REFERENT/REFERENTKA STÁTNÍ SPRÁVY A SAMOSPRÁVY (agenda registru vozidel, řidičských průkazů a přestupků)

Před 238 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
12.8.2024 - provádění úkonů v řízení o přestupcích, projednávání přestupků a rozhodování o nich. Min. vyšší odborné, nejlépe z oboru právo nebo veřejná správa, splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů, znalost platných legislativních předpisů výhodou (zákon 500/2004 Sb., správní řád, ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno
Právník/právnička
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/26 Druh práce: výkon komplexních koncepčních právních činností při zajišťování výkonu státní správy na úseku přestupkové agendy Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru správních činností Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Obor: právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice Praxe v přestupkové agendě výhodou Jiné požadavky: -všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů - zejména zákona o odpovědnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka stavebně správních řízení
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Klíčová náplň práce: - vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona - projednává správní delikty Požadavky: - VŠ vzdělání obor stavební - vzdělání SŠ s maturitou obor stavební dle ust. §30a zákona č. 283/2021 Sb. stavební zákon, - aktivní znalost stavebního zákona, - uživate... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovnice/pracovník
Před 1 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpo... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ pracovnice úklidu / DPP
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Charakter vykonávané činnosti: • pracovník vykonává úklid prostor sociální služby NZDM EMKO ve Vysokém Mýtě • pracovní doba – 3 hodiny 2x týdně - dle domluvy (práce v dopoledních nebo pozdních odpoledních hodinách) Požadujeme: • spolehlivost, preciznost, samostatnost Nabízíme: • dohodu o provedení práce • mzda 125,- Kč/ hod • nástup možný ihned • zázemí zavedené neziskové organizace Náležitosti písemné přihlášky: • strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů; • Životopis je třeba doplni... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavební a investiční technik/technička
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka majetkového odboru Městského úřadu Králíky
Před 8 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu Upřesňující informace: Požadavky na odborné znalosti: - základní orientaci v právních předpisech, zejména - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů; - aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice). Výhodou: - komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce; - předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy; - praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení; - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 223 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 392 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 404 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 456 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 404 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
referenti společné státní správy a samosprávy
Před 403 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kačírek Lukáš Mgr., e-mail: lukas.kacirek@mvcr.cz oprávnění k základnímu platu + příplatky Náplň práce: Přepážkový pracovník - odbavování klientů na úseku přijímání žádostí o pobytová oprávnění cizinců v ČR a související administrativa (vedení správního řízení) Předpoklady: - dobré komunikační a vyjadřovací schopno... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 238 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 276 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 393 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Technical Project Manager
Před 358 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost sídlící v Řeži u Prahy a podnikající v oblasti nanotechnologií, zabývající se návrhem a výrobou bezpečnostních holografických prvků na ochranu bankovek, dokladů a cenin proti padělání, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Technical Project Manager. Technical project manager poskytuje technickou podporu a funguje jako kritické spojení mezi odděleními obchodu, masteringu, výroby a R&D. Hlavním úkolem je koordinovat projekty od fáze plánování až po realizaci. Zodpovědnosti: Dojednávání technických parametrů a technologických postupů výroby bezpečnostních prvků a řešení se zákazníkem a kooperujícími společnostmi, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení vyráběných v rámci společnosti – komunikace s odděleními masteringu, výroby a obchodu, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení kooperovaných u partnerských společností – interní komunikace s odděleními masteringu, výroby a obc... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 260 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Strážník Městské policie Stochov
Před 364 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Obecné podmínky pro přijetí (v souladu se zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii): - min. věk 18 let - bezúhonnost, spolehlivost - minimálně střední vzdělání s maturitou - fyzická a psychická způsobilost pro výkon funkce - občan ČR - bydliště Stochov a okolí výhodou - velmi dobrý zdravotní stav - řidičský průkaz skupiny „B“ - výhodou zkouška odborné způsobilosti - uživatelská znalost práce na PC - časová flexibilita Nabízíme: - příplatek na stravné - příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění - příspěvek na dovolenou - indispoziční volno - možnost studia při zaměstnání - platové podmínky dle stávajících příslušných platových předpisů (Nařízení vlády č. 603/2020 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) - Možnost získání nájemního městského bytu - nástup d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
referent/ka skladu
Před 338 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
organizace práce ve skladu, zajištění evidence příjmů a výdejů materiálů, výrobků, polotovarů a zboží ve firemním systému, spolupráce s dopravci při manipulaci s dodaným zbožím, zajišťování kvalitního zabalení zboží při expedici, komunikace s interními odděleními (výroba, prodej, kvalita), spolupráci při řešení reklamací, řízení dopravy mezi závody v Uh. Hradišti a Šternberkem, další vzdělávání, práce v české rodinné firmě s tradici výroby ventilů více jak 30 let, ŘP "B" (aktivní řidič), zkušenost s prací s manipulačními prostředky (oprávnění na VZV výhodou), organizační a komunikační schopnosti, zkušenosti s vedením skladu hut. materiálu a ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník/ce - agenda sociálně-právní ochrany dětí
Před 432 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním oboru zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném pod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 248 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce