Sháním si práci na částečný pracovní poměr 2-3 dny

Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
Sháním si práci na částečný pracovní poměr 2-3 dny v týdnu na cca 4 hodiny denně, Praha 5 - centrum Prahy. VŠ vzdělání, znalost AJ na komunikativní úrovni, ŠJ, uživat. znalost PC, státní zkouška psaní strojem (všemi deseti), řidičský průkaz sk.... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Sháním brigádu nebo práci na částečný pracovní
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
Sháním brigádu nebo práci na částečný pracovní poměr 2-3 dny v týdnu na cca 4 hodiny denně, Praha 5 - centrum Prahy. VŠ vzdělání, znalost AJ na komunikativní úrovni, ŠJ, uživat. znalost PC, státní zkouška psaní strojem (všemi deseti), řidičský průka... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
SŠ seniorka hledá práci
Před 19 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka se 40 letou praxí v obchodních i provozních společnostech hledá práci v oboru. Praxe na referentských pozicích - obchodní referentka, provozní referentka, fakturantka, vedoucí obchodního oddělení, hospodáčka školy. Komun... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu.
Před 19 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu. Praxi mám jako prodavačka, vrátná/recepční, hlídání dětí, úklid. J... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu.
Před 19 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu. Praxi mám jako prodavačka, vrátná/recepční, hlídání dětí, úklid. J... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu.
Před 19 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu. Praxi mám jako prodavačka, vrátná/recepční, hlídání dětí, úklid. J... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hledám práci ve sport. prostředí
Před 27 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka, sice již 61 let sportovně aktivní by ráda našla pracovní uplatnění ve sport. prostředí, ale přijmu i administrativu, recepční, pozici referentskou. Uvítám zástup např. za mateřskou dovolenou max. na 3 roky, než bude nárok na důchod. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Seniorka hledá práci v administrativě
Před 30 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
SŠ s dlouholetou praxí na pozicích referentky a administrativní pracovnice hledá pracovní uplatnění v Praze. Uživatelská znalost PC, znalost fakturačního programu, praxe v obchodním i provozním oddělení, zpracování nabídek, jednání... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení sociální práce
Před 30 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Sociální pracovník na úseku veřejného opatrovnictví - Vykonávaná agenda: výkon funkce veřejného opatrovníka, zastupování osob omezených ve svéprávnosti v rozsahu jejich omezení - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání s odbornou způsobilostí dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, dobré organizační a komunikační schopnosti, psychická odolnost a emoční stabilita, schopnost samostatné i týmové práce, stylistické schopnosti, dobrý písemný projev, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, ochota dále se vzdělávat, dobrá znalost práce na PC - Výhodou: znalost zákonů týkající se sociální oblasti, správního řádu a občanského zákoníku, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič - Platová třída: 11, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup dohodou, nejpozději od 1. le... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Referent/referentka oddělení sociální práce
Před 30 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Městského úřadu Kroměříž - Druh práce: Sociální pracovník na úseku veřejného opatrovnictví - Vykonávaná agenda: výkon funkce veřejného opatrovníka, zastupování osob omezených ve svéprávnosti v rozsahu jejich omezení - Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: předpoklady podle § 4 zákona o úřednících - Další požadavky: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání s odbornou způsobilostí dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, dobré organizační a komunikační schopnosti, psychická odolnost a emoční stabilita, schopnost samostatné i týmové práce, stylistické schopnosti, dobrý písemný projev, flexibilita, vysoké pracovní nasazení, ochota dále se vzdělávat, dobrá znalost práce na PC - Výhodou: znalost zákonů týkající se sociální oblasti, správního řádu a občanského zákoníku, řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič - Platová třída: 11, pracovní poměr na dobu neurčitou, předpokládaný nástup dohodou, nejpozději od 1. le... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu.
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu. Praxi mám jako prodavačka, vrátná/recepční, hlídání dětí, úklid. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu.
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu. Praxi mám jako prodavačka, vrátná/recepční, hlídání dětí, úklid. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu.
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu. Praxi mám jako prodavačka, vrátná/recepční, hlídání dětí, úklid. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu.
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám práci na dva až tři dny v týdnu. Praxi mám jako prodavačka, vrátná/recepční, hlídání dětí, úklid. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 34 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 34 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka majetkové správy
Před 34 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka majetkové správy
Před 34 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Finanční referent/ka, účetní
Před 51 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Finanční referent/ka, účetní
Před 51 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:28.8.2024 https://www.suchdol-nad-odrou.cz/uredni-deska?filesRenderer-objectId=11391997&id=86&action=detail&do=filesRenderer-download Doba pro trvání pracovního poměru: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební lhůtou 3 měsíce Předpokládaný nástup: 1.11.2024, popř. dle dohody Stručná náplň práce: komplexní vedení účetnictví obce vč. zpracování závěrečných účtů obce a účetních závěrek komplexní vedení rozpočtu obce evidence majetku, závazků a pohledávek obce příprava podkladů pro přezkoumání hospodaření zpracování statistických výkazů zajišťování platebního styku s bankou zpracování podkladů pro komunikaci s příspěvkovou organizací (základní školou) Předpoklady stanovené dle §4 zákona č. 312/2002 Sb.: státní občan ČR, případně cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR - nutnost ovládat český jazyk věk minimálně 18 let způsobilost k právním úkonům bezúhonnost Požadavky: Kvalifikační požadavky: středoškolské/vysokoškolské vzdělání ekonomického směru praxe ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 55 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Strukturovaný životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte e-mailem na adresu m.krepel@zao.archives.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Uchazeč o zaměstnání HLAVNÍ ÚČETNÍ“. Požadujeme: • minimálně úplné střední odborné vzdělání s maturitou nebo vyšší odborné, vysokoškolské vzdělání výhodou (ideálně ekonomického směru) • minimálně 5 let odborné praxe v účetnictví podmínkou • výbornou znalost práce na počítači, zejm. MS Office, znalost SAPu výhodou • dobré organizační vlastnosti • schopnost samostatné práce • flexibilitu • vysoké pracovní nasazení • pečlivost a zodpovědnost • chuť učit se novým věcem Znalost a orientace v příslušné legislativě: • Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví. • Vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky. • České účetní standardy č. 701 – 710 pro účetní jednotky, které účtují dle vyhlášky č. 410/2009 Sb. • Vyhláška č. ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
HLAVNÍ ÚČETNÍ
Před 55 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Strukturovaný životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte e-mailem na adresu m.krepel@zao.archives.cz. Do předmětu zprávy uveďte „Uchazeč o zaměstnání HLAVNÍ ÚČETNÍ“. Požadujeme: • minimálně úplné střední odborné vzdělání s maturitou nebo vyšší odborné, vysokoškolské vzdělání výhodou (ideálně ekonomického směru) • minimálně 5 let odborné praxe v účetnictví podmínkou • výbornou znalost práce na počítači, zejm. MS Office, znalost SAPu výhodou • dobré organizační vlastnosti • schopnost samostatné práce • flexibilitu • vysoké pracovní nasazení • pečlivost a zodpovědnost • chuť učit se novým věcem Znalost a orientace v příslušné legislativě: • Zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví. • Vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., ve znění pozdějších předpisů, pro některé vybrané účetní jednotky. • České účetní standardy č. 701 – 710 pro účetní jednotky, které účtují dle vyhlášky č. 410/2009 Sb. • Vyhláška č. ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociální práce a sociálních služeb
Před 56 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: sociální práce a výkon veřejného opatrovnictví, romský poradce a komunitní plánování - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, získané studiem zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, psychická odolnost a schopnost jednat s klienty v konfliktních a krizových situacích, schopnost jednat s lidmi, pozitivní vztah k sociální práci, komunikační dovednosti, empatie, schopnost asertivního jednání, pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání, schopnost týmové spolupráce, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, datové schránky), řidičský průkaz skupiny B - ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru sociálních věcí a zdravotnictví, výkon agendy sociální práce a sociálních služeb
Před 56 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: sociální práce a výkon veřejného opatrovnictví, romský poradce a komunitní plánování - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, získané studiem zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, psychická odolnost a schopnost jednat s klienty v konfliktních a krizových situacích, schopnost jednat s lidmi, pozitivní vztah k sociální práci, komunikační dovednosti, empatie, schopnost asertivního jednání, pozitivní přístup k celoživotnímu vzdělávání, schopnost týmové spolupráce, dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word, datové schránky), řidičský průkaz skupiny B - ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly)
Před 59 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pracovní pozice: • Výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy, • výkon činností v oblasti krizového řízení, • zajištění činností souvisejících s chodem Bezpečnostní rady ORP Tišnov a Krizového štábu ORP Tišnov, •výkon vnitřní kontroly a veřejnosprávních kontrol hospodaření u příspěvkových organizací, •administrace a kontrola dotací, •zabezpečování a kontrola pořádání veřejných sbírek. Požadavky: •VŠ vzdělání, •znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečnostní problematiky výhodou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly)
Před 59 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru kancelář starosty a vnějších vztahů (pracovník/ce krizového řízení a kontroly) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti Popis pracovní pozice: • Výkon státní správy v oblasti hospodářských opatření pro krizové stavy, • výkon činností v oblasti krizového řízení, • zajištění činností souvisejících s chodem Bezpečnostní rady ORP Tišnov a Krizového štábu ORP Tišnov, •výkon vnitřní kontroly a veřejnosprávních kontrol hospodaření u příspěvkových organizací, •administrace a kontrola dotací, •zabezpečování a kontrola pořádání veřejných sbírek. Požadavky: •VŠ vzdělání, •znalost problematiky krizového řízení nebo bezpečnostní problematiky výhodou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zákon č. 128/2000 Sb., o obcích; zákon č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů, zákon č. 241/2000 Sb... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce