Referent majetkové správy

Před 227 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - 974 861 932 nebo 724 321 278 volat v pracovní dny 7.00 - 15.30 hod., e-mail: krps.osm.osnm@pcr.cz Obecně " místo výkonu: Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, Na Baních 1535, Praha -Zbraslav " pracovní poměr na dobu určitou na jeden rok, 3 měsíce zkušební doba, možnost prodloužení na dobu neurčitou Náplň práce " zabezpečuje stanovení ceny nemovitostí na základě znaleckých posudků " zabezpečuje geometrické zaměření nemovitostí a jejich zanesení do katastru nemovitostí " provádí veškeré změny po ukončení investiční výstavby, včetně záznamů do katastru nemovitostí a zpracování návrhů na vklad práv do katastru nemovitostí " pracovává přiznání k dani nemovitostí " provádí evidenci a účtování o nemovitém majetku v systému EKIS MV, prostředí SAP modul AM, DM, PM, SSD a REM " provádí evidenci smluv navázaných na nemovitost v systému EKIS MV, prostředí SAP modul SSD s následným zveřejnění podle zákona o registru smluv " zpracovává záznamy o předbě... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Hlavní účetní
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Samostatné vedení účetní agendy, jednání s klienty, členy družstva a dodavatelskými firmami. " Provádění úhrad formou inter banking (ČSOB, ČS, KB), " vedení evidence odpisů hmotného, nehmotného majetku, technického zhodnocení majetku, " vedení agendy účtů příštích období a dohadných položek, " zpracovávaní podkladů pro vyúčtování služeb bytů a nebytových prostorů, zaúčtování a evidence, " provádění inventarizace majetku a závazků, " vedení agendy úvěrů včetně jejich splátek a zaúčtování, " sestavovaní účetního rozvrhu, " zpracovávání agendy... (více v detailu)
Neuvedeno
Učitel/ka CAD systémů na SŠ
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Jsme úspěšná střední škola s přátelskou atmosférou a na pozici učitele CAD systémů (možnost částečného úvazku či dohody na předmět CAD, popř. i na plný úvazek v kombinaci s jiným předmětem – ICT, MAT, FYZ, ANJ…) hledáme nového kolegu, kterého jeho práce baví, má pozitivní přístup k žákům a umí se smát. Podmínkou je odborná kvalifikace podle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících v platném znění (nebo ochota doplnit si ji) a trestní a morální bezúhonnost. Kromě níže uvedených výhod navíc nabízíme: • možnost doplnění kvalifikace v průběhu pracovníh... (více v detailu)
Neuvedeno
referent MÚ, odbor rozvoje a majetku města - péče o památky, administrativa
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Prvotní informace: e-mail: vltavska@mubela.cz telefonicky: 602442015 Po-Pá 7-17hod Upřesňujicí informace: obor vzdělání - např. veřejná správna, stavebnictví, architektura, dějiny umění. Více informací k pracovní pozici a dalším požadavkům lze vyhledat na webových strán... (více v detailu)
Neuvedeno
skladník-pracovník logistiky (m/ž)
Před 7 dny - AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Milena Ferenčíková, mfere@scangl.com Upřesňující informace: -Popis pracovní náplně: příjem, kontrola a evidence zboží, ukládání materiálu a zboží ve skladu, vyřizování zákaznických objednávek (vychystávání, balení, expedice), práce s informačním skladovým systémem (WMS), obsluha manipulační techniky (např.VZV), spolupráce s kolegy a dalšími odděleními, vedení záznamů o pohybu zásob, inventarizace, dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů Požadované kvalifikační předpoklady:základní praxe ve s... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážci, operační důstojníci
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Koordinační a řídící činnost v OC Olympia Teplice - Srbická - Komunikace pomocí radiostanice - Obsluha zařízení operačního střediska, kamerového systému, zabezpečovacího systému a PC - Zodpovědnost za dodržování pracovního a návštěvního řádu - Zodpovědnost za denní personální zajištění objektu - rozpisy pracovních směn - Vedení evidence o průběhu služby - Komunikace se servisními organizacemi - Zpracovávání dokumentace - Vhodné i pro invalidní důchodce Požadavky: - Chuť pracovat - Trestní bezúhonnost - Zkušenost... (více v detailu)
Neuvedeno
*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru územního plánování
Před 9 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno
rozhodování o povolení vkladu (systemizované místo) M/Ž
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Platová třída 11., platový stupeň dle předchozí započitatelné praxe. Požadováno minimálně VŠ bakalářský studijní program v oboru právo. Vzdělání a orientace/praxe v oblasti katastru nemovitostí výhodou. Náplň práce: - viz souhrnné informace zveřejněné v Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Úplné info k VŘ viz úřední deska Katastrálního ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Strážný/strážná
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: V pracovní dny mezi 8.00 - 16.00 tel.: 7343 154 894 Pracovní místo vyhrazeno zaměstnavatelem pro osoby s invalidním důchodem dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Pracovní doba je rozvržena do 12 hod. směn pondělí až neděle. Náplň práce: evidence osob a vozidel, kontrolní činnost. Uchazeč/ka o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Velebová Zdeňka, tel.: 725 995 862 - od 9:00 do 17:00 h , e-mail: info@stochlgroup.cz Náplň práce: • Koordinace a řízení provozu (vozidel / zakázek / techniků) • Komunikace se zákazníky a řidiči (telefonicky, e-mailem, systémem) • Operativní řešení vzniklých situací • Zpracování a evidence zakázek v systému • Spolupráce s kolegy v týmu Požadujeme: • SŠ... (více v detailu)
Neuvedeno
Fakturant/fakturantka - (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Vyhrazeno pro OZZ, OZP První kontakt telefonicky nebo e-mailem v pracovní dny 8-15 hodin. Náplň práce: - Vystavování vydaných faktur - Evidence a kontrola přijatých faktur včetně jejich základního zaúčtování - Administrativní podpora účetního oddělení - Aktivní znalost práce v účetním systému POHODA - Aktivní práce... (více v detailu)
Neuvedeno
Virtuální asistentka pro stavební firmy, správce nemovitostí
Před 9 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
🏗️ Virtuální asistentka pro stavební či správcovské firmy a řemeslníky, která Vám uvolní ruce a zklidní agendu Věřím, že pořádek v administrativě je základem každé stavby. Z tohoto důvodu bych Vám ráda nabídla své služby, mohu pro Vás zajistit všechny administrativní záležitosti – od jednání s úřady, přes vedení dokumentace, až po fakturaci. Vy se tak můžete naplno věnovat realizaci projektů a rozvoji svého podnikání. 🛠️ Co Vám mohu nabídnout: 📞 Dispečink a organizační podpora - Přijímání objednávek, případná koordinace pracovníků 📑 Příprava a vyřizování dokumentů - Pracovní, zápůjční, kupní a další smlouvy - Převody vozidel, lodí a jiného majetku - Změny v Obchodním rejstříku 🏗️ Inženýring a jednání s úřady - Pomoc s přípravou podkladů pro kolaudaci (bytové i nebytové prostory) - Pomoc s vyřizováním dokladů pro stavební povolení - Jednání s úřady a institucemi (ČEZ, Voda a kanalizace, Stavební úřad, Památkáři, Hygiena aj.) - Administrativa pro protlaky a přípojky – komunikace s ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VRÁTNÁ/-Ý - STRÁŽNÁ/-Ý
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zodpovědné pracovníky na pozici vrátný/strážný. Požadujeme poctivost, chuť do práce a spolehlivost. Pracovník ostrahy provádí evidenci osob vstupujících do objektu, provádí kontrolu osob při odchodu z objekt a provádí kontrolní pochůzku po objektu. Za svědomitost, spolehlivost a dobré výsled... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referenti
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 13 dny - AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno
Technik vozového parku
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Kompletní správa vozového parku (plánování oprav a STK, předávání a přebírání vozidel včetně kontroly stavu, správa palubních jednotek, evidence tankovacích karet a čipů, administrace sledovacích systémů a ostatních programů,..) Zajišťování další operativní činnosti spojené s provozem areálu. Dobré komunikační schopnosti, logické myšlení, smysl pro detail, pečlivost samostatnost, flex... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru - údržba majetku a zeleně města
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Nástup dle dohody. Náplň práce: - vedení týmu zaměstnanců při péči o veřejný prostor, údržby majetku a zeleně města Pardubic - řízení prací s nejmodernější komunální technikou a vybavením Nabízíme: - stabilní zaměstnání, pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Prodej majetku z insolvenčního řízení ESPACE Retail
Před 16 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Insolvenční správce nabízí k prodeji majetek z majetkové podstaty dlužníka ESPACE Retail s r.o., IČO: 02294061, se sídlem Steinerova 604/12, 149 00 Praha 4 (dále jen „Dlužník“). Insolvenční řízení Dlužníka je vedené Městským soudem v Praze pod spisovou značkou MSPH 94 INS 16604/2024. Do majetkové podstaty Dlužníka byl sepsán majetek uvedený v soupisu majetkové podstaty zveřejněném na insolvenčním rejstříku v insolvenčním řízení Dlužníka dne 15.5.2025 pod číslem dokumentu B-39. https://isir.justice.cz/isir/doc/dokument.PDF?id=61877073 Jedná se o položky soupisu majetkové podstaty uvedené v části II. Movitý majetek pod čísly: v části II. Movitý majetek položky číslo: 1 – Pokladní systémy a čtečky EAN – soubor majetku viz Příloha 1 2 – Sensomatické bezpečnostní brány, sensomatické klipy, odkódovací zařízení – soubor majetku viz Příloha 2 3 – PC vybavení, tiskárny – soubor majetku viz Příloha 3 5 – Kontejner Hynčice 10 – Vybavení prodejny VANS Ostrava – OC Avion (uskladněno u Fidem) – so... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 345 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referenti bezpečnosti státu
Před 332 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Luštinec Jan Mgr., e-mail: jan.lustinec@mvcr.cz Platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., příloha č. 2. Po zapracování se dále přiznává osobní příplatek. Náplň práce: Kontaktní administrativa související s žádostmi o povolení pobytu cizinců na území České republiky, vedení spisového materiálu a evidencí Předpoklady: - podmínkou občanství ČR - pečlivost, důslednost - znalost práce na PC (práce v informačních systémech, internet) - trestní a morální bezúhonnost - ochota učit se novým věcem - odolnost vůči stresu - znalost cizího jazyka a pobytové problematiky není podmínkou, vhodné i pro absolventy - respektování fire... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 411 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 411 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Projektant slaboproudých systémů se zkušeností s AutoCAD (60 - 75.000 Kč)
Před 309 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Rozšiřujeme náš tým! Aktuálně hledáme projektanta, který má zkušenosti se slaboproudem, má platný §5 dle 50/1978 nebo §6 dle NV 194/2022 a pracoval s AutoCAD. Na oplátku nabízíme pravidelné finanční odměny, práci na zajímavých projektech pro zabezpečovací sektor ČR. Zabýváme se vývojem a implementací systémů (kombinace železa a software) pro bezpečnostní složky a klíčovou infrastrukturu v ČR i zahraničí. O firmě: Zaměřujeme se na ochranu majetku a citlivých informací pomocí špičkových technologií. Co nás odlišuje od konkurence, je náš důraz na individuální přístup ke každému klientovi. Pečlivě analyzujeme potřeby našich klientů a navrhujeme ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 473 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Noční Recepční
Před 1176 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská 1695/7, 140 63 Praha 4 Kontakt: barbora.jelinkova@panoramahotelprague.com Jaká bude Váše pracovní noc: o Zajišťování služeb Front Desk v souladu se standardy hotelu. o Noční směny (22:00- 6:00). o Check-in a check-out, vyúčtování služeb a zboží hostů. o Hotovostní a bezhotovostní operace na recepci. o Zodpovídání telefonních hovorů, vyřizování vzkazů klientům a spolupracovníkům. o Evidence a aktualizace veškerých údajů v hotelovém programu Opera. o Evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě. Co by měl mít náš nový kolega/kolegyně: o Úsměv. o Pokročilou znalost AJ (denní využití), další jazyk výhodou. o Předchozí praxi na obdobné pozici výhodou. o Ochotu pracovat ve všední dny a občas i o víkendu. o Příjemné vystupování a p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce