Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Před 853 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: vera.henclova@sap.com Výkon práce: Praha a adresa zaměstnance v ČR Náplň práce: Realizace komplexních sourcingový projektů na místní, regionální a globální úrovni; Příprava a uzavírání smluv na základě analýzy; Zadávání zakázek služeb a smluv v souladu s pokyny společnosti SAP; Provádění analýzy trhu a sledování tržních trendů Požadujeme: 3+ roky profesionální pracovní zkušenosti v taktickém zadávání zakázek v prostředí nepřímého zadávání zakázek, ideálně v nadnár... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 33 dny - AVIZO_CZ
Jazykové požadavky: - Ruština C1 nebo rodilý mluvčí - Čeština minimální úroveň A2 Náplň práce: - vyřizování příchozích hovorů a zpráv klientů, zodpovídání dotazů, vyřizování žádostí o služby a řešení stížností; - identifikace požadavků a zadávání řešených situací do počítačového systému; - fakturace a vyřizování plateb v případě potřeby; - odesílání dopisů, informačních letáků a jiných dokumentů klientům; - ... (více v detailu)
Neuvedeno
sociální pracovník do služby odborně sociální poradenství (m/ž)
Před 471 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu nízkoprahového zařízení pro děti a mládež v Postoloprtech hledáme sociálního pracovníka. Požadované vzdělání: VOŠ v oblasti sociální práce, sociální pedagogika, sociální a humanitární činnost, sociálně právní činnost Pracovní úvazek ve výši 1,0. Další požadavky: - praxe v oblasti služeb sociální prevence výhodou (vč. NZDM) - chuť a motivace pracovat s dětmi a mládeží - zájem o druhé a sociální témata - empatie, dobré komunikační dove... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Dispečer senior (zkušený dispečer) pro mezinárodní dopravu (M/Ž)
Před 496 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Dopravní společnost KomarTrans v Ústí nad Orlicí přijme kolegu/kolegyni na pozici Dispečer senior (zkušený dispečer) pro mezinárodní dopravu. Budete mít na starosti plánování a řízení přeprav zboží pro naše významné klienty v rámci Evropy. Stanete se součástí důležitého ekonomického řetězce. Budete se přímo podílet na vývoji stabilní rodinné společnosti. Náplň práce: - koordinace přeprav dle požadavků a zadání od zakazníků - komunikace s významnými zákazníky - návrhy pro usnadnění systémového chodu přepravních služeb - komunikace s dopravci, kteří pro nás zajišťují přepravy externě - plánování logistických překládek zboží - komunikace s řidiči - plánování práce řidičům prostřednictvím firemní aplikace - administrativa spojená s přepravami Požadujeme: - zkušenosti v rámci logistik... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 329 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 268 dny - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí pobočky Praha
Před 723 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Klouček Petr Bc., tel.: 774 880 194, e-mail: p.kloucek@marent.cz - profesní životopis. Půjčovna stavebních strojů Marent patří mezi hlavní poskytovatele služeb v oblasti půjčování stavební techniky. Půjčovna je specializovaná na stavební stroje přední světové značky Caterpillar a je největší půjčovnou stavební techniky v České republice. Na trhu společnost působí více jak 10 let a do svého týmu hledá novou posilu na pozici – Vedoucí půjčovny stavebních strojů – pobočka Praha Náplň práce: . vedení a organizace půjčovny stavebních strojů . komunikace a péče o stávající zákazníky a vyhledávání nových . příprava, evidence a zpracování cenových nabídek a uzavíraní smluv . vedení smluvní a technické dokumentace zakázek . reporting a prezentace výsl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 268 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
sociální pracovník
Před 496 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce je individuální práce s uživateli dvou sociálních služeb: "sociální rehabilitace" a "osobní asistence" poskytovaných v Jindřichově Hradci. V rámci služby sociální rehabilitace se jedná o podporu osob se zdravotním postižením při jejich uplatnění na trhu práce, řešení jejich nepříznivé životní situace, nácvik potřebných schopností a dovedností, pomoc při uplatňování jejich práv nebo při obstarávání osobních záležitostí aj. Osobní asistence je určena seniorům, kterým je služba poskytována v jejich domácnosti. Sociální pracovník jedná s novými zájemci o službu, individuálně službu s uživateli plánuje, zajišťuje dostupnost služby osobními asistenty, službu také sám vykonává, řeší potřebné zálež... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Technický pracovník
Před 367 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: vzdělání min. SŠ s maturitou v oboru stavebním, praxe v oboru stavebním, trestní bezúhonnost, ŘP sk. B POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou s možností prodloužení, platová třída 9. - výše platu dle praxe, zpracování objednávek a smluv, plnění povinností vodohospodáře na zařízeních přidělených provozním střediskem, provádění rozpočtu u svépomocné údržby, kontrolování rozpo... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Finance Specialist (Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace)
Před 549 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Straková Barbora, e-mail: barbora.strakova@sap.com Na této pozici budete mít na starosti zejména podporu našeho obchodního oddělení. Budete zadávat a upravovat v systému kvóty na nové zakázky, na které systém ještě není připraven. Zároveň se budete podílet na zlepšování a zefektivňování našich procesů. Předch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 463 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt E-MAILEM: czp.ustredi@czp-msk.cz Požadavky: - VOŠ nebo VŠ vzdělání sociálního směru směru nebo obdobného zaměření. - Orientace v legislativě týkající se osob se zdravotním postižením, v řešení jejich životních situacích. - Orientace ve využití kompenzačních pomůcek, - Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. - Velmi dobrá znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel). - Psaní "všemi deseti" výhodou. Velmi dobrý písemný a slovní projev. - Řidičský průkaz sk. B výhodou. Osobnostní předpoklady sociálního pracovníka v osobní asistenci: - Komunikační dovednosti, empatický přístup ke klientům s ohledem na jejich potřeby. - Zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. - Schopnost pracovat v týmu, vyhodnocovat a předávat důležité informace. Hlavní pracovní náplň sociálního pracovníka v osobní asistenci - zaměstnanec poskytuje službu osobní asistence, - zaměstnanec poskytuje základní sociální poradenství, - zaměstnanec zajištuje za... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
investiční technik
Před 550 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
návrhy na tech. zhodnocení budov pro optimalizaci provozu, spolupráce na vývoji nových investičních záměrů a na tech. rozvoji zařízení, zajišťování úplnosti projektové dokumentace investičních akcí, koordinace přípravy a realizace investic, dozorování průběhu a harmonogramu realizace investičních akcí, zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné, průzkumové a projektové práce, dohlídka BOZP a PO, práce v týmu, 10. platová třída, tarif dle započitatelné praxe (příloha č.1 Nařízení vlády 341/2017 Sb.), osobní ohodnocení, ÚSO vzdělání staveb. nebo tech. směru, praxe na obdobné pozici, zkušenost s tvořením zakázek velkého a malého rozsahu a investiční... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 434 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Prvotní informace: telefonicky: 775 400 190 osobně na adrese Jičínská 1073, Mladá Boleslav Upřesňujicí informace: Jazyk: nutná znalost českého a ukrajinského jazyka,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Contracts Representative I
Před 315 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Popis: Tým podporuje globální funkci, která má zodpovědnost za vypracování a vyjednávání smluv se zákazníky. Jako člen týmu se budete podílet na procesu navrhování, provádění a údržby smluv, prováděním různých úkolů s využitím našich nástrojů pro zadávání zakázek a podrobným porozuměním průběhu obchodního procesu uzavírání smluv. o Sjednat smlouvy a návrhy dohod. o Poradit interním zákazníkům. o Interpretace termínů. o Pomoc při řešení sporů a urovnávání nároků. o Identifikovat riziko v... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 268 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
K.Krislata, tel.: 723 559 007, e-mail: kkrislata@stalker2.com Požadujeme: VŠ, pravidelnou docházku, zodpovědnost, dodržování deadlinů, smysl pro týmovou práci. Zkušenosti v IT s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
IT specialis(k)a
Před 660 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
řízení a koordinace všech činností IT oddělení, zajištění dalšího rozvoje, plánování, vývoj, implementace a monitorování IT cílů a klíčových ukazatelů výkonu, správa IT majetku, HW, SW a služeb, správa a koordinace dodavatelů IT služeb a správa řádných IT licencí, vývoj a implementace portfolia IT služeb, iniciování, plánování a řízení místních IT projektů, zajištění efektivní komunikace na všech úrovních, zajištění neustálé dostupnosti IT prostředí a služeb, podpora uživatelů IT ve všech relevantních místních IT službách a zajištění místního řízení obchod. vztahů v oblasti IT, jejich analýza a podpora, plánování a kontrola ročního rozpočtu IT oddělení a zajištění souladu mezi místními IT aktivy, aplikacemi a zásadami a mezi podnikovými IT standardy, referent/ka pro oblast SAP; pro ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 655 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Admnistrativní pracovník 3 25 000 Helize Enterprises s.r.o., Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1 19517271 1.9.2023 Anupam, e-mail: reikibunch@gmail.com Pro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 347 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Tursunhodjayev Okilhon, tel.: 774592992 nutná jazyková vybvenost , zastupování společnosti při uzavírání smluv, jednání s part... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 434 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
THOMAS BASTIN, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména MS Excel - Předchozí zkušenost s prací v... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 268 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
K.Krislata, tel.: 723 559 007, e-mail: kkrislata@stalker2.com Požadujeme: VŠ, pravidelnou docházku, zodpovědnost, dodržování deadlinů, smysl pro týmovou práci. Zkušenosti v IT s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní pracovníci v oblasti správy průmyslu a dopravy
Před 496 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Čermák Ladislav, e-mail: ladislav.cermak@3dees.cz Hledáme nového kolegu, který bude schopen zvládnout širokou škálu úkolů a podporovat naše obchodní týmy v různých oblastech. Nabízíme pestrou práci a velkou samostatnost. Naše týmy se zabývají prodejem průmyslových řešení pro aditivní výrobu. Dále nabízíme služby zakázkové aditivní výroby. Působíme na trzích v Česku, Slovensku a na Ukrajině. Plánuje expanzi na další vhodné trhy. Náplň práce • Zajištění kompletní personální agendy společnosti • Interní účetní podpora: Fakturace, zpracování přijatých faktur, příprava dokladů, komunikace s externí účetní, vedení pokladny, zpracování mezd a personální agendy, vymáhání pohledávek, evidence smluv a dalších dokumentů. • Administrace interních dotačních projektů: vedení evidence podkladů projektů, účast na pravidelných projektových poradách, sledování důležitých termínů v realizovaných a připravovaných projektech. • Prodejní podpora: komunikace s dodavateli, reakce na dotazy klientů na webu, zá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 617 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: merkus@merkus.cz Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou. Znalost českého jazyka na úrovni B2 znalost ruského/ukrajinského jazyka na úrovni rodilého m... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 517 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména MS Excel - Předchozí zkuš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hlavní účetní a referent SSSVD
Před 359 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Náplň práce: zajišťovat činnosti hlavní účetní, správu majetku, spolupracovat na přípravě, zadávání a kontrole veřejných zakázek. Případně zajišťovat agendu mzdové účetní, další agendy a činnosti oddělení pro aktuální potřeby organizace. Hledáme osobnost která: je přátelská, flexibilní a profesionální a umí se přizpůsobit aktuálním potřebám, je organizačně s... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 463 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt E-MAILEM: czp.ustredi@czp-msk.cz Požadavky: - VOŠ nebo VŠ vzdělání sociálního směru směru nebo obdobného zaměření. - Orientace v legislativě týkající se osob se zdravotním postižením, v řešení jejich životních situacích. - Orientace ve využití kompenzačních pomůcek, - Zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost. - Velmi dobrá znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel). - Psaní "všemi deseti" výhodou. Velmi dobrý písemný a slovní projev. - Řidičský průkaz sk. B výhodou. Osobnostní předpoklady sociálního pracovníka v osobní asistenci: - Komunikační dovednosti, empatický přístup ke klientům s ohledem na jejich potřeby. - Zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. - Schopnost pracovat v týmu, vyhodnocovat a předávat důležité informace. Hlavní pracovní náplň sociálního pracovníka v osobní asistenci - zaměstnanec poskytuje službu osobní asistence, - zaměstnanec poskytuje základní sociální poradenství, - zaměstnanec zajištuje za... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce