Administrativní podpora výroby
Podobné inzeráty

Technologové pro strojní výrobu
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: Tvorba technologických postupů pro CNC obrábění. Příprava podkladů pro zpracování cenových nabídek - vyrobitelnost. Optimalizace výrobních procesů za účelem zvyšování efektivity výroby. Tvorba technické dokumentace. Výběr vhodných technologií a nástrojů. POŽADAVKY: Výhodou je praxe na pozici technolog obrábění. Čtení výkresové dokumentace. Znalost tv... (více v detailu)
Neuvedeno

MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ A PERSONALISTA/KA, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
KO: Tyburcová Radka, tel.: 728 247 638, e-mail: tyburcova@pam-ucto.cz Praxe v oboru mzdové a personální agendy min. 2 roky. Znalost odměňování platem a programu Vema výhodou. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovole... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

asistent/-ka, administrativní pracovník/-ce, podpora obchodu
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
tel.: 605 506 506, e-mail: jaroslav.mrvka@advantiq.cz Hledáme na zkrácený úvazek (min. 4h), Preferujeme 6h úvazek Notebook, mobil, Sickdays, pruž... (více v detailu)
Neuvedeno

Dělníci ve výrobě
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Vávrová Michaela, tel.: 734 427 131, e-mail: michaela.vavrova@witte-automotive.cz Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost, týmový duch, zručnost, zkušenosti z výrobní společnosti jsou u nás vítány, práce ve třísměnném provozu. Popis pracovní činnosti: Po absolvování zaškolení budete pracovat ve výrobním týmu, který má na starost zlepšování procesů a... (více v detailu)
Neuvedeno

Operátoři výroby
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt:Svobodova Kateřina, tel.: 730 186 698, e-mail: katerina.svobodova@witte-automotive.cz Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost, týmový duch, manuální zručnost, zkušenosti z výrobní společnosti jsou u nás vítány, práce ve směnném provozu . Popis pracovní činnosti: Po absolvování zaškolení budete pracovat na některém z našich výrobních týmů, Vaší náplní práce bude montáž zamykacích systémů do ... (více v detailu)
Neuvedeno

PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce daně - vyměřování Oddělení vyměřovacího I (200330)
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (napříkla... (více v detailu)
Neuvedeno

Juniorní C# vývojář (okres Brezno - SK) (40 - 63.000 Kč)
Před 415 dny
- ANNONCE
K našemu slovenskému partnerovi hladáme juniorního vývojáře, který bude pod vedením seniorního kolegy, pracovat na vývoji našeho informačního systému. Náplň práce: Spolu se seniorním mentorem budete vyvíjet a zlepšovat náš ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 295 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ODBORNÝ PRACOVNÍK V OCHRANĚ A PODPOŘE VEŘEJNÉHO ZDRAVÍ
Před 476 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
- Komplexní výkon státního zdravotního dozoru a dalších odborných činností v jednotlivých oblastech ochrany a podpory veřejného zdraví, v oblasti epidemiologie, - Výkon státního zdravotního dozoru nad dodržováním zákazů a plněním dalších povinností stanovených přímo použitelnými předpisy EU; - Uplatňování stanovisek k územně plánovací dokumentaci z hlediska ochrany veřejného zdraví; - Stanovování protiepidemických opatření a provádění epidemiologických šetření; - Usměrňování činnosti osob poskytujících péči v oblasti hygieny provozu a předcházení infekcí spojených se zdravotní péčí; ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 528 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 476 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce řízení projektů (strojírenství)
Před 344 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
správa zakázek, jejich kontrola, řízení, realizace, návštěvy u dodavatelů, příjem a výdej výrobků a zboží a d... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 310 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč)
Před 535 dny
- ANNONCE
Hledáme kvalifikovaného a motivovaného jednotlivce na pozici HSEQ Manažera. Tato klíčová role zahrnuje řízení, monitorování a zlepšování výkonnosti v oblasti zdraví, bezpečnosti, životního prostředí a kvality (HSEQ) ve společnosti. Pokud jste otevřený nové pracovní výzvě, tak mi zašlete svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Hledáme kolegu na pozici:
HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč) Vypracování, implementace a správa politiky... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní
Před 420 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, (znalost mezinárodního účetnictví IFRS a účetního programu WinFas výhodou), znalost daňových zákonů, práce na PC, samostatnost, pečlivost, spolehlivost Náplň práce: kompletní vedení podvojného účetnictví společnosti (závazky, pohledávky, pokladna, banka, záso... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Referent
Před 339 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména: - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní-daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně silniční - připravuje a vede ucelené daňové spisy daňových subjektů po jednotlivých daních, včetně soupisu daňového spisu - v daňovém řízení připravuje rozhodnutí, kterými jsou ukládány povinnosti a přiznávána práva v souladu s daňovým řádem; zpracovává žádosti podané v souladu s daňovým řádem - zajišťuje agendu a provádí pravidelnou kontrolu přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních a v řízení postupuje v souladu s daňovým řádem Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnispra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 275 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

OPERÁTOR/KA VÝROBY
Před 833 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
PRACOVNÍ NÁPLŇ: montážní práce na výrobní lince POŽADUJEME: schopnost pracovat ve třísměnném provozu (7,5hod pracovní směny); manuální zručnost a schopnost pracovat v týmu. NABÍZÍME: zvýhodněné nabídky pro zaměstnance; akce pro ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

OPERÁTOR VÝROBY (M/Ž)
Před 468 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
BUDETE SE VĚNOVAT PŘEDEVŠÍM: - montážní práci na výrobní lince POŽADUJEME: - ochotu pracovat ve třísměnném provozu (7,5hod pracovní směny) - zručnost a schopnost pracovat v týmu NABÍZÍME: - 25 dnů dovolené a jeden den volna navíc na sportovní hry - cena obědů a večeří cca 45 Kč - finanční příspěvky minimálně 27 600 Kč na sport, zdra... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

MANAŽER/MANAŽERKA KVALITY
Před 348 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
2.7.2024 - dohled na dodržování kvality výrobků a předepsaných postupů, kontrola správného průběhu výrobní a hygienické práce i sanitačních postupů, budování a zlepšování systému řízení jakosti, provádění interních auditů kvality, vč. řešení nápravných opatření, komunikace s dozorčími orgány (SZPI, Hygiena atd.), manažery kvality a jakosti zákazníků a auditory certifikačních společností, provedení a udržování platných certifikací v oblasti kvality ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 309 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 348 dny
- ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce