Pracovník/ce správy objektů

Přidáno dnes - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Hledáme pracovníky pro správu objektů společnosti. Jedná se o bytové domy a soukromé objekty často obývané cizinci. Kompletní příprava prostor pro předání nájemci včetně úklidu, zásobování a vedení evidence. Cestován... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Pracovník/ce správy objektů
Přidáno dnes - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Hledáme pracovníky pro správu objektů společnosti. Jedná se o bytové domy a soukromé objekty často obývané cizinci. Kompletní příprava prostor pro předání nájemci včetně úklidu, zásobování a vedení evidence. Cestován... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
referent/ka společné státní správy a samosprávy
Přidáno dnes - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: samostatný odborný referent na úseku evidence obyvatel a rodných číslech, úseku matriky, vidimace a legalizace - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, ve znění pozdějších předpisů: vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitou, praxe v oblasti evidence obyvatel, matriky, vidimace a legalizace výhodou, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon činnosti dle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, výhodou, obecná znalost zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka společné státní správy a samosprávy
Přidáno dnes - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: samostatný odborný referent na úseku evidence obyvatel a rodných číslech, úseku matriky, vidimace a legalizace - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., zákona o úřednících, ve znění pozdějších předpisů: vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitou, praxe v oblasti evidence obyvatel, matriky, vidimace a legalizace výhodou, zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon činnosti dle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, výhodou, obecná znalost zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisu nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent majetkové správy - asistent/asistentka vedoucího kanceláře ředitele
Přidáno dnes - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Kroměříž - Popis pracovní pozice: spolupráce na zajišťování právní agendy pracoviště, zajištění majetkové správy s důrazem na zveřejňování příslušných dokumentů dle podmínek zákona č. 340/2015 Sb., zákon o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), výkon různorodých administrativních činností včetně archivace a práce ve spisové službě, jakož i dalších vnitřních systémech užívaných u NPÚ jako zaměstnavatele. - Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání všeobecného, právního nebo ekonomického zaměření; znalost českého jazyka (pro komunikaci v písemném projevu); všeobecné právní povědomí; všeobecná znalost základních právních norem ČR; uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Word, Excel); pozitivní přístup a dobré kom... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent majetkové správy - asistent/asistentka vedoucího kanceláře ředitele
Přidáno dnes - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Kroměříž - Popis pracovní pozice: spolupráce na zajišťování právní agendy pracoviště, zajištění majetkové správy s důrazem na zveřejňování příslušných dokumentů dle podmínek zákona č. 340/2015 Sb., zákon o zvláštních podmínkách účinnosti některých smluv, uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv), výkon různorodých administrativních činností včetně archivace a práce ve spisové službě, jakož i dalších vnitřních systémech užívaných u NPÚ jako zaměstnavatele. - Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání všeobecného, právního nebo ekonomického zaměření; znalost českého jazyka (pro komunikaci v písemném projevu); všeobecné právní povědomí; všeobecná znalost základních právních norem ČR; uživatelská znalost práce na PC (Microsoft Office - Word, Excel); pozitivní přístup a dobré kom... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru územního plánování a stavebního řádu
Přidáno dnes - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: výkon státní správy stavebního úřadu - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, znalost z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
referent/ka Odboru územního plánování a stavebního řádu
Přidáno dnes - Zlínský kraj - ANNONCE
Pracoviště Holešov - Popis činnosti: výkon státní správy stavebního úřadu - Požadavky a předpoklady pro vznik pracovního poměru: autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, znalost z... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
ÚDRŽBA OBJEKTU FIRMY
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Jedná se o údržbu objektu včetně sekání trávy a ostatní údržbářské práce dle požadavku firmy, řidičský průkaz výhodou Zaměstnanecké výhody: příspěvky na stravné Hlásit se... (více v detailu)
Neuvedeno
ostraha objektu
Před 10 dny - AVIZO_CZ
VHODNÉ PRO OZP ! Jedná se o ostrahu objektu Kovosvit, náměstí Tomáše Bati 419, Sezimovo Ústí. Pracovní doba: krátký a dlouhý týden Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, tarif mob. operátor Kontakt: e... (více v detailu)
Neuvedeno
Hlavní účetní - vedoucí finančního oddělení
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: " vedení teamu účetních - pracoviště Praha a Ústí nad Labem " zajišťování veškerých kontrolních a řídících činností v souvislosti s účetním zpracováním (náležitosti účetních dokladů, likvidace, párování plateb, účtování, kontrola tržeb, výpisy z bankovních účtů, saldo apod.) " zodpovědnost za rozúčtování závazků a pohledávek " spolupráce na účetních závěrkách organizace " kontrola účetních dat z hlediska formální správnosti a vazeb předepsaných obecně závaznými, a i vnitřními předpisy organizace " kontrola daňových dokladů, sazeb DPH a příprava podkladů pro daňová přiznání " evidence náhrad z pojistného plnění " spolupráce při sestavování plánu rozpočtů v rámci ÚPS a následná kontrola plnění " spolupráce při vedení spisovny ekonomického oddělení " spolupráce na tvorbě a upřesňování metodiky účetních postupů, spolupráce při stanovení vnitřních předpisů organizace " koordinace finančních i dalších aktivit při zajišťování rovnováhy ve zdrojích a potřebách organizace Požadujem... (více v detailu)
Neuvedeno
Údržbář objektu úřadu
Před 15 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, ústřední orgán státní správy, v jehož působnosti je ochrana průmyslového vlastnictví, zejména plní funkci patentového a známkového úřadu, hledáme vhodné kandidáty na pozici Údržbář objektu úřadu. Náplň práce: Zajišťování údržby, běžných oprav, prohlídek a prověrek technické způsobilosti strojů (vyjma výpočetní techniky) a zařízení budov, Instalatérské a truhlářské práce, Zajišťování autodopravy. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovník/ce v sociálních službách do potravinové sociálně terapeutické dílny
Před 23 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
HLEDÁME KOLEGU/KOLEGYNI DO POTRAVINOVÉ SOCIÁLNĚ TERAPEUTICKÉ DÍLNY NÁPLŇ PRÁCE: přímá práce s klienty s lehkým mentálním postižením nebo chronickým duševním onemocněním, podpora v jejich osobním rozvoji, podpora klientů v nácviku pracovních dovedností - pracovní činnosti v potravinářské dílně, dle potřeby zástup v dalších terapeutických dílnách, činnosti na terapeutické zahradě, administrativní činnost, práce s PC, úzká spolupráce s vedoucí služby, sociálním pracovníkem a kolegy - týmová i individuální práce POŽADAVKY: SŠ, kurz pro pracovníky v sociálních službách a zkušenosti v sociální oblasti výhodou, dovednosti a záliba v pečení, zdobení cukroví, zpracování ovoce, vaření (činnosti v kuchyni), tvořivost, zručnost, pozitivní přístup k lidem i k práci, empatie, schopnost organizovat práci, flexibilita, samostatnost, zodpovědnost, týmová spolupráce, schopnost jednat a vést činnosti s lidmi se zdravotním znevýhodněním, příjemná komunikace a vystupování, spolehlivost, férové jednání... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Pracovník/ce v sociálních službách do potravinové sociálně terapeutické dílny
Před 23 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
HLEDÁME KOLEGU/KOLEGYNI DO POTRAVINOVÉ SOCIÁLNĚ TERAPEUTICKÉ DÍLNY NÁPLŇ PRÁCE: přímá práce s klienty s lehkým mentálním postižením nebo chronickým duševním onemocněním, podpora v jejich osobním rozvoji, podpora klientů v nácviku pracovních dovedností - pracovní činnosti v potravinářské dílně, dle potřeby zástup v dalších terapeutických dílnách, činnosti na terapeutické zahradě, administrativní činnost, práce s PC, úzká spolupráce s vedoucí služby, sociálním pracovníkem a kolegy - týmová i individuální práce POŽADAVKY: SŠ, kurz pro pracovníky v sociálních službách a zkušenosti v sociální oblasti výhodou, dovednosti a záliba v pečení, zdobení cukroví, zpracování ovoce, vaření (činnosti v kuchyni), tvořivost, zručnost, pozitivní přístup k lidem i k práci, empatie, schopnost organizovat práci, flexibilita, samostatnost, zodpovědnost, týmová spolupráce, schopnost jednat a vést činnosti s lidmi se zdravotním znevýhodněním, příjemná komunikace a vystupování, spolehlivost, férové jednání... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Pronájem komerčního objektu 20 m².Nabízíme k
Před 24 dny - ANNONCE
Pronájem komerčního objektu 20 m².Nabízíme k pronájmu kancelář v přízemí příjemné administrativní budovy v centru města poblíž automatických mlýnů v ulici Na Vrtálně. Prostor je bezbariérový, světlý a orientován na sever. Nově je položena vinylová podlaha, na oknech jsou vertikální žaluzie, rozvod datového kabelu, domácí telefon, LED osvětlení v podhledu, poštovní schránka ve vestibulu budovy. Kancelář má samostatný zabezpečovací systém, napojeno na PCO. Nájemci je k dispozici společná denní místnost s kuchyňkou, toalety, úklid společných prostor je zajištěn na denní bázi a je zahrnut v zálohách na služby. V případě zájmu je možné sjednat i úklid vlastních kanceláří za samostatnou úplatu. Vh... (více v detailu)
4 200
 Kč
skladník/ce
Před 26 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledáme spolehlivé pracovníky pro práci ve skladu, nakládku a vykládku hutního materiálu. Fyzická zdatnost a dobrý zdravotní stav nutný.Třísměnný provoz. Pro zahraniční pracovníky možnost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
skladník/ce
Před 26 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledáme spolehlivé pracovníky pro práci ve skladu, nakládku a vykládku hutního materiálu. Fyzická zdatnost a dobrý zdravotní stav nutný.Třísměnný provoz. Pro zahraniční pracovníky možnost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
pomocný pracovník/ce správy a údržby nemovitostí
Před 26 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme šikovného pomocného pracovníka pro správu a údržbu nemovitostí na naší pobočku v Hodoníně (bývalý areál firmy IAC). Pozice je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Zkrácený úvazek 4 hod. denně. Nástup možný ihned. o Průměrná mzda od 10 000 Kč do 11 500 Kč hrubého měsíčně při polovičním úvazku 4 hod. denně o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den). o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. Co budete dělat: o Udržovat čistotu ve venkovních prostorách. o Udržovat zeleň kolem budovy (sekat trávu, stříhat stromky, odstraňovat plevel, v zimě odklízet sníh pouze na chodníku). o Malá údržba budovy, natírání malých ploch, drobné opravárenské práce. o Práce spojené s drobnou údržbou - malování, výměny minerálních podhledů, opravy nábytku apod. o Odpovědnost za plnění požadavků v rozmezí své... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
pomocný pracovník/ce správy a údržby nemovitostí
Před 26 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme šikovného pomocného pracovníka pro správu a údržbu nemovitostí na naší pobočku v Hodoníně (bývalý areál firmy IAC). Pozice je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Zkrácený úvazek 4 hod. denně. Nástup možný ihned. o Průměrná mzda od 10 000 Kč do 11 500 Kč hrubého měsíčně při polovičním úvazku 4 hod. denně o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den). o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. Co budete dělat: o Udržovat čistotu ve venkovních prostorách. o Udržovat zeleň kolem budovy (sekat trávu, stříhat stromky, odstraňovat plevel, v zimě odklízet sníh pouze na chodníku). o Malá údržba budovy, natírání malých ploch, drobné opravárenské práce. o Práce spojené s drobnou údržbou - malování, výměny minerálních podhledů, opravy nábytku apod. o Odpovědnost za plnění požadavků v rozmezí své... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Zaměstnanec provádí úklidové práce, včetně mytí skel vitrín v památkově chráněném objektu muzea. Pracovní doba je od pondělí do pátku 6:00 - 10:00 hod. 1x za měsíc práce v sobotu 4 ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Uklízeči a pomocníci v hotelích, administrativních, průmyslových a jiných objektech
Před 26 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Zaměstnanec provádí úklidové práce, včetně mytí skel vitrín v památkově chráněném objektu muzea. Pracovní doba je od pondělí do pátku 6:00 - 10:00 hod. 1x za měsíc práce v sobotu 4 ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovník/ce odboru technické správy
Před 27 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 4. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: listopad 2024, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - věk min. 18 let - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - spolehlivost, pečlivost, schopnost samostatné práce - manuální zručnost Hlavní zaměření činnosti: - domovnické práce včetně menších odborných řemeslných prací v objektech města Zábřeh - řidič referentského vozidla Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - jméno, příjmení, titul - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu a povolení k pobytu (jd... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Pracovník/ce odboru technické správy
Před 27 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Jedná se o pracovní poměr na dobu neurčitou, 4. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: listopad 2024, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - věk min. 18 let - občanská a morální bezúhonnost Požadavky pro podání přihlášky: - spolehlivost, pečlivost, schopnost samostatné práce - manuální zručnost Hlavní zaměření činnosti: - domovnické práce včetně menších odborných řemeslných prací v objektech města Zábřeh - řidič referentského vozidla Náležitosti přihlášky: (www.zabreh.cz) - jméno, příjmení, titul - datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu, příp. číslo dokladu a povolení k pobytu (jd... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 37 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 37 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Ostraha objektu
Před 47 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: ostraha objektu nemocnice - noční hlídání objektu
Středočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce