vrchní referent/referentka, rada/radová v Oddělení kontrolním III.

PlaceholderNo Image
Před 23 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
rada/radová v oddělení vymáhacím
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
rada/radová v oddělení vymáhacím
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnisprava.cz)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Daňový referent
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 27. 9. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300344 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z příjmů fyzických osob - závislá činnost, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborný... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení přezkumu hospodaření obcí v odboru kontroly
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PŘEPÁŽKOVÝ/Á PRACOVNÍK/CE
Přidáno včera - Liberecký kraj - ANNONCE
Do liberecké pobočky GeneraliČeské pojišťovny hledáme 1 přepážkovou pracovnici/pracovníka s min. SŠ vzděláním zakončeným maturitou, s trestní a finanční bezúhonností na 1 směnný provoz. Ná... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PŘEPÁŽKOVÝ/Á PRACOVNÍK/CE
Přidáno včera - Liberecký kraj - ANNONCE
Do liberecké pobočky GeneraliČeské pojišťovny hledáme 1 přepážkovou pracovnici/pracovníka s min. SŠ vzděláním zakončeným maturitou, s trestní a finanční bezúhonností na 1 směnný provoz. Ná... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
odborný referent /ka, dopravní inženýr/ka (zařazen do odboru investic a údržby)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadavky vzdělání - VŠ stavebního nebo dopravně-stavebního směru. Popis pracovního místa: příprava a realizace investičních záměrů dopravních staveb, správa a údržba místních komunikací vč. dopravního značení, pasport a vedení registru místních komunikací a dopravního značení. Více na www.hodonin.eu - v pravém sloupci - Nabídka zaměstnání. Stravenky v hodnotě 150 Kč za každý odpr. den, 25 řádné dovolené/rok, ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
vedoucí oddělení stavební úřad
Přidáno včera - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší i... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
vedoucí oddělení stavební úřad
Přidáno včera - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší i... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka oddělení strategického rozvoje a dotací
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky: - VOŠ nebo VŠ-obory zaměřené na ekonomiku, projektový management, veřejnou správu, právo, regionální rozvoj, příp. stavební a technické obory Zaměstnanecké výhody: - osobní příplatek odpovídající dosahovaným prac... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka oddělení strategického rozvoje a dotací
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky: - VOŠ nebo VŠ-obory zaměřené na ekonomiku, projektový management, veřejnou správu, právo, regionální rozvoj, příp. stavební a technické obory Zaměstnanecké výhody: - osobní příplatek odpovídající dosahovaným prac... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník/pracovnice úklidových služeb
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Pouze pro OZP Způsob prvního kontaktu zájemce o volné pracovní místo se zaměstnavatelem: telefonicky na tel. č. 608... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník/pracovnice úklidových služeb
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Pouze pro OZP Způsob prvního kontaktu zájemce o volné pracovní místo se zaměstnavatelem: telefonicky na tel. č. 608... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ OBJEKTU AULY JU
Přidáno včera - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní náplň - řízení správy a údržby budovy a jeho okolí, - technické a provozní zabezpečení budovy, - režimová opatření a bezpečnostní zabezpečení objektu, - zajištění chodu a organizace provozu – časové plány a rozvrhy, - zajištění průběhu pořádaných akcí – technická podpora a zázemí, - dohled na PO a BOZP v objektu, - koordinace smluvních dodavatelsko-odběratelských vztahů, - správa systémů MaR, EZS, EPS, - zajištění zákonných revizí všech zařízení, - ekonomika a hospodaření s přidělenými prostředky, - administrativní činnost. Požadujeme - minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou (vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání výhodou), - dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), - znalost AJ výhodou, - samostatnost a vlastní iniciativa, - aktivita, schopnost komunikace a písemného projevu, - pečlivost, schopnost inovativního myšlení, - znalosti ze stavebního oboru výhodou, - orientace v oblasti veřejné správy se zaměřením na fac... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ OBJEKTU AULY JU
Přidáno včera - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní náplň - řízení správy a údržby budovy a jeho okolí, - technické a provozní zabezpečení budovy, - režimová opatření a bezpečnostní zabezpečení objektu, - zajištění chodu a organizace provozu – časové plány a rozvrhy, - zajištění průběhu pořádaných akcí – technická podpora a zázemí, - dohled na PO a BOZP v objektu, - koordinace smluvních dodavatelsko-odběratelských vztahů, - správa systémů MaR, EZS, EPS, - zajištění zákonných revizí všech zařízení, - ekonomika a hospodaření s přidělenými prostředky, - administrativní činnost. Požadujeme - minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou (vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání výhodou), - dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), - znalost AJ výhodou, - samostatnost a vlastní iniciativa, - aktivita, schopnost komunikace a písemného projevu, - pečlivost, schopnost inovativního myšlení, - znalosti ze stavebního oboru výhodou, - orientace v oblasti veřejné správy se zaměřením na fac... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145 Další podmínky výběrového řízení Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 30.09.2024 osobně na podatelnu městského úřadu - U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h), poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (11/2024). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. 583 452 114, e-mail m... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Personalista specialista (HR Business Partner)
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
jolanta.kudriasova@tcl.com Zodpovídá za sladění HR aktivit s podnikáním v regionu poskytováním komplexních, profesionálních a efektivních služeb, nabídkou strategické a operativní podpory, poradenství a informací manažerům ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce