ASISTENT/KA OBCHODU/GRAFICKÉHO STUDIA

Před 377 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Administrativní podpora obchodního zástupce a grafického studia. Zápis poptávek a objednávek do systému. Dbát na časovým harmonogramem pro odevzdaní grafických návrhů klientovi. Tvorba a správa výrobních listů jednotlivých výrobků. Zpracování veškeré dokumentace potřebné k výrobě výrobků. Požadujeme: Vztah ke grafice a estetické cítění. Pečlivost, důslednost a loajalitu. Komunikativnost, systematickou práci a rychlost. Schopnost řešit flexibilně požadavky klientů. Chuť se učit novým věcem. Per... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Asistent/ka prodeje
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zaměstnance do nově otevírající prodejny s motopříslušenstvím. Hlavní náplní vaší práce bude aktivní prodej, komunikace se zákazníkem, práce na PC a starost o chod prodejny. Požadujeme od vás dobrou schopnost komunikace, spolehlivost, pečlivost a dobrou orientace na zákazníka. Znalost, či orientace v motorkářském prostředí výhodou. Nabízíme výhodné mzdové ohodnocení a firemní benefity jak for... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka prodeje
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zaměstnance do nově otevírající prodejny s motopříslušenstvím. Hlavní náplní vaší práce bude aktivní prodej, komunikace se zákazníkem, práce na PC a starost o chod prodejny. Požadujeme od vás dobrou schopnost komunikace, spolehlivost, pečlivost a dobrou orientace na zákazníka. Znalost, či orientace v motorkářském prostředí výhodou. Nabízíme výhodné mzdové ohodnocení a firemní benefity jak formou ... (více v detailu)
Neuvedeno
PODPORA / KONTROLA DISEČINKU
Co budete dělat? Kontrola provozu: - Sledujete, jestli všechno běží podle plánu. - Kontrolujete trasy, časy a zadané úkony - Reportujete data svému nadřízenému - Práce s interním systémem Pomoc dispečerům - Pomáháte dispečerům s kontrolou provedených úkolů / zpětná vazba svému kolegovi - Komunikace s kolegy. - Spolupracujete na zlepšení procesů. Kontrola pravidel a kvality - Kontrolujete, jestli se dodržují bezpečnostní pravidla. - Dbáte na kvalitu prováděných služeb. - Děláte reporty a hodnotíte provoz. Administrativa - Zaznamenáváte provozní události a směny. - Vedení dokumentace a an... (více v detailu)
Prodavač/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Praxe na obdobné pozici, znalost masa a vyučení v oboru prodavač výhodou Zaměstnanecké výhody: zaměstnanecká sleva na firemní pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavbyvedoucí dopravních staveb (m/ž)
Požadujeme: - SŠ/VŠ stavebního zaměření - Znalost pracovních postupů a technické dokumentace - Organizační schopnosti - Zkušenosti s řízením staveb - Samostatnost - Časovou flexibilitu - Zodpovědnost - Spolehlivost - Řidičský průkaz sk. B - Autorizace výhodou Nabízíme: - stravné, o... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Administrativní pracovníci
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Mechanici výrobních strojů
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Společnost Graspo CZ, a.s., specialista na výrobu knih, katalogů, diářů a notesů pro celý svět, nabízí pracovní pozici: Mechanik výrobních strojů . Náplň práce: Provádění mechanických oprav výrobních linek, jednoúčelových strojů a zařízení. Výroba či oprava náhradních dílů pro výrobní stroje. Požadavky: Alespoň zákl... (více v detailu)
Neuvedeno
Marketingový specialista (M/Ž)
Pracovní náplň: navrhování a realizace marketingových a komunikačních plánů; řízení projektů, dodržování rozpočtů a spolupráce s týmem; kreativní přístup k upevňování positioningu značek a budování jejich povědomí; komunikace se zahraničními partnery a dodavateli; tvorba textů pro kampaně, newslettery a obsah; proaktivní sledování trendů a dění v kosmetice. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání v marketingu nebo obchodu; schopnost plánovat a koordinovat projekty; dobrá znalost marketingových principů a práce na PC; aktivní znalost... (více v detailu)
TECHNIK IT (muži, ženy)
TŘ z:7/4/2025 Náplň práce: - nastavování a konfigurace počítačů, tiskáren, čteček, serverů, VPN atd., - administrace serverů - IT a technická podpora pro naše zaměstnance - technická údržba počítačových systémů a jiné výpočetní techniky - spolupráce s externí IT společností. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání technického zaměření - výhodou předchozí zkušenost na obdobné pozici (ne podmínkou) - výhodou znalost... (více v detailu)
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
obsluha bistra a obchůdku KOVOZOO
Před 2 dny - AVIZO_CZ
obsluha provozu bistra (práce na pokladně i v provozu - vedoucí směny), obsluha provozu obchodu se suvenýry a vstupní pokladny do KOVOZOO, přímá komunikace se zákazníky, základní znalost PC, výborné komunikační schopnosti, příjemné vystupování, samostatnost, schopnost řešit problémy, časová flexibilita, pečlivost, aktivní přístup, zodpovědnost, nerovnoměrná pracovn... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce/správkyně GIS (geografický informační systém)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: vzdělání SŠ odborné s maturitou a vyšší, samostatnost, cílevědomost, znalost CAD, znalost MicroStation výhodou POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, projekce liniových staveb ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektanti pozemních staveb
Před 4 dny - AVIZO_CZ
z:31.3.2025 Dokončené studium stavebního zaměření Řidičský průkaz sk.B Znalost práce na PC a v kreslících programech např. AutoCAD, ZWCad apod. Příjemné vystupování, komunikaci, flexibilitu, samostatnost... (více v detailu)
Neuvedeno
JUNIOR OBCHODNÍK S MĚNAMI - FOREX DEALER S POLSKÝM JAZYKEM (HRAZENÉ UBYTOVÁNÍ VE ZLÍNĚ)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
SAB Finance a.s. působí na trhu déle než 19 let a po celou dobu svého působení naplňuje vizi, spočívající v poskytování nejvýhodnějších devizových kurzů. Jsme jedničkou na trhu a dlouhodobě se držíme naší vize poskytovat klientům ty výhodné měnové kurzy. Chcete mít 4 denní pracovní týden? Baví Vás sledovat investice a kurzy měn? Umíte polsky a chcete si dobře vydělat? Co budete dělat jako Forex Dealer: o Kontaktovat stávající polské a české klienty SAB Finance, kteří chtějí být kontaktováni při výhodném kurzu na měnové burze o Sbírat zkušenosti a znalosti na měnové burze o Aktivně komunikovat a pečovat o stávající klienty z Polska a ČR o Sledovat výhodné kurzy o Zpracovávat, sjednávat a kontrolovat obchodní podklady o Spolupracovat s kolegy Co byste měl/a mít: o Umět dobř... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní asistent/ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice Co nabízíme: - PP na dobu neurčitou - pružná pracovní doba - zázemí ve stabilní a perspe... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit dle vašeho požadavku) " pracovní doba je pouze PO... (více v detailu)
Neuvedeno
Manažer týmu
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Manažer týmu Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s vedením týmu a znalost finančních služeb výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - zodpovědnost - umění delegovat - sebevzdělávání v?osobním rozvoji - komunikativnost - znalost MS office Popis práce: - vedení teamu - delegace a organizace práce - školení - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - organizace týmu (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce ... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální referenti
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách-pečovatel/ka NA CENTRU DENNÍCH SLUŽEB
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Vaším úkolem bude: - přímá obslužná péče u seniorů a seniorů s různou formou demence (pomoc při osobní hygieně, pomoc při zajištění stravy, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, zprostředkování kontaktů se společenským prostředím, sociálně-terapeutické činnosti, doprovod na WC, … ) na Centru denních služeb. - práce s dokumentací uživatele. Za odvedenou práci očekávejte: - Nástupní mzdu 28.970,-Kč zvláštní příplatek 2300,-Kč+ osobní ohodnocení po zkušební době. - Práci na plný úvazek. - Dotované stravování. - příspěvek na produkty na stáří nebo poukázky, - Možnost profesního vzdělávání a osobního rozvoje. - Zajímavou a smysluplnou práci v přátelském pracovním prostředí. - Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou ve stabilní organizaci. K výkonu práce potřebujete: - Vlídný a citlivý přístup k seniorům, komunikativnost, kolegialitu a loajalitu. - Alespoň základní nebo střední vzdělání, věk nad 18 let. - Odbornou způsobilost (v souladu s § 116 od... (více v detailu)
Neuvedeno
Mechnizátor / -ka
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Výhodou znalost : - opravování zemědělských strojů - základní znalost práce na PC (Word, Excel) - znalost živočišné i rostlinné výroby ŘP sk. B aT podmínkou, C výhodou Místo výkonu práce - Neb... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ASISTENT/-KA
Před 11 dny - AVIZO_CZ
OBCHODNÍ ASISTENT/-KA - nabízíme zázemí stabilní firmy, na trhu 28 let. Možnost karierního postupu, silná firemní kultura, nadstanadardní benefity - systém propracovaného vzdělávání, možnost doplnit si certifikace u ČNB Nabízíme zaměstnání pro uchazeče se znalostí práce na PC (Excel, Word, Power Point). Orientace v sociálních sítích - FB, Instagram. Práce v administrativě, vedení kan... (více v detailu)
Neuvedeno
Čašník Chef de Rang
Před 33 dny - HYPERINZERCE
Chef de rang ,Sudtirol až do 2800 netto ! Top ponuka, Celoročka Mega luxusný krásny SPA 5 *hotel v Merane, Südtirol, Taliansko • Plat: 2600–2800 € netto (all inclusive, podľa skúseností a jazykových znalostí) nemčina silnejšia B2 • Pracovný čas: 5,5 dňa v týždni 9,5 hodiny denne • Nástup: nástup 25.1.2025 a zmluva do novembra 2025 ! • Zmluva: Len celoročná, resp. do novembra 2025 Pohovor online priamo s manažérkou hotela cez google video ! Hotel overený ! perfektný majitelia ______________ Prečo práve táto pozícia? ✅ Luxusné pracovné prostredie v nádhernom Južnom Tirolsku ✅ Super tím, výborné pracovné podmienky, možnosť profesionálneho rastu ✅ Pevne stanovené pracovné hodiny a voľné dni ✅ 2 týždne dovolenky počas sezóny na načerpanie energie ✅ Delená zmena (ráno/večer) ✅ Ubytovanie 7 minút pešo od hotela – moderné jednolôžkové izby s TV a Wi-Fi zdarma ✅ Bezplatné stravovanie a nápoje 7 dní v týždni ✅ Bezplatné využívanie práčky, sušičky, E-bikov a fitn... (více v detailu)
Neuvedeno
Šéfkuchař/ka
Před 392 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Co by Vás v práci čekalo? - skvělá pracovní doba Po-Pá v čase od 5:30-14.00 hod., víkend patří Vám, ne práci - péče o Váš tým - motivace, vedení, organizace práce a jejich podpora - jako šéf kuchyně přjdete do styku nejen s vařečkou, ale i s počítačem - řízení chodu firemní kuchyně - tvorba menu, kalkulace, příprava pokrmů, zajištění zásobování, inventury - za uvařené jídlo hrdě ponesete zodpovědnost - Vaši práci ocení strávníci i osobně, se svými kolegy budete svá jídla z pozice šéfkuchaře i vydávat - příprava menu a gastronomických akcí klienta - průběžně budete pracovat na zlepšení image firemní restaurace a neustále posouvat celý tým kupředu - plánování a implementace nových konceptů - dodržování technologických a hygienických předpisů je pro nás samozřejmostí Co u nás budete... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referenti bezpečnosti státu
Před 258 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Luštinec Jan Mgr., e-mail: jan.lustinec@mvcr.cz Platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., příloha č. 2. Po zapracování se dále přiznává osobní příplatek. Náplň práce: Kontaktní administrativa související s žádostmi o povolení pobytu cizinců na území České republiky, vedení spisového materiálu a evidencí Předpoklady: - podmínkou občanství ČR - pečlivost, důslednost - znalost práce na PC (práce v informačních systémech, internet) - trestní a morální bezúhonnost - ochota učit se novým věcem - odolnost vůči stresu - znalost cizího jazyka a pobytové problematiky není podmínkou, vhodné i pro absolventy - respektování fire... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce