referent/ka obchodní kanceláře - Ekonomická podpora

Před 284 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Naše společnost se specializuje na realizaci projektů potrubních systému a strojně-technologických zařízení. Náš tým tvoří profíci, kteří zajištují vše, co je třeba pro rekonstrukci a opravy technologicjýxh celků, modernizaci výrobních zařízení v ČR i ve světě. Jsme parta,kterou spojuje vysoká odborná způsobilost, ale především respekt, vzájemná úcta, podpora a upřimné přátelské vztahy. Vaše osoba bude klíčovou součástí tohoto týmu, která zajistí nezbytné administrativně ekonomické úkoly a pomůže týmu v jeho každodenních úkolech. O čem bude Tvoje role: " budeš doslova pravou rukou týmu! Mezi tvé pravidelní činnosti bude patřit: " Příprava podladů a dokumentace pro chod kanceláře. " Vedení a zajištění personálních činností (osobní složky, pracovněprávní náležitosti, podklady pro mzdy, vzdělávání aj.). " Evidence služebních cest,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

SAMOSTATNÝ/Á REFERENT/KA - Odboru správy a rozvoje města MěÚ Poděbrady ( INVESTIČNÍ REFERENT)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, od přípravy až po předání dokončené investice. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání. Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
Kuchař - kuchařka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Hlavní činnosti vykonávané práce: - příprava a výdej stravy pro klienty a zaměstnance, - strava pro klienty (snídaně, oběd, svačina a večeře – každý den, vč. víkendů a svátků), - obědy pro zaměstnance (každý den, vč. víkendů a svátků), - celkový úklid pracoviště, mytí nádobí, - dodržování technologických a hygienických předpisů. Požadavky: - občanská bezúhonnost doložená výpisem z evidence Rejstříku trestů, ne starším než 3 měsíce, - min. vyučení v oboru kuchař, výhodou praxe v obdobném zařízení, - zdravotní způsobilost, - manuální zručnost, pečlivost, pracovitost, odpovědnost, - schopnost p... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 10 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 23 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 23 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 284 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 210 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 457 dny - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 390 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 255 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA
Před 442 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - vedení správního řízení - odvolací řízení do rozhodnutí mateřských, základních škol a středních škol - uznávání zahraničního vzdělání a podávání žadatelům základní informace o způsobu a možnostech uznání kvalifikace podle zák. č. 561/2004 Sb., v platném znění, tzv. nostrifikace - metodická pomoc organizacím zřizovaným krajem a obcemi v oblasti školství a souvisejících činností - pracovněprávní konzultace školám, školským zařízením a obcím - právní pomoc zaměstnancům odboru školství, mládeže a tělovýchovy při výkonu jejich agendy - vyřizování stížností, účast v kontrolních týmech oddělení ekonomiky školství a odměňování a zaměstnanosti Obor školního vzdělání: právního směru Znalosti oboru: - znalosti z oblasti veřejné správy obecně - zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), v platném znění, - zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném - vzdělávání (školský záko... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODD. MAJETKOVÉ SPRÁVY
Před 283 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: min. středoškolské vzdělání s maturitou (stavební obor výhodou); komunikativnost, samostatnost; řidičský průkaz skupiny B; znalost práce na PC (Office); pracovní a časovou flexibilitu; orientace v katastru nemovitostí. Stručná charakteristika: zpracovává podklady k majetkoprávnímu vypořádání pozemků zastavěných silnicemi ve vlastnictví fyzických nebo právnických osob, příprava podkladů pro změny v silniční síti; účastní se jednání souvisejících s majetkoprávním vypořádáním; zajišťuje vklady smluv do katastru nemovitostí; zajišťuje ve spolupráci s krajským úřadem, ODSH uzavírání smluv; v rámci krajských in... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 184 dny - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu
Před 433 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Referent/ka stavebního úřadu na Odbor stavebního úřadu Městského úřadu Kyjov Popis pracovní činnosti: zajišťování odborných agend na úseku územního rozhodování a stavebního řádu, např. ve věcech umístění, povolení, kolaudace a odstranění staveb, sankcí. Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku a dalších finančních benefitů. Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpoklady a požadavky: o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem) o Podmínkou vzdělání: ? VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo ? VOŠ v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Pokojská
Před 436 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kdo nahlásil: Tvrzníková Andrea Bc., e-mail: accounting33@global-accounting-services.com ? provádí úklidové činnosti v souladu se standardy Hotelu ? zajišťuje komplexní péči o pokoje hostů a provádí jejich generální, průběžný, pobytový i závěrečný úklid a zajišťuje úklid přilehlých prostor ? manipuluje s čistým a špinavým prádlem, zodpovídá za výměnu prádla ? přebírá podklady a pokyny pro úklid pokojů, aktualizuje st... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení
Před 433 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kadlecová Monika, tel.: 773 621 001, e-mail: personalni@papera.cz Co u nás budete dělat? " budete součástí obchodního týmu a svojí prací ho budete podporovat " pomůžete s nabídkami zboží " budete sledovat plnění stanovených plánů a s ostatními kolegy v týmu hledat cesty, jak jich dosáhnout " komunikovat se zákazníky a spolupracovat s odděleními napříč firmou " zpracovávat požadavky spojené s činností obchodního týmu " budete odpovídat za správnost údajů v systému, analýzy dat, CRM systém, pohledávky Co musíte znát, mít a umět? " příjemné vystupování a skvělé komunikační dovednosti " být pečlivá/ý a zodpovědná/ý, umět si pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 184 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí sociálního úseku
Před 454 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody Náplň práce: -Řízení, koordinace a supervize sociálního úseku, zajišťování kvalitní péče a podpory klientů. -Vedení týmu sociálních pracovníků a pracovníků v soc. službách. -Zodpovědnost za tvorbu a aktualizaci vnitřních předpisů, pravidel, standardů kvality, zavádění do praxe. -Zpracování statistik, rozborů a ročních zpráv o činnosti. -Dodržování příslušných legislativních požadavků a standardů. -Motivace, kontrolní činnost a hodnocení pracovníků. -Organizace vzdělávání, realizace interního školení pracovníků. -Úzká spolupráce s kolegy v managementu a spolupráce s dalšími členy jednotlivých týmů. -Koordinace komunikace s rodinami klientů a dalšími externími partnery. -Poskytování základního sociálně právního poradenství. -Spolupráce s dalšími organizacemi a odborníky. -Podílení se na sociálním šetření u žadatelů o službu, zjišťování jejich potřeb. -Metodické vedení individuálního plánování. Finační ohodnocení: Zařazení do 10. platové třídy dle NV ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Obchodně-technický referent/ka - Liberec
Před 284 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
O nás Jsme Caster design. Experti na promyšlené využití prostoru. Navrhujeme a vyrábíme komplexní nábytkové vybavení interiérů na míru a unikátní patrové a zavěšené postele. Navrhujeme a realizujeme celé byty a apartmány, dětské pokojíčky, ložnice a obývací pokoje, kuchyně, předsíně i šatny. Plníme našim klientům jejich sny o bydlení. Nyní hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bude našim klientům poskytovat perfektní servis a zajistí, aby výroba vždy měla to, co potřebuje. Co budete mít na starost: kompletní servis klientům, denní komunikaci po emailu a telefonu přípravu cenových nabídek ve spolupráci s designéry a výrobou budete spolupracovat na obsluze e-shopu a marketingových aktivitách veškerou agendu spojenou s nákupem a prodejem přidělených komodit – komunikaci s dodavateli, nákup a evidenci materiálu přípravu výrobních příkazů a veškerých podkladů potřebných pro výrobu analýzu ziskovosti zakázek – evidenci nákladů k jednotlivým projektům optimalizaci skladových zásob materiálu... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Investiční referent/ka
Před 267 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: Koordinace předprojektové, projektové přípravy a zajištění vlastní realizace investičních akcí na majetku organizace. Zajišťování činností investora pro jednotlivé akce obnovy na objektech; zajišťování výběrových řízení dle vnitřních směrnic knihovny na zhotovitele (projekty, realizace staveb atp.); zajišťování výběrových řízení na příkazníka (tech. dozor stavebníka, koordinátora BOZP); účast na výběrových řízeních, příprava podkladů pro zadávací dokumentaci, uzavírání smluvních vztahů; kontrola smluvních vztahů, příprava koncepce údržby a obnovy staveb; zpracovávání žádostí o vydání závazných stanovisek; oznamování havárií, oznamování stavební činnosti, zpracování plánů oprav a údržby; aktivně se podílet na celém procesu svěřené stavební zakázky (akce) až do ukončení její realizace vč. veškeré související administrativy; spolupráce s TDI a koordinátorem BOZP; řešení odstranění zjištěných vad a reklamací; administrativa spojená se získ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Asistent/ka výkonného ředitele/ obchodní referent/ka
Před 211 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: zpracování nabídek a žádostí o účast ve výběrových řízeních, vyhledávání obchodních příležitostí z veřejných databází, administrativní činnost - back office POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, komunikativnost NABÍZÍME: základní měsíční mzda +... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 758 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Nováková Vendulka, tel.: 737 244 179 e-mail: vnovakova@osoud.pha9.justice.cz Požadujeme: státní občanství ČR, znalost účetnictví v souladu se zák. o účetnictví č. 563/1991 Sb., uživatelská znalost PC, MS OFFICE, samostatnost, spolehlivost, trestní a morální bezúhonnost, předchozí praxe vítána. Požadované vzdělání: Vysokoškolské ekonomické vzdělání v magisterském studijním nebo bakalářském programu nebo vyšší odborné vzdělání, (popř. maturitní vzdělání ekonomického směru) Náplň práce: " vykonává činnosti hlavní účetní a správce rozpočtu ve smyslu zákona č. 320/2001 Sb. " zpracovává a účtuje příjmové účty státního rozpočtu, včetně přepisu pohledávek a zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce