ÚČETNÍ ODDĚLENÍ ÚČETNÍ EVIDENCE (odbor ekonomický) - VHODNÉ I PRO OZP
Podobné inzeráty

samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.c... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

Sociální pracovník - azylový dům, zástup za mateřskou dovolenou
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní cíl: " Zajišťování odborné sociální práce naplňující standardy kvality sociálních služeb stanovené legislativou ČR a vnitřními předpisy Armády spásy. Požadujeme " kvalifikaci podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (minimálně VOŠ sociální), " znalost legislativy (zákon 108/2006 Sb., o sociálních službách) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci, " čistý trestní rejstřík, " samostatnost, schopnost pracovat týmu, " komunikativnost, znalost práce na PC - excel, word, " velmi dobrou jazykovou dovednost - ČJ slovem a písmem, " schopnost zpracovávat stresové situace, " vstřícný přístup k uživatelům na základě křesťanských hodnot. Nabízíme " plný úvazek 37,5 hodiny týdně, nástupní plat 35.100 Kč, příplatky a osobní ohodnocení " firemní benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění), " smysluplnou práci v mezinárodní ... (více v detailu)
Neuvedeno

290777 - Správce daně - kontrola (M/Ž)
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Správce daně - kontrola vykonává tyto činnosti: - provádí daňové kontroly a další kontrolní postupy u všech druhů daní, vyhotovuje zprávy a protokoly o projednání s daňovými subjekty, případně třetími osobami, - komunikuje s daňovými subjekty, - provádí vyhledávací činnost, - zpracovává podklady potřebné pro řízení o řádných a mimořád... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí oddělení cestovního ruchu
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Šarochová Pavla, tel.: 354 222 551, e-mail: pavla.sarochova@kr-karlovarsky.cz bližší informace na Volná místa / Kariéra | KV Kraj (kr-karlovars... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent oddělení protiepidemického 1
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Křepinská Lenka Bc., tel.: 355 328 314, e-mail: lenka.krepinska@khskv.cz požadavek odborného zaměření vzdělání: zdravotnické, ochrana veřejného zdraví nebo přírodovědné požadavek: řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Bliž... (více v detailu)
Neuvedeno

220042 - referent/ka v Oddělení kontroly zvláštních činností II Odbor kontroly zvláštních činností
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Správce daně - dotace vykonává tyto činnosti: - Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. - Zajišťuje správu dotací a návratných finančních výpomocí, půjček a příspěvků poskytovaných ze státního rozpočtu v souladu s pravidly o hospodaření s rozpočtovými prostředky. - Provádí kontrolu event. místních šetření podle účelu poskytnutých dotací a návratných finančních... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení investic a údržby majetku v odboru investičním
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > ... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení krajský stavební úřad v odboru územního plánování a stavebního řádu
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná m... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí odboru investic a dotací (M/Ž)
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň: koordinace přípravy a realizace investic a oprav města, zpracování investičních záměrů, koordinace finančního zajišťování investic a projektové, technické, provozní, obchodní a organizační přípravy, koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o dotace, přijímáním dotací a s plněním závazků vzniklých přijetím dotace a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory, příprava návrhu investičního rozpočtu města, příprava příloh k rozpočtu města a rozpočtovému výhledu specifikujících dílčí rozpočtové položky pro investice, opravy, projekty investiční, projekty neinvestiční a dotační management, koordinace přípravy a provádění všech typů zadávacích řízení podle zákona o veřejnýc... (více v detailu)
Neuvedeno

200567 Správce daně - vyměřování v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací II
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - Správu více druhů daní se zaměřením na daň z příjmů právnických osob a daň z přidané hodnoty. - Správu osobních daňových účtů. - Provádí řízení, postupy a úkony dle daňového řádu. Nabízíme: - možnost výkonnostních a cílových odměn, ... (více v detailu)
Neuvedeno

PRÁVNÍK/ČKA
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
NABÍZÍME: - zajímavou a zodpovědnou práci s možností odborného rozvoje a vzdělávání - plat. podmínky dle zákona č. 234/2014 Sb., plat. zař. dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb., plat. třída 12. NÁPLŇ PRÁCE: - vedení správních řízení (zák. č. 500/2004 Sb.) a přestupkových řízení (zák. č. 250/2016 Sb.) - rozhodování o přestupcích, zpracovávání stanovisek - problematika zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozd. předpisů POŽADUJEME: - VŠ vzdělání - absolvent právnické fakulty v magisterském programu, studijní obor právo - praxe s veden... (více v detailu)
Neuvedeno

200526_Správce daně - registrace v Oddělení správy registrů
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: JUDr. Viera Foktová, tel.: 221 593 315, e-mail: viera.foktova@fs.gov.cz Výběrové řízení Náplň práce: - správa registračních spisů; - provádění řízení, postupů a úkonů dle daňového řádu; - zpracování přihlášek k registraci, oznámení změn, ověřování poskytnutých údajů; - příprava podkladů pro vydání rozhodnutí o registraci; Nabízíme: - stabilita a zázemí ve velké státní organizaci - pružná pracovní doba - motivační ohodnocení - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna - příspěvek na ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 288 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 468 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Sociální pracovník
Před 340 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
výběrové řízení na vznik pracovního poměru úředníka zařazeného do Městského úřadu Vrchlabí na druh práce: REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍHO A ZDRAVOTNÍHO – AGENDA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ s možností postupu do funkce vedoucího oddělení Místo výkonu práce: Vrchlabí Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: 11. platová třída Předpokládaný nástup dle dohody Nabízíme: - náborový příspěvek až do výše Kč 50.000,- Kč - pro perspektivního zaměstn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Správce počítačové sítě - informatik
Před 472 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou s možností prodloužení 11. platová třída Požadujeme: - znalost:operačního systému MS Windows 10 professional pro osobní počítače, MS Windows server 2008 R2,2016, prostředí MS Active Directory-verze 2016 a vyšší, aplikace MS Office 2010,2016 - vysokoškolské vz... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ ZAMĚSTNANEC/KYNĚ oddělení ochrany přírody odboru životního prostředí a zemědělství Krajského úřadu Libereckého kraje
Před 461 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 11. PLATOVÁ TŘÍDA MÍSTO VÝKONU PRÁCE - LIBEREC PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 20. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležitosti písemné přihlášky j... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 468 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 521 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 468 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 341 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 458 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 294 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 324 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce