Referent/ka Odboru cestovního ruchu, školství a kultury - Informační centrum

Před 174 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Pracovní pozice referent Odboru cestovního ruchu, školství a kultury je zařazena v Informačním centru jako pracovník vztahů k veřejnosti a pokladník, který se podílí na zajištění provozu Informačního centra, poskytuje specializované odborné informace a konzultace návštěvníkům města Kutná Hora, zajišťuje prodej upomínkových předmětů a vstupenek. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - řidičské oprávnění pro skupinu "B" - aktivní řidi... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA PRODEJE
Před 3 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 3 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno
Programátor/ka - Frontend developer
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Co bude tvou náplní práce: " Vývoj a údržba front-end částí našich aplikací s využitím ReactJS a moderních přístupů k vývoji. " Psaní čistého, efektivního a dobře testovatelného kódu v ES6+. " Spolupráce s designéry na implementaci uživatelsky příjemných a atraktivních rozhraní s využitím MaterialUI. " Psaní unit testů v Jest pro zajištění kvality a stability kódu. " Využívání Webpacku pro optimalizaci a bundling aplikací. " Spolupráce s back-end developery na integraci front-end řešení. " Verzování kódu v GIT (GitHub). " Používání CSSinJS pro stylování komponent. " Samostatné sledování a vykazování odpracovaných hodin prostřednictvím timesheetu. Koho hledáme Co od tebe očekáváme: " Silnou znalost JavaScriptu (ES6+) a moderních principů front-end vývoje. " Zkušenosti s ReactJS a jeho ekosystémem. " Znalost GIT a GitHub. " Zkušenosti s CSS a CSSinJS. " Zodpovědný přístup k práci a schopnost efektivně a samostatně řešit problémy. " Schopnost učit se nové technologie a přistupovat k vývoj... (více v detailu)
Neuvedeno
projektový/á manažer/ka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní cestmistr Bruntál
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Správní cestmistr Bruntál s pravidelným pracovištěm Zahradní 1949/19, 792 01 Bruntál Zodpovědnost za: - výkon majetkové správy silnic včetně součástí a příslušenství - vedení pasportu silnic včetně součástí a příslušenství - provádění prohlídek silnic dle zákona - technický dozor údržby a oprav na silniční síti Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, stavební směr výhodou - znalost výkresové dokumentace - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení vozidel - uživatelskou znalost práce na PC Nabízíme: - pravidelné pracoviště na výše uvedené adrese - platové ohodnocení - třída T 9 dle NV č. 341/2017 Sb. - po zapracování plat cca 40 - 45 tis. Kč - 5 týdnů dovolené - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspě... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 174 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 354 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 227 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
výběrové řízení na vznik pracovního poměru úředníka zařazeného do Městského úřadu Vrchlabí na druh práce: REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍHO A ZDRAVOTNÍHO – AGENDA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ s možností postupu do funkce vedoucího oddělení Místo výkonu práce: Vrchlabí Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: 11. platová třída Předpokládaný nástup dle dohody Nabízíme: - náborový příspěvek až do výše Kč 50.000,- Kč - pro perspektivního zaměstn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka OTK
Před 200 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Národní č.p. 2367 407 47 Varnsdorf 1 Nástup možný ihned. Smlouva nejdříve na dobu určitou, s možností prodloužení. Požadavky: - odpovědnost, samostatnost - organizační schopnosti - manuální a fyz... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 355 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Nákupčí zemědělských komodit
Před 311 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Nákupčí zemědělských komodit Společnost Oilseed s.r.o. je jedna z největších obchodních firem zabývající se obchodem s ořechy, suchými plody a semeny v České Republice s vlastní produkcí. Zabýváme se mezinárodním velkoobchodním prodejem potravinářských a zemědělských komodit. Mezi hlavní produkty patří mák, pistácie, piniové ořechy, sušené meruňky atd. Výkon práce na centrále v Praze nebo ve zpracovatelském závodě (okres Nymburk) příp. Home Office. Náplň práce : o Telefonická a osobní komunikace při udržování vztahů se stávajícími obchodními partnery (zemědělci a farmy) o Vyhledávání a kontaktování nových zemědělců a farem (oblast Čechy) o Komunikace s agronomy, sběr informací pro následné výstupy tykající se uzavíraní dlouhodobých kontraktů (futures) o Zabezpečení nákupního plánu máku, uzavírání běžných i dlouhodobých kontraktů o Vyjednává... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Před 712 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Koho hledáme? nadšence do techniky s ochotou učit se novým věcem a rozvíjet své dovednosti Aktivní pokročilá znalost angličtiny je pro tuto praci potrebna Aktivní znalost Francouzštiny/ italštiny/ němčiny/ holandštiny nebo španělštiny je výhodou silná schopnost řešení problémů a efektivní komunikace se zákazníky v oblasti od... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 407 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Obsluha vinotéky
Před 340 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Horská Kristýna, tel.: 702 127 991, e-mail: kristyna.horska@vinohruska.cz Rodinné vinařství VÍNO HRUŠKA s.r.o., které se zabývá vlastní výrobou a prodejem vín po celé České republice již 15 let, hledá do naší moderní krásné vinotéky a prodejny dárkového zboží obsluhu vinotéky s možností profesního růstu. Pracovní náplní je aktivní prodej zboží ve vinotéce, komunikace a poskytnutí informací zákazníkovi o víně a ostatních produktech, práce na pokladním systému, mani... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 355 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 158 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 344 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 400 dny - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 211 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 188 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Strážník Městské policie Stochov
Před 315 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Obecné podmínky pro přijetí (v souladu se zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii): - min. věk 18 let - bezúhonnost, spolehlivost - minimálně střední vzdělání s maturitou - fyzická a psychická způsobilost pro výkon funkce - občan ČR - bydliště Stochov a okolí výhodou - velmi dobrý zdravotní stav - řidičský průkaz skupiny „B“ - výhodou zkouška odborné způsobilosti - uživatelská znalost práce na PC - časová flexibilita Nabízíme: - příplatek na stravné - příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění - příspěvek na dovolenou - indispoziční volno - možnost studia při zaměstnání - platové podmínky dle stávajících příslušných platových předpisů (Nařízení vlády č. 603/2020 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) - Možnost získání nájemního městského bytu - nástup d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Kuchař/ka
Před 409 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, 3 měsíce zkušební doba Obecně - místo výkonu: ÚO Mělník, Bezručova 2796, 276 01 Mělník - pracovní poměr na dobu určitou, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužit pracovní poměr na dobu neurčitou Náplň práce - příprava a výroba cca 300 - 500 porcí jídel denně - dva druhy obědů, jeden druh polévky - většina porcí se vakuově balí k rozvozu na několik odběrných míst v rámci Krajského ředitelství policie Středočeského kraje - dodržování platných hygienických předpisů a norem včetně systému HCCP Požadujeme - střední odborné vzdělání s výučním listem - základní znalosti práce na PC - vstřícnost k dalšímu sebevzdělávání - bezúhonnost (doložena výpisem z rejstříku trestů) Výhodou - praxe v oboru - vstřícnost, spolehlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti Další informace - pevná pracovní doba pondělí až pátek 05:00 - 13:30 hod... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 227 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
strážník městské policie
Před 385 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Formáček Jaroslav, tel.: 604256012, e-mail: formacek@bozidar.eu Prac. doba: 8:00 - 17.00 h. Praxe strážníka obecní policie nebo státního policisty Schopnost zvládat zátěžové situace, dobré komunikační schopn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce