asistent/ka oddělení údržby

Před 52 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
zajištění a organizace oddělení údržby, servisu, náhradních dílů, podíl na vedení, správě a rozvoji materiálového hospodářství, sestavování měsičních správ, kontrola faktur, účast na inventurách a auditech, kontaktní osoba pro pracovníky v tuzemsku i zahraničí v oblasti působnosti, dokončené odborné obchodní vzdělání, min. 2... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistent/ka nákupu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: nákup dle pokynů, vystavování objednávek, potvrzování faktur, komunikace se zákazníky, přijímání a výdej zakázek, fakturace, Požadavky: min. středoškolské vzdělání ekonomického směru, němčina aktiv... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
asistent/ka oddělení údržby
Před 52 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
zajištění a organizace oddělení údržby, servisu, náhradních dílů, podíl na vedení, správě a rozvoji materiálového hospodářství, sestavování měsičních správ, kontrola faktur, účast na inventurách a auditech, kontaktní osoba pro pracovníky v tuzemsku i zahraničí v oblasti působnosti, dokončené odborné obchodní vzdělání, min. 2... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka oddělení bankovního sektoru
Před 51 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - Požadujeme dobré komunikační schopnosti, práce na PC, pracovní doba od 9h 15h, po dohodě je možná úprava pracovní doby. Pracoviště Tábor, vhodné i pro absol... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka oddělení bankovního sektoru
Před 51 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - Požadujeme dobré komunikační schopnosti, práce na PC, pracovní doba od 9h 15h, po dohodě je možná úprava pracovní doby. Pracoviště Tábor, vhodné i pro absol... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - KALKULANT (M/Ž)
Před 51 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: " kalkulace výkresů a dokumentace za účelem určení ceny a zajištění časové náročnosti výroby " kalkulace dle norem pro výrobu " práce v SAP, Microsoft Office Obecné požadavky: " minimální znalost strojírenských technologií " SOU/SOŠ - technického směru " umět číst výkresovou dokumentaci " práce je vhodná pro absolventa " ovládání PC (MS OFFICE), znal... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - KALKULANT (M/Ž)
Před 51 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Náplň práce: " kalkulace výkresů a dokumentace za účelem určení ceny a zajištění časové náročnosti výroby " kalkulace dle norem pro výrobu " práce v SAP, Microsoft Office Obecné požadavky: " minimální znalost strojírenských technologií " SOU/SOŠ - technického směru " umět číst výkresovou dokumentaci " práce je vhodná pro absolventa " ovládání PC (MS OFFICE), znal... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
skladník/skladnice
Před 51 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
zpracování příchozího a odchozího zboží a kontroly přijímaného a odesílaného zboží, dodávky a odvoz materiálu do/z výroby a v případě potřeby podpora při likvidaci kovového odpadu, práce na sedadlovém VZV (možnost obnovení oprávnění), odpovědnost za pořádek a čistotu na pracovišti a dodržování bezpečnostních předpisů, praxe v oboru skladník v průmyslovém podniku... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
skladník/skladnice
Před 51 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
zpracování příchozího a odchozího zboží a kontroly přijímaného a odesílaného zboží, dodávky a odvoz materiálu do/z výroby a v případě potřeby podpora při likvidaci kovového odpadu, práce na sedadlovém VZV (možnost obnovení oprávnění), odpovědnost za pořádek a čistotu na pracovišti a dodržování bezpečnostních předpisů, praxe v oboru skladník v průmyslovém podniku... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 51 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
samostatný referent/ka oddělení IT
Před 51 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Znalost HW a SW (Windows10/11/Sever, Office, Microsoft 365, AD), zkušenosti s SQL databázemi a zkušenosti se správou aktivních síťových prvků, anglický jazyk na úrovni čtení technické dokumentace, řidičský průkaz skupiny B, komunikativnost a aktivní přístup k řešení úkolů, dokázat pracovat samostatně i v týmu, správně určovat priority a mít dobré organizační schopnosti, analytické myšlení a ochotu učit se novým technologiím. Výhodou bude, pokud máte zkušenosti také s: virtualizačními systémy jako VMWARE nebo Proxmox, zálohovacím řešením VEEAM Backup, diskovými poli a jejich správou, BI... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka zahraničního obchodu
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadujeme: o Aktivní znalost práce na PC (MS Office). o Nutná AKTIVNÍ znalost AJ nebo NJ. o Řidičský průkaz "B". o Dobré organizační schopnosti, dynamická osobnost. o Technická představivost, komunikativnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost. o Praxe na obdobné pozici výhodou. Pracovní náplň: o Zajištění aktivního prodeje kovovýrobků v tuzemsku i na export. o Obchodní komunikace se stávajícím okruhem zákazníků. o Zpracování a sledování obchodního případu. o Tvor... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referent/ka zahraničního obchodu
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadujeme: o Aktivní znalost práce na PC (MS Office). o Nutná AKTIVNÍ znalost AJ nebo NJ. o Řidičský průkaz "B". o Dobré organizační schopnosti, dynamická osobnost. o Technická představivost, komunikativnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost. o Praxe na obdobné pozici výhodou. Pracovní náplň: o Zajištění aktivního prodeje kovovýrobků v tuzemsku i na export. o Obchodní komunikace se stávajícím okruhem zákazníků. o Zpracování a sledování obchodního případu. o Tvor... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Odborný/á referent/ka oddělení monitoringu - lesník/lesnice
Před 51 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Požadavky: • vysokoškolské vzdělání lesnického nebo přírodovědného směru • trestní bezúhonnost • nesmí být členem řídících nebo kontrolních orgánů právnických osob (§303, odst.3 Zákona 262/2006Sb.,zákoníku práce • řidičský průkaz typu B - aktivní řidič • dobrá uživatelská úroveň práce na PC • velmi dobré komunikační schopnosti • cizí jazyk výhodou (němčina, angličtina) • základní znalost práce s GIS. Náplň práce: • tvorba odborných podkladů se zaměřením na lesní ekosystémy a management: např. plány péče, zásady péče • příprava a odborná podpora při tvorbě... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA DAŇOVÉHO PORADCE
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zpracování daňových přiznání a sestavování účetních závěrek klientů - spolupráce při poradenství v oblasti daňové problematiky- DPFO, DPPO, DPH, daň silniční - příprava a zpracování odborných stanovisek klientům Co od Vás očekáváme - VŠ vzdělání ekonomického směru - zájem o daňovou problematiku, ideálně praxe v daních - znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA DAŇOVÉHO PORADCE
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zpracování daňových přiznání a sestavování účetních závěrek klientů - spolupráce při poradenství v oblasti daňové problematiky- DPFO, DPPO, DPH, daň silniční - příprava a zpracování odborných stanovisek klientům Co od Vás očekáváme - VŠ vzdělání ekonomického směru - zájem o daňovou problematiku, ideálně praxe v daních - znalost ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Specialista/ka správy nemovitostí
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: o Min. středoškolské vzdělání s maturitou. Vzdělání technického či ekonomického zaměření výhodou. o 2 a více let zkušeností se správou/pronájmem nemovitostí výhodou. o Základní orientace v realitách, projekčních výkresech, technologiích staveb a související legislativě. o Znalost obchodních principů a samostatnost. o Dovednost práce na PC (MS Office) a pečlivá práce s dokumenty. o Řidičský průkaz skupiny B (celoroční provoz). Náplň práce: Komplexní správa vybraných nemovitostí: o Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních nájemců. o Prezentace volných prostor v inzerci a průzkum trhu. o Operativní komunikace s nájemci. o Příprava smluvní dokumentace (nájemní smlouvy, dodatky, protokoly, pojištění). o Sledování spotřeby energií jednotlivých odběrných míst. o Koordinace údržby, oprav, re... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Specialista/ka správy nemovitostí
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: o Min. středoškolské vzdělání s maturitou. Vzdělání technického či ekonomického zaměření výhodou. o 2 a více let zkušeností se správou/pronájmem nemovitostí výhodou. o Základní orientace v realitách, projekčních výkresech, technologiích staveb a související legislativě. o Znalost obchodních principů a samostatnost. o Dovednost práce na PC (MS Office) a pečlivá práce s dokumenty. o Řidičský průkaz skupiny B (celoroční provoz). Náplň práce: Komplexní správa vybraných nemovitostí: o Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních nájemců. o Prezentace volných prostor v inzerci a průzkum trhu. o Operativní komunikace s nájemci. o Příprava smluvní dokumentace (nájemní smlouvy, dodatky, protokoly, pojištění). o Sledování spotřeby energií jednotlivých odběrných míst. o Koordinace údržby, oprav, re... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele Cílem pozice je: - Evidence stávajících servisních smluv - Kontaktování zákazníka a získávání servisních smluv po realizaci zakázky - Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají - Komunikace se zákazníky - Zpracování cenových nabídek na servis - Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele Požadujeme: - Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi - Systematičnost - schopnost urč... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele
Před 52 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Pracovník prodeje servisních smluv + asistent/ka jednatele Cílem pozice je: - Evidence stávajících servisních smluv - Kontaktování zákazníka a získávání servisních smluv po realizaci zakázky - Vyhledávání příležitostí k uzavření servisních smluv ze stávajících zákazníků, kteří smlouvu uzavřenou ještě nemají - Komunikace se zákazníky - Zpracování cenových nabídek na servis - Příprava podkladů + asistentské práce pro jednatele Požadujeme: - Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi - Systematičnost - schopnost urč... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 52 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 52 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 51 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce