Asistent/ka vedoucího - Administrativní pracovník/ce - Home office
Podobné inzeráty
Administrativní pracovník/pracovnice
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Administrativní práce v kanceláři mrazíren. Náplň práce: fakturace, vedení kanceláře a dispečink. Požadavky: spolehlivost, pečlivost a samostatnost. Výhody: příspěvek na stravovávní a čtvrtletní prémie. K... (více v detailu)
Neuvedeno
všeobecný administrativní pracovník/ce
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce: administrativa, skenování dokumentů, zpracování administrativy, pochůzky, zpracování dat, backoffice. Požadujeme: - Spolehlivost, pečlivost, chuť pracovat -... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti a vedoucí školní jídelny v MŠ
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Jedná se o administrativní práci a práci vedoucí školní jídelny v Mateřské škole. způsob kontaktu: telefonicky ve všední dny od 8:00 do 15:00 ... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/specialistka péče o zákazníky s maďarštinou - operátor/ka call centra
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy, jedná se především o příchozí linku. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni. Nabízíme: Home Office, 30% odměny, stravenkov... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocný/á administrativní pracovník/pracovnice
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme nového kolegu/kolegyni do naší společnosti (pobočka Pardubice) s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník. Jedná se o pomocné administrativní práce. Požadujeme chuť učit se nové věci, spolehlivost, samostatnost. Vyhrazeno pro OZP. Pracovní doba: 8:00 - 12:00 hod. dle dohody a Vašeho zdravotního stavu upravíme úvazek i pracovní dobu. Jedná s... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovník/pracovnice úklidu - uklízeč/ka
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
úklid kanceláří v administrativních prostorách a prostor ve výrobě, pečlivost, prac. doba 6.00 - 10.00 hod., místa vyhrazena pro osoby se zdrav. postižením (chráněné pracoviště), kontakt pouze telefonick... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik prototypů - měření (M/Ž)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT: OSOBNĚ (Strojírenská 160, Dačice), E-MAILEM, TELEFONICKY CO U NÁS BUDETE DĚLAT? - navrhovat upínací přípravky pro měření - tvořit měřící programy spravovat měřící stroje včetně příslušenství - vytvářet a odlaďovat postupy měření prototypů - komunikovat a spolupracovat s ostatními odděleními v rámci firmy (kvalita) - vytvářet technickou dokumentaci a měřící protokoly - kontrolovat kvalitu prototypů CO BYSTE MĚL/A ZNÁT A UMĚT - mít minimálně SOU technického směru - aktivně znát měření na souřadnicovém měřícím... (více v detailu)
Neuvedeno
Uklízeč/ka (pouze pro OZP)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Hledáme šikovné a schopné pracovníky/ce na pravidelný úklid administrativních (kanceláře) a výrobních prostorů. NÁPLŇ PRÁCE: Náplň práce vysvětlíme a provedeme Vás pracovištěm. Jedná se o zametání, vysávání, mytí podlah. Vykonávat různé činnosti pro udržení čistoty a pořádku toalet, interiérů a vybavení kanceláře. Zkrácený úvazek na 2- 3 hod./den. Tato nabídka práce je určena pouze pro osoby s OZP. Uvedená pracovní náplň není každodenní rutina, lze jí v klidu rozdělit na celý týden. Nabíráme několik pracovníků a pracovnic na úkl... (více v detailu)
Neuvedeno
Marketéři, specialisté prodeje
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
první kontakt Hromek Vítězslav, e-mail: hromek3s1@email.cz Dokážeš efektivně umístit reklamu nebo komunikovat s lidmi a nabídnout jim produkt? Jestli jsi komunikativní typ a zvolíš oslovení přímo konkrétních potencionálních klientů v tváří v tvář nebo jsi naopak spíše introvert, ale dovedeš správně určit a naplánovat reklamu produktu.. na tom u nás opravdu nezáleží. Každý markeťák od nás dostane vlastní identifikační kód, který disponuje nástrojem procentuální slevy ze zápisného z libovolného kurzu pro klienty. Pokud se klient s takovýmto slevovým kódem zapíše na kurz. My naprosto přesně budeme vědět jak se o nás dozvěděl. Klient tedy dosáhne výhodnější ceny a markeťák zase své provize v podobě 10% ze zápisného kurzu. Požadavky na pozici? Je nám jedno jaký přístup, strategii, metody nebo nástroje při své práci použiješ. Každopádně neakceptujeme neférové, agresivní, lživé nebo nelegální jednání. Vše vždy prezentovat pravdivě tak jak je, žádné přibarvování, žádné ... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám brigádu z domova- home office
Před 12 dny
- HYPERINZERCE
Hledám brigádu formou home office. Žádný MLM!
Mám zkušenosti jako prodejce pro call centrum, přepis nahrávek, překlad ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 16 dny
- AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
Noční recepční
Před 17 dny
- Karlovarský kraj - HYPERINZERCE
Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů (naproti Vřídlu a Zámeckým lázním) přijmeme zaměstnance na pozici noční recepční.
Náplň práce
• Řešení požadavků a přání hostů
• Zajištění běžného chodu recepce
• Péče o mezinárodní klientelu od příjezdu po odjezd hosta
• Prodej doplňkových služeb
• Nenáročné administrativní práce na recepci
• E-mailová a telefonická komunikace (částečně v cizích jazycích)
• Přijímání plateb za ubytování a další služby, odpovědnost za přijaté platby
• Výpomoc při prostírání snídaní
Co od Vás požadujeme
• Vstřícný přístup k zákazníkům, úsměv a dobré komunikační schopnosti
• Znalost anglického jazyka, výhodou je znalost německého, ruského jazyka (na
komunikativní úrovni).
• Praxe na obdobné pozici vítána, ale není podmínkou, schopné pracovníky bez
zkušeností zaškolíme
• Samostatnost, spolehlivost, čistý trestní rejstřík
• Min. věk 18 let.
• Pracovní doba ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 49 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Telefonický kontakt s potenciálními zákazníky, vystavování faktur, příjem objednávek, zpracování příchozích objednávek, řešení poptávek, komunikace s dopravci a další agenda související s činností firmy – vyzvedávání objednávek, převoz zboží, příprava balíků apod. Požadujeme: - zkrácený úvazek či brigádně - velký důraz na pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičsk... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 49 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Telefonický kontakt s potenciálními zákazníky, vystavování faktur, příjem objednávek, zpracování příchozích objednávek, řešení poptávek, komunikace s dopravci a další agenda související s činností firmy – vyzvedávání objednávek, převoz zboží, příprava balíků apod. Požadujeme: - zkrácený úvazek či brigádně - velký důraz na pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičsk... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž)
Před 51 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž) Vhodné i pro OZZ Požadujeme: základní znalost práce s PC, ŘP sk. B - výhodou HLÁSIT SE: PO-PÁ d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž)
Před 51 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE (m+ž) Vhodné i pro OZZ Požadujeme: základní znalost práce s PC, ŘP sk. B - výhodou HLÁSIT SE: PO-PÁ d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka pedagoga
Před 51 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Nutné úplné střední odborné vzdělání pedagogického směru, případně úplné střední odborné vzdělání jiného směru a dokončený ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Asistent/ka pedagoga
Před 51 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Nutné úplné střední odborné vzdělání pedagogického směru, případně úplné střední odborné vzdělání jiného směru a dokončený ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Pokladní, fakturant/ka (administrativní pracovník/ce)
Před 51 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem, telefonicky (pondělí - pátek 8 - 15) nebo osobně (pondělí - pátek 8 - 12) zkušenost s prací výhodou, znalosti z oblasti eko... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Pokladní, fakturant/ka (administrativní pracovník/ce)
Před 51 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem, telefonicky (pondělí - pátek 8 - 15) nebo osobně (pondělí - pátek 8 - 12) zkušenost s prací výhodou, znalosti z oblasti eko... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Před 51 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: Koordinace a optimalizace administrativních činností v rámci společnosti. Zajištění efektivního chodu kanceláře a administrativní podpory pro ostatní oddělení. Dohled nad zpracováním faktur, plateb a dalších finančních transakcí.Zajištění správného vedení a archivace firemní dokumentace. Zajištění, že všechny administrativní procesy jsou v souladu s platnými z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Manažer/ka Back Office - asistent/ka účetní
Před 51 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ: Koordinace a optimalizace administrativních činností v rámci společnosti. Zajištění efektivního chodu kanceláře a administrativní podpory pro ostatní oddělení. Dohled nad zpracováním faktur, plateb a dalších finančních transakcí.Zajištění správného vedení a archivace firemní dokumentace. Zajištění, že všechny administrativní procesy jsou v souladu s platnými z... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro polský trh
Před 51 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Práce na ŽL, ŘP sk. B.,polský rodilý mluvčí, angličtina na komunikativní úrovni C1, jedná se o práci vykonávanou na home office - výkon práce Polsko, výborné koordinanční a komunikační schopnosti, praxe v oblasti prodeje - zaměření technického směru výhodou, znalost programu MS Excel, MS Word, Outloo... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro polský trh
Před 51 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Práce na ŽL, ŘP sk. B.,polský rodilý mluvčí, angličtina na komunikativní úrovni C1, jedná se o práci vykonávanou na home office - výkon práce Polsko, výborné koordinanční a komunikační schopnosti, praxe v oblasti prodeje - zaměření technického směru výhodou, znalost programu MS Excel, MS Word, Outloo... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce