ÚČETNÍ ODDĚLENÍ ÚČETNÍ EVIDENCE (odbor ekonomický) - VHODNÉ I PRO OZP
Podobné inzeráty

EKONOM / EKONOMKA ODBORU KULTURY, PAMÁTKOVÉ PÉČE A CESTOVNÍHO RUCHU (VR_18_2025)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Uzávěrka přihlášek je 5. 5. 2025 v 15:00 hod. Bližší informace k výběrovému řízení a vzor přihlášky najdete na webových stránkách Královéhradeckého kraje - sekce Krajský úřad - Volná místa KÚ - Informace k výb... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výhody:7) Viz výčet uvedený ... (více v detailu)
Neuvedeno

SAMOSTATNÝ/Á REFERENT/KA - Odboru správy a rozvoje města MěÚ Poděbrady ( INVESTIČNÍ REFERENT)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Obecná charakteristika pozice: Zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace, výběr a koordinace dodavatelů a jiných účastníků stavby, od přípravy až po předání dokončené investice. Průběžná kontrola čerpání finančních prostředků z rozpočtu. Místo výkonu práce: Poděbrady Předpokládaný termín nástupu: po skončení výběrového řízení nebo dle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (10. platová třída). Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sickdays), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání. Uchazeč musí splňovat předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o ú... (více v detailu)
Neuvedeno

KRONIKÁŘ / KRONIKÁŘKA
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Město Náchod vypisuje výběrové řízení na kronikáře/kronikářku, spojené s finanční odměnou (dohoda provedení práce) s výkonem funkce v Náchodě. Charakteristika vykonávané činnosti: sběr a zpracování významných informací o městě, událostech a akcích ve městě, včetně významných usnesení rady a zastupitelstva, činnosti městských organizací a zaznamenání mimořádných přírodních jevů ve městě; systematické a chronologické řazení informací, stylizace textu po jednotlivých měsících; průběžná spolupráce s odborem kultury, sportu a cestovního ruchu; vyhotovení a odevzdání finálního textu kroniky do jednoho měsíce po obdržení připomínek; dodržování zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: osobní zaujetí pro tento druh činnosti; osobní vztah k městu, znalost jeho historie a problematiky (znalost místních poměrů), včetně zájmu o současné společenské dění ve všech oblastech života (politika, kultura, ekonomika, sport, sociální oblast, životní prostředí) a aktiv... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: Pořizování územních plánů, územně analytických podkladů, územních studií, výkon úřadu územního plánování. Požadavky zaměstnavatele: 1. Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 44 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě. Úředník nesplňující kvalifikační požadavky může vykonávat územně plánovací činnost úřadu územního plánování do ... (více v detailu)
Neuvedeno

daňový referent
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 30. 4. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných stanovisek a vyřizování ž... (více v detailu)
Neuvedeno

Rferent/ka v oddělení kontrolním I
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: 315 639 741, e-mail: jirina.stastna@fs.mfcr.cz Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňo... (více v detailu)
Neuvedeno

úředník odboru investic (veřejné zakázky)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší informace na Volná místa / Kariéra | KV Kraj (kr-karlovars... (více v detailu)
Neuvedeno

č. 211396 - rada v Oddělení kontrolním II
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů v oblasti daně z přidané hodnoty, - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního vol... (více v detailu)
Neuvedeno

Sociální pracovnice/pracovník
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpo... (více v detailu)
Neuvedeno

úředník odboru řízení projektů
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší informace na Volná místa / Kariéra | KV Kraj (kr-karlovars... (více v detailu)
Neuvedeno

soudní zapisovatelka/zapisovatel
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání dle dohody na dobu určitou. Požadavky: bezúhonnost, minimálně 220 čistých úhozů za minutu na PC klávesnici, praktická znalost práce na PC, velmi dobrá znalost gramatiky a pravopisu, dobré komunikační vlastnosti. Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., třída 7. (zaručený plat dle zákoníku práce v min. výši 29 120 Kč/měs. při plném úvazku). Více informací na www.justice.cz/web/okresni-soud-ve-zline/volna-mista Termín pro podání p... (více v detailu)
Neuvedeno

Právník/právnička
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/26 Druh práce: výkon komplexních koncepčních právních činností při zajišťování výkonu státní správy na úseku přestupkové agendy Magistrátu města Olomouce zařazených v odboru správních činností Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu Obor: právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice Praxe v přestupkové agendě výhodou Jiné požadavky: -všeobecný přehled o ustanoveních právních předpisů - zejména zákona o odpovědnos... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/ pracovnice úklidu / DPP
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Charakter vykonávané činnosti: • pracovník vykonává úklid prostor sociální služby NZDM EMKO ve Vysokém Mýtě • pracovní doba – 3 hodiny 2x týdně - dle domluvy (práce v dopoledních nebo pozdních odpoledních hodinách) Požadujeme: • spolehlivost, preciznost, samostatnost Nabízíme: • dohodu o provedení práce • mzda 125,- Kč/ hod • nástup možný ihned • zázemí zavedené neziskové organizace Náležitosti písemné přihlášky: • strukturovaný životopis s uvedením kontaktních údajů; • Životopis je třeba doplni... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka stavebního odboru (stavebního úřadu) MěÚ Odolena Voda
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Platová třída 11 dle zákona č. 262/2006 Sb. a nařízení vlády č. 341/2017 sb., ve znění pozdějších předpisů Charakteristika vykonávané činnosti: - výkon agendy stavebního úřadu, - koordinace výkonu působnosti obecního stavebního úřadu, - výkon činností souvisejících s digitalizací stavebního zákona. Povinné požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, nebo - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Neuvedeno

ÚČETNÍ
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického směru - znalost účetnictví a českých účetních standardů, orientace v daňových zákonech - výhodou: účtování v programu Gordic - bezúhonnost, zdravotní způsobilost - praxe v obdobné pozici minimálně 3 roky Nabízíme: - dovolenou v délce 5 týdnů - stravování za zvýhodněnou cenu - možnost čerpání přís... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 229 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 408 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Sociální pracovník
Před 281 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
výběrové řízení na vznik pracovního poměru úředníka zařazeného do Městského úřadu Vrchlabí na druh práce: REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍHO A ZDRAVOTNÍHO – AGENDA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ s možností postupu do funkce vedoucího oddělení Místo výkonu práce: Vrchlabí Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: 11. platová třída Předpokládaný nástup dle dohody Nabízíme: - náborový příspěvek až do výše Kč 50.000,- Kč - pro perspektivního zaměstn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Správce počítačové sítě - informatik
Před 413 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou s možností prodloužení 11. platová třída Požadujeme: - znalost:operačního systému MS Windows 10 professional pro osobní počítače, MS Windows server 2008 R2,2016, prostředí MS Active Directory-verze 2016 a vyšší, aplikace MS Office 2010,2016 - vysokoškolské vz... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ochrany přírody odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 402 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 409 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 462 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce