ASISTENT/KA DAŇOVÉHO PORADCE
Podobné inzeráty

Účetní
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Samostatné a komplexní vedení a zpracování účetnictví a mzdové agendy pro více klientů. Výhodou znalost účetního programu Pohoda. Požadujeme: výbornou znalost účetnictví a základní znalost mzdové evidence, praxe v oboru minimálně 2 roky, ochota se učit a pracovat na sobě, samostatnost... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Samostatné a komplexní vedení a zpracování účetnictví a mzdové agendy pro více klientů. Výhodou znalost účetního programu Pohoda. Požadujeme: výbornou znalost účetnictví a základní znalost mzdové evidence, praxe v oboru minimálně 2 roky, ochota se učit a pracovat na sobě, samostatnost... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatný/á účetní
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Kontakt možný POUZE e-mailem. Samostatný/á účetní je kvalifikovaný pracovník, který zajišťuje ucelené části účetního systému organizace. Zodpovídá za účetní agendu. Nabízíme: - flexibilní pracovní dobu, - externí a interní vzdělávání, - zaměstnanecké výhody (např. 5 týdnů dovolené, zvýhodněné volání, příspěvek do fitness centra, firemní akce, stravenkový paušál), - moderní pracovní prostředí, - motivující mzdu dle pracovních zku... (více v detailu)
Neuvedeno

INSPEKTOR / INSPEKTORKA SILNIČNÍ SÍTĚ
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
o SPŠ stavební nebo VŠ obor dopravní stavby nebo silniční doprava výhodou (i pro absolventy) o dobrá znalost práce s PC a znalost běžného kancelářského software (Word, Excel, Outlook, nástroje pro práci s internetem) o řidičské oprávnění skupiny B o velmi dobrá místopisná znalost oblasti o znalosti zákonů a dalších právních předpisů, zejména: - zákon č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích - vyhláška MD č. 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích - zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) - zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník o svědomitost, pečlivost,... (více v detailu)
Neuvedeno

Daňový specialista
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Kontakt: Krčmová Lucie Bc., e-mail: krcmova@indigosolutions.cz Hledáme specialistu na daňovou práci, který bude pravou rukou zkušeného finančního právníka, získá při zaučení potřebné know-how a to následně využije při dlouholeté působnosti. Pozice je vhodná pro člověka, který rozumí daňovým termínům, chce pracovat samostatně, sám si řídit kdy a odkud pracuje a ohlídá si termíny a kvalitu odvedené práce. Požadavky: - Vysokoškolské vzdělání ekonomického nebo právního směru velkou výhodou. - Znalost daňové problematiky. - Znalost účetnictví, e... (více v detailu)
Neuvedeno

Pomocní kuchaři (m/ž)
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Pomocné činnosti v kuchyních restauračních zařízení - příprava a zpracování surovin dle normovaných postupů přípravy jídel, příprava vybavení pracoviště, mytí a čištění vybavení, úklid pracoviště. Pa... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní zástupce
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Velkoobchod s profesionální vlasovou kosmetikou a vybavením hledá uchazeče na pozici obchodního zástupce. Tvým úkolem bude vyhledávat obchodní příležitosti a uskutečnovat prodej. Požadujeme vzdělání v oboru nebo zkušenosti v dané oblasti, nebo chuť nabízet... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Vážení zájemci, do týmu naší účetní kanceláře hledáme kolegyni, která nám pomůže s administrativní prací. Náplň práce: všeobecná administrativní práce a vedení daňové evidence. Požadavky: spolehlivost, pečlivost, umět pracovat s MS Office (Outlook, Excel, Word), znalost vedení daňové evidence výhodou, ale není podmínkou. Rozsah: dva dny v týdnu, pracovní doba 6-8 hod/den (v pracovní době kanceláře 7:00-15:30) Dny a počet hodin dle domluvy. Odměna dle odpr... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ice
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Náplň práce: • Správa a archivace dokumentace • Organizace schůzek a vedení kalendáře • Komunikace s klienty a dodavateli • Příprava podkladů pro porady a prezentace • Zpracování příchozí a odchozí pošty • Objednávání kancelářských potřeb • Spolupráce s účetním oddělením • Zajištění plynulého chodu ad... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru životního prostředí
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru životního prostředí na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pozice: • Výkon působnosti vodoprávního úřadu ve správním obvodu obecního úřadu obce s rozšířenou působností dle zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a zákona č. 274/2001 Sb. o vodovodech a kanalizacích Požadavky: •VŠ vzdělání v oboru vodní hospodářství, příp. v oborech životního prostředí nebo stavebnictví, •znalost zákonů a příslušných vyhlášek v oboru a ve veřejné správě (zákon č. 128/2000 Sb.; zákon č. 500/2004 Sb.; zákon č. 254/2001 Sb. a zákon č. 274/2001 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů) výhodou, •výborná znalost práce s PC, •ŘP skup. B, •morální bezúhonnost, •flexibilita, komunikativnost, schopnost jednat s lidmi, •praxe ve státní správě vítána, •zkouška zvláštní odborné způsobilosti nutná do 18 měsíců od nástupu. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády... (více v detailu)
Neuvedeno

SVÁŘEČ, ZÁMEČNÍK - ID:0102
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Vaše úkoly: - Obrábění plechů z různých kovů - Montáž a ruční výroba plechových konstrukcí - Svařování konstrukcí a standardních součástí z oceli a nerezové oceli - Seřizování a obsluha hydraulických lisů - Výroba vzorků a prototypů, malosériová výroba - Testování dílů během výroby podle platných směrnic kvality Váš profil: - Ukončené vzdělání v oboru zámečník, svářeč nebo srovnatelná specializace - Pracovní zkušenosti výhodou - Dobrá znalost zpracování nerezové oceli - Dobrá znalost svařovacích postupů WIG, MIG, MAG, platn... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatný/á účetní
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou po dobu zástupu mateřské dovolené, s možností prodloužení Požadujeme: - středoškolské vzdělání ekonomického směru - znalost daňového a účetního zákona, podvojné účetnictví - samostatnost, spolehlivost, pečlivost - praxe na stejné/podobné pozici vítána - výhodou bydliště v místě nebo z blízkého okolí - kladné reference na předchozí zaměstnání vítány Náplň práce: - vystavování faktur - vedení podvojného účetnictví - účtování pokladny - kontrolní hlášení - problematika DPH + ostatní daňová problem... (více v detailu)
Neuvedeno

Organizační pracovník / organizační pracovnice - rozpočtář / rozpočtářka
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu a motivačního dopisu e-mailem na adresu ddpotstejn@ddpotstejn.cz nebo poštou. Požadujeme: - SŠ, nejlépe ekonomického zaměření - základní znalost účetnictví - znalost práce na PC, řidičské oprávnění sk. B - zodpovědnost, samostatnost, flexibilita. Náplň práce: - kumulovaná pracovní pozice - příprava podkladů pro účetní ... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: provádění běžné administrativní práce Požadavky: znalost podvojného učetnictví výhodou (učetní program POHODA), ovládání PC a běžných programů (Word, Excel) Zájemci se mohou hlásit u kontaktní osoby - pana Víta Pokorného: - zas... (více v detailu)
Neuvedeno

Strážný/á OZP
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí mít čistý trestní rejstřík a základní znalost práce s PC. Pracovní doba je rozvržena do směn po-ne 6-18, 18-6 hod. Náplň práce: kontrolní a obchůzková činnost Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Uc... (více v detailu)
Neuvedeno

Strážný/á OZP
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Uchazeč/ka musí mít čistý trestní rejstřík. Pracovní doba je rozvržena do směn po-ne 6-18, 18-6 hod. Základní znalost práce s PC. Náplň práce: evidence osob a vozidel, kontrolní a obchůzková činnost Pracovní poměr na dobu určitou s možností pro... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní (M/Ž)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: o Zpracování a zaevidování přijatých faktur do účetního systému o Účtování operací souvisejících s fakturami (např. zálohové platby, dobropisy) o Kontrola správnosti a úplnosti faktur (vyhodnocení správnosti DPH, částek, termínů) o Spolupráce s ostatními odděleními při objasňování nesrovnalostí ve fakturách o Komunikace s dodavateli ohledně nejasností ve fakturách o Podpora při měsíčních a ročních uzávěrkách Požadavky: o SŠ vzdělání ekonomického směru o Zkušenosti s prací v účetnictví, ideálně se zaměřením na zpracování faktur o Znalost problematiky DPH a základních účetních principů o Pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a ochota se učit nové věci o Dobré k... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Kroměříž Hledáme zodpovědného a samostatného kandidáta/ku na pozici asistenta/asistentky ředitele s právním zaměřením. - Náplní práce je široké spektrum administrativních, právních a organizačních činností spojených s chodem společnosti a podporou vedení. Hlavní náplní bude vyřizování veškeré agendy pro ředitele, organizace schůzek a porad, včetně pořizování zápisů. Práce s datovou schránkou a spisovou službou. Komunikace s dozorčí radou a jednateli. Dále vedení archivu, zpracování účetních dokladů, spolupráce při inventarizaci a zpracování statistických výkazů. Z právního hlediska se jedná o spolupráci se mzdovou účtárnou, řešení exekučních řízení, zajištění souladu s právními normami, technickými předpisy a interními směrnicemi, správa GDPR a zajištění agendy whistleblowingu. Mezi další povinnosti patří zajištění právní agendy - pří... (více v detailu)
Neuvedeno

IT Analytik/Analytička
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Zajímá tě propojení technologií a reálných potřeb uživatelů? Chceš se podílet na vývoji aplikací, které pomáhají záchranným složkám v terénu? Dokážeš naslouchat, analyzovat, zjednodušit a srozumitelně předat požadavky vývojářům? Pak hledáme právě tebe! S čím nám budeš pomáhat? • Shromažďování, analýza a zpracování uživatelských požadavků a analýza API. • Převod potřeb klientů do funkčních specifikací pro vývojový tým. • Tvorba uživatelských scénářů, use casů, wireframů a diagram. • Spolupráce na návrhu UX řešení a funkční logiky aplikací. • Komunikace s interním vývojem, testery i zákazníky v terénu. • Spolupráce na zajištění kvality dodaného řešení. Co od tebe očekáváme? • Analytické myšlení, pečlivost a schopnost strukturovaného uvažování. • Základní znalost práce s nástroji jako Visual Studio Code, GitHub, UML nástroje (např. StarUML), Microsoft SQL Management Server. • Základní znalost jazyků C# a JavaScript. • Znalost návrhu datových struktur, procesů a funkční logiky. • Komunikač... (více v detailu)
Neuvedeno

Recepční
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chateau Monty SPA Resort, Příkrá 218, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou). Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: dle rozpisu směn (7:00-19:00 h). Náplň práce: zajištění služeb spojených s příjezdem hostů, ubytování hostů dle přijatých rezervací, vedení evidence ubytovaných hostů, zpracování a vyřízení stížností hostů k jejich spokojenosti, zpracování pokladních operací a jejich evidence, aktivní a samostatný prodej hotelových kapacit, vyřizování korespondence administrativních záležitostí týkající se recepce. Požadujeme: minimálně střední odborné v... (více v detailu)
Neuvedeno

Recepční s noční službou
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hlavní třída 121/46, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou). Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: dle rozpisu směn (19:00-7:00 h). Náplň práce: zajištění služeb spojených s příjezdem hostů, ubytování hostů dle přijatých rezervací, vedení evidence ubytovaných hostů, zpracování a vyřízení stížností hostů k jejich spokojenosti, zpracování pokladních operací a jejich evidence, aktivní a samostatný prodej hotelových kapacit, vyřizování korespondence a administrativních záležitostí týkajících se recepce. Požadujeme: minimálně střední odborné vzdělání s výučním listem, spolehlivost, schopnost samostatné práce, dobré komunikační schopnosti, znalost práce na PC, praxe na uved... (více v detailu)
Neuvedeno

Všeobecný/á účetní
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Požadujeme: - znalost podvojného účetnictví a platné české účetní legislativy - znalost práce na PC - pečlivost, učenlivost, spolehlivost, zodpovědnost - ochota pomoci v případě potřeby Nabízíme: - str... (více v detailu)
Neuvedeno

Kuchaři/ky
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: - velmi dobrou znalost přípravy pokrmů, surovin a jejich zpracování v tradiční čínské kuchyni, - čínský jazyk výhodou, - pečlivost, spolehlivost, samostatnost, týmová práce, odolnost vůči stresu. Prá... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Společnost KARSIT, s.r.o. ráda přivítá nového kolegu/novou kolegyni se zájem o oblast obchodu, s chutí do práce se zaměřením na komplexní péči o stávající i nové zákazníky. Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Co bude patřit mezi Vaše hlavní úkoly: komunikace se zákazníky VW a AUDI; provádění analýz trhu a konkurence, cenových průzkumů; zpracování podkladů pro roční, dlouhodobé a strategické plány prodeje; vyhledávání nových obchodních příležitostí; péče o stávající zákazníky; tvorba cenových podkladů pro cenové vyjednávání. Co od Vás zaměstnavatel očekává: angličtina/němčina na pokročilé úrovni; VŠ/SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru; praxi v oblasti zahraničního obchodu (v automotive výhodou); výborné komunikační a prezentační dovednosti,... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT MAJETKOVÉ SPRÁVY ZZS JČK (m/ž)
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Náplní práce zaměstnance je zejména: - samostatné a komplexní vedení evidence dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku, drobného dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku organizace, - odpovědnost za zaúčtování veškerých pohybů majetku - zařazení, vyřazení, převody, změny vstupních cen a jiné prováděné změny, sledování zdrojů financování majetku, - zajištění předání podkladů pro zaúčtování v účetnictví, - odsouhlasení a kontrola evidenčního stavu majetku se stavem v účetnictví, - zpracování odpisového plánu vč. návrhů změn a úprav, výpočet měsíčních odpisů majetku, - příprava podkladů pro inventarizaci majetku, realizace fyzických inventur majetku, vyhodnocení výsledků inventur, zpracování Inventarizační zprávy, - vedení agendy Likvidační a škodní komise, příprava materiálů pro jednání, zpracování zápisu - zpracování statistických výkazů a hlášení v oblasti majetku Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče: - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, - praxe v oblasti ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce