Prodejce zájezdů

Před 481 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: komunikace s klienty při výběru zájezdů, letenek, vytváření nabídek a prodej zájezdů, práce s rezervačními systémy, administrativa Požadujeme: flexibilitu, nutnost bezproblémové komunikace přímo s klienty, ale i telefonicky, znalost práce s PC (excel, word, internet) uživatelská úroveň. Komun... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PŘÍSLUŠNÍK Vězeňské služby
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem Služební poměr na dobu určitou - tři roky, návazně na dobu neurčitou. Služba v uniformě; v nepřetržitém režimu služeb (2x 12h ranní + 2x 12h noční / 4 dny volna). Požadujeme: výborný zdravotní a psychický stav, tělesná zdatnost, bezúhonný, čistý trestní rejstřík a rejstřík přestupků. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 150.000,- Kč. Po půl roce navýšení příjmu od 39.... (více v detailu)
Neuvedeno
STRÁŽNÝ Vězeňské služby
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem Služební poměr na dobu určitou - tři roky, návazně na dobu neurčitou. Služba v uniformě; v nepřetržitém režimu služeb (2x 12h ranní + 2x 12h noční / 4 dny volna). Požadujeme: výborný zdravotní a psychický stav, tělesná zdatnost, bezúhonný, čistý trestní rejstřík a rejstřík přestupků. Zaměstnanecké výhody: Náborový příspěvek 150.000,- Kč. Po půl roce navýšení příjmu od 39.... (více v detailu)
Neuvedeno
Šička/šič (M/Ž)
Náplň práce: obsluha šicích a vyšívacích strojů, zpracování a kompletace materiálů a komponentů. Zaměstnanecké výhody: podnikové stravování - dotované závodní stravování, 25 dní dovolené. Jiné výhody: věrnostní bon... (více v detailu)
Technik / technička pro mezinárodní kamionovou dopravu s ruštinou nebo ukrajinštinou
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt zasláním životopisu na e-mail espandr@ttvtransport.cz. Vybraní kandidáti budou pozváni na osobní pohovor, včetně seznámení s pracovním prostředím. Případné bližší informace telefonicky PO-PÁ od 8:00 do 15:00 hodin. Požadujeme: - středoškolské vzdělání - základní technické znalosti nákladních vozidel - práce na PC (Microsoft office) - znalost ruského nebo ukrajinského jazyka - komunikativní úroveň. Náplň práce: - komunikace s řidiči - cizinci - vyhodnocení a operativní řešení technických problémů s podporou firemního servisu - admi... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/ka zákaznické podpory bez prodeje
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nebát se zvednout telefon a vyřešit požadavek - Základní práci s PC - Nástup co nejdříve - Zkušenosti s telefonickou komunikací nejsou podmínkou – vše tě naučíme. Zaměstnanecké výhody - Příspěvek na stravné, Narozeninové poukazy- Firemní akce, ž 5 dní sick days na... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK / PRACOVNICE V PEKÁRNĚ
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: ruční výroba pečiva, obsluha strojů. Minimální stupeň vzdělání je střední odborné s výučním listem. Výhody: 5 dní dovolené navíc, stravné, ošatné, příspěvek na t... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent / Asistentka personalisty (20 hodin týdně) - OZP (max. 2. st. inv.)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP s maximálně 2. stupněm invalidity. Prosíme NECHODIT na pracoviště! První kontakt telefonicky v Po-Pá 9:00 - 16:00 hodin, e-mailem (zasláním životopisu). Tel.: 734 881 690, e-mail: nabor.centrum@protektia.cz Požadujeme: SŠ vzdělání, základní znalost práce na PC (Word a Excel), pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost, příjemnou komun... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT/-KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI
Před 2 dny - AVIZO_CZ
KO Ing. Tereza Tirolová, tel.: 721 075 783. Životopisy zasílejte na e-mail: office@bestaccount.cz Náplň práce: - zakládání a skenování dokumentů, archivace - organizace firemních jednání s klienty - telefonická komunikace s úřady - registrační činnosti podnikatelských aktivit - kontrola a organiz... (více v detailu)
Neuvedeno
SM 201153_referent v Oddělení vyměřovacím II Odbor vyměřovací II
Náplň práce: zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; přijímání a zpracování daňových tvrzení v rámci správy daní, vyměřování a doměřování daně včetně příslušenství a úkony na ně navazující; kontrola osobních daňových účtů. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové pe... (více v detailu)
Obsluha čerpací stanice - záskok (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky (8-16:30hodin) Nástup možný IHNED nebo dle dohody. Pro naši společnost, zajišťující síť čerpacích stanic, obsazujeme pozici OBSLUHA čerpací stanice Avia v Holasicích. Pracovní smlouva na DPP. Směnný provoz ranní/odpolední, ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: ŘP sk. B výhodou, znalost práce na PC (MS Office), příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, administrativní činnost, komunikace se zákazníky, prodej služe... (více v detailu)
Neuvedeno
Sales Representative
1. kontakt E-MAILEM: hr@xevos.eu Do našeho obchodního týmu hledáme posilu! A ne jen tak ledajakou - my hledáme nadšence pro IT a nové technologie, kterého/kterou baví komunikace s lidmi, ví jak budovat a rozvíjet obchodní vztahy, má drive a rozhodně má rád/a výzvy. Co bude tvou náplní práce: - Hledání nových obchodních příležitostí. - Vytváření nabídek a kalkulací ve spolupráci s techniky a programátory. - Komunikace s dodavateli jak z ČR, tak i ze zahraničí. - Péče a rozvoj stávajících zákazníků. - Reprezentace společnosti na různých eventech. - A taky trochu té nezbytné administrativy. Co potřebuješ mít a umět: - Zkušenosti v obchodě, ideálně v IT oboru a B2B prostředí. - Silné komunikační dovednosti a schopnost prezentovat. - Znalost angličtiny na komunikativní úrovni. - Vý... (více v detailu)
Vedoucí skladu (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. • vedení pracoviště a týmu • rozvoj a řízení zaměstnanců na oddělení v rámci své zodpovědnosti • organizace činnosti skladu jako celku (manipulace, skladování, administrativa) • dohlížení na bezpečnost práce, provádění školení zaměstnanců • spolupráce s různými odděleními (od nákupu, přes obchod až po dis... (více v detailu)
Neuvedeno
Rada v oddělení právních vztahů k nemovitostem Katastrálního pracoviště Děčín
[] Místo výkonu práce: Tržní č.p. 1906/24 Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2 Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Rozhodování o návrzích na povolení vkladu, o zamítnutí vkladu nebo výmazu práv k nemovitostem do katastru nemovitostí. Kontrolování správnosti výše úhrady správního poplatku za návrh na zahájení řízení o povolení vkladu do KN. Zjišťování způsobilosti listin. Jednání se státními orgány, obcemi, vlastníky a jinými oprávněnými při zápisu vlatnických ... (více v detailu)
Obsluha hotelu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
z: 3.2.2025 Požadujeme: Zdravotní průkaz Trestní bezúhonnost Časovou flexibilitu Dobré vystupování Práci s praxí v hotelu, restauraci, nebo v jiném typu stravovacího či ubytovacího zřízení Znalost práce na PC - internet, gmail Dobrou češtinu Nabízíme: Práci na zkrácený či plný úvazek Stálý plat Můžeme nabídnout i ubytování Náplň práce: Vyřizování rezervací Příprava snídaní Ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Fyzioterapeut/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Savoy Spa & Medical Hotel, Ruská 427, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h (možnost individuální domluvy). Náplň práce: hotel nabízí svým hostům komplexní léčebné služby s využitím výhradně místních přírodních léčivých zdrojů; poskytování zdravotní péče klientům v oboru fyzioterapie za účelem obnovy a udržení zdraví klienta, stanovení fyzioterapeutických diagnóz, využívání fyzioterapeutických metod cvičením a provedením rehabilitačních procedur, komunikace s klienty, spolupráce s ostatními členy zdravotnického... (více v detailu)
Neuvedeno
referent oddělení Hospodaření s majetkem
z:5.2.2025 Požadavky na uchazeče: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schopnost, pečlivost, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost znalost práce s PC (MS Office, Internet) řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič) státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru trestní bezúhonnost splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. charakteristika pracovního místa: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Nový Jičín vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § ... (více v detailu)
Operátor stroje - laserové centrum polygrafické (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: vzdělání vyučení, předpoklady a chápání výroby, koordinace a obsluhy laserových center - PC znalosti a internet, práce se soubory, logické schopnosti, technické vnímání problémů ve výrobě, znalost AJ výhodou (slovní zásoba pro komunikaci o objednávkách, zakázkách, logistice, ovládání strojů a software, programů), samostatnost a odpovědnost, grafické PC znalosti výhodou, dobré vystupování a komunikace, ŘP sk. B, aktivní a zodpovědný přístup k práci, pracovní nasazení, dlouhodobá loajalita k firmě POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, odpovědnost za výrobu a obsluhu strojů, koordinace výroby, kontrola el. dat a souborů, grafické PC znalosti výhodou, kontrola CNC gravírovacích center včetně jejich obsluhy a výroby flexotiskovýc... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecná sestra (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: odborná způsobilost v oboru všeobecná sestra dle zák. č. 96/2004 Sb., praxe v oboru, znalost počítačového programu Cygnus 2 výhodou, zdravotní způsobilost, bezúhonnost, empatie, pracovitost, spolehlivost, komunikativnost, schopnost práce v týmu POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup dle dohody, péče o uživatele sociálních služeb v nepřetržitém provozu, základní plat je stanoven dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v aktuálním znění a délky praxe v 10. platové třídě, od 33 090,- Kč do 46 530,- Kč, včetně zá... (více v detailu)
Neuvedeno
Zahradník/ce, technický pracovník/ce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný ihned nebo dle dohody. NÁPLŇ PRÁCE: - Zajišťuje funkční a provozní stav všech travnatých, keřových, stromových a jiných zelených ploch ve všech objektech muzea - Seče, pleje, hnojí, zalévá a provádí všechny požadované zásahy pro správný vegetační vývoj zeleně - Zajišťuje funkčnost a provozuschopnost používané techniky, nářadí a vybavení - Provádí nákup a užívá hnojiva, sadbu a další podpůrné chemické i nechemické materiály nutné k údržbě zelených ploch - Koordinuje pěstební opatření podle požadavků a plánů akcí muzea, spolupracuje na kultivačních plánech zeleně - Udržuje a spravuje rostliny v objektech muzea POŽADUJEME: - Vyučení v oboru zahradnictví výhodou - Praxe s údržbou zeleně a znalost zahradní techniky výhodou - Řidi... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/úřednice oddělení správních agend
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice oddělení správních agend. Druh práce: úředník/úřednice oddělení správních agend Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 10. března 2025 nebo podle dohody Pracovní poměr: na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - plná svéprávnost - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - rámcová znalost zákona č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, v platném... (více v detailu)
Neuvedeno
Truhlář/ka - skladník/skladnice
Před 5 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - obsluha formátovací pily a olepovacího stroje, - práce s truhlářskými a tesařskými nástroji, - naskladňování a prodej dřevěných materiálů a doplňkového sortimentu, - manipulace s materiály i s použiím vysokozdvižného vozíku. - komunikace se zákazníky POŽADUJEME: - praxi nebo vyučení v truhlářském oboru, práce je vhodná i pro absolventy -... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Nástup dohodou NÁPLŇ PRÁCE: - práce v přírodě - práce v oblasti zahradnictví, sadových a krajinných úprav veřejné zeleně - koordinace a vedení týmu realizací - komunikace se zadavateli - práce s projektovou dokumentací, plánování a organizování práce - práce v terénu. POŽADUJEME: - ŘP sk. B - aktivní řidič (BE výhodou) - časovou flexibilitu - orientaci v ma... (více v detailu)
Neuvedeno
Disponent mezinárodní kamionové silniční dopravy
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Bezručova č.p. 87/2 Děčín IV-Podmokly, 405 02 Děčín 2 Do naší firmy v Děčíně Jarmila&T Trans přijmeme na hlavní pracovní poměr disponenta mezinárodní dopravy. Co byste měl/-a dělat? - plánování a koordinace přeprav - denní komunikace s řidiči, řešení mimořádných situací - přijímání objednávek přeprav, řízení a kontrola průběhu přepravy - komunikace se zákazníkem - prodej zakázek přes přepravní burzy - PO-PÁ, 8-17 hodin. Co od Vás očekáváme? - Praxi ve spediční nebo přepravní společnosti - ukončené SŠ vzdělání - uživatelskou znal... (více v detailu)
Neuvedeno
Přijímací technik/servisní poradce
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontakt:Lamperová Dominika, tel.: 778 711 152 Náplň práce: Přijímání objednávek k opravě a servisní kontrole motorových vozidel. Stanovení rozsahu a termínu opravy včetně předpokládaných nákladů na opravu. Řízení opravárenských prací. Kontrola provedených oprav včetně provedení funkčních zkoušek. Vedení příslušných záznamů. Vyřizování pojistných událostí. Prodej náhradních dílů. Komunikace s mechaniky a dalšími zaměstnanci firmy. Požadujeme: SŠ vzdělání... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce