vedoucí odboru školství, mládeže a tělovýchovy Městského úřadu Jindřichův Hradec

Před 139 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: - vysokoškolské vzdělání, zaměření studia pedagogického, ekonomického či právního směru výhodou, - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamů, osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1999 Sb.), zdravotní způsobilost, - prokazatelná praxe alespoň 5 let, - praxe ve veřejné správě či školství vítána, - zkušenosti s vedením pracovního týmu výhodou, - znalost školské legislativy a schopnost její aplikace v praxi, zákona o obcích a zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů výhodou, - osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti na úseku školství výhodou, - komunikační, organizační a řídící schopnosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, ochota nést velkou míru zodpovědnosti, kvalifikované a včasné plnění úkolů, - počítačové / digitální dovednosti, řidičské oprávnění sk. B vítáno, - schopnost a ochota dále se vzdělávat (vzdělávání zaměstnanců územních samosprávných celků). Informace o pracovním místě: - druhem práce je vedení odboru školství, mládeže a těl... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent/ka odboru stavební úřad Městského úřadu Fulnek
Před 1 dny - AVIZO_CZ
z:5.2.2025 http://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=21782 Zaměstnanecké výhody: Služební telefon, stravenky, školení a vzdělávání, vitamíny, sociální fond, vzdělávání. Kontaktní osoba: ng. René... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí ekonomického úseku
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle domluvy. Požadované vzdělání: vysokoškolské nebo středoškolské. Podmínky pro přijetí: - Znalost podvojného účetnictví a problematiky DPH s praxí minimálně 3 roky, praxe v oblasti mzdového účetnictví - Samostatnost, organizační schopnosti a koncepční myšlení - Schopnost dobré komunikace, umění jednat s lidmi, týmové spolupráce - Vstřícnost, spolehlivost - Občanská a morální bezúhonnost Výhodou: - Znalost účetního programu VEMA - Praxe ve školství a v ... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru výstavby
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Nasavrky ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování. Písemné přihlášky se přijímají osobně na podatelně městského úřadu do 11.30 hodin dne 21.02.2025 nebo doporučeným dopisem na adresu: Městský úřad Nasavrky, Náměstí 77, 538 25 Nasavrky. Na obálku uvést "Neotvírat - Výběrové řízení - vedoucí odboru výstavby". Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu. Podrobné informace... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ŠKOLNÍ JÍDELNY
Před 5 dny - AVIZO_CZ
KO: Zeman Dalibor Mgr., tel.: 555 557 076 - volejte v pracovní dny 8:00 - 14:00 hod. Osobní schůzka možná v pracovní dny v době od 8 do 12 hod. v ZŠS, Otická 223, kancelář ředitele 1. poschodí. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo doručte osobně do 28.2.2024 do 12.00 hod. na adresu: Zařízení školního stravování Opava, příspěvková organizace, Otická 23/2678, 746 01 Opava. Přihlášku doručte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Vložte do obálky s nadpisem " Neotvírat" - výběrové řízení - účetní Pokud Vaše přihláška nebude úplná, nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované funkční místo. Zařízení školního stravování Opava, příspěvková organizace se sídlem Otická 23/2678 v Opavě vyhlašuje výběrové řízení na pozici účetní školní jídelny - Englišova 82. Předpoklady pro výkon pozice účetní školní jídelny: - vzdělání - minimálně střední hotelová škola, střední ekonomická škola + kurz účetnictví, střední ekonomická škola - obor společné stravování, - obča... (více v detailu)
Neuvedeno
VEŘEJNÝ/-Á OPATROVNÍK/OPATROVNICE A SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE ODD.SOCIÁLNÍ PRÁCE A KOMUNITNÍHO P
Před 5 dny - AVIZO_CZ
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku zasílejte e-mailem (prace@opava-city.cz), prostřednictvím datové schránky (5eabx4t), poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava. Na obálku uveďte: "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 28. 2. 2025 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání odpovídající požadavkům dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů - praxe v oblasti sociální práce a veřejného opatrovnictví výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti sociální práce a veřejného opatrovnictví výhodou - znalost právních předpisů z oblasti sociálního zabezpečení a Občanského zákoníku, v platném znění - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - znalost systému spisové služby GINIS vý... (více v detailu)
Neuvedeno
vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního ÚMČ Praha 16
Před 7 dny - AVIZO_CZ
kontakt: tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu písemnou přihláškou (podatelna/datová schránka) Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení. Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), vše v platném znění, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, řízení a vedení pracovního týmu, vysoká flexibilita, spolehliv... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník v sociálních službách - Centra denních služeb Motýl
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hlinsko NÁPLŇ PRÁCE: příprava a zabezpečení aktivizačních činností - nácvik a upevňování motorických, psychyckých a sociálních schopností a dovedností klientů; kreativní činnosti; přímá obslužná péče; role klíčového pracovníka. ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na stravování, příspěvek na důchodové spoření. První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase od 7:00 - 15:00 hod. Uchazeči budou informováni o termínu ústního pohovoru telefonicky. Tiskopis Žádost o pracovní místo naleznete: www.drachtinka.cz/o-nas/nabidka-pracovnich-mist/ Žádost o pracovní místo - ke stažení. Vyplněním toho tiskopisu zároveň poskytnete Souhlas se zpracováním osobních údajů, který je nutný ke zpracování Vaší žádosti. Zájemce k přihlášce připojí tyto doklady - stru... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí domácnosti - sociální pracovník/pracovnice v přímé péči (DOZP/PAS)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Kontakt POUZE telefonicky - v pracovní dny od 8:00 do 15:00 nebo písemně. Co u nás budete dělat: - Posuzovat individuální potřeby osob s poruchou autistického spektra, s kombinací poruchy autistického spektra, mentálního postižení a problémového chování. Plánovat, provádět a vyhodnocovat průběh poskytování sociální služby směřující k zachování či rozvoji jejich vědomostí, dovedností a návyků. Podílet se na řešení jejich nepříznivé sociální situace společně s jejich rodinou nebo opatrovníkem a vykonávat přímou péči. - Vést tým pracovníků v sociálních službách, - vést a kontrolovat dokumentaci pracoviště. Co od Vás požadujeme: - Vysokoškolské vzdělání či vyšší odborné vzdělání v jednom z oborů uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, - organizační a řídící schopnosti, - znalost zákona o sociálních službách, - orientaci v problematice poskytování sociálních služeb osobám s postižením, - administrativní dovednosti, - psychickou i fyzickou připravenost k výko... (více v detailu)
Neuvedeno
Mladší člen orchestru - hráč/hráčka na alt saxofon/tenor saxofon s povinností klarinetu k Vojenské h
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Přihlásit se mohou absolventi instrumentálních oborů konzervatoří nebo akademií múzických umění s předpokladem stát se vojákem z povolání podle zákona č. 221/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Výběrové řízení se uskuteční dne 2.4.2025 od 9:00 hod ve zkušebním sále Vojenské hudby Olomouc, na adrese U soutoku 2, Olomouc. K přihlášce uchazeč přiloží: strukturovaný životopis kopii diplomu Praktická část výběrového řízení před komisí: skladba dle vlastního výběru - jazzový standart - improvizace (s doprovodním podkladem na flash disku) hra... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 73 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 73 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 73 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějov
Před 73 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA STAVEBNÍHO ÚŘADU Magistrátu města Prostějov
Před 73 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na úseku stavebního řádu: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 73 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 73 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ odboru informatiky Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 73 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 28. listopadu 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 73 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka správních činností oddělení správních činností na odboru majetkovém, právním a správních činností
Před 73 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: vydávání osvědčení o státním občanství ČR, přijímání prohlášení o nabytí a pozbytí státního občanství ČR, přijímaní žádostí o udělení státního občanství ČR, vidimace a legalizace, vydávání ověřených výstupů z centrálních evidencí (CzechPoint), provádění autorizované konverze, činnost odvolacího orgánu na úseku matrik, metodická a kontrolní činnost vůči matričním úřadům Olomouckého kraje, vedení archivu matrik Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: právo, veřejná správa výhodou -znalosti oboru: zákon o matrikách, zákon o státním občanství, zákon o ověřování, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při správě matrik a státního občanství výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, němčina, francouzština) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komuni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
investiční referent odboru územního rozvoje Magistrátu města Havířova
Před 73 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
doba určitá 1 rok s možností prodloužení Bližší podmínky a způsob podání přihlášky do výběrového řízení jsou zveřejněny na: www.havirov-city.cz, r... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
investiční referent odboru územního rozvoje Magistrátu města Havířova
Před 73 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
doba určitá 1 rok s možností prodloužení Bližší podmínky a způsob podání přihlášky do výběrového řízení jsou zveřejněny na: www.havirov-city.cz, r... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce