Administrativní podpora provozu - Brno

Administrativní podpora provozu - Brno
Před 4 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
• Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s manažery jednotlivých provozů • Zadá... (více v detailu)
Před 4 dny
Jihomoravský kraj
25 000
 Kč

Podobné inzeráty

Administrativní podpora provozu - Liberec
Administrativní podpora provozu - Liberec
Před 4 dny - Liberecký kraj - HYPERINZERCE
• Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s manažery jednotlivých provozů • Zadá... (více v detailu)
Před 4 dny
Liberecký kraj
25 000
 Kč
Administrativní podpora provozu - Brno
Administrativní podpora provozu - Brno
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Náplň práce: • Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s manažery jednotlivých provozů • Zadávání volných pracovních pozic na internetové portály, třídění životopisů • Komunikace s kandidáty • Pracovní doba 4 - 6 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody Požadujeme: • Trestní bezúhonnost • Zdravotní způsobilost • Pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti • Týmová spolupráce a srozumitelná komunikace • Znalosti a zkušenosti s personalistikou výhodou • Uživatelská znalost práce na PC (Excel, W... (více v detailu)
Před 3 dny
Jihomoravský kraj
25 000
 Kč
Administrativní podpora provozu - Liberec
Administrativní podpora provozu - Liberec
Před 3 dny - Liberecký kraj - BAZOS
Náplň práce: • Administrativní podpora provozních oddělení a HR oddělení • Kontrola a evidence docházky zaměstnanců • Komunikace s manažery jednotlivých provozů • Zadávání volných pracovních pozic na internetové portály, třídění životopisů • Komunikace s kandidáty • Pracovní doba 4 - 6 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody Požadujeme: • Trestní bezúhonnost • Zdravotní způsobilost • Pečlivost, samostatnost a organizační schopnosti • Týmová spolupráce a srozumitelná komunikace • Znalosti a zkušenosti s personalistikou výhodou • Uživatelská znalost práce na PC (Excel, W... (více v detailu)
Před 3 dny
Liberecký kraj
25 000
 Kč
Prodej, byt 2+kk, 56m2, Praha 9, Černý Most, Šedova
Prodej, byt 2+kk, 56m2, Praha 9, Černý Most, Šedova
Před 2 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Exkluzivní nabídka - Prodej slunného bytu 2+kk v oblíbené lokalitě Prahy 14 - Černý Most Hledáte ideální bydlení v Praze, které nabízí komfort, moderní vybavení a skvělou dostupnost? Pak vás zaujme náš exkluzivně nabízený byt 2+kk o výměře 55,33 m² v žádané lokalitě Černý Most na Praze 14, konkrétně v ulici Šedova. Základní informace: Typ nemovitosti: Byt 2+kk Dispozice: 2+kk, balkon, sklep, parkování Užitná plocha: 55,33 m² Lokalita: ul. Šedova, Praha 14, Černý Most Vlastnictví: osobní Stav objektu: Výborný Byt se nachází ve 4 NP cihlového domu z roku 2010. Dům je situován v klidné části P14 s výhledem do zeleně, nabízí příjemné prostředí k procházkám a relaxaci. Dispozice bytu: Obývací pokoj: 17,5 m² s přímým vstupem do kuchyně a výstupem na balkón Kuchyň: Oddělená kuchyňská linka s moderními spotřebiči a dostatečnou pracovní plochou Ložnice: 12,4 m² s vestavěnými úložnými prostory na míru Koupelna: S vanou, toaletou a dostatkem úložného... (více v detailu)
Před 2 dny
Hlavní město Praha
7 500 000
 Kč
PlaceholderNo Image
Administrativně logistický pracovník/pracovnice
Před 25 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
EXPRESPNEU.cz Komunikativnost, příjemné vystupování, pracovní nasazení, logické myšlení, organizace práce. Náplň práce: Příjem a expedice zboží, administrace přijatého zboží, vystavování FA, obvolávání zákazníků ohledně zboží k vyzvednutí, tisk FA, administrace v e-shopu a komunikace se zákazníky. Komunikace a organ... (více v detailu)
Před 25 dny
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativně logistický pracovník/pracovnice
Před 25 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
EXPRESPNEU.cz Komunikativnost, příjemné vystupování, pracovní nasazení, logické myšlení, organizace práce. Náplň práce: Příjem a expedice zboží, administrace přijatého zboží, vystavování FA, obvolávání zákazníků ohledně zboží k vyzvednutí, tisk FA, administrace v e-shopu a komunikace se zákazníky. Komunikace a organ... (více v detailu)
Před 25 dny
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Obchodní ředitel
Před 25 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je leaderem na trhu v oblasti online odečtů energií a chytrých IoT řešení, hledáme vhodného kandidáta na pozici Obchodního ředitele. Společnost je rovněž výrobcem zařízení pro odečet dat měřičů spotřeby, které komunikují přes mobilní a radiové sítě. Obchodní ředitel bude ve firmě odpovídat za bezproblémový chod obchodního oddělení a za komunikaci se zákazníky. Náplň práce: vedení obchodního teamu se 6 členy, koordinace a rozvoj obchodní strategie firmy, vyhledávání nových obchodních příležitostí v ČR i v zahraničí, udržování vztahů se stávajícími obchodními partnery, úzká spolupráce s produktovým man... (více v detailu)
Před 25 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA LOGISTIKY
Před 25 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Haubeltová Jana, tel.: 720 729 271, volejte pondělí - pátek od 8:00 do 14:00 hod. nebo osobně každé úterý a čtvrtek v době od 13:00 do 14:00 nebo pište na e-mail: jana.haubeltova@pfplasty.cz. Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou, pokročilá znalost práce s PC (MS Office), základní znalost AJ, výhodou znalost práce s výrobním systémem SAP, výhodou praxe na obdobné pozici, organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, svědomitost, pečlivost, samostatnost, důslednost, spolehlivost, smysl pro pořádek, časová flexibilita, odolnost vůči stresu. Náplň, práce: vyřizování tuzemských a zahraničních objednávek na sériovou výrobu, řízení požadavků dodávek k odběrateli, kontrola dodržování smluvních pod... (více v detailu)
Před 25 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA LOGISTIKY
Před 25 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Haubeltová Jana, tel.: 720 729 271, volejte pondělí - pátek od 8:00 do 14:00 hod. nebo osobně každé úterý a čtvrtek v době od 13:00 do 14:00 nebo pište na e-mail: jana.haubeltova@pfplasty.cz. Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou, pokročilá znalost práce s PC (MS Office), základní znalost AJ, výhodou znalost práce s výrobním systémem SAP, výhodou praxe na obdobné pozici, organizační a komunikační schopnosti, umění jednat s lidmi, svědomitost, pečlivost, samostatnost, důslednost, spolehlivost, smysl pro pořádek, časová flexibilita, odolnost vůči stresu. Náplň, práce: vyřizování tuzemských a zahraničních objednávek na sériovou výrobu, řízení požadavků dodávek k odběrateli, kontrola dodržování smluvních pod... (více v detailu)
Před 25 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent pro správu místních komunikací
Před 27 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, městský úřad Mnichovo Hradiště, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent pro správu místních komunikací. Náplň práce: Pravidelná kontrola a údržba komunikací a zpevněných ploch veřejného prostranství, Zadávání a řízení oprav běžné údržby a následná kontrola jejich provádění a přejímání, Zajištění provozu, údržby a čištění dešťové kanalizace, vodotečí a vodních prvků, Dohled na fungování veřejného osvětlení, rozhlasu, městského kamerového systému a administrativní zajištění údržby a oprav, Zpracování vyjádření o existencích inženýrských sítí v majetku města, Občasné administrativní zpracování odstavených vozidel a autovraků, Zajišťování stanovení do... (více v detailu)
Před 27 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní podpora účetní
Před 28 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - kompletní administrativní chod kanceláře - uzavírání obchodních i zaměstnaneckých smluv - příprava podkladů pro daňového poradce - jednání s úřady státní správy - vedení komplexní mzdové agendy - vyúčtování, tvorba nabídek - příprava podkladů ke zpracování DPH - fakturace tuzemským i zahraničním zákazníkům - úzká spolupráce s účetním Požadujem... (více v detailu)
Před 28 dny
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní podpora účetní
Před 28 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - kompletní administrativní chod kanceláře - uzavírání obchodních i zaměstnaneckých smluv - příprava podkladů pro daňového poradce - jednání s úřady státní správy - vedení komplexní mzdové agendy - vyúčtování, tvorba nabídek - příprava podkladů ke zpracování DPH - fakturace tuzemským i zahraničním zákazníkům - úzká spolupráce s účetním Požadujem... (více v detailu)
Před 28 dny
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovníci
Před 28 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem Pracovní náplň: - obsluha váhy nákladních automobilů - administrativa spojená s nakládkou, práce ve skladovém programu a v excelu - komunikace se zá... (více v detailu)
Před 28 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovníci
Před 28 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: životopisy zasílejte e-mailem Pracovní náplň: - obsluha váhy nákladních automobilů - administrativa spojená s nakládkou, práce ve skladovém programu a v excelu - komunikace se zá... (více v detailu)
Před 28 dny
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE technického úseku
Před 28 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup ihned nebo dle dohody. Náplň práce: administrativní činnosti pro technický úsek, nákup materiálu a náhradních dílů pro technický úsek, zpracování docházek a podkladů pro mzdovou účtárnu, zajišťování školení pracovníků. Požadavky: vítáme technické vzdělání, praxe výhodou, znalost prác... (více v detailu)
Před 28 dny
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE technického úseku
Před 28 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup ihned nebo dle dohody. Náplň práce: administrativní činnosti pro technický úsek, nákup materiálu a náhradních dílů pro technický úsek, zpracování docházek a podkladů pro mzdovou účtárnu, zajišťování školení pracovníků. Požadavky: vítáme technické vzdělání, praxe výhodou, znalost prác... (více v detailu)
Před 28 dny
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Obchodně technický zástupce pro pobočku v Praze
Před 28 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho významného klienta, přední českou společnost, která se zabývá výrobou a prodejem oken, dveří a venkovního stínění, zastřešuje také služby jako výměnu a montáže, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodně – technického zástupce pro pobočku v Praze. Náplň práce: prezentace a prodej otvorových výplní (PVC, ALU, dřevo), venkovního stínění a příslušenství, aktivní komunikace se stávajícími a novými zákazníky (B2B, B2C), spolupráce s projektanty, stavbyvedoucími apod., práce v kanceláři, v terénu a na stavbách, zaměřování otvorových výplní, řešení technických detailů – k dispozici technick... (více v detailu)
Před 28 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Project Manager Meetings and Events
Před 28 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která nabízí řadu řešení pro všechny typy programů služebních cest, hledáme vhodné kandidáty na pozici Project Manager Meetings and Events. Náplň práce: Komunikace s korporátní klientelou ohledně zajištění cestovních služeb po celém světě, Poskytování týdenní aktualizace o trendech schvalování, rozpočtu, stížnostech zákazníků a nevyřešených problémech na programových schůzkách, Sdílení změn v příletech/odletech účastníků s příslušným týmem, Dodržování politiky a postupů směrem ke společnosti i klientům, hledání způsobů, jak zlepšit poskytování služeb cestujícím, Poskytování podpory a koordinace schvalovacího procesu cestujících tak, aby bylo zajištěno úspěšné uskutečnění cestovní akce v rámci rozpočtu, Řízení procesů registrace, zajištění přesnosti formulářů, funkčnost webových stránek a kvalitu dat,... (více v detailu)
Před 28 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Řídící pracovník /manažer v oblasti obchodu a marketingu
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - MARIANNA BERLIAND, e-mail: alma2007@seznam.cz Česka obchodní spol. NFO VITAMINS s.r.o. hledá zaměstnance na pozici - Manažer v oblasti obchodu a marketingu. Požadavky: Schopnost koordinaci činnosti spol. v oblasti prodeje a marketingu v rámci podniků. Plánování a organizování speciálních prodejních a marketingových programů na základě vyhodnocení trhu. Určování ceníku, slev a dodacích podmínek, rozpočtů na podporu prodeje. Zavádění a řízení provozních a administrativních postupů spojených s činnostmi v oblasti prodeje a marketingu. Řízení v oblasti prodejů a marketingu. Zastupování ... (více v detailu)
Před 31 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Řídící pracovník /manažer v oblasti obchodu a marketingu
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - MARIANNA BERLIAND, e-mail: alma2007@seznam.cz Česka obchodní spol. NFO VITAMINS s.r.o. hledá zaměstnance na pozici - Manažer v oblasti obchodu a marketingu. Požadavky: Schopnost koordinaci činnosti spol. v oblasti prodeje a marketingu v rámci podniků. Plánování a organizování speciálních prodejních a marketingových programů na základě vyhodnocení trhu. Určování ceníku, slev a dodacích podmínek, rozpočtů na podporu prodeje. Zavádění a řízení provozních a administrativních postupů spojených s činnostmi v oblasti prodeje a marketingu. Řízení v oblasti prodejů a marketingu. Zastupování ... (více v detailu)
Před 31 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Servisní technik oprav nákladních kolejových vozidel
Před 31 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
místo výkonu práce : Stará Ježnická 1556/1, Krnov Požadujeme: o SŠ technického zaměření o Zkušenosti s opravami nákladních železničních vozů min. 3 roky o Manuální zručnost o Komunikativnost, schopnost jednat se zástupci zákazníků o Oprávnění ke vstupu do kolejiště - vyhovující zdravotní stav o ŘP sk. B o Časová flexibilita o Ochota cestovat (provádění servisu v rámci celé ČR a v zahraničí) o Ochota učit se drážní předpisy Pracovní náplň: o Prohlídka a proměření dvojkolí pod vozem o Výměna dvojkolí mobilním zvedákem o Prohlídka a proměření brzdy (V dle VPI 07 nebo dle UIC543-1 se záznamem na přís... (více v detailu)
Před 31 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Servisní technik oprav nákladních kolejových vozidel
Před 31 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
místo výkonu práce : Stará Ježnická 1556/1, Krnov Požadujeme: o SŠ technického zaměření o Zkušenosti s opravami nákladních železničních vozů min. 3 roky o Manuální zručnost o Komunikativnost, schopnost jednat se zástupci zákazníků o Oprávnění ke vstupu do kolejiště - vyhovující zdravotní stav o ŘP sk. B o Časová flexibilita o Ochota cestovat (provádění servisu v rámci celé ČR a v zahraničí) o Ochota učit se drážní předpisy Pracovní náplň: o Prohlídka a proměření dvojkolí pod vozem o Výměna dvojkolí mobilním zvedákem o Prohlídka a proměření brzdy (V dle VPI 07 nebo dle UIC543-1 se záznamem na přís... (více v detailu)
Před 31 dny
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Řídící pracovníci v oblasti informačních technologií a činností
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.cz Do našeho týmu hledáme zkušeného vedoucího oddělení Release Managementu. Tato pozice bude zodpovědná za automatizaci nasazení, správu a sledování vydání všech technických produktů naší produktové řady Data&Analytics. Ve spolupráci s ostatními centrálními útvary a produktovými manažery utváří celkovou strategii správy vydání a správu prostředí v souladu s interními zásadami. Ideální kandidát má solidní zkušenosti se zaváděním a řízením procesů vydávání verzí, spoluprací s multifunkčními týmy a zajišťováním úspěšného nasazení softwaru. Tato pozice vyžaduje velký smysl pro detail, vynikající komunikační a organizační dovednosti a schopnost pracovat v rychlém a spolupracujícím prostředí. Požadavky: - Relevantni prac.zkušenosti s prokazatelnými odbornými znalostmi v oblasti správy vydávání verzí, včetně dobré technické znalosti příslušných nástrojů a procesů - Hluboké zkušenosti s pr... (více v detailu)
Před 31 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Řídící pracovníci v oblasti informačních technologií a činností
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.cz Do našeho týmu hledáme zkušeného vedoucího oddělení Release Managementu. Tato pozice bude zodpovědná za automatizaci nasazení, správu a sledování vydání všech technických produktů naší produktové řady Data&Analytics. Ve spolupráci s ostatními centrálními útvary a produktovými manažery utváří celkovou strategii správy vydání a správu prostředí v souladu s interními zásadami. Ideální kandidát má solidní zkušenosti se zaváděním a řízením procesů vydávání verzí, spoluprací s multifunkčními týmy a zajišťováním úspěšného nasazení softwaru. Tato pozice vyžaduje velký smysl pro detail, vynikající komunikační a organizační dovednosti a schopnost pracovat v rychlém a spolupracujícím prostředí. Požadavky: - Relevantni prac.zkušenosti s prokazatelnými odbornými znalostmi v oblasti správy vydávání verzí, včetně dobré technické znalosti příslušných nástrojů a procesů - Hluboké zkušenosti s pr... (více v detailu)
Před 31 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií
Před 31 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bláhová Žaneta, e-mail: zaneta.blahova@ibs-sro.cz Odpovědnosti: - Rozvíjet a udržovat vztahy s dodavateli a interními zainteresovanými stranami. - Komunikovat se zainteresovanými stranami z různých divizí a poskytovat jim poradenství v oblasti strategie IT Sourcingu, strategiích IT sourcingu naší společnosti a provozních procesech. - Poskytovat vzdělávání a poradenství regionálním zúčastněným stranám (společnosti i dodavatelům). ohledně hodnoty přijetí a dodržování rámce řízení dodavatelů. (procesy, postupy, zásady, technologie, nástroje atd.). - Měření kvality a včasnosti dodávek smluv s cílem zajistit soulad se smlouvou. - Porozumět základním proměnným řízení obchodních operací a zajistit efektivitu poskyt.služeb Rozvíjet odborné znalosti o smlouvách Run to Retire a Squad Enablement a poskytovat smlouvy. pomoc při porozumění smlouvám regionálním zúčastněným stranám v oblasti IT. - Poskytování průběžné zpětné vazby dodavatelům ohledně jejich výkonnosti. - Být zastáncem glo... (více v detailu)
Před 31 dny
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Práce a služby