Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Před 375 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména MS Excel - Předchozí zkuš... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Lopourová Regina, e-mail: regina.lopourova@novartis.com Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu; Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Finanční účetní
Před 9 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Zdravím, hledám práci (i zkrácený úvazek) nejlépe v administrativě. Okres Frýdek-Místek příp. Karviná. Praxi mám. Pracovala jsem v e-shopech a malých firmách.. Velmi dobře ovládám práci na PC, MS Office (Word, Excel), píšu všemi deseti, mám... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti logistiky
Před 711 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Výhodou: - Angličtina na komunikativní úrovni - Dobré komunikační schopnosti - Pokročilá znalost... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 201 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Ostatní pracovníci povrchového čištění budov
Před 226 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
bobovasil@seznam.cz Firma chce zaměstnat pracovníky na pozici pracovníci povrchového čištění bu... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů
Před 711 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu. Zájemci o pozici hl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 152 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Sr Structural Engineer
Před 292 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Magisterský titul (Ing) na stavební fakultě, obor "Statika a dynamika konstrukcí" anebo "Mosty a inženýrské kostrukce" anebo ekvivalentní těmto oborům. Min 5 let zkušeností s projektováním v oboru statika. Znalost obsahu a aplikace norem a předpisů, Techn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 226 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 382 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bastin Thomas, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Zkušeností v oblasti mzdových procesů, systémů, controllingu - Znalost anglického jazyka a španělského jazyka - Znalost MS Office - zej... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 332 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 153 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 225 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky a upřesnění k nabídce: - VOŠ nebo VŠ sociálního směru dle zák. 108/2006 Sb, o sociálních službách - praxe v sociálních službách min. 3 roky, schopnost vést a motivovat tým - trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost - znalost práce na PC (word, excel) - kultivovaný písemný projev, dobré komunikační schopnosti - zájem o problematiku práce s mládeží - další předpoklady k výkonu práce vedoucího, jako jsou komunikační dovednosti, empatie, schopnost řešit konflikty a organizační schopnosti - pracovní poměr na celý úvazek na dobu určitou... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 226 dny - ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍK/OBCHODNICE A PROJEKTOVÝ MANAŽER/MANAŽERKA
Před 410 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ z:4/1/2024 Hledáme nadšeného a zkušeného kolegu/kolegyni na sloučenou pozici obchodníka a projektového manažera. Tato role vyžaduje schopnost efektivní komunikace se zákazníky a současně zajistit úspěšnou realizaci projektů od počáteční fáze až po jejich dokončení. Náplň práce: - obchodníci a projektoví manažeři ve výrobě lisovaných kovových dílů pro automobilový průmysl Požadujeme: - znalost anglického jazyka na komunikační úrovni - zkušenost s PPAP a APQP - znalost MS Office na uživatelské úrovni - schopnost číst a interpretovat výkresovou dokumentaci - zkušenost se získáváním a péčí o zákazníky - platný řidičský průkaz skupiny B - flexibilitu v řešení různorodých úkolů - samostatnost a asertivní jednání - schopnost efektivního a týmového vedení projektů - dobré organizační a ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Obchodní referent/ka pro internetové obchody
Před 197 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
O nás: Hledáme zkušeného a zodpovědného Obchodního referenta/ku pro internetové obchody, který/á se přidá k našemu týmu! Pokud se zajímáte o svět online obchodování, máte rádi excel a rozumíte si s čísly, pracujete systematicky, máte analytické myšlení a vidíte věci v širších souvislostech, řekli byste o sobě, že máte obchodního ducha a baví Vás komunikace, pak hledáme právě Vás! Rádi bychom Vám nabídli možnost stát se členem našeho týmu! Jsme BRAVSON GROUP s.r.o., přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež, který nabízí také mnoho jiných zajímavých produktů v našem portfoliu, přesvědčte se sami na www.bravson.cz. Co bude náplní Vaší práce? • Komunikace se zákazníky a dodavateli: Budete komunikovat s našimi zákazníky i zahraničními dodavateli • Analýza prodejů a správa zásob: Budete analyzovat prodeje zboží, hlídat skladovou dostupnost a tvořit objednávky zásob • Řízení logistických procesů: Budete zajišťovat logistické procesy spojené s dodávkami zboží od našich dodava... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
IT Project Manager
Před 292 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Darina Mitasová, e-mail: dmitasova@idc.com • Zkušenost s plánováním IT projektů rozdílných velikostí v mezinárodním prostředí • Schopnost identifikace a ř... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborný pracovník v oblasti kvality
Před 1031 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Požadujeme: *vzdělání technického směru *praxi v oboru kvality (strojírenství) *zkušenosti z automobilového průmyslu výhodou *komunikativní znalost NJ výhodou *samostatný a aktivní přístup k plnění úkolů *znalost práce na PC Nabízíme: *dobré... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci - Disponenti dopravy
Před 353 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Požadavky Znalost Ukrajinského jazyka - komunikativní úroveň, nutná praxe v oboru dispečer - disponent kamionové dopravy min 1 rok, dobrá znalost práce na PC (MS office, internet), znalost Španělského jazyka výhodou, ŘP sk B , samosta... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Prodejci po telefonu
Před 659 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: Wahaj Muhammad, e-mail: wahajmuhammad@gmail.com Výhodou: - obchodní praxe, praxe v Jižní ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
IT Konzultant
Před 410 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - Povědomí o funkci a dotazovaní databází a případně o programovacích jazycích výhodou - Zkušenosti s prací v Microsoft Dynamics NAV případně Dynamics 365 Business Central velkou výhodou - Velmi dobré analytické myšlení - Pokročilá znalost MS Office (hlavně MS Excel) - Zkušenost s konzultační činností výhodou - Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni Náplň práce: - Konzultační činnost při zavádění nových technologií (primárně v ERP systému Dynamics Business Central) - Analýza a optimalizace proce... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Odborní účetní mzdoví
Před 432 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Chmeliar Peter, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Pokročilá zkušenost s MS Office - zejména s MS Access a MS Excel Office - Předchozí zkušenost s vedením projektů ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce