referent/ka státní památkové péče - odboru rozvoje

Před 302 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadavky: - vzdělání VOŠ nebo VŠ v některém z oborů: pozemní stavitelství, architektura, dějiny umění, historie, případně obdobné (vhodné obory), - bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů bez záznamu), zdravotní způsobilost, - základní orientaci v právních předpisech (správní řád, zákon o státní památkové péči, zákon o obcích, - praktické zkušenosti z oblasti památkové péče, vztah k historii a architektuře výhodou, - zvláštní odborná způsobilost vítána, - komunikační dovednosti, úroveň vystupování a jednání s lidmi, důslednost, kvalifikované a včasné plnění úkolů, flexibilita, - digitální kompetence, řidičské oprávnění sk. B vítáno, - schopnost a ochota dále se vzdělávat. Informace o pracovním místě: - druhem práce je zajišťování výkonu státní správy na úseku státní památkové péče včetně specializovaných agend péče o kulturní památky, posuzování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace z hlediska památkové péče; koordinace správy památek včetně samostatného zajišťová... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

ZOZ z památkové péče - vypracované otázky + podklady
Před 4 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Prodám vypracované otázky z roku 2024 na ZOZ z památkové péče + podklady.
Středočeský kraj
600
 Kč
Vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku
Před 4 dny - AVIZO_CZ
z:7.2.2025 https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ Druh práce: vedoucí odboru místního hospodářství a údržby majetku Odbor městského úřadu: odbor místního hospodářství a údržby majetku Počet obsazovaných míst: 1 Pracovní poměr: na dobu neurčitou Předpokládaný nástup: po ukončení výběrového řízení dle dohody s vybraným uchazečem Místo výkonu práce: město Studénka, Městský úřad Studénka Zařazení: vedoucí úředník - požadavek na absolvování vzdělávání vedoucích úředníků do 2 let ode dne zahájení výkonu funkce vedoucího úředníka. Platové zařazení: 11. platová třída (platový tarif od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, příplatek za vedení a možnost přiznání osobního příplatku a pravidelných mimořádných odměn v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Charakteristika vykoná... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení přípravy a realizace investic
Před 4 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Investiční referent/ka - Vykonávaná agenda: příprava a realizace jednotlivých investičních akcí, shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovování optimálních způsobů realizace, zpracování návrhů investičních plánů, příprava veřejných zakázek investičních akcí po věcné stránce, příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení a realizaci stavby, vedení výrobních výborů projektových dokumentací, prověřování a zajišťování úplnosti projektové dokumentace, příprava podkladů a dokumentů pro rozhodování orgánů města, spolupráce při uzavírání a provádění změn smluv s dodavateli své svěřené akce - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky pro vznik pracovního poměru: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, nejlépe technického směru, znalost příslušné legislativy, zejména: zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon,... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebního úřadu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent/referentka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11 Požadujeme: • vzdělání prioritně: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo c) vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo d) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví, e) minimálně však střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví; • dále: řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič, dobré komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Programmer
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Saskia Žáková 226 200 739 saskia.zakova@scssoft.com Co tě u nás čeká: analýza požadavků a návrh softwarového řešení; tvorba zdrojového kódu; tvorba uživatelské a technické dokumentace; integrace a testování zdrojového kódu, úpravy a opravy zdrojového kódu dle požadavků; poskytování konzultací; tvorba specializovaných softwarových nástrojů a služeb dle požadavků; údržba softwarových řešení a služeb. Co očekáváme my od tebe: výborné znalosti C++; znalost běžných vývojářských... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/ka zákaznické péče
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem Pro naši centrálu v Brně hledáme šikovného specialistu zákaznické péče Co ti můžeme nabídnout: o zajímavou práci na infolince, aniž by jsi musel/a někomu něco prodávat o nástupní plat 30.000,-Kč o příjemné pracovní prostředí v Brně - Králově Poli v nové klimatizované budově o sympatické kolegy a fajn šéfa, který Tě vše naučí o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a neomezený zaměstnanecký tarif s 3 GB internetem zcela zdarma o pracovní dobu od pondělí do pátku od 8 do 17 hod nebo od 7 do 16 hod o dobrou kávu na pracovišti zdarma o možnost nástupu ihned Co bude náplní tvojí práce o telefonní a emailová komunikace s našimi zákazníky o řešení požadavků zákazníků na e-shopu a servis o pomoc zákazníkům s případnými reklamacemi o podávání informací o našich produktech o spolupráce ... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru investic a údržby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti - specialisté dávek hmotné nouze
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o státní službě"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo referent - specialista dávek hmotné nouze v Oddělení NSD II. Odboru Kontaktního pracoviště v Chomutově Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Chomutově, ID 11010247. Údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://mv.gov.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3-2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text-platne-od-1-1-2025.aspx. Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi. Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze. Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi. V... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 24.790,-Kč do 35.770,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, příspěvek n... (více v detailu)
Neuvedeno
Ředitel odboru řízení staveb Agentury hospodaření s nemovitým majetkem
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - vysokoškolské magisterské vzdělání (stavební či technický obor výhodou); - min. 5 let odborné praxe, včetně zkušenosti s vedením pracovního týmu; - samostatnost, pečlivost, spolehlivost; - znalost stavebního zákona a zákona o zadávání veřejných zakázek; - znalost zákona o registru smluv; - trestní bezúhonnost (získání bezpečnostní prověrky NBÚ - "Tajné"); - zdravotní způsobilost; - schopnost rychlého a věcného rozhodování; - flexibilita, odolnost vůči stresu, ochota sebevzdělávání; - řidičské oprávnění sk. "B" výhodou. Nástup možný dle dohody. Nabídky se strukturovaným životopisem, motivačním dopisem a koncepcí řízení odboru zasílejte do 28. 2. 2025 na: email: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz nebo na adresu: Agentura hospodaření s nemovitým ma... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru stavební úřad Městského úřadu Fulnek
Před 6 dny - AVIZO_CZ
z:5.2.2025 http://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=21782 Zaměstnanecké výhody: Služební telefon, stravenky, školení a vzdělávání, vitamíny, sociální fond, vzdělávání. Kontaktní osoba: ng. René... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent v Oddělení kontrolním I (SM č. 280294)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Chrudim Služba zahrnuje: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, tj. vyhledávací činnosti včetně místního šetření, postupu k odstranění pochybností a daňové kontroly se zaměřením na daň z přidané hodnoty a daň z příjmů, - vypracování stanovisek a rozhodnutí. 9. PT: dle dosažené praxe od 30 232 Kč (včetně os. příplatku po zapracován... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič sk. C - rozvoz zboží
Před 4 dny - AVIZO_CZ
ZVOSKA s.r.o. nabízí volné pracovní pozice v oboru dopravy na pozici řidič sk. C - rozvoz potravin. Místo výkonu práce: Červený dvůr 918/7, Krnov Co bude vaší náplní práce: Rozvoz potravin do maloobchodů a restaurací. Kontrola a manipulace naloženého zboží a správné vyložení u zákazníků. Komunikace se zákazníky při vykládkách rozváženého zboží. Administrativa rozvozových dokladů a příjmu finanční hotovosti a stravenek za zboží. Odpovědnost za svěřené vozidlo. Proškolení a zaučení je samozřejmostí. Požadujeme: Řidičský průkaz sk. C a profesní průkaz, digitální kartu d... (více v detailu)
Neuvedeno
Speciální pedagog - etoped
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o práci speciálního pedagoga s dětmi umístěnými do diagnostického ústavu na základě předběžného opatření, ústavní výchovy a ochranné výchovy. Speciální pedagog je s dětmi v každodenním kontaktu. Etoped spolupracuje s ostatními odbornými pracovníků při příjmu a propouštění dětí, působí v zařízení jako podpora dětí v krizových situacích, pracuje s projevy závislosti u dětí, provádí intervence ve vzdělávacím procesu, připravuje skupinové a komunitní aktivity a také zajišťuje doprovázení dětí při řešení každodenních povinností. Dále komunikuje se zákonnými zástupci dětí, policií, OSPODy, soudy, dalšími osobami a institucemi participujícími na péči o děti. Úzce spolupracuje s vychovateli, psychology, učiteli a sociálními pracovnicemi. Podílí se na metodické, poradenské a intervenční péči o umístěné děti. Nástup možný od 1.3.2025, pracovní úvazek je 1,0. Pracovní zařazení... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Seřizovač/ka výrobních automatizovaných linek
Před 4 dny - AVIZO_CZ
TNS SERVIS s.r.o. ve Slušovicích přijme zkušeného TECHNIKA nebo ABSOLVENTA učebního/maturitního oboru! PŘEDPOKLADEM je technické vzdělání a zájem o profesní seberealizaci v technice u automatizovaných výrobních linek. PRACOVNÍ NÁPLŇ ... co budeš dělat Diagnostika, prevence a odstraňování závad na výrobních zařízeních. Seřizování a nastavování parametrů na výrobních zařízeních. Péče o pracovní přípravky a jednoúčelové stroje. Spolupráce na zlepšování jednotlivých strojů a zařízení. NABÍZÍME ... co u nás získáš Profesní seberealizaci u české společnosti s působností již 30 let na trhu. Odpovídající motivující finanční ohodnocení dle schopností, zkušeností a příp. praxe. Profesní seberealizaci u české společnosti s 30 letou ... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ/Á ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení rozvojových koncepcí odbor regionálního rozvoje a evropských pro
Před 8 dny - AVIZO_CZ
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA (33 280 - 38 570 Kč) MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 19. února 2025 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky jsou uveřejněny na Úřední desce Krajského úřadu Liber... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/ka úseku ŽP a správy majetku města
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Kumulovaná funkce referent/ka úseku ŽP a správy majetku města (samospráva). Schopnost účinně, aktivně a věcně jednat a komunikovat s občany města. Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na webových stránkách města, odkaz: https://www.mu-lostice.cz/mesto/vyberova-a-nabidkova-rizeni/ Přihlášku doručte v termínu do 24.02.2... (více v detailu)
Neuvedeno
referent oddělení Hospodaření s majetkem
Před 6 dny - AVIZO_CZ
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Neuvedeno
Fyzioterapeut/ka
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Savoy Spa & Medical Hotel, Ruská 427, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h (možnost individuální domluvy). Náplň práce: hotel nabízí svým hostům komplexní léčebné služby s využitím výhradně místních přírodních léčivých zdrojů; poskytování zdravotní péče klientům v oboru fyzioterapie za účelem obnovy a udržení zdraví klienta, stanovení fyzioterapeutických diagnóz, využívání fyzioterapeutických metod cvičením a provedením rehabilitačních procedur, komunikace s klienty, spolupráce s ostatními členy zdravotnického... (více v detailu)
Neuvedeno
Zahradník/ce, technický pracovník/ce
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný ihned nebo dle dohody. NÁPLŇ PRÁCE: - Zajišťuje funkční a provozní stav všech travnatých, keřových, stromových a jiných zelených ploch ve všech objektech muzea - Seče, pleje, hnojí, zalévá a provádí všechny požadované zásahy pro správný vegetační vývoj zeleně - Zajišťuje funkčnost a provozuschopnost používané techniky, nářadí a vybavení - Provádí nákup a užívá hnojiva, sadbu a další podpůrné chemické i nechemické materiály nutné k údržbě zelených ploch - Koordinuje pěstební opatření podle požadavků a plánů akcí muzea, spolupracuje na kultivačních plánech zeleně - Udržuje a spravuje rostliny v objektech muzea POŽADUJEME: - Vyučení v oboru zahradnictví výhodou - Praxe s údržbou zeleně a znalost zahradní techniky výhodou - Řidi... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ ŠKOLNÍ JÍDELNY
Před 10 dny - AVIZO_CZ
KO: Zeman Dalibor Mgr., tel.: 555 557 076 - volejte v pracovní dny 8:00 - 14:00 hod. Osobní schůzka možná v pracovní dny v době od 8 do 12 hod. v ZŠS, Otická 223, kancelář ředitele 1. poschodí. Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo doručte osobně do 28.2.2024 do 12.00 hod. na adresu: Zařízení školního stravování Opava, příspěvková organizace, Otická 23/2678, 746 01 Opava. Přihlášku doručte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Vložte do obálky s nadpisem " Neotvírat" - výběrové řízení - účetní Pokud Vaše přihláška nebude úplná, nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o obsazované funkční místo. Zařízení školního stravování Opava, příspěvková organizace se sídlem Otická 23/2678 v Opavě vyhlašuje výběrové řízení na pozici účetní školní jídelny - Englišova 82. Předpoklady pro výkon pozice účetní školní jídelny: - vzdělání - minimálně střední hotelová škola, střední ekonomická škola + kurz účetnictví, střední ekonomická škola - obor společné stravování, - obča... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce