více v detailu)
Neuvedeno
check in
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Hana Nguyenová, e-mail: hana.nguyenova@menziesaviation.com Aktivní/ na komunikativní úrovní anglický jazyk, český jazyk, ruský jazyk Zkušenosti z check in Zaměstnanecké vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Vývojáři softwaru
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Miech Radim, e-mail: radim.miech@ibs-sro.com Podílejte se na stanovení rozsahu, návrhu, implementaci a testování komplexních funkcí * Navrhujte a implementujte intuitivní a responzivní uživatelská rozhraní, která uživatelům umožňují lépe porozumět datům a analýzám * Zajišťujte výkonnost, spolehlivost a čitelnost naší kódové základny psaním a revizí kódu * Mentorujte mladší softwarové inženýry a kolegy v týmu * Podporujte inovativní vylepšení procesů vývoje v týmu * Spolupracujte s produktovými manažery a designéry zákaznické zkušenosti, abyste získali hluboké znalosti o uživatelích a případech použití a použili tyto znalosti při stanovení rozsahu a budování nových modulů a funkcí * Spolupracujte s datovými vědci a datovými inženýry, abyste přišli s nejlepšími řešeními Náš technický stack DB: MS SQL... (více v detailu)
Neuvedeno
Inženýr IT infrastruktury a sítě
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Eleonora Sguerzo, tel.: 733 176 139, e-mail: sguerzo@pulsarexpo.eu Dozor nad IT infrastrukturou ve firmách v České republice, Ukrajině a na Slovensku. Zajištění bezpečnosti, dostupnosti a dobrého výkonu serverů, úložišť a kritické infrastruktury. Plánování, návrh a implementace infrastrukturních projektů, jako jsou upgrady hardware, migrace softwaru a rozšíření systémů. Správa síťové infrastruktury kanceláří, včetně routerů, switchů, firewallů a bezdrátových přístupových bodů. Monitorování výkonu sítě a řešení problémů pro zajištění minimálního výpadku a optimálního výkonu. Provádění pravidelných záloh a zajištění integrity a dostupnosti dat. Správa uživatelských účtů, oprávnění a přístupových práv. Zajištění, že veškerý software a firmware jsou aktuální a v souladu s firemními politikami. Poskytování 2. a 3. úrovně podpory pro hardwarové, softwarové a síťové problém... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Hledáme funkčního analytika, který bude mít znalosti funkcí, struktury a logiky našich aplikací a systémů, takže analytické myšlení je rozhodně neocenitelnou výhodou. A pokud vás zajímá zefektivňování procesů a zpochybňování starých postupů, jste na správném místě! Náplň práce: o Zodpovědnost za funkční analýzu informačních systémů tak, aby splňovaly obchodní požadavky o Budete působit jako spojovací článek mezi provozem, klientem a vývojem o Zodpovědnost za komplexní proces vývojových projektů (příjem, odhad, analýza, návrh, vývoj, testování, dodání, podpora) o Budování nových aplikací a údržba stávajících aplikací o Příprava testovacích sad pro změny... (více v detailu)
Neuvedeno
IT Application Manager
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Markéta Fryčková, e-mail: marketa.fryckova@siemens.com Náplň práce: " Dohlížet na poskytování služeb, nést odpovědnost a vykazovat výkonnost (úrovně služby, KPI a náklady) každé jednotlivé IT služby. " Budování pevných partnerských vztahů s našimi poskytovateli, obchodními partnery v oblasti IT a našimi obchodními zainteresovanými stranami. " Eskalovat problémy související s výkonem a stížnosti zákazníků vlastníkům služeb a proaktivně diskutovat s přidruženými poskytovateli o našich zákaznických požadavcích. " Udržovat koncepci ochrany aktuální, pro všechna rizika ISEC je získáváno a dokumentováno řádné přijetí rizik. " Podílet se na přípravě analýzy rizik ochrany (PRA). Požadavky na uchazeče: " Vzdělání v oboru informatiky případně ekvivalentní praktické zkušenosti vítány. " Dobré komunikační dovednosti a dovednosti v navazování kontaktů v interkulturním prostřed... (více v detailu)
Neuvedeno
Životopis na míru od zkušeného personalisty
Před 24 dny - HYPERINZERCE
Personalista stráví nad každým životopisem pouze půl minuty času. Máte třicet vteřin na to zaujmout ho natolik, že vám bude chtít věnovat více pozornosti. Tuctové životopisy napsané podle šablon z internetu končí bez povšimnutí. Váš životopis musí být přesvědčivý, aby vedl k pozvání na pohovor. Profesionálně zpracovaný životopis, se kterým vám pomůžeme, je cestou k novému zaměstnání. 💎 Co pro vás uděláme?💎 1. vámi zaslané materiály a informace si prostudujeme, doptáme se na podrobnosti, které jsou z pohledu personalisty klíčové 2. vytvoříme originální životopis, kterým se odlišíte od desítek ostatních uchazečů 3. vystihneme vaše kvality, vlastnosti a osobnost 4. obecné nicneříkající fráze nahradíme konkrétními a výstižnými vyjádřeními 5. personalisty zaujme i grafická stránka životopisu 6. zvýšíme vaši šanci dostat pozvání na pohovor až o 50 % (vycházíme ze zkušeností našich klientů) 7. ... (více v detailu)
3 000
 Kč
KFC Prague Gate hledá parťáky
Před 28 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Hledáš zaměstnání s možností flexibilního plánování směn a stálou finanční odměnou včetně nadstandardních bonusů? Zajímá tě, jak vypadá práce v KFC? Chceš být součástí týmu, který se pro tebe stane druhou RODINOU a rozhodně se s ním nebudeš nudit? Pak jsi tu správně! Nemus... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodník s nemovitostmi
Před 59 dny - AVIZO_CZ
Na realitním trhu se pohybujeme již od roku 2003 a nyní hledáme do týmu perspektivního kolegu, jehož pracovní náplní bude především: - provázet klienty celým procesem koupě, pronájmu nebo prodeje nemovitosti primárně v okrese Frýdek-Místek, - zajišťovat kompletní servis spojený s procesem prodeje/pronájmu nemovitosti (inzerce, prohlídky nemovitostí, poradenství) Co nabízíme? - zaškolení k výkonu profese na naší pobočce ve Frýdku-Místku, - finanční podporu do začátku ve výši 60.000... (více v detailu)
Neuvedeno
Vydělávej až 150.000 měsíčně!!!
Před 67 dny - HYPERINZERCE
Už Tě nebaví otročit někde za pár korun celé dny někde v korporátu, nebo nevíš, co bys po škole chtěl dělat a nechceš naopak být někde od ráda do večera téměř zadarmo? Anebo nejsi spokojen ve své stávající finanční skupině a zvažuješ změnu? Pak si budeme rozumět, jelikož jsem si prošla každým tímhle bodem a tohle je přesně co potřebuješ. Ideální kandidát jsi tehdy, pokud se nebojíš výzvy, máš obchodního ducha a nechceš otročit nikde pro korporáty, chceš být pánem času a mít vysoké výdělky. Můžeš být nováček bez zkušeností nebo ostřílený v obchodní praxi jak z finanční oblasti nebo mimo ni. Nikdo Tě nebude soudit za to, že nemáš dostatečné znalosti, jelikož Tě vše naučíme. Našim cílem bude společně kariérně růst, učit lidi finanční gramotnosti, představovat jim pro ně lepší produkty a nastavení a kontrolovat pravidelně jejich portfolia. Se vším Ti pomůžeme, nebudeš na nic sám. Ale ideální je si vše povědět osobně... (více v detailu)
150 000
 Kč
Komplexní podpora pro Vaše podnikání
Před 78 dny - HYPERINZERCE
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu. Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám brigádu z domova- home office
Před 81 dny - HYPERINZERCE
Hledám brigádu formou home office. Žádný MLM! Mám zkušenosti jako prodejce pro call centrum, přepis nahrávek, překlad ... (více v detailu)
Neuvedeno
Šéfkuchař/ka
Před 379 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Co by Vás v práci čekalo? - skvělá pracovní doba Po-Pá v čase od 5:30-14.00 hod., víkend patří Vám, ne práci - péče o Váš tým - motivace, vedení, organizace práce a jejich podpora - jako šéf kuchyně přjdete do styku nejen s vařečkou, ale i s počítačem - řízení chodu firemní kuchyně - tvorba menu, kalkulace, příprava pokrmů, zajištění zásobování, inventury - za uvařené jídlo hrdě ponesete zodpovědnost - Vaši práci ocení strávníci i osobně, se svými kolegy budete svá jídla z pozice šéfkuchaře i vydávat - příprava menu a gastronomických akcí klienta - průběžně budete pracovat na zlepšení image firemní restaurace a neustále posouvat celý tým kupředu - plánování a implementace nových konceptů - dodržování technologických a hygienických předpisů je pro nás samozřejmostí Co u nás budete... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce