Interní auditor útvaru interního auditu

PlaceholderNo Image
Před 53 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: provádění dílčích a analytických prací souvisejících s výkonem interního auditu kraje, komplexní výkon jednotlivých typů interního auditu podle zákona o finanční kontrole ve veřejné správě, ověřování údajů a operací souvisejících s rozpočtovými prostředky a majetkem Olomouckého kraje, metodika v oblasti analýzy rizik, podávání ujištění o dodržování právních předpisů, přijatých opatření a stanovených postupů místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: -dosažené vzdělání - VŠ -obor vzdělání - ekonomika, právo výhodou -znalosti oboru - zákon o finanční kontrole ve veřejné správě, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o účetnictví, mezinárodní standardy pro profesní praxi interního auditu, zákon o krajích -praxe ve veřejné správě v posledních 5 letech výhodou -praxe v oboru v posledních 2 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované dovednosti: uživatelsk... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Referent / referentka správního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: -Zajišťování přestupkové agendy na úseku veřejného pořádku, občanského soužití a ve věcech majetkových; navrhování veřejnoprávních smluv včetně navrhování jejich změn, výpovědí a zrušení Zadání výběrového řízení REFERENT/REFERENTKA správního odboru dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a přihláška k výběrovému řízení k dispozici na odkazu: Volná pracovní místa - Oficiální stránky města Jilemn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145 Další podmínky výběrového řízení Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 30.09.2024 osobně na podatelnu městského úřadu - U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h), poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (11/2024). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. 583 452 114, e-mail m... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Daňový referent
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 27. 9. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300344 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z příjmů fyzických osob - závislá činnost, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborný... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/ICE
Přidáno včera - Jihočeský kraj - ANNONCE
Hledáte smysluplnou práci? Je pro Vás důležité, aby Vaše činnost byla užitečná a potřebná? Máte chuť pracovat a pomáhat klientům v Domě sv. Pavla? V současné době rozšiřujeme náš tým a hledáme empatického, zodpovědného, spolehlivého a komunikativního kolegu či kolegyni. Možná hledáme právě tebe. Kdo jsme: Charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci. Popis pracovní pozice: klíčový pracovník pro klienty služeb Domu sv. Pavla; cílovou skupinou jsou osoby bez domova; individuální práce s klienty; základní sociální poradenství Požadované dovednosti: minimální stupeň vzdělání: vyšší odborné, vysokoškolské - dle zákona č. 108/2006 Sb., zákona; o sociálních službách, vzdělání je podmínkou dle příslušného zákona, lze přijmout i absolventa; znalost SQSS a individuálního plánování; orientace v sociální sféře; práce s PC (word, excel atd.); schopnost orientace... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/ICE
Přidáno včera - Jihočeský kraj - ANNONCE
Hledáte smysluplnou práci? Je pro Vás důležité, aby Vaše činnost byla užitečná a potřebná? Máte chuť pracovat a pomáhat klientům v Domě sv. Pavla? V současné době rozšiřujeme náš tým a hledáme empatického, zodpovědného, spolehlivého a komunikativního kolegu či kolegyni. Možná hledáme právě tebe. Kdo jsme: Charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci. Popis pracovní pozice: klíčový pracovník pro klienty služeb Domu sv. Pavla; cílovou skupinou jsou osoby bez domova; individuální práce s klienty; základní sociální poradenství Požadované dovednosti: minimální stupeň vzdělání: vyšší odborné, vysokoškolské - dle zákona č. 108/2006 Sb., zákona; o sociálních službách, vzdělání je podmínkou dle příslušného zákona, lze přijmout i absolventa; znalost SQSS a individuálního plánování; orientace v sociální sféře; práce s PC (word, excel atd.); schopnost orientace... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti strategie (Strategic Coordination Deputy General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplňí práce je zejména: odpovědnost za obchodní koordinaci ve vztahu k mateřské společnosti, řízení strategického plánování a investic, zajišťování požadavků na strategii, prověřování stávajících strategií a politik společnosti, vypracovávání a aktualizace interních politik v oblasti strategie, řízení a koordinace, plnění dalších souvisejících úkolů předelěných Strategic Coordinator General Director spol... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení přezkumu hospodaření obcí v odboru kontroly
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací
Plnění povinností v oblasti řízení příležitostí, které zahrnují: účast na interních schůzkách s klienty; účast na externích schůzkách s klienty za účelem ověření/kvalifikace příležitostí, pochopení potřeb klienta a nastavení očekávání; poskytování mater... (více v detailu)
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti strategie a politiky organizací
Plnění povinností v oblasti řízení příležitostí, které zahrnují: účast na interních schůzkách s klienty; účast na externích schůzkách s klienty za účelem ověření/kvalifikace příležitostí, pochopení potřeb klienta a nastavení očekávání; poskytování mater... (více v detailu)
PlaceholderNo Image
REFERENT-KA ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU
Před 4 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Pro našeho klienta, Městský úřad Třebíč, hledáme vhodného kandidáta na pozici REFERENT-KA ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU. Náplň práce: samostatný výkon kontrolní činnosti na úseku živnostenského podnikání – provádění živnostenských kontrol zaměřených na sledování, zda a jak jsou plněny povinnosti stanovené podnikatelům živnostenským zákonem a zvláštními právními předpisy a následné projednávání zjištěných porušení. Požadavky na uchazeče vyplývající z právních předpisů: občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk), fyzická osoba, která dosáhla minimálně 18 let věku, způsobilost k právním úkonům, ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitou, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, internet; flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost; odolnost vůči stresu; praxe výhodou; znalost práce s EKIS a GINIS výhodou. Řidičské oprávnění skupiny "B" výhodou. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží životopis, případně reference a doklad o nejvyšším dosaženém vzd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Asistent/ka
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitou, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, internet; flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost; odolnost vůči stresu; praxe výhodou; znalost práce s EKIS a GINIS výhodou. Řidičské oprávnění skupiny "B" výhodou. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží životopis, případně reference a doklad o nejvyšším dosaženém vzd... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti řízení rizik (Legal Affairs Deputy General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zejména: prověřování stávajících strategií a politik společnosti a legislativy s cílem identifikovat odchylky a zastaralá ustanovení, přípravu a revizi vnitřních směrnic společnosti týkajících se compliance a řízení rizik. Dále komunikaci s oddělením compliance a řízení rizik, posuzování nebezpečí a rizik a přípravu reakcí na ně, s cílem odhalit slabiny a rozpory v procesech a dokumentech společnosti, a předávání výsledků posuzování a analýzy nadřízeným pracovníkům. Prověřování operací pro zajištěn... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce