Rozpočtář

Před 486 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rozkovec Tomáš, e-mail: rozkovec@sshmp.cz Tel. fyz. pracoviště: 222 027 000 připravuje návrhy rozpočtu, zdrojů příjmů a zaměření výdajů provádí rozpis ukazatelů rozpočtu schválených ZHMP zajišťuje rozborovou činnost a průběžné analýzy vývoje nákladovosti vůči schválenému rozpočtu vede agendu správy dotací zpracovává rozpočet FKSP vede evidenci majetku, včetně jeho pořízení, vyřazování a dalších změn zpracovává návrhy těch změn zřizovací listiny, které jsou podle svého obsahu návrhy změn vymezení nemovitého majetku svěřeného organizaci do správy vede skladovou evidenci a archivaci skladu vráceného nábytku SSHMP, včetně příjmu a výdeje nábytku skladovaného k dalšímu využití zajišťuje pronájem nebytových i bytových prostor v souladu se zřizovací listinou, včetně obstaráv... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

ROZPOČTÁŘ SPECIALISTA/ ROZPOČTÁŘKA SPECIALISTKA
27.2.2025 - Tvorba kalkulace cenových nabídek v oboru vodo-topo-plyn, zasílání poptávek dodavatelům a nabídek objednatelům, součinnost se subdodavateli na stavbách, cenové nabídky se tvoří v programu Build Power S - v programu zaučíme. Min. vyučen, ŘP sk. B. zna... (více v detailu)
Správa historických objektů
Před 2 dny - Kraj Vysočina - SBAZAR
Nabízím správu historických nemovitostí - zajištění revizí, jejich evidenci a drobnou údržbu, dále zprost... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
SPECIALISTA / SPECIALISTKA PRO REGISTRACE ZDRAVOTNICKÝCH PROSTŘEDKŮ
Co Vás čeká: registrace zdravotnických prostředků v Registru zdravotnických prostředků a správa registrací RZPRO, správa registrací v EUDAMED, správa registrací na Státním ústavu na Slovensku, správa registrací na úhrady VZP. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost anglického jazyka - min. úroveň B1, organizační schopno... (více v detailu)
Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
Vedoucí v oblasti administrativních agend
Daniš Petr, tel.: 775222305, e-mail: petrdanisvm@gmail.com správa projektů urug.cz a formuleshop.cz, vedení chodu kanceláří s OZP zaměstn... (více v detailu)
REFERENT/ REFERENTKA ODDĚLENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ
28.2.2025 - tvorba a správa inzerce, aktivní vyhledávání kandidátů na pracovní pozice, účast na pracovních pohovorech, administrativní práce spojené s personální agendou, tvorba personálních přehledů, zpracování podkladů pro výplatu mezd. Min. úplné stř... (více v detailu)
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Přidáno dnes - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/ASISTENTKA
VYHRAZENO PRO OSOBY SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM. NÁSTUP MOŽNÝ IHNED. Kontaktní osoba Ochodek Irena, e-mail: info@ochodekestates.cz, tel. 774 214 922 Pracovní doba: pružná pracovní doba v rozmezí 7:00-18:00 Náplň práce: běžná kancelářská agenda, kontaktování zákazníků, správa databáze, příprava a tvorba podklad... (více v detailu)
dělník v úpravně
DPP, 3 směnný + noční provoz Po zaučení možnost změny dohody o provedení práce na pracovní poměr. Zaměstnanecké výhody: Stravenky v hodnotě 120 Kč; V případě pracovního poměru týden dovolené navíc, věrnostní hornický přídavek, příspěvek na vo... (více v detailu)
Sociální pracovníci
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: milada.karhanova@svetlokadanzs.cz. Uchazeči zašlou motivační dopis a životopis na uvedený e-mail - do předmětu uveďte "Uchazeč SP NZDM Kámen". Následně budete pozváni na přijímací pohovor. Vhodné i pro absolventy. Požadované vzdělání: alespoň jedno z uvedených - vyšší odborné - bakalářské - magisterské - doktorské (Ph.D. apod) Upřesňující informace: - splněné kvalifikační požadavky na pozici sociální prac... (více v detailu)
*Sociální pracovník nízkoprahového zařízení pro děti a mládež (m/ž)
Sociální pracovník/ce nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Do nízkoprahových zařízení pro děti a mládež ve Žďáře nad Sázavou, Bystřici nad Pernštejnem a Velkém Meziříčí hledáme nové kolegy na částečné úvazky, popř. dohody. Co děláme v nízkoprahových zařízení pro děti a mládež? Poskytujeme podporu dětem a mladým lidem, kteří se ocitli v situaci, ve které jim nemá kdo pomoci. Vytváříme bezpečné prostředí, kde se naši uživatelé mohou důvěrně svěřit, nabízíme pomoc při řešení problémů ve vztazích, ve škole, doma ... Co dělá pracovník NZDM? - pracuje s uživateli na klubu (v prostorách zařízení) nebo v terénu (v ulicích města) - komunikuje se zájemci o službu - pracuje s uživateli individuálně i skupinově - vede denní záznamy o poskytování služby - spolupracuje s dalšími organizacemi a subjekty (školy, OSPOD, SVP, Policie...) - vytváří preventivní programy pro uživatele Kde? NZDM Ponorka - Žďár nad Sázavou, Nádražní 44 NZDM Wellmez - Velké Meziříčí, Hornoměstská ulice č. 366/41 (vedle B... (více v detailu)
pokladní vstupenek
KONTAKT - Pavel Novák, tel.: +420 607 057 460, e-mail: novak@spejbl-hurvinek.cz Prosíme o zaslání životopisu a krátkého motivačního dopisu. Zajišťování rezervací, prodeje vstupenek, dárkových poukázek a doplňkového zboží. Evidence tržeb v hotovosti, z pokladního terminálu. Vystavování faktur za hromadné objednávky. Poskytování plného servisu zákazníkům pokadny. Požadujeme: dobrou znalost PC, základní znalost Aj, znalost pokladního systému Gemini výhodou, časovou flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, admin. i organizační schopnosti, výpis RT, ... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
Logistik / Logistička
První kontakt je možný POUZE e-mailem. Vhodné i pro OZZ. Nástup dle dohody. Náplň práce - Plánování a koordinace přepravy - Organizování vývozů a exportů - Zajištění celních formalit a dokumentace pro export - Zajištění objednávek materiálu pro montáž dle kusovníků - Práce se systémem SAP (tvorba výrobních zakázek, dodací listů, příjmy materiálu do systému) - Skladové činnosti (příjem a výdej materiálu, kontrola průvodních dokumentů, expedice) Požadujeme - Min SŠ vzdělání v oboru logistiky nebo příbuzném oboru - Znalost MS Office podmínkou, SAP výhodou - Schopnost řešit problémy a ... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
referent odboru investic a údržby
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
Získejte příjem každý měsíc
Před 3 dny - HYPERINZERCE
Ahoj! Chcete druhý zdroj příjmu, aniž byste cokoli dělali? FGL dává vaše peníze do práce, zatímco si užíváte života! Co nabízíme: ✅ Pasivní a bezpečné výdělky na nejziskovějších trzích ✅ Rychlé měsíční výběry, naprostá transparentnost ✅ Investujte, sledujte, jak vaše zisky rostou! Nechcete si vydělávat měsíční příjem jako ... (více v detailu)
Neuvedeno
Makléř/ka
Z důvodu rozšíření úspěšného týmu realitních makléřů společnosti LILAN, s.r.o. hledáme obchodníky s nemovitostmi/realitní makléře pro Českolipsko. Požadujeme: - výborné komunikační schopnosti - reprezentativní vystupování - sebevědomého, vytrvalého obchodníka s orientací na výsledek - spolehlivost, samostatnost, velmi dobré organizační schopnosti - vysoké pracovní nasazení - přizpůsobení času potřebám klientů - chuť pracovat a stát se profesionálem v oblasti realit - zkušenosti v realitním oboru nebo přímého prodeje výhodou - základní znalost práce na PC - min. středoškolské vzdělání s maturitou, čistý trestní rejstřík - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič) Nabízíme: - zajímavou a flexibilní práci - 100% podporu nejen v začátku Vaší práce s on-line poradenstvím - odborné vedení majitelem realitní kanceláře - vše potřebné naučíme, zaškolíme a pravidelně doškolujeme - vysoce motivační systém odměňování, možnost nadstandardních výdělků (náš odměňovací systém nemá strop), fix + provize - ... (více v detailu)
Pokojská - správcová Hotelu
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hotel Hangar na letišti v Ostravě hledá spolehlivou a pečlivou hlavní pokojskou. Spolupráce na IČO, pondělí-pátek. Máte smysl pro pořádek, jste zodpovědní a hledáte velmi nadprůměrně hodnocenou práci v příjemném prostředí- ozvěte se nám. Požadujeme : Zkušenosti na podobné pozici výhodou, Pečlivost samostatnost ... (více v detailu)
Neuvedeno
⚡Tvořím LEVNÉ a PROFESIONÁLNÍ WWW stránky (od 2.999,-Kč)⚡
Před 4 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Webové stránky a e-shopy na míru za rozumné ceny Kvalita s osobním přístupem: Levněji než od IT agentur, ale se stejnou profesionalitou. ⭐ Nezávazná konzultace – osobně i online. ✔️ Expresní realizace: Dokážu dodat hotový projekt už za 24 hodin. ✔️ Komunikace: WhatsApp, E-mail, Telegram, Viber – kdykoliv k dispozici. ✔️ Komplexní služby: Od návrhu až po finální spuštění projektu. ✔️ Moderní technologie a přístup k projektům všech velikostí. ✔️ Videonávod zdarma: Naučím vás jednoduše spravovat web. Další služby: ➔ Tvorba webových stránek a e-shopů – moderní design, ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
2 999
 Kč
Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Před 7 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice Nabízíme: • práce na HPP • stabilní a zajímavé platové podmínky • firemní benefity • 5 týdnů dovolené Náplň práce: • měsíční zpracování mzdové agendy (organizace do 100 zaměstnanců) v informačním systému – PREMIER • příprava pracovních smluv a dodatků, zpracování zápočtových listů, ročního zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze mzdy, ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Přemýšlíte o změně bydlení? Rád poskytnu poradenství zdarma : )
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Jako realitní makléř mám na dostup Financování nemovitostí které nejsou ještě ani na trhu. Pokud chcete změnu ve vašem bydlení, já jsem Váš člověk. Jaro máme na krku a je to ta nejlepší doba pro nákup i prodej nemovitostí. Rád v... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÁ ÚČETNÍ - Praha
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Komplexní zpracování mezd a personalistika. Ekonomka/ SŠ ekonom. směru, přijme pracovní nabídku na cca 1/2 ... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledáme prodavačku do butiku se značkovým oblečením
Před 6 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Hledáme prodavačku/asistentku do butiku se značkovým oblečením Do našeho stylového butiku v centru města Třebíče hledáme prodavačku/asistentku s praxí, která se stane důležitou součástí našeho týmu. Co u nás budete dělat • Prodej značkového oblečení a profesionální zákaznický servis. • Práce na počítači – správa objednávek / příjem a zaskladňování zboží v počítačovém programu/ fotografování zboží a následná prezentace na Facebooku a Instagramu, evidence zboží, jednoduchá administrativa. • Podílení se na chodu a organizaci butiku. Co od vás očekáváme • Praxe v oboru nutnost (zkušenost s prodejem módy). • Znalost práce na PC (základy MS Office, aktivní práce s Facebookem a Instagramem, základní dovednosti při focení zboží, e-mailová komunikace). • Příjemné vystupování, zodpovědnost a smysl pro detail. • Zájem o módu a sle... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
REFERENT/KA PRODEJE
Před 11 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce