Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Před 436 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména MS Excel - Předchozí zkuš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

fakturant/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
pracoviště Střílky - Náplň práce: zpracování přijatých faktur a dalších daňových dokladů, příprava podkladů pro účetní a další administrativní práce - Požadujeme: Velmi dobrou znalost práce na PC (MS office) - Výhodou: zkušenost na obdobné pozici - Oceníme: organizovanost, zodpovědnost, pečlivost, týmového hráče, dobré zvládání stresu a zátěží - Nabízíme: pracovní poměr na ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA Oddělení správy nemovitostí, Odboru majetku města MěÚ Nové Město nad Metují
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o v... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní - personalista
Před 6 dny - AVIZO_CZ
pozice: Mzdová/ý účetní - personalista Nástup: ihned, nebo dle dohody, Mzda: 38000,- až 45000,- Kč Kontakt: Zápotočná Lucie, e-mail: lucie.zapotocna@acs-e.com Konkrétní agenda, která Vás na této pozici čeká: - Budete součástí 3-členného týmu - Zpracování mzdové agendy v počtu cca 60 mezd měsíčně. Používaný účetní systém Money S3, přechod na systém Helios - Kompletní vedení a zpracování mzdové agendy. Příprava zaměstnaneckých smluv a dohod a další administrativy spojené s nástupem/odchodem zaměstnanců - Zpracování ročního zúčtování daní - Podpora zaměstnancům v otázkách z oblasti mezd, pojištění a daně z příjmů - Zajištění reportingu z oblasti mzdové agendy pro vedení společnosti - Komunikace a spolupráce s externími subjekty (s daňovým poradcem, institucemi státní správy, úřady, atd.). Spolupráce s auditory - Podílení se na zpracování měsíčních uzávěrek a výkazů závěrky ve spolupráci s ostatními kolegy (kontrola účetních záznamů a účtů) - Procesní a administrativní podpora při zavádění... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostraha vrátnice recepce
Před 9 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Recepce-Ostraha Praha Hlavní město Praha – Dnes 150 Kč / hodina Hledáme nové kolegy na pozici Recepce/Vrátnice v Praze Do našeho týmu hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni na pozici recepce/vrátnice. Práce je vhodná pro osoby, které jsou flexibilní a ochotné pracovat ve směnném provozu, včetně nočních směn. Požadavky: Požadujeme příjemné vystupování, komunikační dovednosti a zodpovědnost Vzdělání SOU/SŠ/VŠ Čistý výpis z rejstříku trestu Znalost práce na počítače (MS Office, Mail, ubytovací pro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vrátnice
Před 9 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Recepce-Ostraha Praha Hlavní město Praha – Dnes 150 Kč / hodina Hledáme nové kolegy na pozici Recepce/Vrátnice v Praze Do našeho týmu hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni na pozici recepce/vrátnice. Práce je vhodná pro osoby, které jsou flexibilní a ochotné pracovat ve směnném provozu, včetně nočních směn. Požadavky: Požadujeme příjemné vystupování, komunikační dovednosti a zodpovědnost Vzdělání SOU/SŠ/VŠ Čistý výpis z rejstříku trestu Znalost práce na počítače (MS Office, Mail, ubytovací pro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostraha recepce Praha
Před 9 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Recepce-Ostraha Praha Hlavní město Praha – Dnes 150 Kč / hodina Hledáme nové kolegy na pozici Recepce/Vrátnice v Praze Do našeho týmu hledáme spolehlivého a komunikativního kolegu/kolegyni na pozici recepce/vrátnice. Práce je vhodná pro osoby, které jsou flexibilní a ochotné pracovat ve směnném provozu, včetně nočních směn. Požadavky: Požadujeme příjemné vystupování, komunikační dovednosti a zodpovědnost Vzdělání SOU/SŠ/VŠ Čistý výpis z rejstříku trestu Znalost práce na počítače (MS Office, Mail, ubytovací pro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 12 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka managementu
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovnice/pracovník
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpo... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti logistiky
Před 772 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Výhodou: - Angličtina na komunikativní úrovni - Dobré komunikační schopnosti - Pokročilá znalost... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 262 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Ostatní pracovníci povrchového čištění budov
Před 287 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
bobovasil@seznam.cz Firma chce zaměstnat pracovníky na pozici pracovníci povrchového čištění bu... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů
Před 772 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu. Zájemci o pozici hl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 214 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Sr Structural Engineer
Před 353 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Magisterský titul (Ing) na stavební fakultě, obor "Statika a dynamika konstrukcí" anebo "Mosty a inženýrské kostrukce" anebo ekvivalentní těmto oborům. Min 5 let zkušeností s projektováním v oboru statika. Znalost obsahu a aplikace norem a předpisů, Techn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 287 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 443 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bastin Thomas, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Zkušeností v oblasti mzdových procesů, systémů, controllingu - Znalost anglického jazyka a španělského jazyka - Znalost MS Office - zej... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 393 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 214 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 287 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky a upřesnění k nabídce: - VOŠ nebo VŠ sociálního směru dle zák. 108/2006 Sb, o sociálních službách - praxe v sociálních službách min. 3 roky, schopnost vést a motivovat tým - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost - znalost práce na PC (word, excel) - kultivovaný písemný projev, dobré komunikační schopnosti - zájem o problematiku práce s mládeží - další předpoklady k výkonu práce vedoucího, jako jsou komunikační dovednosti, empatie, schopnost řešit konflikty a organizační schopnosti - pracovní poměr na celý úvazek na dobu určitou... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 287 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍK/OBCHODNICE A PROJEKTOVÝ MANAŽER/MANAŽERKA
Před 471 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:4/1/2024 Hledáme nadšeného a zkušeného kolegu/kolegyni na sloučenou pozici obchodníka a projektového manažera. Tato role vyžaduje schopnost efektivní komunikace se zákazníky a současně zajistit úspěšnou realizaci projektů od počáteční fáze až po jejich dokončení. Náplň práce: - obchodníci a projektoví manažeři ve výrobě lisovaných kovových dílů pro automobilový průmysl Požadujeme: - znalost anglického jazyka na komunikační úrovni - zkušenost s PPAP a APQP - znalost MS Office na uživatelské úrovni - schopnost číst a interpretovat výkresovou dokumentaci - zkušenost se získáváním a péčí o zákazníky - platný řidičský průkaz skupiny B - flexibilitu v řešení různorodých úkolů - samostatnost a asertivní jednání - schopnost efektivního a týmového vedení projektů - dobré organizační a ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 258 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
IT Project Manager
Před 353 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Darina Mitasová, e-mail: dmitasova@idc.com • Zkušenost s plánováním IT projektů rozdílných velikostí v mezinárodním prostředí • Schopnost identifikace a ř... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborný pracovník v oblasti kvality
Před 1093 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Požadujeme: *vzdělání technického směru *praxi v oboru kvality (strojírenství) *zkušenosti z automobilového průmyslu výhodou *komunikativní znalost NJ výhodou *samostatný a aktivní přístup k plnění úkolů *znalost práce na PC Nabízíme: *dobré... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce