Referent/referentka pro financování sociálních služeb oddělení financování sociálních služeb na odboru sociálních věcí

Před 323 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: administrace dotace z rozpočtu Olomouckého kraje určená na poskytování sociálních služeb, poskytování konzultace při podávání žádostí o poskytnutí dotace, hodnocení žádostí o dotaci předkládaných poskytovateli sociálních služeb, výpočet dotace jednotlivým sociálním službám, administrace smluv a jejich zveřejňování, vyplácení finančních prostředků, finanční vypořádání dotace. Požadavky: -dosažené vzdělání VOŠ, VŠ -obor vzdělání - ekonomika výhodou -znalosti oboru - zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o sociálních službách, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření ÚSC a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelská znalost PC (MS Office), ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou prác... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

STRÁŽNÝ VĚZEŇSKÉ STRÁŽE (služební hodnost vrchní referent, hodnostní označení strážmistr)
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Zákonné a další požadavky: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou - zdravotní, osobností a fyzickou způsobilost k výkonu služby - trestní bezúhonnost. Nabízíme: - tarifní třída 2. (od 33.470,- Kč) - náborový příspěvek 150.000,- Kč - zvýhodněné stravování (zajištěno ve vazební věznici) - 30 dnů dovolené - využití posilovny zdarma - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb Místo služebního působiště: Vazební věznice Liberec Předpokládaný termín nástupu na služební místo: dle domluvy Termín doručení písemné přihlášky k výběrovému řízení: 31. 07. 2025 Náležitosti písemné přihlášky: - strukturovaný životopis, - písemná žádost občana o přijetí do služebního poměru k bezpečnostnímu sboru, - fotokopie dokladů o dosaženém vzdělání, - souhlas se soustřeďováním osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., ve znění pozděj... (více v detailu)
Neuvedeno
Rada v oddělení aktualizace a dokumentace katastru nemovitostí Katastrálního pracoviště Chomutov
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Pro přihlášení do výběrového řízení je nutné postupovat dle podmínek v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení. Odkaz: ČÚZK - Volná místa (cuzk.cz) https://cuzk.gov.cz/VolnaMista.aspx . Zaměstnanecké výhody: - 5 týdn... (více v detailu)
Neuvedeno
Kuchař/kuchařka v menze CPTO
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: vaření denního menu a výdej pokrmů pro studenty, zaměstnance a návštěvníky menzy vedení personálu v menze příprava jídelních lístků dodržování hygienických a bezpečnostních standardů Požadavky: vyučení v oboru kuchař je podmínkou praxe na obdobné pozici je výhodou týmová spolupráce zodpovědný přístup a spolehlivost schopnost pracovat v rychlém provozu časová flexibilita trestní bezúhonnost Místo výkonu: Menza CPTO, Pasteurova 5, 400 01 Ústí nad Labem - město Informace o výběrovém řízení a kritériích výběru: Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením dodaných materiálů, které musí být součástí zaslané přihlášky a případně v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. O výsledku budou všichni uchazeči informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení VŘ. Uchazeč/ka přiloží k písemné přihlášce: - stručný profesní životopis - doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání Bližší informace: http:/... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení investic a správy nemovitého majetku Krajského úřadu Libereckého
Před 1 dny - AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (33 280 - 37 170 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 12. června 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liber... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH - pečovatel/ka
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • ukončené základní vzdělání • absolvovaný kurz pracovníka v sociálních službách výhodou • zodpovědnost, spolehlivost, loajalita, vstřícné a trpělivé chování, samostatnost, flexibilita • schopnost práce v týmu • trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost • praxe v oboru výhodou • očkování proti hepatitidě B Nabízíme: • pracovní poměr na dobu určitou do 31.12.2025, s nástupem od 01.06.2025, zkušební doba 3 měsíce • poté možnost prodloužení pracovního poměru • základní plat 24 670 Kč/měsíc (5. platová třída, 7. platový stupeň dle přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) • zvláštní příplatek 2.000,- Kč (dle § 8 nařízení vlády č. 341/2017 Sb.) • po u... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce daně - kontrola
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 13. 6. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj. Náplň práce: provádění daňových kontrol a dalších kontrolních postupů v oblasti daně z přidané hodnoty. Komunikace s daňovými subjekty, provádění místních šetře... (více v detailu)
Neuvedeno
HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA Požadavky " občanství České republiky, " minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru, " trestní bezúhonnost, " zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost, " řidičský průkaz skupiny C výhodou, " věk 21 let " vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti " provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech, " řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech, " kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, " údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, " výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby, " provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme " zajímavou práci v profesionálním hasičském ... (více v detailu)
Neuvedeno
220696 - Oddělení sekretariátu a provozního zabezpečení
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Jedná se zejména o tyto činnosti: - Zajišťuje správu informačních a komunikačních systémů, metodické usměrňování uživatelů, zajišťuje podporu uživatelům, definuje jejich požadavky a problémy a navrhuje jejich řešení se všemi účastníky správy systému, například se správou operačních systémů databází, síťového prostředí, bezpečnostních technologií, případně s dodavateli. - Zajišťuje provoz lokálních zařízení výpočetní techniky zaměstnanců zařazených v sekci územní pracoviště finančního úřadu, a to v souladu s pokyny příslušného útvaru IT. - Zajišťuje přidělování přístupových práv IS v rozsahu stanoveném interním aktem řízení a metodikou příslušného útvaru GFŘ - Provádí zajištění autoprovozu, kontroly stavu a dodržování předpisů BOZP a PO, vede evidenci majetku, který územní pracoviště užívá, provádí fyzickou inventarizaci tohoto majetku. Na služebním... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce v sociálních službách
Před 2 dny - AVIZO_CZ
PRACOVIŠTĚ Koryčany - Náplň práce: pečovatelské úkony v přímé péči o uživatele, individuální plánování s uživateli služby - Vzdělání: min. základní vzdělání, kurz pracovníka v sociálních službách vítán, znalost práce na PC (práce s IS Cygnus 2 výhodou) - doba určitá 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou - Benefity: osobní ohodnocení, dotované stravování příspěvek na penzijní pojištění, dodatková dovolená, z... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitel/učitelka odborných předmětů pro obory Praktická sestra a Ošetřovatel
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující informace Požadované vzdělání: VŠ vzdělání v oboru ošetřovatelství doplňující pedagogické vzdělání (lze doplnit do tří let) Účastí na výběrovém řízení nevzniká uchazeči právo na to, aby ho vyhlašovatel výběrového řízení zaměstnal. Vyhlašovatel nemá povinnost nepřijatým uchazečům sdělovat důvody, proč s nimi pracovní poměr neuzavřel. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zr... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice stavebního úřadu Městského úřadu Sokolov
Před 1 dny - AVIZO_CZ
DRUH PRÁCE: - Povolování záměrů dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a další činnosti s tím související. - Ve správním řízení projednává přestupky proti stavebnímu zákonu. PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH) - Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, - dosáhla věku 18 let, - je způsobilá k právním úkonům, - je bezúhonná, ovládá jednací jazyk. - Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu. CO POŽADUJEME: - Ukončené vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležející do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, popř. vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví (podle § 30a, zákona č. 283/2021 Sb., stavební zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Rada/ odborný rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa m/ž
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada – vedoucí Oddělení poradenství a trhu práce Kontaktního pracoviště Česká Lípa Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, v němž je služební místo zařazeno, se služebním působištěm v České Lípě, ID 10002899. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby Nepojistné sociální dávkové systémy Zaměstnanost Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zpracovávání celostátních analýz a prognóz vývoje, vypracovávání metodických postupů a opatření a sjednocování postupů úřadu práce v jednotlivých oblastech státní politiky zaměstnanosti (zprostředkování zaměstnání, evidence a podpory v nezaměstnanosti, poradenství, kontrolně právní, aktivní politika zaměstnanosti, trh práce... (více v detailu)
Neuvedeno
*Analytik informačních a komunikačních systémů (m/ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
26.680-38.570 (11.platová třída); Upřesňující informace: Zveřejněny na www.khsjih.cz, kariéra Formulář pro přihlášení do výběrového řízení je na webových stránkách. Termín pro doručení přihlášek je do 16.6.2025. 25 dn... (více v detailu)
Neuvedeno
Kartograf (Ž/M)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo bude obsazeno na základě vícekolového výběrového řízení. Přihlášku do výběru se strukturovaným životopisem zasílejte na e-mail michal.kral@mo.gov.cz. Požadujeme: - úplné střední odborné vzdělání s maturitou - trestní bezúhonnost. Výhodou je: - praxe s tvorbou digitálních datových bází informačních systémů o území - znalost práce s geografickými informačními systémy - ArcGIS - znalost produkce GeoSI AČ... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodej sociálního zařízení pro 30 osob, v části obce Řasnice
Před 3 dny - Jihočeský kraj - BAZOS
Nabízíme k prodeji fungující ubytovací objekt, který je v současnosti využíván jako dům pro seniory, v části obce Řasnice – Strážný, okres Prachatice. Tato investiční příležitost zahrnuje přízemní cihlovou budovu ve velmi dobrém stavu se třemi podlažími, zastavěnou plochou 881 m² a užitnou plochou 3261 m². Velkou výhodou této nemovitosti je možnost využití státní dotace na modernizaci či přizpůsobení objektu pro sociální služby. To umožňuje novému majiteli přizpůsobit provoz dle aktuálních potřeb a přitom snížit náklady na úpravy. Díky své výhodné poloze a zaveden... (více v detailu)
Jihočeský kraj
39 000 000
 Kč
Marketing a PR manažer/ka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadavky pro výkon práce: - vysokoškolské vzdělání v oboru marketingu, médií či ekonomie výhodou - zkušenosti s vedením veřejných profilů organizací na sociálních sítích minimálně 3 roky - zkušenosti s prací v redakčních systémech webových stránek výhodou - uživatelská znalost práce na PC (Office365), uživatelská znalost práce s grafickým programem (např. Canva apod.), zkušenosti s výrobou propagačních videí (reels, shorts atd.) - samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost - znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni výhodou - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) podmínkou - trestní a morální bezúhonnost Pracovní náplň: - komplexní zajišťování informačních, publicistických a tiskových vztahů k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům (tiskový/á mluvčí) - zajišťování všech způsobů a forem propagace organizace - navrhování, zajišťování a organizace propagačních akcí - koordinace propagace s ostatními úseky organizace - péče o naše profi... (více v detailu)
Neuvedeno
NÁMĚSTEK/NÁMĚSTKYNĚ OŠETŘOVATELSKÉ PÉČE
Před 4 dny - AVIZO_CZ
C04 z:23/5/2025 Náplň práce - spolupracuje s ředitelem odborného léčebného ústavu, jeho náměstky a primářem - odpovídá za zajišťování řádné ošetřovatelské péče - podílí se na koncepčním řešení rozvoje ošetřovatelského procesu - odpovídá za tvorbu ošetřovatelské dokumentace a ošetřovatelských standardů a jejich realizaci v praxi - provádí kontrolní činnost a audity ošetřovatelské péče - odpovídá za tvorbu návrhu optimalizace počtu a kvalifikace NLZP - metodicky řídí NLZP a podporuje vzdělávání NLZP. Požadujeme - vysokoškolské vzdělání v oboru ošetřovatelství popř. jiného zdravotnického zaměření - praxe ve vedoucí pozici minimálně 5 let podmínkou - znalost legislativy ve zdravotnictví - dobré ko... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka správy dotací a financování oddělení právního a ekonomického odboru kancelář hej
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKH - doba určitá - Úřední deska pracovní poměr od: 0... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA ODBORU VÝSTAVBY A REGIONÁLNÍHO ROZVOJE Městského úřadu Nové Město nad Metují
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: leden 2026 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 35.770 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: vykonávání působnosti činnosti obecního stavebního úřadu podle zákona č. 283/ 2021 Sb. zejména řízení o povolení záměru, zrychlené řízení, povolení změny využití území, dělení nebo scelování pozemků, stanovení ochranného pásma, rámcového povolení, změny záměru před dokončením, řízení o výjimce z požadavků na výstavbu, kolaudačního řízení, předčasného užívání, zkušebního provozu, změn v užívání stavby, řízení o povolení odstranění stavby, dodatečného povolení, mimořádných postupů (mimořádné opatření a obnova), vydávání předběžných informací a vyjádření, provádění kontrol ve věcech stavebního řádu, opatření k nápravě, opatření na sousedním pozemku nebo stavbě, provádění vyvlastňovacích řízení, výměře a výběru správních poplatků, projednávání přestupků v ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - vztahy s veřejností MěÚ Nové Město nad Metují
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: září 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: tvorba koncepce komunikační strategie města a její naplňování; budování vztahů s veřejností a médii; příprava tiskových zpráv a servisu pro média; výkon pozice tiskového mluvčího; úzká spolupráce s vedením města a dalšími subjekty; vlastní fotografická a audio/video činnost pro prezentaci města. Co od Vás očekáváme: prokazatelné zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků; strategické myšlení; umění kultivovaného písemného i ústního projevu a dobrou schopnost formulování rozličných témat; zkušenost s grafickými programy a fotografováním výhodou; publikace vlastních článků v časopisech výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, ... (více v detailu)
Neuvedeno
zahradní architekt/ka v Metodickém centru
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce Kroměříž - Náplň práce: provádění odborných průzkumů historických zahrad a parků, poradenská činnost v oblasti péče o památky zahradního umění, zpracování podkladů pro odborné publikace, metodické i propagační materiály NPÚ pro oblast péče o památky zahradního umění, organizace i fyzické provádění výzkumu na poli péče o památky zahradního umění, příprava podkladů pro webovou prezentaci MCZK, provádění odborných rešerší k tématu péče o památky zahradního umění - Požadavky: vysokoškolské vzdělání Zahradní a krajinářská architektura, obor Zahradní a krajinářské realizace, Zahradnictví a příbuzné obory, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič, flexibilita, samostatnost, zodpovědnost, schopnost zvládat zátěžové situace, dobré komunikační dovednosti. - Výhodou: aktivní znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem, praxe v oboru zahradní a krajinářské tvorby, znalost zákona o státní památkové péči - 0,5 pracovní úvazek na dobu jednoho roku ... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK/PRACOVNICE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH (CHRÁNĚNÉ BYDLENÍ)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Přijmeme PRACOVNÍKA / PRACOVNICI V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH pro chráněné bydlení Daneta. Nástup možný v průběhu srpna 2025. Požadavky: Min. SOU / SŠ vzdělání v sociálním oboru nebo akreditovaný kvalifikační kurz pro pracovníky v soc. službách, dále požadujeme vstřícný vztah k cílové skupině uživatelů služby (osoby s mentálním a kombinovaným postižením), trestní bezúhonnost, schopnost práce v týmu, spolehlivost, samostatnost, flexibilitu. Nabízíme stabilní pracovní prostředí, rodinnou atmosféru pracovního týmu... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent odboru investic a správy majetku (M/Ž)
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Platové zařazení: plat. třída 10 dle nař. vlády č.341/2017Sb.-příloha č.1(až 35.770 Kč podle délky započit. praxe+osob. přípl., benefitní program-stravenky v hodnotě 110 Kč, příspěvek až 4000 Kč ročně na kulturu, zdraví, sport či dovolenou, přísp. na penzijní připojištění a další) Druh práce:Koordinace investičních projektů v oblasti správy budov a městského majetku; spolupráce s projektanty, dodavateli; kontrola realizace stavebních akcí-kvalita, termíny, rozpočet; vyhledávání příležitostí, jak vylepšit budovy, parky či technickou infrastrukturu; spoluvytváření strategií pro rozvoj městského prostředí Předpoklady pro vznik pracovního poměru:občan České republiky, občan jiného čl.státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evr.hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk, trestní bezúhonnost,plná svéprávnost, splňuje další předpoklady pro výkon správních č... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovníci
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Uchazeči zašlou motivační dopis a životopis na e-mail milada.karhanova@svetlokadanzs.cz - do předmětu uvedou "Uchazeč SP Klub Molo". Následně budou pozváni na přijímací pohovor. Požadovaný minimální stupeň vzdělání: alespoň jedno u uvedených - vyšší odborné - bakalářské - magisterské - doktorské (Ph.D. apod) Vhodné i pro absolventy. Upřesňující informace: - splněné kvalifikační požadavky na pozici sociální pracovník dle zákona 108... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný rada v oddělení právním a kontrolním
Před 8 dny - AVIZO_CZ
e-mail: e-podatelna@khsstc.cz - podílí se na přípravě koncepčních a metodických materiálů včetně standardizace kontrolních postupů, - účastní se v odůvodněných případech výkonu SZD a jiných úředních úkonů na místě, - je oprávněnou úřední osobou ve správních řízeních vedených z moci úřední na základě kontrolních zjištění z výkonu státního zdravotního dozoru, zejm. o přestupcích; připravuje návrhy rozhodnutí a jiných procesních úkonů, - podílí se na prošetřování stížností dle § 175 správního řádu a vyřizování podnětů k zahájení správního řízení, - podílí se na sjednávání smluvních závazkových vztahů souvisejících s provozem služebního úřadu (smlouvy o dílo, kupní smlouvy apod.), kontroluje jejich soulad s právními předpisy (občanský zákoník, zákon o majetku státu apod.), zajišťuje jejich interní registraci, - podílí se na evidenci, event. i vyřizování žádostí o poskytnutí informací podle zákona č.106/1999 Sb., - vyřizuje ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce