Pracovník v sociálních službách - pracovník základní výchovné nepedagogické činnosti

Před 135 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Přijmeme do pracovního poměru na plný pracovní úvazek pracovníka v sociálních službách - základní výchovná nepedagogická činnosti pro výkon práce v sociálně terapeutických dílnách. Předpokládaný nástup 1.12.2024 na dobu určitou s možností prodloužení. Platové podmínky: 7.platová třída, zařazení dle doložené praxe. Odborná způsobilost - Splnění kvalifikačních požadavků zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů - Další vzdělávání pracovníka v sociálních službách (§ 116, odst.9 zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Požadované obecné znalosti, schopnosti a dovednosti - Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet) - Komunikační a vyjadřovací schopnosti Požadované speciální znalosti, schopnosti a dovednosti - Základní orientace v legislativě týkající se poskytování soc. služeb (Standardy kvality sociálních služeb) - Schopnost aplikovat metodické a pracovní postupy v praxi - Dovednost poskytnout první pomoc - Sc... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Sociální pracovník/pracovnice - manažer kvality
Náplň práce: zabezpečování sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů, sociálně právní poradenství, analytická, koncepční a metodická činnost, provádění sociálního šetření, zavádění systému kvality sociální práce, stanovení indikátorů kvality, provádění auditů kvality péče, je garantem zavedených konceptů péče. Požadavky: odborná způsobilost podle zákona č. 108/2006 Sb., řidičský průkaz sk. B, komunikační dovednosti, schopnost rozhodovat a nést odpovědnost, znalost zákona o sociálních službách a standardů kvality v sociálních službách (SQSS), způsobilost... (více v detailu)
Sociální pracovníci
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: milada.karhanova@svetlokadanzs.cz. Uchazeči zašlou motivační dopis a životopis na uvedený e-mail - do předmětu uveďte "Uchazeč SP NZDM Kámen". Následně budete pozváni na přijímací pohovor. Vhodné i pro absolventy. Požadované vzdělání: alespoň jedno z uvedených - vyšší odborné - bakalářské - magisterské - doktorské (Ph.D. apod) Upřesňující informace: - splněné kvalifikační požadavky na pozici sociální prac... (více v detailu)
PRACOVNÍK/PRACOVNICE v sociálních službách - aktivizace
Žádosti s životopisem zasílejte e-mailem na adresu ved.psp@domovpv.cz , telefonní kontakt: 582 402 131, 607 014 781 Hledáme do týmu aktivizačního pracovníka na zástup za pracovní neschopnost. Charakteristika vykonávané práce: základní výchovná nepedagogická činnost, aktivní podílení na plánování harmonogramu aktivizačních činností, zajišťování skupinových a individuálních aktivizačních činností, napomáhání s upevňováním motorických, psychických a sociálních schopností a dovedností, provádění nácviku chůze a kondičního cvičení s uživateli. Požadujeme:minimální dosažené vzdělání - střední s maturitou + kurz pro PSS (možno absolvovat do 18 měsíců od uzavření pracovní... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
*Sociální pracovník nízkoprahového zařízení pro děti a mládež (m/ž)
Sociální pracovník/ce nízkoprahového zařízení pro děti a mládež Do nízkoprahových zařízení pro děti a mládež ve Žďáře nad Sázavou, Bystřici nad Pernštejnem a Velkém Meziříčí hledáme nové kolegy na částečné úvazky, popř. dohody. Co děláme v nízkoprahových zařízení pro děti a mládež? Poskytujeme podporu dětem a mladým lidem, kteří se ocitli v situaci, ve které jim nemá kdo pomoci. Vytváříme bezpečné prostředí, kde se naši uživatelé mohou důvěrně svěřit, nabízíme pomoc při řešení problémů ve vztazích, ve škole, doma ... Co dělá pracovník NZDM? - pracuje s uživateli na klubu (v prostorách zařízení) nebo v terénu (v ulicích města) - komunikuje se zájemci o službu - pracuje s uživateli individuálně i skupinově - vede denní záznamy o poskytování služby - spolupracuje s dalšími organizacemi a subjekty (školy, OSPOD, SVP, Policie...) - vytváří preventivní programy pro uživatele Kde? NZDM Ponorka - Žďár nad Sázavou, Nádražní 44 NZDM Wellmez - Velké Meziříčí, Hornoměstská ulice č. 366/41 (vedle B... (více v detailu)
Překladatelská, tlumočnická a průvodcovská činnost (rodný jazyk čínština)
Překladatelská, tlumočnická a průvodcovská činnost (rodný jazyk čínština) - vzdělání základní, možno i absolvent. Pracoviště Český Krumlov - Zlatá Koruna. Pracovní poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek plný, prac. doba dvousměnná. Nástup ihned. Mzda 21.800,-- Kč hrubého. Čínský rodilý mluvčí. Překladatelská a tlumo... (více v detailu)
Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
Logistik / Logistička
První kontakt je možný POUZE e-mailem. Vhodné i pro OZZ. Nástup dle dohody. Náplň práce - Plánování a koordinace přepravy - Organizování vývozů a exportů - Zajištění celních formalit a dokumentace pro export - Zajištění objednávek materiálu pro montáž dle kusovníků - Práce se systémem SAP (tvorba výrobních zakázek, dodací listů, příjmy materiálu do systému) - Skladové činnosti (příjem a výdej materiálu, kontrola průvodních dokumentů, expedice) Požadujeme - Min SŠ vzdělání v oboru logistiky nebo příbuzném oboru - Znalost MS Office podmínkou, SAP výhodou - Schopnost řešit problémy a ... (více v detailu)
REFERENT / REFERENTKA ODBYTU pro trh v PL
Co Vás čeká: komunikace se zákazníky v PL, zadávání objednávek a komunikace s dopravci, komunikace s ostatními odděleními, záznam a řešení reklamací. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: min. SŠ vzdělání, znalost práce s PC, znalost polského jazyka, schopnost vysokého pracovní nasazení. Co Vám můžeme nabídnout: 5 tý... (více v detailu)
Terapeut/ka (např. psycholog nebo speciální pedagog) pro terapeutickou a poradenskou práci s dětmi v
První kontakt: Lebdušková Daniela Mgr., tel.: 777 761 373, Po - Pá 8 - 14:30 hod e-mail: personal@domov-bychory.org osobně: Býchory 152, Po - Pá 8 - 14:30 hod. Požadujeme: Odpovídající VŠ vzdělání Minimálně zahájený dlouhodobý psychoterapeutický výcvik Schopnost terapeuticky a poradensky pracovat s rodinami dětí, které mají osobnostně sociální, výukové a vztahové problémy, raná traumata, adverzní zkušenost atp. Předchozí pracovní zkušenost v oboru a krátkodobé kurzy výhodou Pracovní doba 40 hodin/týden Místo výkonu práce SVP Kolín s možnou participací v DDŠ Býchory Osob... (více v detailu)
pokladní vstupenek
KONTAKT - Pavel Novák, tel.: +420 607 057 460, e-mail: novak@spejbl-hurvinek.cz Prosíme o zaslání životopisu a krátkého motivačního dopisu. Zajišťování rezervací, prodeje vstupenek, dárkových poukázek a doplňkového zboží. Evidence tržeb v hotovosti, z pokladního terminálu. Vystavování faktur za hromadné objednávky. Poskytování plného servisu zákazníkům pokadny. Požadujeme: dobrou znalost PC, základní znalost Aj, znalost pokladního systému Gemini výhodou, časovou flexibilitu, samostatnost, spolehlivost, admin. i organizační schopnosti, výpis RT, ... (více v detailu)
Ostraha prodejny Rožnov pod Radhoštěm
Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrolní činnost, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, základní znalost práce na PC, znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádnou situaci (krádeže). Certifikát Strážný nebo Detektiv (získání zprostředkujeme), výhodou praxe na pozici ostraha prodejny. Nabízíme: NÁBOROVÝ PŘÍSPĚVEK ve výši 5.000 Kč, věrnostní odměna 3.000 Kč, dále mimořádné a motivační odměny za výkon, odměn... (více v detailu)
Životopis na míru od zkušeného personalisty
Přidáno včera - HYPERINZERCE
Personalista stráví nad každým životopisem pouze půl minuty času. Máte třicet vteřin na to zaujmout ho natolik, že vám bude chtít věnovat více pozornosti. Tuctové životopisy napsané podle šablon z internetu končí bez povšimnutí. Váš životopis musí být přesvědčivý, aby vedl k pozvání na pohovor. Profesionálně zpracovaný životopis, se kterým vám pomůžeme, je cestou k novému zaměstnání. 💎 Co pro vás uděláme?💎 1. vámi zaslané materiály a informace si prostudujeme, doptáme se na podrobnosti, které jsou z pohledu personalisty klíčové 2. vytvoříme originální životopis, kterým se odlišíte od desítek ostatních uchazečů 3. vystihneme vaše kvality, vlastnosti a osobnost 4. obecné nicneříkající fráze nahradíme konkrétními a výstižnými vyjádřeními 5. personalisty zaujme i grafická stránka životopisu 6. zvýšíme vaši šanci dostat pozvání na pohovor až o 50 % (vycházíme ze zkušeností našich klientů) 7. ... (více v detailu)
3 000
 Kč
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 10 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno
Terénní pracovník/pracovnice v sociálních službách pro děti s postižením
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Kontakt telefonicky, e-mailem. Požadavky: Akreditovaný kurz pracovníka/ce v sociálních službách, řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič/ka, znalost práce s PC - word, exel. Flexibilita, komunikační schopnosti. Nás... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno
Úklidový pracovník (m/ž)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Místa pro OZP. Náplň práce: Úklid administrativní budovy včetně společných prostor a sociálního zařízení. Jedná se o úklid od pondělí do pátku v ranních hodinách od 7:00.... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK, PRACOVNICE ÚKLIDU - VYHRAZENO PRO ČID
Před 10 dny - AVIZO_CZ
KO: Tomanová Jolana, tel.: 723 446 851 - volejte pouze Po - Pá 8:00 - 14:00 hod., e-mail: stredisko100@jaspa.cz Požadujeme pečlivost, pracovitost, zodpovědný přístup k docházce. Úklid administrativní budovy, včetně sociálních zařízení, spr... (více v detailu)
Neuvedeno
Externí pedagogický pracovník
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Heřmanův Městec Studium pedagogiky pro pedagogy volného času vykonávající dílčí přímou pedagogickou činnost (možnost doškolení nových externích pedagogů) nebo pedagogické vzdělání či studium pedagogické školy. Externí pedagogický pracovník pro výuku hry na kytaru nebo ukulele, výuka tance (moderní tanec, street dance), gymnastika, mažoretky, výuka anglického jazyka, výuka rybářského kroužku, parkour, výuka fotografování, rukodělné činnosti (tvořivá dílna), kresba a malba, kroužek pok... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 10 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Customer support in Lisbon
Před 11 dny - HYPERINZERCE
Zákaznický servis v Lisabonu pro česky nebo slovensky mluvící Odpovědnosti Poskytování podpory českým nebo slovenským klientům prostřednictvím různých komunikačních kanálů Řešení dotazů a problémů klientů s důrazem na jejich spokojenost Spolupráce s interními týmy na zlepšení procesů zákaznického servisu Udržování důkladných záznamů o interakcích s klienty Aktivní účast na školeních a rozvoj... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník technické kontroly
Před 12 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - vzdělání strojírenského zaměření - praxe v oddělení kontroly nebo ve strojírenství výhodou - čtení výkresové dokumentace - znalost práce na PC - spolehlivost, preciznost, samostatnost, odpovědnost NABÍZÍME: - možnost kariérního růstu - práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci - motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na do... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník rezervací
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
System Administrator
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Vaše povinnosti: o Správa uživatelů systémů RACF, Linux a IMS o Správa uživatelských účtů a hesel interních a externích zákazníků o Definování a udržování bezpečnostních profilů o Sestavování a revize zpráv o zabezpečení systému o Udržování procesů shody zabezpečení pomocí systému správy identit (IIQ) o Údržba digitálních certifikátů o Správa zabezpečení cloudu Váš profil: o Vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo srovnatelná kvalifikace a předchozí zkušenosti z IT zázemí o Zkušenosti se systémem z/OS (vč. TSO, ISPF, R... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce