Administrativní podpora výroby

PlaceholderNo Image
Před 70 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt zasláním životopisu na adresu Hana.Kucerova@assaabloy.com. Požadujeme: - SŠ/SOU vzdělání - praxe na obdobné pozici výhodou - uživatelská znalost MS Office - znalost metodiky 5S, Lean, Six Sigma či Kazien vítána - komunikační dovednosti, spolehlivost a proaktivita. Náplň práce: - spolupráce s mistry, plánování a vedení výroby - audity 5S a jejich vyhodnocování vč. nápravných opatření - správa vizualizace, inventarizace, audity BOZP vč. revize dokumentace, rep... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Administrativní činnost
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Administrativní práce v realitní kanceláři a správa nemovitostí Práce na PC (word, excel) Anglický jazyk... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní činnost
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
Administrativní práce v realitní kanceláři a správa nemovitostí Práce na PC (word, excel) Anglický jazyk... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
Příprava podkladů pro daňového poradce, správa pachtovních smluv a příslušných dodatků, výdej naturálií (obilí, ma... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník
Přidáno včera - Zlínský kraj - ANNONCE
Příprava podkladů pro daňového poradce, správa pachtovních smluv a příslušných dodatků, výdej naturálií (obilí, ma... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PERSONALISTA/PERSONALISTKA - ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Před 2 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:15/8/2024 a:13/9/2024 Nabízíme: - zajištění veškeré agendy související s personální administrativou zaměstnanců - nábor nových zaměstnanců - vedení evidence zaměstnanců a jejich osobních údajů, dohlížení na soulad se související legislativou - navádění dat do personálního programu Cygnus - s... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Všeobecní administrativní pracovníci
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Jsme pracovní agentura a hledáme zaměstnance na pozici administrativního pracovníka, jedná se o práci na PC (příprava pracovních smluv, příprava dokumentů k ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník - pro OZP
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Hledáme šikovnou posilu na administrativní činnost. Požadujeme zkušenosti s prací na PC, obsluha skeneru, organizace a zakládání dokumentů do archivu, kontrola docházek. Výhodou zkušenosti s prací v účetním programu P... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník - pro OZP
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Hledáme šikovnou posilu na administrativní činnost. Požadujeme zkušenosti s prací na PC, obsluha skeneru, organizace a zakládání dokumentů do archivu, kontrola docházek. Výhodou zkušenosti s prací v účetním programu P... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/ce se základy účetnictví POUZE pro OZP
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Popis činnosti a požadavky: - administrativní činnost - příprava podkladů pro účetní oddělení, práce s tabulkami, archivace, skenování - zapisování a zadávání faktur v systému POHODA - velkou výhodou je znalost účetního programu POHODA, z... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/ce se základy účetnictví POUZE pro OZP
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Popis činnosti a požadavky: - administrativní činnost - příprava podkladů pro účetní oddělení, práce s tabulkami, archivace, skenování - zapisování a zadávání faktur v systému POHODA - velkou výhodou je znalost účetního programu POHODA, z... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Kontrolor kvality
Přidáno včera - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1. kontakt e-mailem, telefonicky v době od 9:00 do 14:00 hodin. Tel.: 703 846 973, e-mail: barbora.urubova@dakomachinery.cz Požadujeme: zkušenost z výrobní firmy v oblasti kontroly kvality výhodou; základní orientaci ve výkresové dokumentaci; uživatelskou znalost MS Office; ochota pracovat ve třísměnném provozu Náplň práce: - provádění pečlivé kontroly výrobků na vstupu, výstupu a mezioperacích - sledování, zd... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Kontrolor kvality
1. kontakt e-mailem, telefonicky v době od 9:00 do 14:00 hodin. Tel.: 703 846 973, e-mail: barbora.urubova@dakomachinery.cz Požadujeme: zkušenost z výrobní firmy v oblasti kontroly kvality výhodou; základní orientaci ve výkresové dokumentaci; uživatelskou znalost MS Office; ochota pracovat ve třísměnném provozu Náplň práce: - provádění pečlivé kontroly výrobků na vstupu, výstupu a mezioperacích - sledování, zd... (více v detailu)
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ OBJEKTU AULY JU
Přidáno včera - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní náplň - řízení správy a údržby budovy a jeho okolí, - technické a provozní zabezpečení budovy, - režimová opatření a bezpečnostní zabezpečení objektu, - zajištění chodu a organizace provozu – časové plány a rozvrhy, - zajištění průběhu pořádaných akcí – technická podpora a zázemí, - dohled na PO a BOZP v objektu, - koordinace smluvních dodavatelsko-odběratelských vztahů, - správa systémů MaR, EZS, EPS, - zajištění zákonných revizí všech zařízení, - ekonomika a hospodaření s přidělenými prostředky, - administrativní činnost. Požadujeme - minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou (vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání výhodou), - dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), - znalost AJ výhodou, - samostatnost a vlastní iniciativa, - aktivita, schopnost komunikace a písemného projevu, - pečlivost, schopnost inovativního myšlení, - znalosti ze stavebního oboru výhodou, - orientace v oblasti veřejné správy se zaměřením na fac... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
SPRÁVCE/SPRÁVKYNĚ OBJEKTU AULY JU
Přidáno včera - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní náplň - řízení správy a údržby budovy a jeho okolí, - technické a provozní zabezpečení budovy, - režimová opatření a bezpečnostní zabezpečení objektu, - zajištění chodu a organizace provozu – časové plány a rozvrhy, - zajištění průběhu pořádaných akcí – technická podpora a zázemí, - dohled na PO a BOZP v objektu, - koordinace smluvních dodavatelsko-odběratelských vztahů, - správa systémů MaR, EZS, EPS, - zajištění zákonných revizí všech zařízení, - ekonomika a hospodaření s přidělenými prostředky, - administrativní činnost. Požadujeme - minimálně středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou (vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání výhodou), - dobrá znalost MS Office (zejména MS Word, MS Excel), - znalost AJ výhodou, - samostatnost a vlastní iniciativa, - aktivita, schopnost komunikace a písemného projevu, - pečlivost, schopnost inovativního myšlení, - znalosti ze stavebního oboru výhodou, - orientace v oblasti veřejné správy se zaměřením na fac... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
administrativní pracovník / markeťák
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - SŠ ekonomického nebo IT směru - samostatnost a tvůrčí myšlení Náplň práce: - správa webu, prezentace produktů na webu - správa IT, IS, internet marketing. - administrativní práce, tvorba faktur, dodacích listů atd. Výhoda: - tvorba www - grafické práce - znalost sol... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka veřejných zakázek a projektového řízení
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 4 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií Náplň práce: Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Information Security Engineer
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: jiri.kucera@deutsche-boerse.com Vaše povinnosti: o Přispívat k navrhování bezpečnostních strategií a odpovídajících kontrol předem do služeb a produktů Energy IT o Podporovat sdílení znalostí a přenos dovedností. o Podporovat vedoucího bezpečnostního inženýra v roli primárního rozhraní pro ostatní interní týmy. o Zajistit nasazení nezbytných bezpečnostních kontrol, nástrojů a standardů podle návrhu. o Zvýšit kvalitu zabezpečené infrastruktury a poskytovat odborné znalosti v oblasti požadavků na shodu na základě odpovídajících norem bezpečnosti informací. o Proaktivně posuzovat stávající cloudová řešení Energy IT, identifikovat slabá místa a odpovídající zmírnění o Podpora procesů řízení rizik a zranitelnosti a podpora externích dodavatelů při provádění ročních penetračních testů. o Spolupracáce s interními vývojovými a operačními jednotkami za účelem zavedení osvědčených postupů zabezpečení IT. o Vytváření technické a procedurální dokumentace, která bude sdílena s nezbytnými z... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Information Security Engineer
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
e-mail: jiri.kucera@deutsche-boerse.com Vaše povinnosti: o Přispívat k navrhování bezpečnostních strategií a odpovídajících kontrol předem do služeb a produktů Energy IT o Podporovat sdílení znalostí a přenos dovedností. o Podporovat vedoucího bezpečnostního inženýra v roli primárního rozhraní pro ostatní interní týmy. o Zajistit nasazení nezbytných bezpečnostních kontrol, nástrojů a standardů podle návrhu. o Zvýšit kvalitu zabezpečené infrastruktury a poskytovat odborné znalosti v oblasti požadavků na shodu na základě odpovídajících norem bezpečnosti informací. o Proaktivně posuzovat stávající cloudová řešení Energy IT, identifikovat slabá místa a odpovídající zmírnění o Podpora procesů řízení rizik a zranitelnosti a podpora externích dodavatelů při provádění ročních penetračních testů. o Spolupracáce s interními vývojovými a operačními jednotkami za účelem zavedení osvědčených postupů zabezpečení IT. o Vytváření technické a procedurální dokumentace, která bude sdílena s nezbytnými z... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145 Další podmínky výběrového řízení Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 30.09.2024 osobně na podatelnu městského úřadu - U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h), poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (11/2024). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. 583 452 114, e-mail m... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - PLÁNOVAČI VÝROBY A NÁKUPČÍ S AJ
Před 6 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:11/9/2024 Náplň práce : - Zodpovědnost za produkci (plánování výroby a dodávek odběrateli, objednávání požadovaných dílů od dodavatelů) - Úzká spolupráce s oddělením řízení výroby a montáže - Podíl na implementaci procesů výroby v nových projektech - Aktivní komunikace se zákazníky - Pravidelný reporting. Požadujeme: - Znalost AJ , denní komunikace v cizím jazyce - Znalost MS Office (Excel, Outlook, Word, Power Point) - Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič - Vynikající komunikační a prezentační schopnosti... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce