ADMINISTRATIVNĚ – OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA

ADMINISTRATIVNĚ – OBCHODNÍ ASISTENT / ASISTENTKA
Před 40 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Co je podstatné: Jako administrativní pracovník pracujete na recepci, sekretariátu, kde se podílíte na vedení administrativní agendy a péči o organizační, provozní a firemní administrativní záležitosti. A kromě toho: - Správu a evidenci firemních zakázek, komunikaci s klientem, dodavateli a úřady, - Správu a vyřizování běžné administrativní agendy – práce na jednoduchých, ale různorodých administrativních činnostech a pracovních úkolech, - Péči o organizační, provozní a administrativní záležitosti, - Vedení příslušné dokumentace (evidence písemností, archivace, skartace, spisová služba) - Občas vyrazíte z kanceláře firemním vozidlem do terénu v rámci řešení správy našeho portfolia nemovitostí, obchodních zakázek a vyřizování souvisejících záležitosti na úřadech apod. - Obsluhu kancelářské techniky (Windows, MS Office, práce se soubory, tvorba, archivace, kopírování, tisk, skenování dokumentů atd.), - Organizaci a přípravu firemních jednání a porad, provádění... (více v detailu)
Před 40 dny
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Administrativní podpora provozu - Liberec
Administrativní podpora provozu - Liberec
Před 5 dny - Liberecký kraj - HYPERINZERCE
• Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s manažery jednotlivých provozů • Zadá... (více v detailu)
Před 5 dny
Liberecký kraj
25 000
 Kč
Administrativní podpora provozu - Brno
Administrativní podpora provozu - Brno
Před 5 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
• Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s manažery jednotlivých provozů • Zadá... (více v detailu)
Před 5 dny
Jihomoravský kraj
25 000
 Kč
Administrativní podpora provozu - Brno
Administrativní podpora provozu - Brno
Před 4 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Náplň práce: • Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s manažery jednotlivých provozů • Zadávání volných pracovních pozic na internetové portály, třídění životopisů • Komunikace s kandidáty • Pracovní doba 4 - 6 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody Požadujeme: • Trestní bezúhonnost • Zdravotní způsobilost • Pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti • Týmová spolupráce a srozumitelná komunikace • Znalosti a zkušenosti s personalistikou výhodou • Uživatelská znalost práce na PC (Excel, W... (více v detailu)
Před 4 dny
Jihomoravský kraj
25 000
 Kč
Administrativní podpora provozu - Liberec
Administrativní podpora provozu - Liberec
Před 4 dny - Liberecký kraj - BAZOS
Náplň práce: • Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s manažery jednotlivých provozů • Zadávání volných pracovních pozic na internetové portály, třídění životopisů • Komunikace s kandidáty • Pracovní doba 4 - 6 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody Požadujeme: • Trestní bezúhonnost • Zdravotní způsobilost • Pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti • Týmová spolupráce a srozumitelná komunikace • Znalosti a zkušenosti s personalistikou výhodou • Uživatelská znalost práce na PC (Excel, W... (více v detailu)
Před 4 dny
Liberecký kraj
25 000
 Kč
⭐PROFESIONÁLNĚ/LEVNĚ • Tvorba webů a e-shopů • PPC reklama
⭐PROFESIONÁLNĚ/LEVNĚ • Tvorba webů a e-shopů • PPC reklama
Před 7 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
⭐POTŘEBUJETE KVALITNÍ WEB nebo e-shop za rozumnou cenu? Nebo RE-DESIGN zastaralého webu?Potřebujete ZVIDITELNIT své služby na internetu a ZVÝŠIT PRODEJ? ⭐Nabízím více než 10leté zkušenosti v oboru a 10ky úspěšných projektu. ⭐Potřebujete levný web nebo náročnější projekt na míru? Není problém! --- Proč web nebo e-shop ode mne? • Mám více než 10leté zkušenosti a za sebou 10ky úspěšných projektů • Skutečné a ověřitelné reference • Profesionální kódování webů na míru (9 z 10 webdesignerů používá pouze šablonové a builder řešení) • Poskytuji komplexní služby (od tvorby webu, zpracování grafiky až po PPC reklamu a SEO) • Levnější ceny než v IT agentuře. Jsem freelancer (na volné noze). Neplatím drahou kancelář, ani tým dalších pracovníků. Mohu Vám tak nabídnout služby levněji. --- Weby s redakčním/administračním systémem WORDPRESS: • s redakčním systémem pro psaní vlastních článků a úpravu obsahu • s rezervačním systémem pro rezervaci věcí nebo služeb (půjčovny, hotely apod.) • s e-shopový... (více v detailu)
Před 7 dny
Hlavní město Praha
500
 Kč
Provozně-administrativní technik/čka
Provozně-administrativní technik/čka
Před 11 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Náplň práce: • Řízení a koordinace provozních procesů v rámci firmy. • Správa personální agendy a její evidence (Zajištění náborů zaměstnanců, evidence smluv a složek zaměstnanců, kontrola výkazů práce.). • Správa agendy vozového parku a její evidence (Zajištění pravidelných kontrol a servisních oprav, knihy jízd, dálniční známky, pojištění). • Správa agendy nemovitostí a její evidence. (Zajištění a evidence smluv s nájemci, komunikace s dodavateli a evidence energií a služeb, návrhy optimalizace, řešení stížností a zajištění oprav). • Evidence listovní pošty. • Správa a evidence klíčů. • Provádění kontroly dodržování hygienických předpisů, předpisů v oblasti požární ochrany, ochrany a... (více v detailu)
Před 11 dny
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Přípravář/ka
Přípravář/ka
Před 11 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
NÁPLŇ PRÁCE • Poptávka a zajištění stavebního materiálu. Poptání a vyhodnocení nabídek subdodavatelů. • Tvorba, správa a archivace objednávek, dodacích listů, faktur. • Archiva... (více v detailu)
Před 11 dny
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Účetnictví pro SVJ/družstva
Před 17 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Služby v oblasti vedení účetnictví a administrativní správy SVJ/družstva. Nabízím Vám: - zpracování účetnictví, vedení zákonem stanovených účetních knih - sestavení přehledu o aktuálním stavu prostředků společenství na „fondu oprav“ - sestavení roční účetní závěrky, rozvahy a výkazu zisků a ztrát - pokud je potřeba, sestavení přiznání k dani z příjm... (více v detailu)
Před 17 dny
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka - Administrativní pracovník
Před 17 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Ostravská firma RM - DOMINO s.r.o., zabývající se stavebnictvím a autodopravou, hledá do svého týmu administrativního pracovníka. Náplň práce: - zajištění chodu společnosti - vyřizování objednávek a emailové korespondence - komunikace se zaměstnanci a zákazníky Pracovní doba: P... (více v detailu)
Před 17 dny
Moravskoslezský kraj
1
 Kč
Účetní
Účetní
Před 18 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Hledáme schopnou a zkušenou účetní, která se připojí k našemu týmu na hlavní pracovní poměr (HPP). Pokud máte zkušenosti s účetním systémem Money a splňujete níže uvedené požadavky, rádi vás přivítáme mezi námi! Náplň práce: - Vedení příslušné evidence a záznamů dle interních předpisů účetní jednotky - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence - Zajišťování fakturace, práce s přijatými a vydanými fakturami - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví, provádění účetních zápisů - Provádění pravidelných měsíčních kontrol ve finančním účetnictví, jejich evidence a archivace - Spolupráce při inventarizaci majetku a závazků - Zpracování účetních dokladů pro automatizované zpracovávání - Mzdová agenda výhodou - Vedení podvojného účetnictví - Zpracování ... (více v detailu)
Před 18 dny
Jihomoravský kraj
41 000
 Kč
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník / markeťák
Před 26 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ ekonomického nebo IT směru - samostatnost a tvůrčí myšlení Náplň práce: - správa webu, prezentace produktů na webu - správa IT, IS, internet marketing. - administrativní práce, tvorba faktur, dodací... (více v detailu)
Před 26 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník / markeťák
Před 26 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ ekonomického nebo IT směru - samostatnost a tvůrčí myšlení Náplň práce: - správa webu, prezentace produktů na webu - správa IT, IS, internet marketing. - administrativní práce, tvorba faktur, dodací... (více v detailu)
Před 26 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
obchodní asistent
Před 26 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti vyhledávání, vybírání, nabírání nových spolupracovníků, vedení backoffice týmu telefonistů, komunikace se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 50.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho hledáme: - min. SŠ v... (více v detailu)
Před 26 dny
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
obchodní asistent
Před 26 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti vyhledávání, vybírání, nabírání nových spolupracovníků, vedení backoffice týmu telefonistů, komunikace se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 50.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho hledáme: - min. SŠ v... (více v detailu)
Před 26 dny
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
obchodní asistent
Před 26 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Zkrácený pracovní úvazek 20 hodin týdně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti vyhledávání, vybírání, nabírání nových spolupracovníků, vedení backoffice týmu telefonistů, komunikace se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 50.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho ... (více v detailu)
Před 26 dny
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
obchodní asistent
Před 26 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Zkrácený pracovní úvazek 20 hodin týdně. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možno absolvent/ka. Jste-li společenský člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi a rád se učíte novým věcem, hledám do svého týmu právě Vás. Na této pozici budete mít na starosti vyhledávání, vybírání, nabírání nových spolupracovníků, vedení backoffice týmu telefonistů, komunikace se stávajícími klienty a vedení agendy. Po zapracování příjem až 50.000 Kč. Praxe výhodou, nikoliv podmínkou. Vše potřebné naučíme. Koho ... (více v detailu)
Před 26 dny
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rustam Galeev, e-mail: rustam.galeew@gmail.com Administrativní práce v oblasti pojišťovnict... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rustam Galeev, e-mail: rustam.galeew@gmail.com Administrativní práce v oblasti pojišťovnict... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Andriy Khalus, tel.: 606 039 315 Po - St od 9:00 do 12:00, e-mail: personalistka@bbs-agency.cz Dobrá znalost českého, ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni, výborná znalost MS Office a PC, výborné organiza... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Andriy Khalus, tel.: 606 039 315 Po - St od 9:00 do 12:00, e-mail: personalistka@bbs-agency.cz Dobrá znalost českého, ukrajinského jazyka na komunikativní úrovni, výborná znalost MS Office a PC, výborné organiza... (více v detailu)
Před 26 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
obchodní referent/ka - akvizice a zákaznická péče
Před 26 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
aktivní vyhledávání nových obchod. příležitostí v oboru, komunikace zejména telefonicky a e-mailem, vyřizování poptávek, objednávek, fakturace, tvorba cenových nabídek, plánování tras (orientace v mapě ČR), obsluha zákazníků na prodejně, komunikativnost, zkušenosti s obchodní činností, sa... (více v detailu)
Před 26 dny
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
obchodní referent/ka - akvizice a zákaznická péče
Před 26 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
aktivní vyhledávání nových obchod. příležitostí v oboru, komunikace zejména telefonicky a e-mailem, vyřizování poptávek, objednávek, fakturace, tvorba cenových nabídek, plánování tras (orientace v mapě ČR), obsluha zákazníků na prodejně, komunikativnost, zkušenosti s obchodní činností, sa... (více v detailu)
Před 26 dny
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Obsluha výkupu a administrativa provozovny v Třemošnici
Před 26 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Třemošnice Náplň práce: Obsluha a komunikace se zákazníky výkupu a sběrného dvora. Výkup vybraného materiálů od firem i veřejnosti. Tvorba dokladů souvisejících s odvozem odpadů. Administrativní agenda spojená s evidencí materiálu v QI. Správa pokladny - práce s finanční hotovostí. Úklid vnitřních prostor provozovny. Požadavky: Minimálně střední odborné vzdělání s výučním listem Uživatelská znalost práce na PC - MS Office, Outlook, internet. Dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost. Schopnost samostatného rozhodování. Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič. Trestní bezúhonnost doložit při případném nás... (více v detailu)
Před 26 dny
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Obsluha výkupu a administrativa provozovny v Třemošnici
Před 26 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Třemošnice Náplň práce: Obsluha a komunikace se zákazníky výkupu a sběrného dvora. Výkup vybraného materiálů od firem i veřejnosti. Tvorba dokladů souvisejících s odvozem odpadů. Administrativní agenda spojená s evidencí materiálu v QI. Správa pokladny - práce s finanční hotovostí. Úklid vnitřních prostor provozovny. Požadavky: Minimálně střední odborné vzdělání s výučním listem Uživatelská znalost práce na PC - MS Office, Outlook, internet. Dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost. Schopnost samostatného rozhodování. Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič. Trestní bezúhonnost doložit při případném nás... (více v detailu)
Před 26 dny
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT PRO VÝKON PAMÁTKOVÉ PÉČE - ROZHODNUTÍ
Před 26 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Historie, stavební, uměleckoprůmyslové, právní a příbuzné obory Platové ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků, od 23 390 Kč. Pracovní náplň: - Zpracování závazných stanovisek k obnově národních kulturních památek. - Výkon státního stavebního dohledu při obnově národních kulturních památek z hlediska památkové péče. - Výkon činnosti odvolacího orgánu a správního orgánu nejblíže vyššího stupně nadřízeného obecním úřadům obcí s rozšířenou působností ve věcech výkonu státní správy na úseku památkové péče. - Vedení řízení o přestupcích a správních deliktech na úseku památkové péče ve věcech týkajících se národních kulturních památek. - Zpracování vyjádření k prohlášení a zrušení prohlášení věcí kulturními památkami a k prohlášení územních celků památkovými zónami. - Zpracování stanoviska k územně plánovací dokumentaci. - Provádění dokumentační činnosti v oblasti památkové péče. Požadované znalosti oboru: Znalost zákona č. 20/1987 Sb., o státní památkové p... (více v detailu)
Před 26 dny
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Práce a služby